Daar kom ik echt nooit. Geen idee waarom niet...quote:
Je leeft zonder Dasty?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit. Geen idee waarom niet...
Genoeg om mee te decoreren daar op zich.quote:
In mijn wijk zit er wel één dus als ik iets kleins nodig ben kijk ik altijd eerst daar wel even maar kan nooit vinden wat ik zoek (is ook wel een kleine Wibra) maar ja ze verkopen wel Dasty.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit. Geen idee waarom niet...
Ik ook hoor. De Wibra's hier in de buurt zitten uit de richting en in malle hoekjes weggestopt, dus ik vergeet de winkel gewoon.quote:
Gewoon keertje langsgaan, met 1 fles doe je wel lang. Ik kan 2 jaar met 1 fles doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. De Wibra's hier in de buurt zitten uit de richting en in malle hoekjes weggestopt, dus ik vergeet de winkel gewoon.
Ik kom denk ik 1x per jaar bij de Wibra, puur voor de Dasty en dan neem ik gelijk 3 flessen mee ofzo. Echt bazenspul.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. De Wibra's hier in de buurt zitten uit de richting en in malle hoekjes weggestopt, dus ik vergeet de winkel gewoon.
Nee, maar anderen nemen dat altijd voor me meequote:
Ik was er van de week nog, gewoon niet aan schoonmaakspul gedacht.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon keertje langsgaan, met 1 fles doe je wel lang. Ik kan 2 jaar met 1 fles doen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef Justin_Case het volgende:
Ik maak eigenlijk zelden schoon
Hier in de stad ook, maar ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 10 september 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In mijn wijk zit er wel één dus als ik iets kleins nodig ben kijk ik altijd eerst daar wel even maar kan nooit vinden wat ik zoek (is ook wel een kleine Wibra) maar ja ze verkopen wel Dasty.
Het zegt niets over of mevrouw Haags schoonmaakt he.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik 2 of 3x per week. Niet dat het echt nodig is, maar vind een schoon huis fijn
Ja ik ook, maar ik doe er weinig meequote:Op donderdag 10 september 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon keertje langsgaan, met 1 fles doe je wel lang. Ik kan 2 jaar met 1 fles doen.
Eén fles, makkelijk tien jaar yo.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik doe er weinig mee
De vissen waren op.quote:
Ja omdat ik hem een keertje omstoot.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén fles, makkelijk tien jaar yo.
Maak fornuis altijd schoon met Dasty en soms tegeltjes in de keuken.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik doe er weinig mee
Nee, da's de dyslectenvariant.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben het over deze schoonmaakster?
[ afbeelding ]
Uhm, zie het nu pasquote:Op donderdag 10 september 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's de dyslectenvariant.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, zie het nu pas
Tijd voor een nieuwe bril ook.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's de dyslectenvariant.
Overweeg een poetshulp nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben het over deze schoonmaakster?
[ afbeelding ]
Leuk hek, echt lekker Oost-Duits.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Grenzlandmuseum was boeiend, maar ik heb me wel de tering gelopen.
[ afbeelding ]
Wanneer laten ze je weer vrij?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Stroom op het hek?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis is ook schoon. Heb 1x per week een schoonmaakster en mijn vriendin.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik 2 of 3x per week. Niet dat het echt nodig is, maar vind een schoon huis fijn
Geen grappen met dat hek.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mannen houden niet van merkjes. Horloges, kleding, ze lopen allemaal in spullen van de Zeeman en ze rijden het liefst in een Daihatsu.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Hele discussie hier met mijn hoogste baas waarom vrouwen zo vatbaar zijn voor merken en reclames qua kleding, schoonmaakspullen, make-up en spullen en dat hij daarom geen ene kut met ze kan doen qua zakelijke macht
Goed punt wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Hele discussie hier met mijn hoogste baas waarom vrouwen zo vatbaar zijn voor merken en reclames qua kleding, schoonmaakspullen, make-up en spullen en dat hij daarom geen ene kut met ze kan doen qua zakelijke macht
Das andersquote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mannen houden niet van merkjes. Horloges, kleding, ze lopen allemaal in spullen van de Zeeman en ze rijden het liefst in een Daihatsu.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mannen houden niet van merkjes. Horloges, kleding, ze lopen allemaal in spullen van de Zeeman en ze rijden het liefst in een Daihatsu.
[..]
[..]
Nee, dit was het ‘vriendelijke’ hek aan West-Duitse kant. Het hek aan Oost-Duitse kant had scheermesjes en een zelfschietend machinegeweer.quote:
Volgens je eigen definitie van eerder vandaag is dit geen lunch omdat het niet tussen 13:00 en 14:00 isquote:
Vrouwen hebben dat een factor 100 erger en de mannen die dat wel hebben die zijn van de weke verwijfde kant.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is goed hoor jongen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat een factor 100 erger en de mannen die dat wel hebben die zijn van de weke verwijfde kant.
Ja reclamebureaus willen mannen dat juist laten geloven. 'Ik heb deze keuze niet gemaakt vanwege een reclame, het is mijn eigen beslissing.' Uhuh.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat een factor 100 erger en de mannen die dat wel hebben die zijn van de weke verwijfde kant.
Zeeman heeft soms wel leuke dingenquote:Op donderdag 10 september 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Niks mis met de Zeeman trouwens. Jammer dat ze er geen pashokjes hebben.
Dit. Als ik een fysieke winkel in ga, is dat omdat ik meteen iets wil hebben. Ik wil niet eerst nog eens moeten gokken of het past.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Niks mis met de Zeeman trouwens. Jammer dat ze er geen pashokjes hebben.
Alsof echte mannen naar reclame's kijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja reclamebureaus willen mannen dat juist laten geloven. 'Ik heb deze keuze niet gemaakt vanwege een reclame, het is mijn eigen beslissing.' Uhuh.
Echte mannen kijken toch onzin als voetbal? Eén en al reclame.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof echte mannen naar reclame's kijken
Vorig jaar heb ik er een verrukkelijke trui gekocht voor het wereldbedrag van 15 euro. En het ondergoed is ook goed, en sokken met avocado's enzoquote:Op donderdag 10 september 2020 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeeman heeft soms wel leuke dingenheb er laatst nog een tshirt gekocht van de serie Friends.
De Hema heeft hier ook geen pashokjes (waar wel eigenlijk?) en ze hebben wel leuke broeken, maar ik heb ook geen zin om tien maten te moeten bestellen en dan de hele bups terug te moeten sturen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Als ik een fysieke winkel in ga, is dat omdat ik meteen iets wil hebben. Ik wil niet eerst nog eens moeten gokken of het past.
Ja dat is voor de meekijkende vrouwen lijkt me.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echte mannen kijken toch onzin als voetbal? Eén en al reclame.
Lekker uniek ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Het mooiste vind ik nog wel al die ondernemertjes die in hetzelfde rondlopen. Jeans, bruine schoenen en een jasje.
Nooit over nagedacht maar er zijn dus serieus winkels die bh's verkopen zonder kleedhokje, ok ik ga een kledingwinkel openen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik er een verrukkelijke trui gekocht voor het wereldbedrag van 15 euro. En het ondergoed is ook goed, en sokken met avocado's enzoMaar als ze pashokjes hadden, zou ik de bh's misschien ook eens proberen.
Da's thuis passen he, dan heb je helemaal geen kans.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht maar er zijn dus serieus winkels die bh's verkopen zonder kleedhokje, ok ik ga een kledingwinkel openen.
Past er meer koopwaar per vierkante meter.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ja waarom hebben de Zeeman en Wibra eigenlijk geen pashokjes? :S
Vanwege alle tokkies die daar drugs gaan spuiten.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ja waarom hebben de Zeeman en Wibra eigenlijk geen pashokjes? :S
Dat wordt lastigquote:Op donderdag 10 september 2020 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je dit even opsturen naar Emmen a.u.b.?
Moet het?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smakelijk eten, als je thuis bent wel netjes weer een stronkje broccoli erbij pakken hč.
In je vriendin? Of koffie? Of wat?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
zinnnnnnnnnnnnnnzinnnnzinzinzin
Las wel eens over een meisje dat insuline zat te spuiten in een pashokje ergens en toen eruit werd gegooidquote:Op donderdag 10 september 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Drugs gebruiken in een pashokje?
allemaalquote:Op donderdag 10 september 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In je vriendin? Of koffie? Of wat?
Naughty naughtyquote:Op donderdag 10 september 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Seks in een pashokje ken ik wel maar drugs gebruiken in een pashokje?
In wc's gebeurt ook, dus eh?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Drugs gebruiken in een pashokje?
Bloemkool mag ook.quote:
Ja dat is waar ook, seks ook op toiletten, ook zoiets ranzigs eigenlijk, sta je daar te pompen in andermans strontlucht.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In wc's gebeurt ook, dus eh?
Hoornaarinvasie.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, er landde net een enorm insect op me dat leek op een wesp maar veel groter was. Eerst zat ie verstrikt in m'n haar en toen viel ie op m'n shirt
Dat snap ik überhaupt niet. Op een "vreemd" toilet wil ik zo min mogelijk aanraken en zo min mogelijk tijd doorbrengen, daar seks hebben is niet verenigbaar met die wensen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook, seks ook op toiletten, ook zoiets ranzigs eigenlijk, sta je daar te pompen in andermans strontlucht.
When you gotta go you gotta goquote:Op donderdag 10 september 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat snap ik überhaupt niet. Op een "vreemd" toilet wil ik zo min mogelijk aanraken en zo min mogelijk tijd doorbrengen, daar seks hebben is niet verenigbaar met die wensen.
Nee luisterde naar jouw opmerking: lunch wanneer je zin hebt!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens je eigen definitie van eerder vandaag is dit geen lunch omdat het niet tussen 13:00 en 14:00 is
Welk hotel is dat?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie kerel van dat hotel hier.
Hij heeft ook een garage en als hobby NSU’s
Laat er net een lopen 600kg 135pK
quote:
Ah, verkeerde NSU's.quote:
strakjesquote:Op donderdag 10 september 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer zie je haar weer dan?
Ja ik had het vorige week opgezocht, een hoornaar had volgens mij rode poten en nog een rode vlek op z'n lijf.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij had oranje strepen ipv gele, is dat een hoornaar? Gatverdamme
Dat is dan wel zo maar boven je 60ste is dat alleen spinneraggen wegblazen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is meestal een hobby van uitgeneukte mannen.
Gaaf, een Prinz 1000TTquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-teststraat-houd-vol
Staat de koning erbij wanneer ze met de wattenstaaf in je kop roeren. Maak je ook indruk hoor.
Ja kloptquote:Op donderdag 10 september 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf, een Prinz 1000TTHeeft ie ook een Ro80 staan?
en dan op vakantie?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:14 schreef Samzz het volgende:
Productief dagje vandaag, wel. Laatste spulletjes ingeslagen bij de Action, gasflessen laten vullen, wasje gedraaid, lekker met de honden naar t bos geweest, afgewassen, stofgezogen en gedweild. Nu niks meer
.
Morgen alles inpakken.
Oh en 5 euro voor 4 wijnglazen en 3 whiskyglazen is eigenlijk bizar. Maar wel lekker.
tofquote:Op donderdag 10 september 2020 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weekendje weg, ja. Zin in hoor.
Wordt ons eerste weekend zeilen met de boot, dus extra leuk.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tofHeb ik altijd zin in eigenlijk
Oh jee kun je zeilen of heb je iemand mee die het kan?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt ons eerste weekend zeilen met de boot, dus extra leuk.
En dat snap ik.
Mijn vriend kan heel goed zeilen. En ik bedoel te zeggen, ons eerste weekend weg met onze eigen bootquote:Op donderdag 10 september 2020 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee kun je zeilen of heb je iemand mee die het kan?
Heb je al wel je offer aan Poseidon gebracht?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriend kan heel goed zeilen. En ik bedoel te zeggen, ons eerste weekend weg met onze eigen boot.
Ja dat zekerquote:Op donderdag 10 september 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja even goed spannend toch danveel plezier!
Wanneer de maan schijnt vanavond, doe ik mijn maandansquote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al wel je offer aan Poseidon gebracht?
Dat is toch Artemisquote:Op donderdag 10 september 2020 15:35 schreef Samzz het volgende:
Wanneer de maan schijnt vanavond, doe ik mijn maandans.
Hij heeft er net al een worst in gevrot.quote:
Lekker. Lang niet meer gehad. Smakelijk, alvastquote:
Me2. Eet al de hele middag niets anders is het vanavond teveelquote:Op donderdag 10 september 2020 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker. Lang niet meer gehad. Smakelijk, alvast.
Zou ze toch maar allebei even een offer brengen hoor.quote:
En geen Haagse worst gelukkigquote:Op donderdag 10 september 2020 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft er net al een worst in gevrot.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat je even niet keek
Verstandigquote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Me2. Eet al de hele middag niets anders is het vanavond teveel
Ja snap ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig!
Wij doen morgen patat, dus ik doe overdag ook maar kalm aan.
quote:
quote:
Lief dat je dat zegtquote:Op donderdag 10 september 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig trouwens dat je de laatste tijd weer hier bent.
Ik ook niet MAAR hele dunne aardappelreepjes heet toch wel Franse friet?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:51 schreef Justin_Case het volgende:
Ik kan #teamfriet gewoon niet serieus nemen.
Nee nee nee. Alles is patat. PATAT!quote:Op donderdag 10 september 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet MAAR hele dunne aardappelreepjes heet toch wel Franse friet?
Jammer danquote:Op donderdag 10 september 2020 15:51 schreef Justin_Case het volgende:
Ik kan #teamfriet gewoon niet serieus nemen.
Kak, daar heb ik zin inquote:Op donderdag 10 september 2020 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Die zoute stokjes van de McDonalds.
log zelf uit joh dakhaasquote:Op donderdag 10 september 2020 15:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee nee nee. Alles is patat. PATAT!
gewoon PATAT.
Ja dank jequote:Op donderdag 10 september 2020 15:50 schreef Samzz het volgende:
Waarom verwijst Hercules naar CoolBlue.
Ik kom er ook maar weinig. Maar ik heb wel opeens echt zin in McDonalds voerquote:Op donderdag 10 september 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat eet ik daar zelden, zo vies.
Ik kom er denk ik 1x in de 2 jaar en dan neem ik altijd McKroket en nuggets.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom er ook maar weinig. Maar ik heb wel opeens echt zin in McDonalds voer
Dan heb je nog nooit gedistilleerde aardappel opquote:
Wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom er denk ik 1x in de 2 jaar en dan neem ik altijd McKroket en nuggets.
Russen doen niet andersquote:Op donderdag 10 september 2020 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit gedistilleerde aardappel op
Van woorden die naar CoolBlue linken of van users die er een comment over maken?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou lijstjes bij, o.a. hiervan
Gedistilleerde aardappel is dan ook geen patat.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit gedistilleerde aardappel op
Nee dat eerstequote:Op donderdag 10 september 2020 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van woorden die naar CoolBlue linken of van users die er een comment over maken?
Ik heb nog nooit een McKroket gehad. De nuggets vind ik niet lekker, dus die kies ik nooit. Gewoon lekker patatjes en een Big Macquote:Op donderdag 10 september 2020 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom er denk ik 1x in de 2 jaar en dan neem ik altijd McKroket en nuggets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh, hahaquote:Op donderdag 10 september 2020 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat eersteanders is het dweilen met de kraan open
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
@:SamzzJezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jaquote:
Oh zo ja naja ik vind McDonalds sowieso niet heel boeiend.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mist zoveel lekkers door te kiezen voor McKroket en Kipnuggets
Ik heb wel eens gehad dat ik naar de Mac was geweest en een dag later zin had in friet speciaalquote:Op donderdag 10 september 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zo ja naja ik vind McDonalds sowieso niet heel boeiend.Ik ga liever naar de snackbar.
PATAT speciaalquote:Op donderdag 10 september 2020 16:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik naar de Mac was geweest en een dag later zin had in friet speciaal![]()
#fattie4life
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
@:SamzzWat is dit? Hou je bij welke woorden automatisch gelinkt worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies. Maar laten we er gewoon over ophouden en die patatzeggers doodzwijgenquote:
alleen de groene linkjes. Je hebt ook blauwe linkjes zoals Coolblue en Mediamarkt en dat verhoerde Ziggo bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit? Hou je bij welke woorden automatisch gelinkt worden?
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies. Maar laten we er gewoon over ophouden en die patatzeggers doodzwijgenachterlijk volk mag ook bestaan. Keerzijde van de vrijheid moet je maar denken
Wat is het verschil tussen groen en blauw? Producten / winkels?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alleen de groene linkjes. Je hebt ook blauwe linkjes zoals Coolblue en Mediamarkt en dat verhoerde Ziggo bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies. Maar laten we er gewoon over ophouden en die patatzeggers doodzwijgenachterlijk volk mag ook bestaan. Keerzijde van de vrijheid moet je maar denken
Deventer is gewoon patat gebied hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet. Dat denk ik inderdaad, merknamen vs bedrijven. En dat @Danny misschien meer cent aan een groen dan aan een blauw linkje verdient. Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen groen en blauw? Producten / winkels?
Elke keer als een linkje verschijnt of alleen centen als er op geklikt wordt? Vragen vragenquote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet. Dat denk ik inderdaad, merknamen vs bedrijven. En dat @:danny misschien meer cent aan een groen dan aan een blauw linkje verdient. Geen idee eigenlijk
Mag jij vinden hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deventer is gewoon patat gebied hoor.
geen idee dus iddquote:Op donderdag 10 september 2020 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke keer als een linkje verschijnt of alleen centen als er op geklikt wordt? Vragen vragen
Meestal als er op geklikt is.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke keer als een linkje verschijnt of alleen centen als er op geklikt wordt? Vragen vragen
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is zo.[ afbeelding ]
Ik schreef altijd "frites" in Limburg. Dat is dus überhaupt geen ding?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Frites is veel te luxe voor Limburgquote:Op donderdag 10 september 2020 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik schreef altijd "frites" in Limburg. Dat is dus überhaupt geen ding?
Ik heb zin in een kaartje met waar het "mayo" is, en "mayon" en "mayonaise" en "frietsaus" en "met"quote:Op donderdag 10 september 2020 16:29 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik zin in een frietje dat verzuipt in mayo..
Ja één is voor patat en de andere voor friet.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Frietsaus en mayonaise zijn 2 verschillende producten?
Leugens. Je kwam voor mij.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja één is voor patat en de andere voor friet.
(Ik klikte per ongeluk op dit topic)
ja maar veel mensen noemen alles maar wat. Gebeurt zelden dat je ergens kunt kiezen tussen frietsaus en mayonaise.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Frietsaus en mayonaise zijn 2 verschillende producten?
Kijk, die reserve-Belgen zeggen friet. Dacht t al.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Frietsaus is voor paupers, mayonaise voor Bourgondiërs.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar veel mensen noemen alles maar wat. Gebeurt zelden dat je ergens kunt kiezen tussen frietsaus en mayonaise.
Hey doe es leukquote:Op donderdag 10 september 2020 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, die reserve-Belgen zeggen friet. Dacht t al.
Meer vet he, glijdt beter aan de poepertquote:Op donderdag 10 september 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frietsaus is voor paupers, mayonaise voor Bourgondiërs.
Ik dacht t nog vriendelijk gebracht te hebben.quote:
Ik zeg altijd mayo.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frietsaus is voor paupers, mayonaise voor Bourgondiërs.
Gofferquote:Op donderdag 10 september 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer vet he, glijdt beter aan de poepert
Ik zei t in Twente al.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door je Belgische jaren.
Etto kroketto is hier al voor jouquote:Op donderdag 10 september 2020 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh @:GGMM is hier niet eens voor mij? Pff
Ook voor jullie hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Etto kroketto is hier al voor jou
Twents in heel veel woordenquote:Op donderdag 10 september 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je taalkundig lui en maak je van een mooi zacht lang woord een kort knauwwoord.
O hier had ik vanavond juist zin in.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik hou je verder niet tegen hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O hier had ik vanavond juist zin in.
Geen verkeerd plan iddquote:Op donderdag 10 september 2020 17:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Smeer je in met zonnebrand
Whut?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Gereserveerd in bij een Italiaan, de ietwat gezette gastdame wou mijn snoepbeertjes pizza In beslag nemen in ruil voor een echte pizza.
Lekker bijtijdsquote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef Zilverberk het volgende:
Poe hee, wat een dag.
Weekend nu.
Ik heb een scheurkalender van die kut onzin. Fmlquote:
Echt hé, onnavolgbaar hoe ze het iedere keer voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:02 schreef Koen66 het volgende:
Ah, top, Nederland vangt toch van die asielzoekers op uit dat afgebrande kamp.
Je verwacht het niet he
quote:Op donderdag 10 september 2020 18:02 schreef Koen66 het volgende:
Je verwacht het niet he
Dit zag je van mijlenver aankomen... Gisteren nog roepen dat het nee is en nee blijft, vandaag draaien. Slappe hap.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé, onnavolgbaar hoe ze het iedere keer voor elkaar krijgen
Ik vermoed meer brandende kampjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ja steek gewoon j kamp in de fik en de wereld lost het wel weer op
Dingen van de politiek gelovenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit zag je van mijlenver aankomen... Gisteren nog roepen dat het nee is en nee blijft, vandaag draaien. Slappe hap.
Hopelijk is er een goede sprinklerinstallatie op de opvanglocatiequote:Op donderdag 10 september 2020 18:02 schreef Koen66 het volgende:
Je verwacht het niet he
Ja hek van de dam ditdat.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed meer brandende kampjes.
De mensensmokkelaars zullen NL dankbaar zijnquote:Op donderdag 10 september 2020 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dingen van de politiek geloven
Nou, in KSC zwaaien er ook diversen snel met de racisme kaartquote:Op donderdag 10 september 2020 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hek van de dam ditdat.
Mensen zijn het ook gewoon kotsbeu. Twintig jaar lang heeft iedereen zich ingehouden over dit uit angst om voor racist versleten te worden, maar die tijd is voorbij.
Sowieso ben ik de Nederlandse staat heel dankbaar, ook voor de belasting onderduikingquote:Op donderdag 10 september 2020 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De mensensmokkelaars zullen NL dankbaar zijn
Maak er 102 van, neem je er 2 zelf in huisquote:Op donderdag 10 september 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
k vind het een goeie zaak dat we er 100 opvangen
Slappe hap bij defensie dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
en defensie kapt ook al met zwarte piet
Gewoon straks nog even een ijsje gaan halenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
9316 stappen inmiddels. Gaan we weer een 10k dag halen?
Nu heb ik zin in ijsquote:Op donderdag 10 september 2020 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon straks nog even een ijsje gaan halen
Ja klopt, maar vroeger was iedereen daar bang voor. Dat is niet meer zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, in KSC zwaaien er ook diversen snel met de racisme kaart
Stond geen rij vanmiddagquote:Op donderdag 10 september 2020 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon straks nog even een ijsje gaan halen
Wat is 'op tijd' in jouw optiek?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond voor de verandering maar weer eens op tijd slapen.
11 uurquote:Op donderdag 10 september 2020 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is 'op tijd' in jouw optiek?
Niet zo erg als glitter.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Pff wat is rode nagellak toch kut om eraf te halen.
Dat is nog redelijk op tijd. Ik denk dat ik er vanavond ook rond die tijd in lig. Slecht geslapen afgelopen nachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |