abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 09:28:22 #76
382129 crew  Donna
pi_195052163
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat ze op de opvang de juiste viltstiften hebben, dat gaat er gelukkig gewoon uit in de was.
Precies, net als verf en alles. Al had G. voor vaderdag een cadeautje gemaakt met blauwe metallic verf. Ondanks een schort heeft ze het toch in haar t-shirt gekregen en dat is er helaas niet uit gegaan.

Maar goed, we kopen eigenlijk nooit dure kleren en zo wel dan gaan die niet aan naar de opvang. Ik vond het in het begin al lastig en zonde als ze een vlek in een 'gewoon' HEMA truitje had, maar dat went ook haha. Ze krijgt iig niet alles aan naar de opvang.
pi_195052382
De rottigste vlekken zijn hier niet van het spelen maar van het eten; mandarijnen, kersen, aardbeien, tomatensaus etc. Oh, en van zonnebrand. Alle speelvlekken krijg ik er meestal wel uit.

Ik zat als kind ook altijd onder de vlekken (en moet eerlijk zeggen dat het nu ook nog vaak voorkomt :@). Kan me er bij Sofie echt niet druk om maken. Ze krijgt elke dag schone kleren aan en als het te erg is dan ook een keer tussendoor.

Gefeliciteerd met peuter-tot, tot!
Mooie foto van je knappe mannetje Duman!
Dat klinkt als een super leuk wandelpad Exode! Waar is dat?

Wij hebben gister 16km gewandeld door de Zwitserse Alpen. Sofie het overgrote deel in de draagzak. Zo leuk dat we dit soort dingen met haar kunnen doen! O+
pi_195052416
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef ToT het volgende:
En die kleertjes zijn ze toch wel uitgegroeid voor ze versleten zijn of te vies geworden zijn en er vlekken in zitten die er niet meer uit kunnen.
Verse peuter *O* gefeliciteerd

Enne wacht maar :P
Peuters groeien minder hard dan dreumesen en dragen daardoor langer dezelfde kledingmaat.
pi_195052427
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:48 schreef Elleska het volgende:

[..]

Verse peuter *O* gefeliciteerd

Enne wacht maar :P
Peuters groeien minder hard dan dreumesen en dragen daardoor langer dezelfde kledingmaat.
_O- Owjah!

En ze gaan idd ook met andere dingen spelen enzo natuurlijjk. :Y
pi_195052465
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat ze op de opvang de juiste viltstiften hebben, dat gaat er gelukkig gewoon uit in de was.
Helaas niet, je blijft de strepen zien. Zal dit eens bespreken met ze.
Protège moi de mes désirs.
pi_195052496
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef Takkie88 het volgende:
De rottigste vlekken zijn hier niet van het spelen maar van het eten; mandarijnen, kersen, aardbeien, tomatensaus etc. Oh, en van zonnebrand. Alle speelvlekken krijg ik er meestal wel uit.
Oh, ja. En aaaltijd als ‘ie wat aan heeft in een lichte kleur. :+

quote:
Wij hebben gister 16km gewandeld door de Zwitserse Alpen. Sofie het overgrote deel in de draagzak. Zo leuk dat we dit soort dingen met haar kunnen doen! O+
Klinkt heerlijk!
pi_195052733
Wij hebben juist de opvang uitgekozen op veel buiten zijn. Op maandag heeft de groep van Mijm dierendienst en verzorgen ze de konijnen en kippen. Ze hebben laarzen en regenpakken voor echt slecht weer, maar schoon komt hij nooit thuis O+
Maar zoals Takkie ook zegt, het gaat vaker mis met eetvlekken dan door het buitenspelen :D

Ik heb voor de broeken van de jongens zelfs van die strijkpatches gehaald die ik daarna nog even vast naai, voor alle spijkerbroeken met gaten. Anders houd ik het niet bij met kopen van nieuwe broeken :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_195052846
Juul start al vies....ze eet als ontbijt cruesli met yoghurt, al doen we honderd slabben aan of leggen zelfs handdoekjes op haar schoot, ze start de dag met yoghurt vlekken.

Takkie (sorry LeSage): Landgoed Haarzuilens, we zijn gestart met Hoeve Wielrevelt van Natuurmomunementen. Sowieso leuke omgeving want ook Geertjes Hoeve. (waar het gisteren afgeladen was en we dus hebben gemeden voor de lunch)
Is overigens allemaal net boven Utrecht :D

Wij gaan wel eens naar 's Gravenland naar Oerrr en lopen daar speurtochten maar dat is voor ons nog wel even rijden mede als het vaarseizoen is en de bruggen open staan. Deze is voor 15 minuutjes rijden en er komt komend voorjaar ook een Oerrr speeltuin *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door exode op 14-09-2020 10:45:51 ]
pi_195052924
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:27 schreef exode het volgende:
Juul start al vies....ze eet als ontbijt cruesli met yoghurt, al doen we honderd slabben aan of leggen zelfs handdoekjes op haar schoot, ze start de dag met yoghurt vlekken.

LeSage: Landgoed Haarzuilens, we zijn gestart met Hoeve Wielrevelt van Natuurmomunementen. Sowieso leuke omgeving want ook Geertjes Hoeve. (waar het gisteren afgeladen was en we dus hebben gemeden voor de lunch)
Is overigens allemaal net boven Utrecht :D

Wij gaan wel eens naar 's Gravenland naar Oerrr en lopen daar speurtochten maar dat is voor ons nog wel even rijden mede als het vaarseizoen is en de bruggen open staan. Deze is voor 15 minuutjes rijden en er komt komend voorjaar ook een Oerrr speeltuin *O*
Haha, heel herkenbaar van de yoghurt. Ik kleed ze meestal pas aan na het ontbijt 8-)

Takkie vroeg waar het was ;) ik weet dat jij in het midden van het land woont en ik in het zuiden van Brabant, dus heb helaas niet zoveel aan je tips :D
pi_195053052
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 10:36 schreef LeSage het volgende:

[..]

Haha, heel herkenbaar van de yoghurt. Ik kleed ze meestal pas aan na het ontbijt 8-)

Takkie vroeg waar het was ;) ik weet dat jij in het midden van het land woont en ik in het zuiden van Brabant, dus heb helaas niet zoveel aan je tips :D
Hihi, oepsie, sorry. Ik heb ook Brabant tips hoor :P
pi_195054397
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 09:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ja, moet je doen. Er zijn 101 verschillende stiften te koop waarvan de vlekken er gewoon uitgaan in de was (zonder vooraf iets te hoeven voorbehandelen).
pi_195054554
Kun je je kind schoon terug krijgen van de opvang dan? :9

Misschien ooit gehad dat ze zichzelf onder poepte vlak voor het ophalen en met een nieuwe set kleren klaar stond, maar anders.... :+
  maandag 14 september 2020 @ 12:43:48 #88
327807 Mariposas
יה&#14
pi_195054569
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 09:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Probeer eens Vlekkenduivel! Te koop bij Kruidvat. Ik heb de hele collectie geloof ik. :D Werkt echt fantastisch. Ik krijg zelfs oude fruitvlekken uit kleding. Maar met viltstift dus ook uitstekende ervaring!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_195054888
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:43 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Probeer eens Vlekkenduivel! Te koop bij Kruidvat. Ik heb de hele collectie geloof ik. :D Werkt echt fantastisch. Ik krijg zelfs oude fruitvlekken uit kleding. Maar met viltstift dus ook uitstekende ervaring!
[ afbeelding ]
:9 Thanks!
pi_195055258
Ik ben altijd blij dat ik L op de fiets ophaal, dan maakt het niets uit hoe smerig hij is. Laatst 1x met de auto opgehaald en kon daarna de auto schoonmaken.
pi_195055597
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:38 schreef Elleska het volgende:
Ik ben altijd blij dat ik L op de fiets ophaal, dan maakt het niets uit hoe smerig hij is. Laatst 1x met de auto opgehaald en kon daarna de auto schoonmaken.
Maar nam je hem dan rechtstreeks vanaf het buitenspelen mee?? Want als hij zo vies was/is, zullen ze hem/zijn kleding toch ook even afkloppen en handen laten wassen enz?
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 14:17:19 #92
382129 crew  Donna
pi_195055858
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:43 schreef Mariposas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goede tip. Ik mors zelf ook nog wel eens wat :D
pi_195057440
Spelen = vies worden O+ O+

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef Takkie88 het volgende:
Er zijn hier ook wat lichte kledingstukken verpest door zonnebrand 🙁
pi_195057456
Onze meneer is zindelijk bij het KDV, maar plast en poept thuis gewoon in z’n broek...
Wat doen wij fout??? -O-
pi_195057549
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 14:01 schreef Malteser het volgende:

[..]

Maar nam je hem dan rechtstreeks vanaf het buitenspelen mee?? Want als hij zo vies was/is, zullen ze hem/zijn kleding toch ook even afkloppen en handen laten wassen enz?
ja bij onze psz beginnen en eindigen ze met buitenspelen ivm de coronamaatregelen.
pi_195058054
We zijn vooral heel blij dat we T. regelmatig moeten douchen na een opvangdag. Bij de vorige opvang hadden ze smetvrees en kwam ie nauwelijks buiten. Onze auto is achterin ook nogal een zandbak, hij maakt er een gewoonte van om zijn schoenen uit te doen in de auto...

[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 14-09-2020 17:49:22 ]
pi_195059552
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:13 schreef Adrian4 het volgende:
Onze meneer is zindelijk bij het KDV, maar plast en poept thuis gewoon in z’n broek...
Wat doen wij fout??? -O-
Zijn vader en moeder zijn ;)
Ik heb hier ook wel eens het vermoeden dat ze veel meer kunnen bij anderen dan bij ons.
pi_195059883
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 18:50 schreef LeSage het volgende:

[..]

Zijn vader en moeder zijn ;)
Ik heb hier ook wel eens het vermoeden dat ze veel meer kunnen bij anderen dan bij ons.
+1, B was eerder zindelijk op KDV, kon er allang fietsen maar weigerde het thuis, kleedde zich er zelf aan en uit, inderdaad thuis dus niet etc. En dat gaat gewoon zo door hoor, op school doet ie ook veel meer zelf dan thuis.

Juul wilt alles zelf doen dus bij haar zal het schelen denk ik.

En jaaaa zonnebrand, pffff, ook onze leren relax stoel, heel wat hartverzakkingen gehad als mevrouw er weer eens vet ingesmeerd op ging liggen....
pi_195067298
Oh zindelijkheid ik weet echt niet hoe ik het goed aanpak.. N heeft al wel een paar keer iets op het potje gedaan. Maar als ze het aan geeft dan is het te laat of als ik het vraag dan hoeft ze niet? 8)7 hebben jullie misschien nog tips.. (in mijn omgeving vinden ze het zo raar dat ze nog een luier om heeft en dat ze nog een speen heeft. Wat doe ik fout? :X )
  dinsdag 15 september 2020 @ 10:13:00 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195067675
Hier geen tips, ik heb er nooit moeite voor gedaan om ze zindelijk te krijgen.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')