Als een mod posts verwijdert, dan gaat de post teller niet dynamisch naar beneden. Als je een reload doet, dan zie je de juiste postnummers.quote:
Dat.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een mod posts verwijdert, dan gaat de post teller niet dynamisch naar beneden. Als je een reload doet, dan zie je de juiste postnummers.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een mod posts verwijdert, dan gaat de post teller niet dynamisch naar beneden. Als je een reload doet, dan zie je de juiste postnummers.
Ben ik benieuwd welke verwijderd zijn nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk niet zo dramatisch als een gewone user die "door het slotje kan posten"
Geen enkelequote:Op donderdag 10 september 2020 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd welke verwijderd zijn nu.
Hoi dev.
Neequote:Op donderdag 10 september 2020 15:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer bij vanavond ?
Jerney is hier niet weg te slaan.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer bij vanavond ?
Alleen maar posts van jou. Kreeg er net een DM over van haags, maar mag denk ik niet posten welke postsquote:Op donderdag 10 september 2020 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd welke verwijderd zijn nu.
Hoi dev.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen maar posts van jou. Kreeg er net een DM over van haags, maar mag denk ik niet posten welke posts
Hij staat op 302, maar volgens mij komt het om dat Dot en Ferrous op precies dezelfde tijd posten.quote:
Altijd weer mijn schuld weer.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen maar posts van jou. Kreeg er net een DM over van haags, maar mag denk ik niet posten welke posts
Ja het komt zelden voor maar het is weleens eerder gebeurd.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij staat op 302, maar volgens mij komt het om dat Dot en Ferrous op precies dezelfde tijd posten.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd weer mijn schuld weer.
Teamworkquote:Op donderdag 10 september 2020 15:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij staat op 302, maar volgens mij komt het om dat Dot en Ferrous op precies dezelfde tijd posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |