Nou nog even een dagje volhouden en dan krijg je genoeg zon.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:56 schreef dick_laurent het volgende:
Hittegolf in September is sowieso bijna onmogelijk. Maar een beter weertype dan gisteren en vandaag is wel wenselijk. Dit grijze soepkippenweer is gewoon![]()
Makes me wanna sleep all day.
September welquote:Op woensdag 9 september 2020 08:59 schreef lily het volgende:
[..]
De laatste jaren in mijn regio niet zo klein.
Wanneer was de laatste hittegolf in september dan?quote:
In ieder geval in 2016 nog.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste hittegolf in september dan?
Met de jongste vooruitzichten lijkt dat schier onmogelijk. Desondanks kan het een memorabele periode worden.quote:Op woensdag 9 september 2020 06:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Zuidoost kan zo maar plaatselijk een hittegolf krijgen..
Niet in de Bilt.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste hittegolf in september dan?
quote:Op woensdag 9 september 2020 10:57 schreef Greys het volgende:
In elk geval zaten de 'wedden dat dit de allerlaatste echt mooie dag van het jaar was'-roepers een paar weken geleden er flink naast. Gelukkig maar weer!
Kloptquote:
Die september was een paar dagen goed heet idd. Zwembad was al dicht, maar ging weer open toen...quote:Op woensdag 9 september 2020 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
KloptLimburg, rest van het land scheelde het niet veel meen ik.
Hey, ik heb dat niet eens geroepen!quote:Op woensdag 9 september 2020 10:57 schreef Greys het volgende:
In elk geval zaten de 'wedden dat dit de allerlaatste echt mooie dag van het jaar was'-roepers een paar weken geleden er flink naast. Gelukkig maar weer!
Bohquote:Op woensdag 9 september 2020 10:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Met de jongste vooruitzichten lijkt dat schier onmogelijk. Desondanks kan het een memorabele periode worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |