opgebaarde | dinsdag 8 september 2020 @ 13:14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen? # Tyre compound choices 2020 | |
opgebaarde | dinsdag 8 september 2020 @ 13:15 |
Laatste posting Én lokale notabele is op tilt ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 08-09-2020 13:40:26 ] | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 13:16 |
Wat bedoel je? Je quote jezelf? | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 13:32 |
Ik heb nog wel een onderwerp om dit topic op gepaste wijze te starten. In het vorige topic kwam naar voren dat bepaalde mensen het terecht vonden dat de safety car naar buiten werd gestuurd om de auto van Magnussen te bergen. Deze auto stond zo'n beetje op de veiligst mogelijke plaats denkbaar naast een racebaan, namelijk aan de binnenkant van een bocht na de apex. Als dit blijkbaar zo'n levensgevaarlijke situatie was in jullie ogen waarbij 'terecht' een safety car ingezet is, dan pleiten jullie dus voor Amerikaanse toestanden waarbij standaard de safety car naar buiten gestuurd wordt als er ergens lang het circuit een auto stil staat en volledige races onder 'groen' dus een zeldzaamheid worden? [ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 08-09-2020 13:38:11 ] | |
opgebaarde | dinsdag 8 september 2020 @ 13:38 |
Ik had het natuurlijk niet over mijn eigen postings, maar over jouw laatste postings Ik geloof dat de regel is dat een stilgevallen auto van de baan moet. Dus achter het hek. Waar Magnussen stond was geen plek en dus moest de auto naar de pit geduwd worden. Dus gevaarlijke situatie waar gele vlag onvoldoende voor was, dus safetycar. Dat is toch niet zo gek? Ik pleit niet voor Amerikaanse toestanden. Gekke redenering | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 8 september 2020 @ 13:41 |
Die auto kon daar niet weg. Kon niet achter de vangrail, tis niet voor niets dat de pitstraat dichtging omdat die wagen daarheen gedrukt moest worden. Het gaat hier niet om een levensgevaarlijke situatie, het gaat hier om de meest veilige situatie creëren voor de verdere race. Hoe groot is de kans dat een auto onder een tractor glijdt? Juist. | |
Zipportal | dinsdag 8 september 2020 @ 13:42 |
Docu over SennaGOAT in 2022 van Netflix: 8 delen. | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 13:46 |
Oke dat mag, maar dan pleit je dus voor Amerikaanse toestanden waarbij standaard de safety car ingezet wordt als er ergens langs de baan een auto stilstaat om zo "de meest veilige situatie te creëren voor de verdere race". Misschien is het wel interessant om hier een poll over te maken. Bianchi onder de tractor was een zeer gevaarlijke situatie waarbij er in de stortregen marshalls en bergingsvoertuigen in de buitenbocht van een zeer snelle bocht stonden. Daar had absoluut een safety car ingezet moeten worden. Totaal onvergelijkbaar met het bergen van de auto van Magnussen. | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 8 september 2020 @ 13:51 |
Dit was gewoon een ruk marshallpost. In die zin, die auto kon niet achter de vangrail gedrukt worden. Normaalgesproken is dat geen enkel probleem. Dan wel met de hand, dan wel ff snel met een kraan. Was nu gewoonweg onmogelijk. En ik pleit nergens voor Amerikaanse toestanden. Dit was gewoon uitzondering op de regel. | |
opgebaarde | dinsdag 8 september 2020 @ 13:52 |
Jij kijkt toch al bijna dertig jaar F1? Is het jou serieus nooit opgevallen dat als iemand zijn auto stil zet er vaak geen safetycar volgt? | |
ESF1Gamer | dinsdag 8 september 2020 @ 13:54 |
Ik had eerder een virtual safety car verwacht, waarbij de pitlane closed is. Is er wel door de opvolger van Charlie Whiting in een F1 race de virtual safety car ingezet. | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 13:55 |
Vandaar dus mijn hele punt dat ik het zwaar overdreven vind dat er een safety car ingezet is om de auto van Magnussen te bergen. Ik heb zelden een auto op een veiligere plek zien staan. Bepaalde deelnemers aan dit topic lijken dit echter de normaalste zaak van de wereld te vinden. Vandaar mijn vraag of deze mensen pleiten voor Amerikaanse toestanden. | |
ESF1Gamer | dinsdag 8 september 2020 @ 13:55 |
Dat van Bianchi had gewoon een code rood moeten zijn. | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 13:56 |
Inderdaad ja. | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 8 september 2020 @ 14:06 |
Auto's blijven tegenwoordig niet meer op de baan staan. Ook al staat ie zogenoemd veilig. Is ook maar een begrip in de autosport waar je mee moet uitkijken. Auto moest dus geborgen worden. Ook volgens het regelboekje van de F1 hedemnaags. Pistraat was de dichtsbijzijnde optie. Je moet niet doen alsof dit elke keer gebeurd en met dat ellendige 'Amerikaanse toestanden' stokpaardje komen. Ik zeg het je bij deze. Het komende jaar maak je dit niet meer mee. | |
Tarado | dinsdag 8 september 2020 @ 14:11 |
om die auto te bergen moesten mensen die duwen dus niet meer dan logisch dat daarvoor een safety car is ingezet, hadden ze de auto kunnen laten staan? Misschien, al is ieder object wat niet op het circuit hoort een gevaar. ![]() | |
Whiskers2009 | dinsdag 8 september 2020 @ 15:08 |
De software van Mercedes is kennelijk niet ingesteld op het sluiten vd pitstraat. Knullig wel: https://racingnews365.nl/(...)overwinning-in-italië | |
Zorro | dinsdag 8 september 2020 @ 15:27 |
Was het misschien ook wel, ik heb het lokale weerbericht niet gelezen. | |
Sinister-D- | dinsdag 8 september 2020 @ 15:27 |
Welnee, 3m achteruit trekken en dat ding stond achter de barrière in... Prima te zien op deze foto, daar waar de marshalls met gele vlaggen staan, daar stond Magnussen recht voor. ![]() | |
Smacked_Actor | dinsdag 8 september 2020 @ 15:33 |
De internet warriors weten het weer beter ![]() | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 8 september 2020 @ 15:38 |
Och jezus. Nee. Zoek een luchtfoto op, dan zie je het. Dat past niet, en als ie al door het gat past aldaar is er verder geen ruimte om die auto te laten staan. Simpele marshallpost te zien aan de korte oranje streep. Past geen auto door. SC was gewoon terecht. | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 15:54 |
Jij denkt nooit ergens kritisch over na? Jij gaat er klakkeloos vanuit dat beslissingen die anderen nemen de beste zijn? Als we onze persoonlijke mening niet meer mogen ventileren dan kunnen we dit forum wel sluiten! Ja klopt, de auto van Magnussen was onmogelijk door andere auto's te raken geweest als ze hem simpelweg voor die opening in de vangrail gezet hadden. Hij lijkt er op deze foto ook tussendoor te passen. Waarom zou je een opening in een vangrail maken waar geen auto tussendoor past? Naar de pitstraat duwen had ook makkelijk zonder safety car gekund. We hebben vaak genoeg auto's verplaatst zien worden zonder dat daar een safety car aan te pas kwam. Nogmaals, als een auto in een buitenbocht gestrand is is het een ander verhaal. | |
opgebaarde | dinsdag 8 september 2020 @ 15:55 |
Ik doe even aanname dat de software van RBR hier wel op ingesteld is. Het kostte RBR 19 seconden om Verstappen te informeren (en hiermee waren ze de allersnelste van iedereen) en Hamilton had vanaf moment safetycar tot pitingang 20 seconden de tijd. Stel Verstappen had op die positie gereden dan is het maar de vraag of hij wel op tijd doorhad dat de pitstraat gesloten was. Ik denk dat dit verklaart waarom de stewards meer tijd dan bij GIO nodig hadden om te besluiten of Hamilton ook bestraft diende te worden. | |
Nebelwerfer | dinsdag 8 september 2020 @ 16:00 |
Openingen zullen ook voor hulpdiensten ed zijn, kun je niet zomaar auto’s voor zetten lijkt me. Je ziet idd vaak genoeg dat men zonder sc dingen oplossen, reden temeer om aan te nemen dat dit de juiste manier was. | |
Nebelwerfer | dinsdag 8 september 2020 @ 16:14 |
https://m.gpupdate.net/nl(...)-en-wint-33000-euro/ Goedkoper en meer winkans dan de lotto.. | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 16:16 |
De medical car komt gewoon uit de pitlane. | |
Nebelwerfer | dinsdag 8 september 2020 @ 16:19 |
En sjakie brandblusser? Wil hier geen discussie van maken, maar lijkt me niet dat je zomaar doorgangen wil versperren met f1 auto’s | |
Whiskers2009 | dinsdag 8 september 2020 @ 16:23 |
Het lijkt alleen geen doorgang te zijn op die foto, maar slechts een marshallpost. Er staat een tafel met parasol in die opening. | |
Tarado | dinsdag 8 september 2020 @ 16:24 |
daar paste geen F1 auto door | |
Nebelwerfer | dinsdag 8 september 2020 @ 16:25 |
Ah, die zal vast geen auto’s in zijn gezichtsveld willen hebben staan ! ![]() | |
Tarado | dinsdag 8 september 2020 @ 16:26 |
dat kan je toch helemaal niet uitsluiten en verder The entire process would have been avoided if Magnussen's car had been removed trackside rather than pushed into the pitlane. Wolff and Hamilton both seemed unsure of the reasoning behind that decision from race control, with Hamilton in particular suggesting the car could have just been pushed behind the barrier. Masi said it was not actually possible to clear the Haas any other way. "There's actually not a gap in the fence there," he said. "As the drivers and teams are all made aware, some of the openings are vehicle openings, some of them are just marshall posts. "The ones that have the shorter orange band effectively are actually only a marshall post and the car could not fit in that area. "So the only safe place to remove that was to push it down into the pitlane because there was no other opening available." https://the-race.com/form(...)over-closed-pitlane/ | |
Whiskers2009 | dinsdag 8 september 2020 @ 16:44 |
Ha, dus idd slechts een marshallpost! ![]() | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 8 september 2020 @ 16:51 |
Ja uhuu. | |
ChevyCaprice | dinsdag 8 september 2020 @ 18:12 |
Er was geen stoplicht. Die borden aan de linkerkant van de baan gaven de dichte pit entry aan. | |
vosss | dinsdag 8 september 2020 @ 18:37 |
Stel die had 1000 euro ingezet ipv 20 cent. Dan had dat wedkantoor 166.990.000 uit moeten betalen ![]() ![]() Godtering. Dan zouden ze in 1x failliet zijn zegmaar ![]() | |
Nebelwerfer | dinsdag 8 september 2020 @ 19:10 |
Ah, duidelijk zat. | |
Nebelwerfer | dinsdag 8 september 2020 @ 19:12 |
Met 2 euro inzet is je hypotheek al voor een mooi beetje weg 😋 | |
vosss | dinsdag 8 september 2020 @ 19:28 |
Dat was dan ¤333.980,- geweest. Ik heb "maar" ¤320.000,- hypotheek. Dus ik had nog wat centjes over gehouden zelfs ![]() ![]() | |
Nebelwerfer | dinsdag 8 september 2020 @ 19:50 |
Wat een gemiste kans ! Wat zal je liggen malen vannacht. ![]() ![]() | |
VacaLoca | dinsdag 8 september 2020 @ 20:15 |
VSC en pitstraat dicht had prima volstaan. Bij F2 stond er 1 in de chicane en werd weggetakeld en dat was VSC zelfs. Deze auto stond volledig buiten bereik waar auto's naar toe gaan, los van pitstraat. Binnenkant uitkomen bocht die naar buiten gaat. | |
Sinister-D- | dinsdag 8 september 2020 @ 20:29 |
Even een replay gezocht. Bleek een rode helm te zijn van een marshall ![]() ![]() | |
Sinister-D- | dinsdag 8 september 2020 @ 20:38 |
stop met picknicken en smijt die tafel opzij. Die wagen had daar dusdanig geplaatst kunnen worden dat ie uit de baan van welk projectiel dan ook stond. ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 8 september 2020 @ 20:44 |
Je maakt geen regel die zegt "De safety car komt alleen naar buiten als het regent of als er in bocht 3 iets gebeurt" en de rijders zijn nauw betrokken bij het opstellen van de safety regels, volgens mij. Er is door rijders tientallen jaren aangedrongen op meer veiligheid en ja, dan krijg je mischien af en toe een safety car die eigenlijk onnodig is. Dat moet dan maar. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2020 20:45:35 ] | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 8 september 2020 @ 20:59 |
Nee. Marshalls maar in de pits zetten dan ipv de wagen? | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 21:04 |
Zo zou het wel moeten gaan, dat je per geval bekijkt of er wel of niet een safety car ingezet moet worden. En zo is het in het verleden ook altijd geweest. Maar jij denkt dus dat dit een nieuwe procedure is en dat de safety car iedere keer ingezet gaat worden zodra er ergens een auto stilstaat langs het circuit? Zoals het in Amerika gaat dus? | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 21:05 |
Jij bent nu gewoon moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Dat zou misschien een en ander kunnen verklaren. | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 8 september 2020 @ 21:07 |
Net als dat ik jou niet te serieus neem met je Amerikaanse toestanden adviseer ik jou wederzijds hetzelfde. | |
opgebaarde | dinsdag 8 september 2020 @ 21:09 |
Dus: Als je deze safetycar niet veroordeelt, dan ben #VoorAmerikaanseToestanden, te jong en wil je dat voor elke scheet een safetycar ingezet worden. Goed gesprek. Begrip voor de rode vlag bij crash Leclerc? Dan ben je: #iEDerEEn-MOet-kUnnEN-WinnEN!!" | |
#ANONIEM | dinsdag 8 september 2020 @ 21:10 |
https://www.statsf1.com/reglement/sportif.pdf Pagina 35 beschrijft heel duidelijk onder welke voorwaarden de safety car word ingezet en door wie dat bepaald word. Er is geen regel die zegt dat de safety car altijd ingezet word, alleen als er gevaar is voor rijders of officials. | |
Lokale_Notabele | dinsdag 8 september 2020 @ 21:16 |
Dat is dus mijn hele punt. Als bij het bergen van de auto van Magnussen blijkbaar dermate veel 'gevaar' was voor de marshalls dat er een safety car ingezet moest worden dan moet je iedere keer een safety car inzetten wanneer er een auto stilstaat langs het circuit want het is letterlijk onmogelijk om je auto veiliger neer te zetten dan Magnussen gedaan heeft. | |
Peterselieman | dinsdag 8 september 2020 @ 21:20 |
mwah, ze moesten die auto de pits in rollen en het was net rond de tijd dat er stops zouden kunnen volgen, dus ik begrijp het wel. | |
#ANONIEM | dinsdag 8 september 2020 @ 21:20 |
Dat is Masi's verantwoordelijkheid en beslissing om te nemen. En de teams en rijders kunnen hem daarop aanspreken in de briefings volgens mij. Ik zie overigens weinig klachten van rijders dat er teveel safety cars zouden zijn. Volgens mij redeneert iedereen in de trant van "liever een teveel dan een te weinig" [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2020 21:21:26 ] | |
opgebaarde | dinsdag 8 september 2020 @ 21:34 |
Dit jaar nog geen VSC geweest, dat is wel opmerkelijk. Bij Magnussen was een VSC geen optie omdat marshalls de baan opgingen vanwege een olievlek (als dan het hele veld verspreid rondrijdt dan is er meer gevaar voor die marshalls) Is al gezegd en afgewezen onder de noemer: dus jij bent voor Amerikaanse toestanden... | |
Marcoss | dinsdag 8 september 2020 @ 21:34 |
Dan was hij waarschijnlijk zelf al lang failliet gegaan als hij vaker dat geld inzet op dit soort onmogelijke bets ![]() | |
Kickinalfa | dinsdag 8 september 2020 @ 21:34 |
Dit is het wel, de Marshalls/auto ambulance moesten gedeeltelijk over de pitlane/rijbaan. Misschien had een vsc ook wel gekund, maar voor hetzelfde geld rijdt daar iemand de pits in en rijdt de Marshalls aan. Als de auto terug had gekund achter de barrière zal het wel heel/vsc geweest zijn. | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 8 september 2020 @ 22:13 |
Bovendien heeft werkelijk waar niemand zich er in het paddock druk om gemaakt. Zelfs Lewis niet. En dat zegt wat. | |
Whiskers2009 | dinsdag 8 september 2020 @ 22:29 |
Nee. Het is een marshallpost. | |
Whiskers2009 | dinsdag 8 september 2020 @ 22:30 |
Het was hier nodig. Rode vlag ook. | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 8 september 2020 @ 22:37 |
Geef het toch op. 🙈 | |
Nebelwerfer | dinsdag 8 september 2020 @ 23:06 |
Gelukkig zondag weer een race, kunnen we maandag weer gezellig Discussies hebben over Statements van de racewinnaar. Al dat zagen aan stoelpoten van marshalls. Die mensen hebben ook recht op een fijne werkplek. | |
LTVDK | dinsdag 8 september 2020 @ 23:08 |
![]() | |
Tarado | dinsdag 8 september 2020 @ 23:28 |
je kan toch niet garanderen dat die auto niet geraakt zou kunnen worden of wel? | |
Whiskers2009 | dinsdag 8 september 2020 @ 23:29 |
Nee ![]() | |
Whiskers2009 | dinsdag 8 september 2020 @ 23:31 |
De rode vlag was gewoon logisch | |
Whiskers2009 | dinsdag 8 september 2020 @ 23:31 |
Quote ![]() | |
Neef_Wuppie | dinsdag 8 september 2020 @ 23:32 |
Nee @onlogisch | |
Tarado | dinsdag 8 september 2020 @ 23:33 |
![]() | |
Blik | dinsdag 8 september 2020 @ 23:36 |
Die safety car had niks te maken met de auto van Magnussen, maar alles met de olie die op de weg lag en weggehaald moest worden | |
Kickinalfa | woensdag 9 september 2020 @ 06:29 |
Respect | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 06:42 |
Wat is dit nou weer voor uitspraak? Nee natuurlijk kan ik dat niet. Ik kan alleen garanderen dat de zon iedere dag opkomt. Niemand kan garanderen dat er geen ongelukken gebeuren. Als we zo gaan redeneren dan moeten we stoppen met F1 racen. Want dan weten we zeker dat er niks fout kan gaan en kunnen alle deelnemers aan dit topic rustig slapen. [ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 09-09-2020 08:06:21 ] | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 07:00 |
Dan ben je verkeerd geïnformeerd. Onder andere een zeker 'Mercedes AMG Petronas F1 Team' is dezelfde mening als mij toegedaan: “It was a weird sequence of events, I must say that,” Wolff said after the race. "Maybe we could have spotted [the pitlane entry was closed] earlier. But the decisions that were taken were highly unusual, but they were absolutely within the rules. So what happened is that one of the Haases was parked to the right, almost near the entry, behind the rail on the inside of Parabolica, and there was a single yellow [flag]. And 11 seconds later, the safety car was deployed. I don’t know why. This is what we couldn’t understand, and while the safety car was deployed, they put the entry to the pitlane on red." https://the-race.com/form(...)st-hamilton-victory/ | |
Tarado | woensdag 9 september 2020 @ 08:11 |
onnodig risico moet je gewoon vermijden en zo zagen ze die auto op die plek, zo moeilijk is het toch allemaal niet, tenminste voor de meesten van ons. | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 08:17 |
Toto Wolff ziet het duidelijk anders. Hmm, aan wiens mening hecht ik meer waarde? Kun jij 'garanderen' dat er geen auto stil blijft staan bij de start? Nee? Oke, rollende starts invoeren. Kun jij 'garanderen' dat niemand zijn gas blijft hangen uitkomen tunnel in Monaco? Nee? Oke, Monaco GP afschaffen. Als je redeneert zoals jij doet dan moet je vandaag nog de F1 afschaffen zodat "alle onnodige risico's vermeden worden". | |
Tarado | woensdag 9 september 2020 @ 08:35 |
Toto heeft er een neutrale kijk op bedoel je? ![]() Je kan wel door blijven blaten tot je een ons weegt maar de wedstrijdleiding heeft het risico afgewogen en vonden het in tegenstelling tot jou en Toto wel een risico om die auto daar te laten staan. Zo zijn er wel vaker beslissingen waar je aan kan twijfelen maar zij moeten die nemen en als je er sec naar kijkt was die niet fout. En de mening van Toto, heb je daar een bron van? [ Bericht 2% gewijzigd door Tarado op 09-09-2020 08:41:08 ] | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 08:52 |
https://the-race.com/form(...)st-hamilton-victory/ | |
Tarado | woensdag 9 september 2020 @ 08:55 |
daar staat niets over dat hij niet nodig vond aldus Toto | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 08:59 |
Jezus gozer, ik moet het echt voor je uitspellen he? Hij zegt letterlijk dit over de safety car: “It was a weird sequence of events, I must say that,” Wolff said after the race. “Maybe we could have spotted [the pitlane entry was closed] earlier. But the decisions that were taken were highly unusual, but they were absolutely within the rules. “So what happened is that one of the Haases was parked to the right, almost near the entry, behind the rail on the inside of Parabolica, and there was a single yellow [flag]. “And 11 seconds later, the safety car was deployed. I don’t know why. This is what we couldn’t understand, and while the safety car was deployed, they put the entry to the pitlane on red." Moet ik het voor je vertalen of gaat het wel lukken denk je? | |
DombohetOlifantje1 | woensdag 9 september 2020 @ 09:00 |
Dit dus. Bovendien. Onze Toto heeft ook geroepen dat F1 deze race nodig had. "IeDEREeen MoET KUnnEN WINneN" Om onze grote Lokale vriend te quoten . | |
Tarado | woensdag 9 september 2020 @ 09:03 |
waar staat dat hij het niet nodig vond, hij zegt alleen maar dat hij dat hij niet begreep dat het van single yellow naar SC ging, maar zoals we nu weten was in eerste instantie de verwachting dat die auto dat gat ingeduwd kon worden wat dus niet bleek te kunnen. Ik lees nergens dat hij het onnodig vond zoals jij stelt | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 09:05 |
haha je bent nu echt een klein kind wat zijn ongelijk niet toe wilt geven. Of je beheerst de Engelse taal niet. Fijne dag verder. | |
daNpy | woensdag 9 september 2020 @ 09:08 |
Er staat toch duidelijk "we couldn't understand". Dus ze begrepen het niet. Maar ze dachten ook al dat de auto van MAG achter de vangrail stond, wat feitelijk niet zo was. Of hij het nodig vond of niet staat er niet, alleen dat de genomen beslissingen binnen de regels vielen. | |
Tarado | woensdag 9 september 2020 @ 09:10 |
als ik ongelijk zou hebben geeft ik het wel toe hoor. kijk eens in de spiegel zou ik zeggen, je komt met kromme argumenten en verwijt een ander dat die er niet uit kan halen wat jij eruit haalt. Maar je bent tot nu toe met geen enkel argument gekomen waarom die SC onterecht was. Ook een prettige dag verder ![]() | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 09:11 |
Nou, de auto stond achter die opening in de vangrail waardoor je hem onmogelijk kon raken vanuit de rijrichting waarvandaan de auto's komen. Hier is hij natuurlijk al een stuk verder geduwd maar je ziet de vangrail situatie op de achtergrond: afbeelding | |
opgebaarde | woensdag 9 september 2020 @ 09:16 |
Dus als een auto stilvalt, moet de auto gewoon blijven staan? Flauw hé. Stop daar dan zelf eens mee [ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 09-09-2020 09:21:47 ] | |
opgebaarde | woensdag 9 september 2020 @ 09:18 |
#JijWiltDusAmerikaanseToestanden | |
Zorro | woensdag 9 september 2020 @ 09:19 |
Pffffffff.... Gooi dit dicht, Toscane open en gooi alles wat daar niet direct met die GP te maken heeft naar /dev/null, zijn we van dit gezeik af. Man man man | |
daNpy | woensdag 9 september 2020 @ 09:20 |
Alleen heeft de auto nooit achter de vangrail gestaan. | |
opgebaarde | woensdag 9 september 2020 @ 09:21 |
Ben het hier volledig mee eens En dan na zo'n chaotische race loopt blijkbaar het topic toch nog twee dagen te lang. Jammer | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 09:24 |
Ik snap dat jij het ermee eens bent want je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt in dit topic. Maar waarom zou je in een Formule 1 subforum niet mogen discussiëren over de race van afgelopen weekend? Dat zou wel heel raar zijn. | |
Tarado | woensdag 9 september 2020 @ 09:39 |
natuurlijk mag dat, nu nog met goeie argumenten komen en we hebben een leuke discussie | |
opgebaarde | woensdag 9 september 2020 @ 09:40 |
Discussie graag. Alleen jij komt alleen maar met ad hominems en verwijten, dat is geen discussiëren. Ik heb begrip voor de rode vlag. Jij niet en dan is jouw argument richting je discussie partner: dus jij vindt dat IeDeReEn mOeT kuNnEn WInNen Compleet ridicule reactie en redenering. Niemand die dit vindt. Daarna de safetycar. Daar valt inderdaad prima over te discussiëren. Ik vind een safetycar te billijken (olievlek en marshalls op baan) en jouw argument: "ben je voor SC dan ben je voor Amerikaanse toestanden Wederom compleet ridicule reactie en redenering. Probeer alsjeblieft als een volwassen te communiceren en kom met argumenten zoals dat bericht van Toto, daar kan de ander ook wat mee. Lees je eigen berichten eens terug, het is gewoon gênant | |
Whiskers2009 | woensdag 9 september 2020 @ 09:45 |
De wagen stond nooit achter de vangrail. De ruimte achter de vangrail is een marshallpost. | |
Dauthi | woensdag 9 september 2020 @ 09:55 |
Het lijkt echt alsof Mercedes in al zijn arrogantie geen enkele trackwalk meer doet om zich voor te bereiden. Ze weten niet waar pitlampen staan, en weten niet wat marshallposts zijn. | |
DombohetOlifantje1 | woensdag 9 september 2020 @ 10:27 |
Maar wat is Gasly toch een prachtige winnaar ![]() Net Amerika. | |
DaMook | woensdag 9 september 2020 @ 12:07 |
Als er iemand zichzelf belachelijk maakt dan ben jij het wel... | |
DaMook | woensdag 9 september 2020 @ 12:09 |
Inderdaad, hij stond er voorbij, niet erachter. | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 12:11 |
Ik ben überhaupt de enige die steekhoudende argumenten aangedragen heeft in deze hele discussie. Tevens zou ik je willen adviseren om je eigen posts eens na te lezen. Moet je kijken hoe je aan dit topic begint, of de titel die je dit topic gegeven had. De moderators hebben zich zelfs genoodzaakt gevoeld om deze te verwijderen. Zo volwassen gedraag jij je hier. Niet één van mijn posts is verwijdert of aangepast. Om een of andere reden kun je maar niet accepteren dat ik het overdreven vind dat er een safety car ingezet is om de auto van Magnussen te bergen en meen je er een soort kinderlijke schoolplein woordenwisseling van te moeten maken. Vervolgens draag ik aan dat Toto Wolff, zesvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton en de strategie afdeling van het 'Mercedes AMG Petronas Formula One Team' het roerend met mij eens zijn, en dan is het blijkbaar nog niet genoeg. Ik weet niet wat ik je nog meer kan vertellen. We verschillen van mening. Probeer dat te accepteren. | |
daNpy | woensdag 9 september 2020 @ 12:20 |
![]() Kun je eens aanwijzen waar "(not) necessary" staat in het bericht van Toto? Want jij denkt wel dat ie het met jou eens is, maar je leest dingen die er niet staan. Net als dat de auto van Mag niet achter de vangrail stond, want dat paste gewoon niet. | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 12:25 |
Toto zegt letterlijk dat hij niet begrijpt waarom de safety car ingezet is. Jouw argument is nu dus dat hij niet begrijpt waarom de safety car ingezet is maar het wel nodig vond? Of wat probeer je nu precies te zeggen? Ik hoop niet dat het nodig is om voor de derde keer de quote van Toto te plaatsen. Moet ik het voor jullie vertalen jongens? Is dat het probleem? | |
daNpy | woensdag 9 september 2020 @ 12:27 |
Misschien moet je zelf even terug lezen, want je probeert nu de boel te verdraaien. | |
Lokale_Notabele | woensdag 9 september 2020 @ 12:28 |
Welk punt probeer je nu precies te maken? Ook zo'n dooddoener als de argumenten op zijn, "jE VErdrAAiT dE boEL". Wat verdraai ik precies? Wil ik graag van je weten. [ Bericht 14% gewijzigd door Lokale_Notabele op 09-09-2020 12:49:20 ] | |
potjecreme | woensdag 9 september 2020 @ 12:56 |
Is het niet tijd voor de voorbeschouwing? | |
vosss | woensdag 9 september 2020 @ 13:04 |
Het is de schuld van Grosjean!!!! ![]() | |
Nattekat | woensdag 9 september 2020 @ 13:05 |
Het is woensdag |