Djoko in de buurt gekomen? Hij heeft gewonnen...quote:Op donderdag 10 september 2020 17:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal en Roland Garros is wel een bizarre combinatie natuurlijk, als die in goede doen is, is hij bijna onklopbaar, alleen Djoko is een keer echt in de buurt gekomen + Söderling met die onverwachte zege uiteraard.
Enige vraag is hoe Nadal de corona-periode door is gekomen en dat hij nu RG gaat spelen zonder echte voorbereiding, dat zou het misschien anders kunnen maken.
Tja, je kan betwijfelen of hij tegen Söderling in echt goede doen was dan. Dat was fysieke prime Nadal. Z'n ouders waren toen net gescheiden geloof ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die halve finale van 2013 bedoelde ik, met de 9-7 in set 5
De zege van Djoko schaarde ik onder Nadal niet in goede doen
"Als Nadal in goede doen is", stond erbij héquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:29 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Djoko in de buurt gekomen? Hij heeft gewonnen...
Ik meen dat hij een keer eerder weinig voorbereiding had en won,maar ik weet het niet zeker en ik weet niet welk jaar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:17 schreef Spetie het volgende:
[..]
Jawel. Hij is natuurlijk de grote favoriet. Maar hij is ook alweer ruim een jaar ouder. De laatste 2 jaar heeft hij vaak toch wat ritme nodig eer hij in grote vorm is op gravel. Nu is er slechts 1 toernooi voor Roland Garros.
Ik doel alleen op zijn inbreng in de finale tegen Nadal.quote:We zullen zien. Thiem heeft overigens 2 keer de finale gehaald op Roland Garros, dat kun je toch niet tegen vinden vallen?
Djokovic won toen makkelijk, dat kon aan Nadal liggen. Maar op basis van de jaren ervoor kun je wel stellen dat Djokovic Nadal echt wel de baas kon zijn. Ik vond het wel terecht dat hij een keer won. Hoewel hij het toernooi dan pas een jaar later ook echt won.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
"Als Nadal in goede doen is", stond erbij hé
Je kunt bij Nadal wel eens twijfelen of de fysieke problemen echt zo ernstig zijn als ze lijken, maar in dat jaar (2015) was hij wel echt heel matig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |