Ja tochquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net gegoogled. Dit is echt mijn soort etenGehakt, jalapeños en gesmolten cheddar
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net gegoogled. Dit is echt mijn soort etenGehakt, jalapeños en gesmolten cheddar
Zoooo, nice!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jalapenos gevuld met roomkaas/cheddar, omwikkeld met braadworstvlees en spek
/hartaanval
Even snel gemaakt?quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:00 schreef anndb het volgende:
Ik wou tapas gaan eten, helaas op dinsdag alles dicht waar ik wou. Thuis maar wat gemaakt: brood, zelfgemaakte tzaziki en aioli, keftedes, calamaris, uienringen, loempiatjes en garnalen. Feta uit de oven en nog wat franse kaasjes. Soort mix and match tapas.
Werkte thuis en was door de hitte rustig vandaagquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:00 schreef anndb het volgende:
Ik wou tapas gaan eten, helaas op dinsdag alles dicht waar ik wou. Thuis maar wat gemaakt: brood, zelfgemaakte tzaziki en aioli, keftedes, calamaris, uienringen, loempiatjes en garnalen. Feta uit de oven en nog wat franse kaasjes. Soort mix and match tapas.
Zou het niet weg krijgen nu al, behalve de passie vrucht misschien. Maar weer lekker groot ontbijtjequote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Mikeytt het volgende:
Ontbijtje gemaakt. Brood met tofu en paprika en brood met vegan gehakt en plantaardige kaas.
Snack 2 passievruchten
[ afbeelding ]
Door jou heb ik nu pannenkoeken met bacon besteldquote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef klappernootopreis het volgende:
Net pannenkoeken met bacon en Maple syrup gemaakt. Voor de pannenkoeken heb ik karnemelk en rondeeleieren gebruikt. En patent bloem
De kilo's moeten ergens vandaan komenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:53 schreef anndb het volgende:
[..]
Zou het niet weg krijgen nu al, behalve de passie vrucht misschien. Maar weer lekker groot ontbijtje
Na dat ontbijt nog?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Door jou heb ik nu pannenkoeken met bacon besteld
Was weer kilo's kwijt en helaas weer 75kg... Moet dus weer meer gaan eten om mn doelgewicht te halen.quote:
gewone bacon of ook vegan?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Door jou heb ik nu pannenkoeken met bacon besteld
Gewonequote:Op woensdag 16 september 2020 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewone bacon of ook vegan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |