abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194970137
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:39 schreef rival het volgende:

[..]

Van die mensen die dan 3 maanden van te voren uitnodigingen gaan versturen :(
Dat zijn over het algemeen echte kakverjaardagen, gelijk zeggen dat je bezet bent.
  woensdag 9 september 2020 @ 13:44:29 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194970167
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dat zijn over het algemeen echte kakverjaardagen, gelijk zeggen dat je bezet bent.
Wel waar ja _O-
  woensdag 9 september 2020 @ 13:51:32 #153
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_194970283
Nou tot over 3 weken hè, mijn vakantie is begonnen. :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 september 2020 @ 13:54:02 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194970323
quote:
17s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:51 schreef FrauMilena het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een fijne vakantie gewenst!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 9 september 2020 @ 13:54:54 #155
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194970333
Gevraagd of ik maandag nog vrij kan nemen *O*
pi_194970347
quote:
17s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:51 schreef FrauMilena het volgende:

SPOILER
Enjoy :9
pi_194970357
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:54 schreef gcjoel het volgende:
Gevraagd of ik maandag nog vrij kan nemen *O*
Dat wordt zuipen :9
pi_194970362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jezus wat een armoe, altijd van die mensen die zelf ook totaal niet flexibel zijn.
Zou ook niet gaan en mijn eigen feestje lekker vieren.

Mijn zusje en ik zijn een week na elkaar jarig, ging vroeger altijd samen.
Mijn neef is dezelfde dag als ik jarig maar dat was altijd gewoon even overleg wie wanneer viert en klaar.
maar nu vier ik het nooit meer dus nog beter.
1e helft oktober is mijn nichtje jarig, 2,5 week later zijn mijn broer en ik jarig (zelfde dag, geen tweeling), dag later is de dochter van mijn schoonzus jarig, 2 weken later zijn mijn pa en schoonzus jarig op dezelfde dag, 2 weken later is mijn ma jarig, dikke week later is het Sinterklaas.
Altijd een gepuzzel. We vieren het echt niet allemaal apart. Gooien gewoon een boel op een hoop, anders blijft het rennen en vliegen in die periode.
A mind with a heart of it's own
pi_194970370
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

"Sorry, dan ben ik ziek"
A mind with a heart of it's own
pi_194970371
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Of die een hele maand afblokken en geen plannen kunnen maken want Catootje is die maand jarig en we weten nog niet wanneer we het vieren :')
Ja, DIT.
'Zullen we die zaterdag high tea'en voor m'n verjaardag?'
'Ja nee want misschien hebben dan het kinderfeestje van K en M.'

:{

Ook eens gehad met m'n grootouders, die vierden hun verjaardag/trouwdag altijd het weekend ervoor, en nu het weekend erna, vanwege het een of ander. Ik had al iets afgesproken en geboekt, dus kon pas 's avonds komen. Treinen vertraging, ellende, ik kom daar om acht uur aankakken met een lege maag, grootouders en ouders teleurgesteld. Ik had nog een bos bloemen gekocht op het station, kreeg ik later commentaar dat die al zo snel verlept waren.
Nu zijn ze overleden dus vind ik het lullig, maar ik was echt zo pissig toen :') En m'n nichten kwamen ook nooit.
Tap tap tap
pi_194970442
M'n zus en zwager zijn ook vrijwel tegelijk jarig, maar dat is gewoon praktisch _O-
Tap tap tap
pi_194970492
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:

Ook eens gehad met m'n grootouders, die vierden hun verjaardag/trouwdag altijd het weekend ervoor, en nu het weekend erna, vanwege het een of ander. Ik had al iets afgesproken en geboekt, dus kon pas 's avonds komen. Treinen vertraging, ellende, ik kom daar om acht uur aankakken met een lege maag, grootouders en ouders teleurgesteld. Ik had nog een bos bloemen gekocht op het station, kreeg ik later commentaar dat die al zo snel verlept waren.
Mensen met egoïstische verwachtingen Of mensen zonder begrip voor een ander. Kies maar.
Lullig dat ze je daarmee een schuldgevoel aanpraten.
pi_194970581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:04 schreef rival het volgende:

[..]

Mensen met egoïstische verwachtingen Of mensen zonder begrip voor een ander. Kies maar.
Lullig dat ze je daarmee een schuldgevoel aanpraten.
Meer het idee 'het gebeurt dan en zo en we wijken niet af', beetje een tic van het ouder worden denk ik.
Tap tap tap
pi_194970712
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:56 schreef DrMarten het volgende:

[..]

"Sorry, dan ben ik ziek"
Ik zeg dan gewoon dat ik niet kan, als ze dan doorzeuren (waar ik sowieso een hekel aan heb) om een reden dan zeg ik dat ik net die dag ga beginnen met echt te leven.
  woensdag 9 september 2020 @ 14:18:56 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194970714
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, DIT.
'Zullen we die zaterdag high tea'en voor m'n verjaardag?'
'Ja nee want misschien hebben dan het kinderfeestje van K en M.'

:{

Nu zijn ze overleden dus vind ik het lullig, maar ik was echt zo pissig toen :') En m'n nichten kwamen ook nooit.
Sjezus :') jouw familie is wel een stel botte mensen of niet?
pi_194970779
Een vriend van me is ook zo'n lekkere om iets mee af te spreken. Heeft Siamese-tweelingsyndroom met zijn vriendin, dat maakt het al niet makkelijker. Maar is ook totaal niet flexibel. Maar wel teleurgesteld als er dan iets zónder hem en zijn aanplak gedaan wordt :') .

Zit zelf altijd 'vol' voor de komende weekends, maar als je dan eens een maand of wat vooruit wil plannen kan dat ook niet. Want het kan natuurlijk zijn dat ze dan toch iets hebben wat nog niet bekend is nu 8)7 .

Ondertussen zegt hij wel dat hij het belangrijk vindt dat we elkaar regelmatig blijven zien en zeurt ie wel over andere mensen 'dat ze nooit kunnen' als die eens een keer verstek moeten laten gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_194970803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een vriend van me is ook zo'n lekkere om iets mee af te spreken. Heeft Siamese-tweelingsyndroom met zijn vriendin, dat maakt het al niet makkelijker. Maar is ook totaal niet flexibel. Maar wel teleurgesteld als er dan iets zónder hem en zijn aanplak gedaan wordt :') .

Zit zelf altijd 'vol' voor de komende weekends, maar als je dan eens een maand of wat vooruit wil plannen kan dat ook niet. Want het kan natuurlijk zijn dat ze dan toch iets hebben wat nog niet bekend is nu 8)7 .

Ondertussen zegt hij wel dat hij het belangrijk vindt dat we elkaar regelmatig blijven zien en zeurt ie wel over andere mensen 'dat ze nooit kunnen' als die eens een keer verstek moeten laten gaan.
Gewoon de bal bij hem neerleggen, dat geeft een hoop rust. Is ook wel zelfkwelling om er contact mee te hebben.
pi_194970807
quote:
17s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sjezus :') jouw familie is wel een stel botte mensen of niet?
Het stomme is dat we het er een tijdje geleden nog over hadden en mijn moeder een heel ander verhaal had :{ Gebeurt wel vaker, ik vraag me dan af wie de beroerte heeft gehad.
Tap tap tap
  woensdag 9 september 2020 @ 14:24:39 #169
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194970810
quote:

Zou echt geen energie steken in afspreken met zulke mensen
  woensdag 9 september 2020 @ 14:25:37 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194970826
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het stomme is dat we het er een tijdje geleden nog over hadden en mijn moeder een heel ander verhaal had :{ Gebeurt wel vaker, ik vraag me dan af wie de beroerte heeft gehad.
In het voordeel van hen, uiteraard?

Ach ja, ik kan mijn moeder voorstellen om hierheen te komen op visite en dan direct als wedervraag te krijgen of we niet daarheen kunnen. Ehh, daar nodig ik je niet voor uit mens :')
pi_194970847
quote:

Ja sommige mensen en relaties... Die vriendschappen bloeden soms dood. Niet bij iedereen, ik ken ze die zonder vriend op vakantie gaan en nog hun eigen leven hebben na die eerste megaverliefde kleffe periode, en anderen die zijn gewoon pleitos.

God, was een keer een week op vakantie met iemand die net daarvoor een kerel had leren kennen. 'Ik mag hem maar twee keer per dag een berichtje sturen en twee keer die week bellen!' Ja top, maar het gaat wel non-stop over hem :D Ik wist zowat hoe z'n stoelgang was op een gegeven moment.
Tap tap tap
pi_194970865
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Gewoon de bal bij hem neerleggen, dat geeft een hoop rust. Is ook wel zelfkwelling om er contact mee te hebben.
Het is verder echt een toffe gast, en zijn vriendin ook. Maar laat idd zoveel mogelijk aan hen over. Waarop dan weer soms het verwijt komt dat hij altijd alles regelt. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_194970874
Maar goed, sociale dingen zijn zo 2019.
Tap tap tap
  woensdag 9 september 2020 @ 14:29:58 #174
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194970908
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, sociale dingen zijn zo 2019.
Hopelijk 2021 weer beter. Al was afgelopen weekend Amsterdam ook wel gezellig.
pi_194970979
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja sommige mensen en relaties... Die vriendschappen bloeden soms dood. Niet bij iedereen, ik ken ze die zonder vriend op vakantie gaan en nog hun eigen leven hebben na die eerste megaverliefde kleffe periode, en anderen die zijn gewoon pleitos.
Dat is bij hem dus een beetje het paradoxale. Hij wil wel bevriend blijven, maar is lastig om dingen mee af te spreken. Hij is altijd enthousiast over ideeën, maar die moeten dan wel ver in de toekomst liggen. "Van de zomer gaan we een keer met zijn allen dit en dat doen!", en dan vervolgens komt het er 9 van de 10 keer niet van. Zodra je dingen concreet wil gaan maken komen de mitsen en maren.

quote:
God, was een keer een week op vakantie met iemand die net daarvoor een kerel had leren kennen. 'Ik mag hem maar twee keer per dag een berichtje sturen en twee keer die week bellen!' Ja top, maar het gaat wel non-stop over hem :D Ik wist zowat hoe z'n stoelgang was op een gegeven moment.
Je stoelgang is dan ook belangrijk voor je gezondheid, die moet ze in de gaten houden. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')