Daar kom ik echt nooit. Geen idee waarom niet...quote:
Je leeft zonder Dasty?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit. Geen idee waarom niet...
Genoeg om mee te decoreren daar op zich.quote:
In mijn wijk zit er wel één dus als ik iets kleins nodig ben kijk ik altijd eerst daar wel even maar kan nooit vinden wat ik zoek (is ook wel een kleine Wibra) maar ja ze verkopen wel Dasty.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit. Geen idee waarom niet...
Ik ook hoor. De Wibra's hier in de buurt zitten uit de richting en in malle hoekjes weggestopt, dus ik vergeet de winkel gewoon.quote:
Gewoon keertje langsgaan, met 1 fles doe je wel lang. Ik kan 2 jaar met 1 fles doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. De Wibra's hier in de buurt zitten uit de richting en in malle hoekjes weggestopt, dus ik vergeet de winkel gewoon.
Ik kom denk ik 1x per jaar bij de Wibra, puur voor de Dasty en dan neem ik gelijk 3 flessen mee ofzo. Echt bazenspul.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. De Wibra's hier in de buurt zitten uit de richting en in malle hoekjes weggestopt, dus ik vergeet de winkel gewoon.
Nee, maar anderen nemen dat altijd voor me meequote:
Ik was er van de week nog, gewoon niet aan schoonmaakspul gedacht.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon keertje langsgaan, met 1 fles doe je wel lang. Ik kan 2 jaar met 1 fles doen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef Justin_Case het volgende:
Ik maak eigenlijk zelden schoon
Hier in de stad ook, maar ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 10 september 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In mijn wijk zit er wel één dus als ik iets kleins nodig ben kijk ik altijd eerst daar wel even maar kan nooit vinden wat ik zoek (is ook wel een kleine Wibra) maar ja ze verkopen wel Dasty.
Het zegt niets over of mevrouw Haags schoonmaakt he.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik 2 of 3x per week. Niet dat het echt nodig is, maar vind een schoon huis fijn
Ja ik ook, maar ik doe er weinig meequote:Op donderdag 10 september 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon keertje langsgaan, met 1 fles doe je wel lang. Ik kan 2 jaar met 1 fles doen.
Eén fles, makkelijk tien jaar yo.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik doe er weinig mee
De vissen waren op.quote:
Ja omdat ik hem een keertje omstoot.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén fles, makkelijk tien jaar yo.
Maak fornuis altijd schoon met Dasty en soms tegeltjes in de keuken.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik doe er weinig mee
Nee, da's de dyslectenvariant.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben het over deze schoonmaakster?
[ afbeelding ]
Uhm, zie het nu pasquote:Op donderdag 10 september 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's de dyslectenvariant.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, zie het nu pas
Tijd voor een nieuwe bril ook.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's de dyslectenvariant.
Overweeg een poetshulp nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben het over deze schoonmaakster?
[ afbeelding ]
Leuk hek, echt lekker Oost-Duits.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Grenzlandmuseum was boeiend, maar ik heb me wel de tering gelopen.
[ afbeelding ]
Wanneer laten ze je weer vrij?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Stroom op het hek?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis is ook schoon. Heb 1x per week een schoonmaakster en mijn vriendin.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik 2 of 3x per week. Niet dat het echt nodig is, maar vind een schoon huis fijn
Geen grappen met dat hek.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mannen houden niet van merkjes. Horloges, kleding, ze lopen allemaal in spullen van de Zeeman en ze rijden het liefst in een Daihatsu.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Hele discussie hier met mijn hoogste baas waarom vrouwen zo vatbaar zijn voor merken en reclames qua kleding, schoonmaakspullen, make-up en spullen en dat hij daarom geen ene kut met ze kan doen qua zakelijke macht
Goed punt wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Hele discussie hier met mijn hoogste baas waarom vrouwen zo vatbaar zijn voor merken en reclames qua kleding, schoonmaakspullen, make-up en spullen en dat hij daarom geen ene kut met ze kan doen qua zakelijke macht
Das andersquote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mannen houden niet van merkjes. Horloges, kleding, ze lopen allemaal in spullen van de Zeeman en ze rijden het liefst in een Daihatsu.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mannen houden niet van merkjes. Horloges, kleding, ze lopen allemaal in spullen van de Zeeman en ze rijden het liefst in een Daihatsu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |