daar staat niets over dat hij niet nodig vondquote:Op woensdag 9 september 2020 08:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
https://the-race.com/form(...)st-hamilton-victory/
aldus Totoquote:"Maybe we could have spotted [the pitlane entry was closed] earlier. But the decisions that were taken were highly unusual, but they were absolutely within the rules.
Jezus gozer, ik moet het echt voor je uitspellen he? Hij zegt letterlijk dit over de safety car:quote:Op woensdag 9 september 2020 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar staat niets over dat hij niet nodig vond
[..]
aldus Toto
Dit dus.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar staat niets over dat hij niet nodig vond
[..]
aldus Toto
waar staat dat hij het niet nodig vond, hij zegt alleen maar dat hij dat hij niet begreep dat het van single yellow naar SC ging, maar zoals we nu weten was in eerste instantie de verwachting dat die auto dat gat ingeduwd kon worden wat dus niet bleek te kunnen.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jezus gozer, ik moet het echt voor je uitspellen he? Hij zegt letterlijk dit over de safety car:
“It was a weird sequence of events, I must say that,” Wolff said after the race.
“Maybe we could have spotted [the pitlane entry was closed] earlier. But the decisions that were taken were highly unusual, but they were absolutely within the rules.
“So what happened is that one of the Haases was parked to the right, almost near the entry, behind the rail on the inside of Parabolica, and there was a single yellow [flag].
“And 11 seconds later, the safety car was deployed. I don’t know why. This is what we couldn’t understand, and while the safety car was deployed, they put the entry to the pitlane on red.
Moet ik het voor je vertalen of gaat het wel lukken denk je?
haha je bent nu echt een klein kind wat zijn ongelijk niet toe wilt geven. Of je beheerst de Engelse taal niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar staat dat hij het niet nodig vond, hij zegt alleen maar dat hij dat hij niet begreep dat het van single yellow naar SC ging, maar zoals we nu weten was in eerste instantie de verwachting dat die auto dat gat ingeduwd kon worden wat dus niet bleek te kunnen.
Ik lees nergens dat hij het onnodig vond zoals jij stelt
als ik ongelijk zou hebben geeft ik het wel toe hoor. kijk eens in de spiegel zou ik zeggen, je komt met kromme argumenten en verwijt een ander dat die er niet uit kan halen wat jij eruit haalt.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
haha je bent nu echt een klein kind wat zijn ongelijk niet toe wilt geven. Of je beheerst de Engelse taal niet.
Fijne dag verder.
Nou, de auto stond achter die opening in de vangrail waardoor je hem onmogelijk kon raken vanuit de rijrichting waarvandaan de auto's komen.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:08 schreef daNpy het volgende:
Er staat toch duidelijk "we couldn't understand". Dus ze begrepen het niet. Maar ze dachten ook al dat de auto van MAG achter de vangrail stond, wat feitelijk niet zo was.
Of hij het nodig vond of niet staat er niet, alleen dat de genomen beslissingen binnen de regels vielen.
Dus als een auto stilvalt, moet de auto gewoon blijven staan?quote:Op woensdag 9 september 2020 08:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Toto Wolff ziet het duidelijk anders. Hmm, aan wiens mening hecht ik meer waarde?
Kun jij 'garanderen' dat er geen auto stil blijft staan bij de start? Nee? Oke, rollende starts invoeren. Kun jij 'garanderen' dat niemand zijn gas blijft hangen uitkomen tunnel in Monaco? Nee? Oke, Monaco GP afschaffen. Als je redeneert zoals jij doet dan moet je vandaag nog de F1 afschaffen zodat "alle onnodige risico's vermeden worden".
#JijWiltDusAmerikaanseToestandenquote:Op woensdag 9 september 2020 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik ongelijk zou hebben geeft ik het wel toe hoor. kijk eens in de spiegel zou ik zeggen, je komt met kromme argumenten en verwijt een ander dat die er niet uit kan halen wat jij eruit haalt.
Maar je bent tot nu toe met geen enkel argument gekomen waarom die SC onterecht was.
Ook een prettige dag verder
Alleen heeft de auto nooit achter de vangrail gestaan.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, de auto stond achter die opening in de vangrail waardoor je hem onmogelijk kon raken vanuit de rijrichting waarvandaan de auto's komen.
Hier is hij natuurlijk al een stuk verder geduwd maar je ziet de vangrail situatie op de achtergrond:
afbeelding
Ben het hier volledig mee eensquote:Op woensdag 9 september 2020 09:19 schreef Zorro het volgende:
Pffffffff....
Gooi dit dicht, Toscane open en gooi alles wat daar niet direct met die GP te maken heeft naar /dev/null, zijn we van dit gezeik af.
Man man man
Ik snap dat jij het ermee eens bent want je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt in dit topic.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben het hier volledig mee eens
En dan na zo'n chaotische race loopt blijkbaar het topic toch nog twee dagen te lang. Jammer
natuurlijk mag dat, nu nog met goeie argumenten komen en we hebben een leuke discussiequote:Op woensdag 9 september 2020 09:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het ermee eens bent want je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt in dit topic.
Maar waarom zou je in een Formule 1 subforum niet mogen discussiëren over de race van afgelopen weekend? Dat zou wel heel raar zijn.
Discussie graag. Alleen jij komt alleen maar met ad hominems en verwijten, dat is geen discussiëren.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het ermee eens bent want je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt in dit topic.
Maar waarom zou je in een Formule 1 subforum niet mogen discussiëren over de race van afgelopen weekend? Dat zou wel heel raar zijn.
De wagen stond nooit achter de vangrail. De ruimte achter de vangrail is een marshallpost.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, de auto stond achter die opening in de vangrail waardoor je hem onmogelijk kon raken vanuit de rijrichting waarvandaan de auto's komen.
Hier is hij natuurlijk al een stuk verder geduwd maar je ziet de vangrail situatie op de achtergrond:
afbeelding
Het lijkt echt alsof Mercedes in al zijn arrogantie geen enkele trackwalk meer doet om zich voor te bereiden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan je toch helemaal niet uitsluiten
en verder
The entire process would have been avoided if Magnussen's car had been removed trackside rather than pushed into the pitlane.
Wolff and Hamilton both seemed unsure of the reasoning behind that decision from race control, with Hamilton in particular suggesting the car could have just been pushed behind the barrier.
Masi said it was not actually possible to clear the Haas any other way.
"There's actually not a gap in the fence there," he said. "As the drivers and teams are all made aware, some of the openings are vehicle openings, some of them are just marshall posts.
"The ones that have the shorter orange band effectively are actually only a marshall post and the car could not fit in that area.
"So the only safe place to remove that was to push it down into the pitlane because there was no other opening available."
https://the-race.com/form(...)over-closed-pitlane/
Als er iemand zichzelf belachelijk maakt dan ben jij het wel...quote:Op woensdag 9 september 2020 09:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Inderdaad, hij stond er voorbij, niet erachter.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De wagen stond nooit achter de vangrail. De ruimte achter de vangrail is een marshallpost.
Ik ben überhaupt de enige die steekhoudende argumenten aangedragen heeft in deze hele discussie. Tevens zou ik je willen adviseren om je eigen posts eens na te lezen. Moet je kijken hoe je aan dit topic begint, of de titel die je dit topic gegeven had. De moderators hebben zich zelfs genoodzaakt gevoeld om deze te verwijderen. Zo volwassen gedraag jij je hier. Niet één van mijn posts is verwijdert of aangepast.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Discussie graag. Alleen jij komt alleen maar met ad hominems en verwijten, dat is geen discussiëren.
Ik heb begrip voor de rode vlag. Jij niet en dan is jouw argument richting je discussie partner: dus jij vindt dat IeDeReEn mOeT kuNnEn WInNen
Compleet ridicule reactie en redenering. Niemand die dit vindt.
Daarna de safetycar. Daar valt inderdaad prima over te discussiëren. Ik vind een safetycar te billijken (olievlek en marshalls op baan) en jouw argument: "ben je voor SC dan ben je voor Amerikaanse toestanden
Wederom compleet ridicule reactie en redenering.
Probeer alsjeblieft als een volwassen te communiceren en kom met argumenten zoals dat bericht van Toto, daar kan de ander ook wat mee. Lees je eigen berichten eens terug, het is gewoon gênant
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt de enige die steekhoudende argumenten aangedragen heeft in deze hele discussie. T
Kun je eens aanwijzen waar "(not) necessary" staat in het bericht van Toto?quote:Om een of andere reden kun je maar niet accepteren dat ik het overdreven vind dat er een safety car ingezet is om de auto van Magnussen te bergen en meen je er een soort kinderlijke schoolplein woordenwisseling van te moeten maken. Vervolgens draag ik aan dat Toto Wolff, zesvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton en de strategie afdeling van het 'Mercedes AMG Petronas Formula One Team' het roerend met mij eens zijn, en dan is het blijkbaar nog niet genoeg. Ik weet niet wat ik je nog meer kan vertellen. We verschillen van mening. Probeer dat te accepteren.
Toto zegt letterlijk dat hij niet begrijpt waarom de safety car ingezet is. Jouw argument is nu dus dat hij niet begrijpt waarom de safety car ingezet is maar het wel nodig vond? Of wat probeer je nu precies te zeggen?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
Kun je eens aanwijzen waar "(not) necessary" staat in het bericht van Toto?
Want jij denkt wel dat ie het met jou eens is, maar je leest dingen die er niet staan.
Misschien moet je zelf even terug lezen, want je probeert nu de boel te verdraaien.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:08 schreef daNpy het volgende:
Er staat toch duidelijk "we couldn't understand". Dus ze begrepen het niet. Maar ze dachten ook al dat de auto van MAG achter de vangrail stond, wat feitelijk niet zo was.
Of hij het nodig vond of niet staat er niet, alleen dat de genomen beslissingen binnen de regels vielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |