quote:Op donderdag 10 september 2020 15:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja het komt zelden voor maar het is weleens eerder gebeurd.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jerney is hier niet weg te slaan.
Ferrous niet trouwens die is wel door het slotje heen, En Dot precies op dezelfde tijd.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja het komt zelden voor maar het is weleens eerder gebeurd.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ferrous niet trouwens die is wel door het slotje heen, En Dot precies op dezelfde tijd.
Hahahaha hier nog 1quote:Op donderdag 10 september 2020 15:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Door slotjes heen posten weet ik genoeg van.
Dat was mijn specialiteit als mod zijnde.![]()
![]()
Leuk nummer.quote:
Als je op het zelfde moment post dan kan dat idd gebeuren.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ferrous niet trouwens die is wel door het slotje heen, En Dot precies op dezelfde tijd.
Jij bent veel leuker als nietmodquote:Op donderdag 10 september 2020 15:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je op het zelfde moment post dan kan dat idd gebeuren.
Tnx.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent veel leuker als nietmod
Is ook niet zo moeilijk, als ik op iemand reageer let ik ook niet op of we al op #299 zitten. Ik krijg dan bij invoeren een fout, maar bij een mod wordt die gewoon geplaatst. Makkelijkste zou zijn als mods een waarschuwing krijgen ("topic is al dicht, toch posten?"), maar ik kan begrijpen dat danny daar geen tijd voor heeft.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:45 schreef DJMO het volgende:
Was gezellig in huize @:tot! En ik heb @:MiniToT mogen knuffelen
Zo'n groot drama is het ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk, als ik op iemand reageer let ik ook niet op of we al op #299 zitten. Ik krijg dan bij invoeren een fout, maar bij een mod wordt die gewoon geplaatst. Makkelijkste zou zijn als mods een waarschuwing krijgen ("topic is al dicht, toch posten?"), maar ik kan begrijpen dat danny daar geen tijd voor heeft.
Klopt, er zijn betere dingen waar Danny zijn tijd aan kan besteden.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo'n groot drama is het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |