abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:09:44 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195880068
quote:
6s.gif Op maandag 26 oktober 2020 16:56 schreef aapieannie het volgende:
Cava, in dit geval zijn de slechte ogen aangeboren. Ik heb zelf ook een bril. De oudste heeft ook een bril. Bij Jeremy was het vrij snel al duidelijk dat er wel wat is met zn ogen, maar nog niet erg genoeg om met net 1 jaar al aan de bril te moeten.
Bij Vincent is het nog onduidelijk, al denk ik dat hij ook wel een bril moet. Hii struikelt zo vaak over random dingen haha!

En de uitspraak kan prima van het liedje zijn toch, hier horen we te pas en te onpas oood eet ittte piippee.. en ze beginnen af en toe random te klappen. Als je dan niet gaat zingen worden ze boos haha!
Ik probeer te ontcijferen welk liedje je bedoelt, maar het lukt me echt niet. Enlighten me!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195880441
Rood met witte stippen :+
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:14:45 #253
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_195881101
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:35 schreef Jentin het volgende:
Nu je het zegt valt dat er zeker uit te halen maar zonder... :N :D
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:33:27 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195881397
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:35 schreef Jentin het volgende:
Ah, ik las 'eet' ipv 'et' en 'pippee' met een lange e en toen was ik het compleet kwijt. Txs :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195883634
Het is idd rood met witte stippen, maar ze zingen allebei echt eet ipv met :+

Nou de oogmeting van Jeremy ging goed. Hij vond het machtig interesant allemaal bij de oogarts en onderging zelfs het druppelen zonder protest. Brilrecept mee en over een half jaar weer terug. Dan waarschijnlijk ook beginnen met afplakken van een oog.
pi_195894733
Ik herkende het liedje wel :P

Fijn dat het goed ging bij de oogarts, AA!

Hier lijkt het erop dat mijn jonkje waterpokken heeft -O- hij mag niet naar de opvang nu. Is ook best wel hangerig dus ik vind het prima dat hij thuis blijft. Maar het is wel een gedoe met werk zo. En sneu voor hem. Ook nog doorkomende kiezen waar hij last van heeft. Arm jochie.
pi_195897418
agossie, waterpokken zijn zo niet leuk..
Maar hoe jonger hoe minder last zeggen ze toch.
Oudste hier kreeg met 5 jaar pas waterpokken, en is er flink ziek van geweest.
Vincent heeft met 3 weken oud ook al wat waterpokken gehad, maar dat was zo weinig, die krijgt het nog wel een keer.
pi_195921885
Aapie! Gefeliciteerd met de boys!

Automatic, welkom. Wat is hij al baby af joh.

Cava, Lily zegt de hele dag door 'Kappen!', wat wij thuis ook niet zeggen en ik ook niet echt blij mee ben dat de gastouder ongewenste situaties zo aanpakt. Maar ja, ze is er maar twee dagen per week.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 13:42:33 #259
327807 Mariposas
יה&#14
pi_195923800
Waarom mag hij niet naar de opvang, @BobbyMcGee? Heeft hij koorts?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_195928172
Bedankt rebubbled!

Het is feest vandaag, Vincent en Jeremy zijn 2 jaar geworden.
We vieren het klein. Vandaag gewoon met het eigen gezin, zaterdag komen opa en oma, en zondag komen hun oom en tante. Het jaar is om gevlogen, van niet kunnen lopen en praten, naar rennen en de hele dag zingen! Ben benieuwd wat dit jaar ons gaat brengen!

Tot in het volgende topic :W
pi_195933029
Tot over een paar maanden weer!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_195934778
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:42 schreef Mariposas het volgende:
Waarom mag hij niet naar de opvang, @:bobbymcgee? Heeft hij koorts?
Ik had dinsdag geīnformeerd wat het beleid was, en toen begon hij net de eerste verschijnselen te tonen. Toen gaven ze aan dat hij niet welkom was.
Hoewel ik op the interwebz lees dat kinderen vooral besmettelijk zijn voor de blaasjes vorming en je kinderen dus wel naar de opvang kunt doen zodra je doorhebt dat het waterpokken zijn, vind ik dat wat tegenstrijdig met het verhaal dat juist het vocht in de blaasjes het virus bevat. Dus ik kan me wel vinden in hun terughoudendheid. Daarbij is het kind wel wat hangerig dus is het voor hem ook fijn om gewoon thuis te zijn.
pi_195934801
gefeliciteerd @aapieannie: *O*
  donderdag 29 oktober 2020 @ 22:11:21 #264
327807 Mariposas
יה&#14
pi_195935022
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:54 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ik had dinsdag geīnformeerd wat het beleid was, en toen begon hij net de eerste verschijnselen te tonen. Toen gaven ze aan dat hij niet welkom was.
Hoewel ik op the interwebz lees dat kinderen vooral besmettelijk zijn voor de blaasjes vorming en je kinderen dus wel naar de opvang kunt doen zodra je doorhebt dat het waterpokken zijn, vind ik dat wat tegenstrijdig met het verhaal dat juist het vocht in de blaasjes het virus bevat. Dus ik kan me wel vinden in hun terughoudendheid. Daarbij is het kind wel wat hangerig dus is het voor hem ook fijn om gewoon thuis te zijn.
Vreemd beleid, want het is in strijd met de richtlijnen van de GGD, het RIVM en de richtlijn kinderopvang. Het kind is al besmettelijk vanaf 2 dagen voor het verschijnen van de blaasjes tot de blaasjes zijn ingedroogd. Het is zo besmettelijk dat ongeveer 95% van de mensen die in Nederland zijn opgegroeid waterpokken heeft gehad. Bovendien is er een verhoogde kans op ernstig verloop als kinderen vanaf 12 jaar of volwassenen waterpokken krijgen. Het is dus eigenlijk waar je kind vroeg of laat (nou ja, niet te laat dus ;) ) gewoon doorheen moet. Dus ja, ik vind het vreemd dat hij niet welkom is. Dat hij hangerig is en het daarom niet fijn is als hij naar de opvang gaat is een ander verhaal.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_195935588
Tja, ik kan me wel voorstellen dat je in sommige gevallen wat afwijkt van de richtlijnen. Bijvoorbeeld omdat hij op een verticale groep zit waar ook kindjes van < 1 zitten. Ik vond het prima dus heb niet uitgebreid doorgevraagd. Het maakt mij in dit geval ook niet zo uit.
  FOK!fotograaf zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:06:26 #266
148247 taxibabe
pi_195958660
Nog gefeliciteerd Aapie!! En welkom Automatic!
Ff al een tijdje niet gepost, want ik moet ogen in voor- en achterhoofd hebben, haha. Meneer heeft een paar dagen na de eerste losse stapjes besloten dat hij volledig zelf kan lopen, dus hij banjert nu steeds de hele kamer door. Het gaat an sich hartstikke goed, maar valt nog wel regelmatig (logisch). Hij steekt zijn kont alleen niet naar achter als hij valt, maar verstijft en valt steil achterover.. :X

Slapen gaat redelijk, soms heeft hij nog wel moeite met in slaap vallen en schreeuwt dan alles bij elkaar. Nu heb ik laatst iets gelezen van een moeder die yoga geeft. Aan het einde van een yoga of pilatesles heb je vaak het ontspanningsmoment, dat je tot rust komt van kop tot teen. Zij doet dat ook bij haar kinderen, zachtjes aaien vanaf het hoofdje en dan langzaam naar beneden naar de tenen en dat ook er bij fluisteren. Nu heb ik dat gisteravond geprobeerd met hem op schoot. Binnen 10 minuten begon hij te gapen en in zijn oogjes te wrijven. :O Toen in bed gelegd en 5 minuten later sliep hij! _O_

Waterpokken is hier nog niet langs geweest. Lijkt mij vreselijk en sneu voor die kleintjes..
Ik hoop niet dat Thomas slechte ogen krijgt. Ik heb zelf ook een bril, sinds mijn 11de, maar eigenlijk had ik 'em al eerder nodig. Mijn man heeft pilotenogen, dus hopelijk heeft hij de ogen van zijn vader gekregen.
pi_195958978
Hoi allemaal :W
Spruit is 29 oktober 1 jaar geworden *O*
Imgur werkt niet bij mij dus een foto houden jullie nog te goed!!
  FOK!fotograaf zondag 1 november 2020 @ 09:22:28 #268
148247 taxibabe
pi_195975570
Allemaal nieuwe dreumesen!! Gefeliciteerd en welkom BellaaElisa!!
pi_195976283
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 09:22 schreef taxibabe het volgende:
Allemaal nieuwe dreumesen!! Gefeliciteerd en welkom BellaaElisa!!
O+
pi_195976291
Ik kom gelijk binnen vallen met een vraag :') spruit heeft keelpijn hebben jullie misschien nog tips?
  FOK!fotograaf zondag 1 november 2020 @ 12:57:46 #271
148247 taxibabe
pi_195978593
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 10:23 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom gelijk binnen vallen met een vraag :') spruit heeft keelpijn hebben jullie misschien nog tips?
Ach wat sneu.. Ik heb er geen ervaring mee, Thomas is (afkloppen) nog nooit ziek geweest, zelfs geen verkoudheidje ofzo. Maar misschien helpt wat koud drinken of een ijsje eten?
  zondag 1 november 2020 @ 13:12:35 #272
56471 pinquit
oh my lama!
pi_195978942
Waterijsjes, lauwe thee met honing, drinkendrinkendrinken

Beterschap :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_195980045
Mag honing wel?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_195980156
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:54 schreef Ticootje het volgende:
Mag honing wel?
Tot 1 jaar niet, bij dreumesen dus wel.
  zondag 1 november 2020 @ 20:57:56 #275
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_195989956
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 09:44 schreef BellaaElisa het volgende:
Hoi allemaal :W
Spruit is 29 oktober 1 jaar geworden *O*
Imgur werkt niet bij mij dus een foto houden jullie nog te goed!!
Hoi! :W
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')