Leg day best dayquote:
Doe je dit voor of na je bezoek aan de lokale kapsalonboerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leg day best day
Squat 5x12
Calves 3x 30
Leg extension 3x15
Leg Curl 3x15
Leg press 3x12
Dat is een beetje mijn standaard repertoire. Overigens rond ik mijn workouts standaard af met 30 cardio
Gewoon lopen en tijdens full body een paar leg oefeningen, is voldoende legsquote:
1 x per week is te weinig joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:07 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Gewoon lopen en tijdens full body een paar leg oefeningen, is voldoende legs
Loop dagelijks 10-15km en tijdens full body legpress, leg extension en deadlift
Waarom zit je in de high reps?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leg day best day
Squat 5x12
Calves 3x 30
Leg extension 3x15
Leg Curl 3x15
Leg press 3x12
Dat is een beetje mijn standaard repertoire. Overigens rond ik mijn workouts standaard af met 30 cardio
Ik wissel het af, Week A 2 keer per week full body, Week B 1 keer full bodyquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik me daar enorm goed bij voel
Ok, zeker ook light weight? Ga je wel tot falen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik me daar enorm goed bij voel
Mannen en legday, een terugkomend dingetje.quote:
Ik zie veel mannen wiens bovenlichaam gespierd zijn en dan van die saté stokjes eronder.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen en legday, een terugkomend dingetje.
Jep, vandaar mijn post.quote:Op zondag 3 september 2023 00:00 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik zie veel mannen wiens bovenlichaam gespierd zijn en dan van die saté stokjes eronder.
Maar alsnog sexier dan niet getraind en sate stokjes?quote:Op zondag 3 september 2023 00:00 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik zie veel mannen wiens bovenlichaam gespierd zijn en dan van die saté stokjes eronder.
Ik heb eens gelezen dat veel mannen daar genetisch moeite mee hebben. Lijkt mij klote hoor.quote:Op zondag 3 september 2023 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, vandaar mijn post.
Al hebben genoeg mannen de pech dat het niet mooi in verhouding groeit, zelfs als ze moeite doen.
Een sexy man is voor mij een grote brede man die wat mollig kan zijn. Dus nee 😆quote:Op zondag 3 september 2023 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar alsnog sexier dan niet getraind en sate stokjes?
Train het consequent alleen ik ben vrij lang dus de verhouding is niet echt in balans. Maar de tijd dat ik om de looks gaf ligt wel achter me. Ik ben inmiddels op een leeftijd gekomen dat ik sport om gezond en vitaal te blijvenquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen en legday, een terugkomend dingetje.
Jemig. Hallo oude burgerlijke lul.quote:Op zondag 3 september 2023 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Train het consequent alleen ik ben vrij lang dus de verhouding is niet echt in balans. Maar de tijd dat ik om de looks gaf ligt wel achter me. Ik ben inmiddels op een leeftijd gekomen dat ik sport om gezond en vitaal te blijven
Vandaag weer legday
Op onze leeftijd gaat het hard achteruit maatje. Nu investeren voor over 20 jaar toch.quote:Op zondag 3 september 2023 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig. Hallo oude burgerlijke lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |