chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ging je nou weer door het slotje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dot is mod?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging je nou weer door het slotje?![]()
O geen idee is dat zoquote:Op donderdag 10 september 2020 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging je nou weer door het slotje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dit is niet de eerste keer.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan had jij laatste post, laat maar aanpassen hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging je nou weer door het slotje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Oh ik was even wegquote:Op donderdag 10 september 2020 15:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja lol, haags doet dat stiekum denk ik, ff trollenZonder wrijving geen glans![]()
Bijna klaar dan nog hop hop gas eropFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Zeker mooi.Tot zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lachen tochff naar de aphoteek tot zo
Hop hop gas op wat?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Bijna klaar dan nog hop hop gas eropZonder wrijving geen glans![]()
Och jee zo ver. Laat TT maar veranderen hoor als je wilt of jij of FF wie voor mij de laatste hadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey mijn brrrrr momenten maatjequote:
Deze lijkt me prima,maar wel mooi dat het je weer is gelukt.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Och jee zo ver. Laat TT maar veranderen hoor als je wilt of jij of FF wie voor mij de laatste had“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heee brrrrr he!quote:Op donderdag 10 september 2020 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mijn brrrrr momenten maatje
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Schakel.
Weet ook niet hoe, zal wel af en toe een foutje zijn ergensquote:Op donderdag 10 september 2020 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze lijkt me prima,maar wel mooi dat het je weer is gelukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanavond weer muziek om 8 uur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaaa! dan schakel ik zeker even inquote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanavond weer muziek om 8 uur.
Ik heb het recht om te bepalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |