Precies, net als verf en alles. Al had G. voor vaderdag een cadeautje gemaakt met blauwe metallic verf. Ondanks een schort heeft ze het toch in haar t-shirt gekregen en dat is er helaas niet uit gegaan.quote:Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ze op de opvang de juiste viltstiften hebben, dat gaat er gelukkig gewoon uit in de was.
Verse peuterquote:Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef ToT het volgende:
En die kleertjes zijn ze toch wel uitgegroeid voor ze versleten zijn of te vies geworden zijn en er vlekken in zitten die er niet meer uit kunnen.
quote:Op maandag 14 september 2020 09:48 schreef Elleska het volgende:
[..]
Verse peutergefeliciteerd
Enne wacht maar![]()
Peuters groeien minder hard dan dreumesen en dragen daardoor langer dezelfde kledingmaat.
Helaas niet, je blijft de strepen zien. Zal dit eens bespreken met ze.quote:Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ze op de opvang de juiste viltstiften hebben, dat gaat er gelukkig gewoon uit in de was.
Oh, ja. En aaaltijd als ‘ie wat aan heeft in een lichte kleur.quote:Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef Takkie88 het volgende:
De rottigste vlekken zijn hier niet van het spelen maar van het eten; mandarijnen, kersen, aardbeien, tomatensaus etc. Oh, en van zonnebrand. Alle speelvlekken krijg ik er meestal wel uit.
Klinkt heerlijk!quote:Wij hebben gister 16km gewandeld door de Zwitserse Alpen. Sofie het overgrote deel in de draagzak. Zo leuk dat we dit soort dingen met haar kunnen doen!
Haha, heel herkenbaar van de yoghurt. Ik kleed ze meestal pas aan na het ontbijtquote:Op maandag 14 september 2020 10:27 schreef exode het volgende:
Juul start al vies....ze eet als ontbijt cruesli met yoghurt, al doen we honderd slabben aan of leggen zelfs handdoekjes op haar schoot, ze start de dag met yoghurt vlekken.
LeSage: Landgoed Haarzuilens, we zijn gestart met Hoeve Wielrevelt van Natuurmomunementen. Sowieso leuke omgeving want ook Geertjes Hoeve. (waar het gisteren afgeladen was en we dus hebben gemeden voor de lunch)
Is overigens allemaal net boven Utrecht![]()
Wij gaan wel eens naar 's Gravenland naar Oerrr en lopen daar speurtochten maar dat is voor ons nog wel even rijden mede als het vaarseizoen is en de bruggen open staan. Deze is voor 15 minuutjes rijden en er komt komend voorjaar ook een Oerrr speeltuin
Hihi, oepsie, sorry. Ik heb ook Brabant tips hoorquote:Op maandag 14 september 2020 10:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, heel herkenbaar van de yoghurt. Ik kleed ze meestal pas aan na het ontbijt![]()
Takkie vroeg waar het wasik weet dat jij in het midden van het land woont en ik in het zuiden van Brabant, dus heb helaas niet zoveel aan je tips
Ja, moet je doen. Er zijn 101 verschillende stiften te koop waarvan de vlekken er gewoon uitgaan in de was (zonder vooraf iets te hoeven voorbehandelen).quote:Op maandag 14 september 2020 09:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Helaas niet, je blijft de strepen zien. Zal dit eens bespreken met ze.
Probeer eens Vlekkenduivel! Te koop bij Kruidvat. Ik heb de hele collectie geloof ik.quote:Op maandag 14 september 2020 09:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Helaas niet, je blijft de strepen zien. Zal dit eens bespreken met ze.
quote:Op maandag 14 september 2020 12:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Probeer eens Vlekkenduivel! Te koop bij Kruidvat. Ik heb de hele collectie geloof ik.Werkt echt fantastisch. Ik krijg zelfs oude fruitvlekken uit kleding. Maar met viltstift dus ook uitstekende ervaring!
[ afbeelding ]
Maar nam je hem dan rechtstreeks vanaf het buitenspelen mee?? Want als hij zo vies was/is, zullen ze hem/zijn kleding toch ook even afkloppen en handen laten wassen enz?quote:Op maandag 14 september 2020 13:38 schreef Elleska het volgende:
Ik ben altijd blij dat ik L op de fiets ophaal, dan maakt het niets uit hoe smerig hij is. Laatst 1x met de auto opgehaald en kon daarna de auto schoonmaken.
Goede tip. Ik mors zelf ook nog wel eens watquote:Op maandag 14 september 2020 12:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Probeer eens Vlekkenduivel! Te koop bij Kruidvat. Ik heb de hele collectie geloof ik.Werkt echt fantastisch. Ik krijg zelfs oude fruitvlekken uit kleding. Maar met viltstift dus ook uitstekende ervaring!
[ afbeelding ]
Er zijn hier ook wat lichte kledingstukken verpest door zonnebrand 🙁quote:Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef Takkie88 het volgende:
De rottigste vlekken zijn hier niet van het spelen maar van het eten; mandarijnen, kersen, aardbeien, tomatensaus etc. Oh, en van zonnebrand. Alle speelvlekken krijg ik er meestal wel uit.
ja bij onze psz beginnen en eindigen ze met buitenspelen ivm de coronamaatregelen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:01 schreef Malteser het volgende:
[..]
Maar nam je hem dan rechtstreeks vanaf het buitenspelen mee?? Want als hij zo vies was/is, zullen ze hem/zijn kleding toch ook even afkloppen en handen laten wassen enz?
Zijn vader en moeder zijnquote:Op maandag 14 september 2020 16:13 schreef Adrian4 het volgende:
Onze meneer is zindelijk bij het KDV, maar plast en poept thuis gewoon in z’n broek...
Wat doen wij fout???
+1, B was eerder zindelijk op KDV, kon er allang fietsen maar weigerde het thuis, kleedde zich er zelf aan en uit, inderdaad thuis dus niet etc. En dat gaat gewoon zo door hoor, op school doet ie ook veel meer zelf dan thuis.quote:Op maandag 14 september 2020 18:50 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zijn vader en moeder zijn![]()
Ik heb hier ook wel eens het vermoeden dat ze veel meer kunnen bij anderen dan bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |