Nee, festivals komen nooit, ik herhaal nooit meer terug. Dus ook niet als deze ellende, hopelijk spoedig, voorbij is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:12 schreef Ven1972 het volgende:
Hoe ziet het 2021 er uit volgens jullie? Kunnen we dan weer normaal feesten in festivals of sociale feestevenementen in eigen woonplaatsen?
Jammer, zou er meer privéfeesten komen denk je?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, festivals komen nooit, ik herhaal nooit meer terug. Dus ook niet als deze ellende, hopelijk spoedig, voorbij is.
Tja. Ik kan het me moeilijk voorstellen, maar er valt nog geen zinnig woord over te zeggen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:12 schreef Ven1972 het volgende:
Hoe ziet het 2021 er uit volgens jullie? Kunnen we dan weer normaal feesten in festivals of sociale feestevenementen in eigen woonplaatsen?
Niet meer, maar die worden wel weer toegestaan. Zoals een bruiloft.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:13 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Jammer, zou er meer privéfeesten komen denk je?
Dit is wel een beetje overtrokken. Ik herhaal, een beetje overtrokken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, festivals komen nooit, ik herhaal nooit meer terug. Dus ook niet als deze ellende, hopelijk spoedig, voorbij is.
ja ook, maar ik bedoel houseparty's bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet meer, maar die worden wel weer toegestaan. Zoals een bruiloft.
Even crossposten hoor, maar ik sta nu met wat collega’s in een kroeg een km of 60quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:12 schreef Ven1972 het volgende:
En morgen lekker met z'n allen terug naar kantoor. Knuppel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Even crossposten hoor, maar ik sta nu met wat collega’s in een kroeg een km of 60
Boven Parijs, maar het is ‘loaded’ hier en alleen een mondkapje op als ik nieuw bier ga halen...
[ afbeelding ]
Wees er maar trots op, stumper.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Even crossposten hoor, maar ik sta nu met wat collega’s in een kroeg een km of 60
Boven Parijs, maar het is ‘loaded’ hier en alleen een mondkapje op als ik nieuw bier ga halen...
[ afbeelding ]
Leuk hoofd!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gekkenwerk.quote:De Stedelijk scholengemeenschap Nijmegen (SSgN) sluit voor drie dagen de deuren omdat een leerling positief getest is op corona. Dat meldt de school op haar website. De middelbare school is vanaf woensdag 9 tot en met vrijdag 11 september gesloten.
Ja, dit komt niet meer goed. Famous last picture.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuk hoofd!
Rip aan de nabestaanden natuurlijk.
Je bedoelt met je kinkapje?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Santéquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker lang weekend!quote:
Wat een aanstellerij, je hebt zeker Berlijn gemist? Het klinkt het meer alsof dit een wens van jou is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, festivals komen nooit, ik herhaal nooit meer terug.
Nou nee dom gedrag lijkt me wat dit betreft meer het probleem.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:31 schreef Elan het volgende:
En mensen maar met droge ogen blijven beweren dat vakantie en andere buitenland tripjes geen probleem vormen.
Met de slagkracht van nu? Nee 2021 wordt een kopie van 2020 met uitzondering van de lockdownquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:12 schreef Ven1972 het volgende:
Vind het wel bijzonder dat men hier slechts 16% van de besmettingsgevallen aan vakantieverkeer wijt, terwijl de Duitsers daar 40% aan toedichten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nee dom gedrag lijkt me wat dit betreft meer het probleem.
Nog even volhouden. Groetjes Mark Ruttequote:Op dinsdag 8 september 2020 22:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Met de slagkracht van nu? Nee 2021 wordt een kopie van 2020 met uitzondering van de lockdown
Dat is bijzonder inderdaad. Maar of de Duitsers overdrijven of Nederland het onderschat zou ik niet durven zeggen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat men hier slechts 16% van de besmettingsgevallen aan vakantieverkeer wijt, terwijl de Duitsers daar 40% aan toedichten.
Was het gezellig dan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook verplichte quarantaine voor mensen uit risicogebieden en een boete die kan oplopen tot 25.000 euro.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is bijzonder inderdaad. Maar of de Duitsers overdrijven of Nederland het onderschat zou ik niet durven zeggen.
Ik denk dit niet. Ik herhaal niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe controleren ze die quarantaine dan? Herdershonden voor de deur?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook verplichte quarantaine voor mensen uit risicogebieden en een boete die kan oplopen tot 25.000 euro.
Geen halve maatregelen, wel respect voor hoe ze het daar aanpakken. Meer vertrouwen in dan de Nederlandse aanpak.
Tja. Daar kun je ook je vraagtekens bij zetten, bij dergelijke bedragen. Maar zoals zo vaak is het gras snel groener bij de buren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook verplichte quarantaine voor mensen uit risicogebieden en een boete die kan oplopen tot 25.000 euro.
Geen halve maatregelen, wel respect voor hoe ze het daar aanpakken. Meer vertrouwen in dan de Nederlandse aanpak.
Duitse herdershonden waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe controleren ze die quarantaine dan? Herdershonden voor de deur?
Fijn artikel. Geen expliciete mening die doorgedrukt moet worden, maar nuancequote:Op dinsdag 8 september 2020 22:37 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.ntvg.nl/artik(...)containment/volledig
Interesant stuk van Bonten
Kan wel flauwe grappen maken over Duitsers en de geschiedenis..quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. Daar kun je ook je vraagtekens bij zetten, bij dergelijke bedragen. Maar zoals zo vaak is het gras snel groener bij de buren.
Vanwege 1 positief geteste leerling. Zoals gezegd: gekkenwerk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.omroepgelderl(...)350-leerlingen-thuis
1350 leerlingen thuis voor de rest van de week..
Hogere IC capaciteit, ruim voldoende testen, relatief weinig doden en besmettingsgevallen en een duidelijk beleid.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. Daar kun je ook je vraagtekens bij zetten, bij dergelijke bedragen. Maar zoals zo vaak is het gras snel groener bij de buren.
Gaat ook helemaal nergens over dit.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vanwege 1 positief geteste leerling. Zoals gezegd: gekkenwerk.
Dit gaan geen stand houden zo, ze kunnen beter terug gaan naar online onderwijs (voor middelbaar onderwijs).quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vanwege 1 positief geteste leerling. Zoals gezegd: gekkenwerk.
ik vraag mij af wat die aan ziektekosten betalen, PPquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hogere IC capaciteit, ruim voldoende testen, relatief weinig doden en besmettingsgevallen en een duidelijk beleid.
NL hoeft de miljoenenrekening voor de patiënten die we daar hebben ondergebracht ook niet te betalen, Duitslandgoden
Beter voor wie?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit gaan geen stand houden zo, ze kunnen beter terug gaan naar online onderwijs (voor middelbaar onderwijs).
Zij slaan dan ook niet door, ze hebben hun zaken qua Covid gewoon beter op orde in ongeveer elk opzicht.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan wel flauwe grappen maken over Duitsers en de geschiedenis..
Maar ben al met al blij dat wij in Nederland niet zo doorslaan.
Voor leerlingen zeker niet. Voor sommige docenten misschien.quote:
Bij ons ligt anderhalve man en een paardenkop in het ziekenhuis met corona. Gaat gewoon prima.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij slaan dan ook niet door, ze hebben hun zaken qua Covid gewoon beter op orde in ongeveer elk opzicht.
Niet voor niets moeten we regelmatig beroep op hun diensten doen, omdat we het zelf niet aankunnen.
De hogere IC capaciteit waardoor Duitsland zo'n duur gezondheidssysteem heeft bedoel je. Nee, van buiten lijkt alles altijd beter. Mag hoor, maar hier doen we het ook gewoon prima.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hogere IC capaciteit, ruim voldoende testen, relatief weinig doden en besmettingsgevallen en een duidelijk beleid.
NL hoeft de miljoenenrekening voor de patiënten die we daar hebben ondergebracht ook niet te betalen, Duitslandgoden
Is inkomensafhankelijk ziekenfonds.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag mij af wat die aan ziektekosten betalen, PP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |