chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Ja nee ook in zwarte humor heb je wel gradaties.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de echte zwarte humor....maar goed moet iedereen maar zelf weten.
En het is een combinatie van factoren of het lollig overkomt of niet.
En in dit geval is het gewoon extra grappig vanwege degene die met het bericht komt aanzetten.
Maar ben weer ff weg!![]()
![]()
Dan sturen ze wel iemand die ouder is dan 16 dus veel nut heeft het niet..quote:Op donderdag 10 september 2020 17:55 schreef aloa het volgende:
Action verkoopt geen messen meer aan kinderen onder de 16![]()
![]()
Nee idd.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan sturen ze wel iemand die ouder is dan 16 dus veel nut heeft het niet..![]()
Of die kinderen gaan naar de Blokker.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan sturen ze wel iemand die ouder is dan 16 dus veel nut heeft het niet..Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Goed. Met een vertraging van ruim een half uur, ben ik dankzij de persvoorlichting van de ns, alsnog onderweg naar huis.
Hoewel het kennelijk volgens de algemene voorwaarden niet mogelijk is om tijdens de spits over te stappen naar een andere vervoerder, heb ik een coulance ticket gekregen om op tijd naar huis te kunnen.
Jammer dat deze persvoorlichter volgende week aan een nieuwe baan begint
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nja denk dat er het overal straks niet meer verkocht mag worden onder de 16quote:Op donderdag 10 september 2020 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of die kinderen gaan naar de Blokker.![]()
Kom op zeg. Pssttttt messen kopenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan sturen ze wel iemand die ouder is dan 16 dus veel nut heeft het niet..
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
wat moeten kinderen van 16 en eronder met messen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En waarom is dat niet mogelijk eigenlijk om tijdens de spit over te stappen naar andere vervoerderquote:Op donderdag 10 september 2020 17:58 schreef DJMO het volgende:
Goed. Met een vertraging van ruim een half uur, ben ik dankzij de persvoorlichting van de ns, alsnog onderweg naar huis.
Hoewel het kennelijk volgens de algemene voorwaarden niet mogelijk is om tijdens de spits over te stappen naar een andere vervoerder, heb ik een coulance ticket gekregen om op tijd naar huis te kunnen.
Jammer dat deze persvoorlichter volgende week aan een nieuwe baan begint
Maar wel fijn dat het als nog wel goed is opgelost ..![]()
Gebeurd wel denk ik hoor, net als met drank en of sigaretten..quote:Op donderdag 10 september 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zeg. Pssttttt messen kopen![]()
Ik heb al jaren een mes op zak.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hey Ferrousquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat denk je zelf, om stoer te zijn en of zich zelf te beschermen..quote:Op donderdag 10 september 2020 18:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat moeten kinderen van 16 en eronder met messen?![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb al jaren een mes op zak.![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
belachelijk tochquote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, om stoer te zijn en of zich zelf te beschermen..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ach welnee. Bij de HEMA staan en vragen om messenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebeurd wel denk ik hoor, net als met drank en of sigaretten..
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Stoerquote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb al jaren een mes op zak.
Ik ook. Zo'n soort Zwitsers zakmes.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
Wil ze de kost niet gevenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, om stoer te zijn en of zich zelf te beschermen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij weet.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook. Zo'n soort Zwitsers zakmes.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Is het ook, maar heb wel eens beelden gezien van jongeren die allemaal een mes bij zich droegen..quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
belachelijk toch![]()
Mijn opa had altijd wel een aantal flinke op zak en eentje onder z’n kussen. Maar hij had in een jappenkamp gezeten, dus had een excuus voor zijn gevoel van onveiligheid.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
![]()
Ja gebeurd veel te zot maar helaasquote:Op donderdag 10 september 2020 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is het ook, maar heb wel eens beelden gezien van jongeren die allemaal een mes bij zich droegen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze vragen dat toch wel aan iemand die e kennen heus niet aan een random iemand op straat ofzquote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach welnee. Bij de HEMA staan en vragen om messen![]()
Het is bizar dat we nu in zo'n "Cultuur" leven ja..quote:Op donderdag 10 september 2020 18:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
belachelijk toch![]()
precies ...quote:Op donderdag 10 september 2020 18:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is bizar dat we nu in zo'n "Cultuur" leven ja..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik denk dat mijn sleutels meer schade toe brengen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Bolkje de beerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of een zakmes wel of niet gevaarlijk is ligt aan degene die hem in zijn hand heeft.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn opa had altijd wel een aantal flinke op zak en eentje onder z’n kussen. Maar hij had in een jappenkamp gezeten, dus had een excuus voor zijn gevoel van onveiligheid.
Ik vind het wel handig als gereedschap op zak.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |