Daar kom ik echt nooit. Geen idee waarom niet...quote:
Je leeft zonder Dasty?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit. Geen idee waarom niet...
Genoeg om mee te decoreren daar op zich.quote:
In mijn wijk zit er wel één dus als ik iets kleins nodig ben kijk ik altijd eerst daar wel even maar kan nooit vinden wat ik zoek (is ook wel een kleine Wibra) maar ja ze verkopen wel Dasty.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit. Geen idee waarom niet...
Ik ook hoor. De Wibra's hier in de buurt zitten uit de richting en in malle hoekjes weggestopt, dus ik vergeet de winkel gewoon.quote:
Gewoon keertje langsgaan, met 1 fles doe je wel lang. Ik kan 2 jaar met 1 fles doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. De Wibra's hier in de buurt zitten uit de richting en in malle hoekjes weggestopt, dus ik vergeet de winkel gewoon.
Ik kom denk ik 1x per jaar bij de Wibra, puur voor de Dasty en dan neem ik gelijk 3 flessen mee ofzo. Echt bazenspul.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. De Wibra's hier in de buurt zitten uit de richting en in malle hoekjes weggestopt, dus ik vergeet de winkel gewoon.
Nee, maar anderen nemen dat altijd voor me meequote:
Ik was er van de week nog, gewoon niet aan schoonmaakspul gedacht.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon keertje langsgaan, met 1 fles doe je wel lang. Ik kan 2 jaar met 1 fles doen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef Justin_Case het volgende:
Ik maak eigenlijk zelden schoon
Hier in de stad ook, maar ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 10 september 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In mijn wijk zit er wel één dus als ik iets kleins nodig ben kijk ik altijd eerst daar wel even maar kan nooit vinden wat ik zoek (is ook wel een kleine Wibra) maar ja ze verkopen wel Dasty.
Het zegt niets over of mevrouw Haags schoonmaakt he.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik 2 of 3x per week. Niet dat het echt nodig is, maar vind een schoon huis fijn
Ja ik ook, maar ik doe er weinig meequote:Op donderdag 10 september 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon keertje langsgaan, met 1 fles doe je wel lang. Ik kan 2 jaar met 1 fles doen.
Eén fles, makkelijk tien jaar yo.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik doe er weinig mee
De vissen waren op.quote:
Ja omdat ik hem een keertje omstoot.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén fles, makkelijk tien jaar yo.
Maak fornuis altijd schoon met Dasty en soms tegeltjes in de keuken.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik doe er weinig mee
Nee, da's de dyslectenvariant.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben het over deze schoonmaakster?
[ afbeelding ]
Uhm, zie het nu pasquote:Op donderdag 10 september 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's de dyslectenvariant.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, zie het nu pas
Tijd voor een nieuwe bril ook.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's de dyslectenvariant.
Overweeg een poetshulp nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben het over deze schoonmaakster?
[ afbeelding ]
Leuk hek, echt lekker Oost-Duits.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Grenzlandmuseum was boeiend, maar ik heb me wel de tering gelopen.
[ afbeelding ]
Wanneer laten ze je weer vrij?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Stroom op het hek?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis is ook schoon. Heb 1x per week een schoonmaakster en mijn vriendin.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik 2 of 3x per week. Niet dat het echt nodig is, maar vind een schoon huis fijn
Geen grappen met dat hek.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mannen houden niet van merkjes. Horloges, kleding, ze lopen allemaal in spullen van de Zeeman en ze rijden het liefst in een Daihatsu.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Hele discussie hier met mijn hoogste baas waarom vrouwen zo vatbaar zijn voor merken en reclames qua kleding, schoonmaakspullen, make-up en spullen en dat hij daarom geen ene kut met ze kan doen qua zakelijke macht
Goed punt wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Hele discussie hier met mijn hoogste baas waarom vrouwen zo vatbaar zijn voor merken en reclames qua kleding, schoonmaakspullen, make-up en spullen en dat hij daarom geen ene kut met ze kan doen qua zakelijke macht
Das andersquote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mannen houden niet van merkjes. Horloges, kleding, ze lopen allemaal in spullen van de Zeeman en ze rijden het liefst in een Daihatsu.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mannen houden niet van merkjes. Horloges, kleding, ze lopen allemaal in spullen van de Zeeman en ze rijden het liefst in een Daihatsu.
[..]
[..]
Nee, dit was het ‘vriendelijke’ hek aan West-Duitse kant. Het hek aan Oost-Duitse kant had scheermesjes en een zelfschietend machinegeweer.quote:
Volgens je eigen definitie van eerder vandaag is dit geen lunch omdat het niet tussen 13:00 en 14:00 isquote:
Vrouwen hebben dat een factor 100 erger en de mannen die dat wel hebben die zijn van de weke verwijfde kant.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is goed hoor jongen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat een factor 100 erger en de mannen die dat wel hebben die zijn van de weke verwijfde kant.
Ja reclamebureaus willen mannen dat juist laten geloven. 'Ik heb deze keuze niet gemaakt vanwege een reclame, het is mijn eigen beslissing.' Uhuh.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat een factor 100 erger en de mannen die dat wel hebben die zijn van de weke verwijfde kant.
Zeeman heeft soms wel leuke dingenquote:Op donderdag 10 september 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Niks mis met de Zeeman trouwens. Jammer dat ze er geen pashokjes hebben.
Dit. Als ik een fysieke winkel in ga, is dat omdat ik meteen iets wil hebben. Ik wil niet eerst nog eens moeten gokken of het past.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Niks mis met de Zeeman trouwens. Jammer dat ze er geen pashokjes hebben.
Alsof echte mannen naar reclame's kijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja reclamebureaus willen mannen dat juist laten geloven. 'Ik heb deze keuze niet gemaakt vanwege een reclame, het is mijn eigen beslissing.' Uhuh.
Echte mannen kijken toch onzin als voetbal? Eén en al reclame.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof echte mannen naar reclame's kijken
Vorig jaar heb ik er een verrukkelijke trui gekocht voor het wereldbedrag van 15 euro. En het ondergoed is ook goed, en sokken met avocado's enzoquote:Op donderdag 10 september 2020 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeeman heeft soms wel leuke dingenheb er laatst nog een tshirt gekocht van de serie Friends.
De Hema heeft hier ook geen pashokjes (waar wel eigenlijk?) en ze hebben wel leuke broeken, maar ik heb ook geen zin om tien maten te moeten bestellen en dan de hele bups terug te moeten sturen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Als ik een fysieke winkel in ga, is dat omdat ik meteen iets wil hebben. Ik wil niet eerst nog eens moeten gokken of het past.
Ja dat is voor de meekijkende vrouwen lijkt me.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echte mannen kijken toch onzin als voetbal? Eén en al reclame.
Lekker uniek ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Het mooiste vind ik nog wel al die ondernemertjes die in hetzelfde rondlopen. Jeans, bruine schoenen en een jasje.
Nooit over nagedacht maar er zijn dus serieus winkels die bh's verkopen zonder kleedhokje, ok ik ga een kledingwinkel openen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik er een verrukkelijke trui gekocht voor het wereldbedrag van 15 euro. En het ondergoed is ook goed, en sokken met avocado's enzoMaar als ze pashokjes hadden, zou ik de bh's misschien ook eens proberen.
Da's thuis passen he, dan heb je helemaal geen kans.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht maar er zijn dus serieus winkels die bh's verkopen zonder kleedhokje, ok ik ga een kledingwinkel openen.
Past er meer koopwaar per vierkante meter.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ja waarom hebben de Zeeman en Wibra eigenlijk geen pashokjes? :S
Vanwege alle tokkies die daar drugs gaan spuiten.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ja waarom hebben de Zeeman en Wibra eigenlijk geen pashokjes? :S
Dat wordt lastigquote:Op donderdag 10 september 2020 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je dit even opsturen naar Emmen a.u.b.?
Moet het?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smakelijk eten, als je thuis bent wel netjes weer een stronkje broccoli erbij pakken hè.
In je vriendin? Of koffie? Of wat?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
zinnnnnnnnnnnnnnzinnnnzinzinzin
Las wel eens over een meisje dat insuline zat te spuiten in een pashokje ergens en toen eruit werd gegooidquote:Op donderdag 10 september 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Drugs gebruiken in een pashokje?
allemaalquote:Op donderdag 10 september 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In je vriendin? Of koffie? Of wat?
Naughty naughtyquote:Op donderdag 10 september 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Seks in een pashokje ken ik wel maar drugs gebruiken in een pashokje?
In wc's gebeurt ook, dus eh?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Drugs gebruiken in een pashokje?
Bloemkool mag ook.quote:
Ja dat is waar ook, seks ook op toiletten, ook zoiets ranzigs eigenlijk, sta je daar te pompen in andermans strontlucht.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In wc's gebeurt ook, dus eh?
Hoornaarinvasie.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, er landde net een enorm insect op me dat leek op een wesp maar veel groter was. Eerst zat ie verstrikt in m'n haar en toen viel ie op m'n shirt
Dat snap ik überhaupt niet. Op een "vreemd" toilet wil ik zo min mogelijk aanraken en zo min mogelijk tijd doorbrengen, daar seks hebben is niet verenigbaar met die wensen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook, seks ook op toiletten, ook zoiets ranzigs eigenlijk, sta je daar te pompen in andermans strontlucht.
When you gotta go you gotta goquote:Op donderdag 10 september 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat snap ik überhaupt niet. Op een "vreemd" toilet wil ik zo min mogelijk aanraken en zo min mogelijk tijd doorbrengen, daar seks hebben is niet verenigbaar met die wensen.
Nee luisterde naar jouw opmerking: lunch wanneer je zin hebt!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens je eigen definitie van eerder vandaag is dit geen lunch omdat het niet tussen 13:00 en 14:00 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |