SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Volgens DDM ben je daar al een tijdje mee bezigquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Nu even een klein blokje 'rariteiten'...
Niet?quote:
Ik was al op music box aan het googelen.quote:
Wel dus...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet?
Dan stond ie niet op spotify denk ik.
Nee, dit is fijne heesheidquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt als Angela Groothuizen die midden in de nacht staat te liften langs de A10
Daar heb ik ook nog wel iets van wat vergeten is...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt als Angela Groothuizen die midden in de nacht staat te liften langs de A10
How rude!quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel iets van wat vergeten is...
Niet dan mij hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben net een paar jaartjes jonger, denk dat dat het is
Dat zei mn vrouw vannacht ookquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent hors categorie
Dat zal het zijn dan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben net een paar jaartjes jonger, denk dat dat het is
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Angela and the Rude, deze cd had ik
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zei mn vrouw vannacht ook
Eens kijken of je vrouw de hierna volgende titel ook uitsprak...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zei mn vrouw vannacht ook
Dit was een hitje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik herken het nummer niet.
Ken volgens mij alleen nog een steviger nummer van ze.
Met rechtquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel iets van wat vergeten is...
Als ik naar hun singles kijk, gaat er mij geen belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was een hitje.
Heb ook nog 'Young Souls' van ze...
White Honeyquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
Ik moet nu ook denken aan Hanneke Kappen. Vergeten zangeres, maar ik kom ook niet zo snel op een nummer van haar band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |