Hey Ferrousquote:
Wat denk je zelf, om stoer te zijn en of zich zelf te beschermen..quote:Op donderdag 10 september 2020 18:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat moeten kinderen van 16 en eronder met messen?
quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb al jaren een mes op zak.![]()
belachelijk tochquote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, om stoer te zijn en of zich zelf te beschermen..
Ach welnee. Bij de HEMA staan en vragen om messenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebeurd wel denk ik hoor, net als met drank en of sigaretten..
Stoerquote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ook. Zo'n soort Zwitsers zakmes.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Wil ze de kost niet gevenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, om stoer te zijn en of zich zelf te beschermen..
Jij weet.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook. Zo'n soort Zwitsers zakmes.
Is het ook, maar heb wel eens beelden gezien van jongeren die allemaal een mes bij zich droegen..quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
belachelijk toch
Mijn opa had altijd wel een aantal flinke op zak en eentje onder z’n kussen. Maar hij had in een jappenkamp gezeten, dus had een excuus voor zijn gevoel van onveiligheid.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja gebeurd veel te zot maar helaasquote:Op donderdag 10 september 2020 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is het ook, maar heb wel eens beelden gezien van jongeren die allemaal een mes bij zich droegen..
Ze vragen dat toch wel aan iemand die e kennen heus niet aan een random iemand op straat ofzquote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach welnee. Bij de HEMA staan en vragen om messen
Het is bizar dat we nu in zo'n "Cultuur" leven ja..quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
belachelijk toch
precies ...quote:Op donderdag 10 september 2020 18:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is bizar dat we nu in zo'n "Cultuur" leven ja..
Ik denk dat mijn sleutels meer schade toe brengen.quote:
Bolkje de beerquote:
Of een zakmes wel of niet gevaarlijk is ligt aan degene die hem in zijn hand heeft.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn opa had altijd wel een aantal flinke op zak en eentje onder z’n kussen. Maar hij had in een jappenkamp gezeten, dus had een excuus voor zijn gevoel van onveiligheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |