Nou idd, lekker boeiendquote:Op donderdag 10 september 2020 15:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo'n groot drama is het ook niet.
Je hebt wel een rode balk, maar je kan gewoon doorposten.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk, als ik op iemand reageer let ik ook niet op of we al op #299 zitten. Ik krijg dan bij invoeren een fout, maar bij een mod wordt die gewoon geplaatst. Makkelijkste zou zijn als mods een waarschuwing krijgen ("topic is al dicht, toch posten?"), maar ik kan begrijpen dat danny daar geen tijd voor heeft.
Ook zoiets ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je hebt wel een rode balk, maar je kan gewoon doorposten.
Ik had het vaak als er een fittie op de streams was dan was ik zo bezig om te tikken wat ik hoorde dat ik soms na een stuk of 2 3 posten pas doorhad dat het toch best wel heel erg rustig was voor een actie stream.![]()
![]()
Ik vind het altijd wel grappig.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo'n groot drama is het ook niet.
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je hebt wel een rode balk, maar je kan gewoon doorposten.
Ik had het vaak als er een fittie op de streams was dan was ik zo bezig om te tikken wat ik hoorde dat ik soms na een stuk of 2 3 posten pas doorhad dat het toch best wel heel erg rustig was voor een actie stream.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of je word ineens gequote in het nieuwe topic met de melding we zijn al hier hoor.
Jawelquote:Op donderdag 10 september 2020 15:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig.
Ik vind het geen drama hoor als ik er door heen post. Had het niet eens in de gatenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk niet zo dramatisch als een gewone user die "door het slotje kan posten"
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 september 2020 15:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of je word ineens gequote in het nieuwe topic met de melding we zijn al hier hoor.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat had ik ook wel eens als mod op een andere site.
quote:
Jij was vaak degene die me quote volgens mij.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik noem het ook geen drama,maar mag het wel grappig vinden toch?
Kreeg ik ineens een dm, topic is al dicht hoor.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij was vaak degene die me quote volgens mij.
Whut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |