Dit ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een zakmes wel of niet gevaarlijk is ligt aan degene die hem in zijn hand heeft.
Ik vind het wel handig als gereedschap op zak.
Ja ik ook. Was leukquote:
Hey DeBraad 🖐🏻quote:
In jou handen is alles gevaarlijk voor een ander.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn sleutels meer schade toe brengen.
Je mes kan zomaar afgepakt worden.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een zakmes wel of niet gevaarlijk is ligt aan degene die hem in zijn hand heeft.
Ja een zakmes snap ik welquote:Op donderdag 10 september 2020 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar....waarom?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mes kan zomaar afgepakt worden.
quote:Op donderdag 10 september 2020 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In jou handen is alles gevaarlijk voor een ander.
of met een sleutelquote:Op donderdag 10 september 2020 18:10 schreef aloa het volgende:
Je kan alles wel verbieden.
Met een schroevendraaier ofzo kan je ook iemand doden....dus eigenlijk zinloos.
Ik vind het niet helemaal normaal als iemand dagelijks een zakmes op zak heeft. Al scheelt dat natuurlijk per zakmes, je hebt van die multitool zakmessen, maar ook andere messen.quote:
Alsof ik met mijn zwitsers zakmes ga lopen zwaaien. Ik kan hem dan beter in iemands hand drukken en zeggen vind het mes zelf maar.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mes kan zomaar afgepakt worden.
Is ook niet normaal.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet helemaal normaal als iemand dagelijks een zakmes op zak heeft. Al scheelt dat natuurlijk per zakmes, je hebt van die multitool zakmessen, maar ook andere messen.
Wat lul je nou?quote:
Ik heb het idd over een multitool.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet helemaal normaal als iemand dagelijks een zakmes op zak heeft. Al scheelt dat natuurlijk per zakmes, je hebt van die multitool zakmessen, maar ook andere messen.
Waarom heb je dat mes bij je dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik met mijn zwitsers zakmes ga lopen zwaaien. Ik kan hem dan beter in iemands hand drukken en zeggen vind het mes zelf maar.
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb je dat mes bij je dan?
Dan nog, waar heb je zo'n multitool voor nodig als je naar je werk gaat?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het idd over een multitool.
Niet als wapen uiteraard...
Gelul.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Mannen dingetje...dat snappen vrouwen idd niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |