Ja, Stybar zei dat het misschien onbewust was. Maar zoiets lijkt me meer dan een detail en het is nou niet dat het beter lijkt te gaan dan vorige jaren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al een tijd. Kwam laatst ook al voorbij in Vive le Velo.
Boogerd en Zullequote:Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef Blik het volgende:
Wel grappig dat ze het over Passage du Gois hebben, dat is op een heel ander eiland...
Verhaal was toch dat hij het alleen zo bij een oplopende sprint deed?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, Stybar zei dat het misschien onbewust was. Maar zoiets lijkt me meer dan een detail en het is nou niet dat het beter lijkt te gaan dan vorige jaren.
Vreemd.
Ik luister.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat was een mooie. Helaas is @:heywoodu absent.
Nu weer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Carl durfde het een paar dagen geleden oprecht aan om Debusschere te vragen of hij sprintkansen zou krijgen deze Tour.
Bij het B&B Retirement Hotel kan iedereen terecht.quote:
Stuk of 100.quote:
Let op je woorden, Roubaix is aanstaande.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:48 schreef Mani89 het volgende:
De 36-jarige wegkapitein Bakker Bert lijdt ook al 3 jaar schipbreuk bij B&B, en dan hebben ze ook nog Jonas Van Genechten.
Mag die ploeg dood?
Ik heb gelezen dat ze interesse hebben in Jonathan Hivert, nu jij weer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:48 schreef Mani89 het volgende:
De 36-jarige wegkapitein Bakker Bert lijdt ook al 3 jaar schipbreuk bij B&B, en dan hebben ze ook nog Jonas Van Genechten.
Mag die ploeg dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |