Ik probeer te ontcijferen welk liedje je bedoelt, maar het lukt me echt niet. Enlighten me!quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:56 schreef aapieannie het volgende:
Cava, in dit geval zijn de slechte ogen aangeboren. Ik heb zelf ook een bril. De oudste heeft ook een bril. Bij Jeremy was het vrij snel al duidelijk dat er wel wat is met zn ogen, maar nog niet erg genoeg om met net 1 jaar al aan de bril te moeten.
Bij Vincent is het nog onduidelijk, al denk ik dat hij ook wel een bril moet. Hii struikelt zo vaak over random dingen haha!
En de uitspraak kan prima van het liedje zijn toch, hier horen we te pas en te onpas oood eet ittte piippee.. en ze beginnen af en toe random te klappen. Als je dan niet gaat zingen worden ze boos haha!
Nu je het zegt valt dat er zeker uit te halen maar zonder...quote:
Ah, ik las 'eet' ipv 'et' en 'pippee' met een lange e en toen was ik het compleet kwijt. Txsquote:
Ik had dinsdag geīnformeerd wat het beleid was, en toen begon hij net de eerste verschijnselen te tonen. Toen gaven ze aan dat hij niet welkom was.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:42 schreef Mariposas het volgende:
Waarom mag hij niet naar de opvang, @:bobbymcgee? Heeft hij koorts?
Vreemd beleid, want het is in strijd met de richtlijnen van de GGD, het RIVM en de richtlijn kinderopvang. Het kind is al besmettelijk vanaf 2 dagen voor het verschijnen van de blaasjes tot de blaasjes zijn ingedroogd. Het is zo besmettelijk dat ongeveer 95% van de mensen die in Nederland zijn opgegroeid waterpokken heeft gehad. Bovendien is er een verhoogde kans op ernstig verloop als kinderen vanaf 12 jaar of volwassenen waterpokken krijgen. Het is dus eigenlijk waar je kind vroeg of laat (nou ja, niet te laat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:54 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Ik had dinsdag geīnformeerd wat het beleid was, en toen begon hij net de eerste verschijnselen te tonen. Toen gaven ze aan dat hij niet welkom was.
Hoewel ik op the interwebz lees dat kinderen vooral besmettelijk zijn voor de blaasjes vorming en je kinderen dus wel naar de opvang kunt doen zodra je doorhebt dat het waterpokken zijn, vind ik dat wat tegenstrijdig met het verhaal dat juist het vocht in de blaasjes het virus bevat. Dus ik kan me wel vinden in hun terughoudendheid. Daarbij is het kind wel wat hangerig dus is het voor hem ook fijn om gewoon thuis te zijn.
quote:Op zondag 1 november 2020 09:22 schreef taxibabe het volgende:
Allemaal nieuwe dreumesen!! Gefeliciteerd en welkom BellaaElisa!!
Ach wat sneu.. Ik heb er geen ervaring mee, Thomas is (afkloppen) nog nooit ziek geweest, zelfs geen verkoudheidje ofzo. Maar misschien helpt wat koud drinken of een ijsje eten?quote:Op zondag 1 november 2020 10:23 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom gelijk binnen vallen met een vraagspruit heeft keelpijn hebben jullie misschien nog tips?
Hoi!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:44 schreef BellaaElisa het volgende:
Hoi allemaal![]()
Spruit is 29 oktober 1 jaar geworden![]()
Imgur werkt niet bij mij dus een foto houden jullie nog te goed!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |