Dat is Masi's verantwoordelijkheid en beslissing om te nemen. En de teams en rijders kunnen hem daarop aanspreken in de briefings volgens mij. Ik zie overigens weinig klachten van rijders dat er teveel safety cars zouden zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is dus mijn hele punt. Als bij het bergen van de auto van Magnussen blijkbaar dermate veel 'gevaar' was voor de marshalls dat er een safety car ingezet moest worden dan moet je iedere keer een safety car inzetten wanneer er een auto stilstaat langs het circuit want het is letterlijk onmogelijk om je auto veiliger neer te zetten dan Magnussen gedaan heeft.
Dan was hij waarschijnlijk zelf al lang failliet gegaan als hij vaker dat geld inzet op dit soort onmogelijke betsquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Stel die had 1000 euro ingezet ipv 20 cent.
Dan had dat wedkantoor 166.990.000 uit moeten betalen![]()
Godtering. Dan zouden ze in 1x failliet zijn zegmaar
Dit is het wel, de Marshalls/auto ambulance moesten gedeeltelijk over de pitlane/rijbaan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
mwah, ze moesten die auto de pits in rollen en het was net rond de tijd dat er stops zouden kunnen volgen, dus ik begrijp het wel.
Nee. Het is een marshallpost.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
stop met picknicken en smijt die tafel opzij. Die wagen had daar dusdanig geplaatst kunnen worden dat ie uit de baan van welk projectiel dan ook stond.[ afbeelding ]
Het was hier nodig. Rode vlag ook.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten gaan, dat je per geval bekijkt of er wel of niet een safety car ingezet moet worden. En zo is het in het verleden ook altijd geweest.
Maar jij denkt dus dat dit een nieuwe procedure is en dat de safety car iedere keer ingezet gaat worden zodra er ergens een auto stilstaat langs het circuit? Zoals het in Amerika gaat dus?
Geef het toch op. 🙈quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Het is een marshallpost.
quote:Finse gokker wint vermogen met inleg van 20 cent op ondenkbaar podium bij GP van Italië
De surrealistische uitslag van de Grand Prix van Italië leverde zondag niet alleen blije gezichten op van de coureurs op het podium, ook een Finse gokker beleefde de middag van zijn of haar leven. De juiste voorspelling dat Pierre Gasly, Carlos Sainz en Lance Stroll in de top drie zouden eindigen, leverde een vermogen op.
De inwoner van het Finse Tampere, wiens naam niet bekend is gemaakt, had zelf blijkbaar ook niet veel vertrouwen in de wilde gok en hield het bij een bedrag van 20 cent. De kans werd door de bookmakers echter zo klein geacht, dat er een quotering van 166.990 gold en er een bedrag van 33.398 euro uit de bus kwam rollen.
Volgens het Finse wedkantoor Veikkaus is het de eerste keer dat er met zo’n lage inleg zo’n groot bedrag wordt gewonnen, meldt het Zweedse Svenska. Bij de Grand Prix van Azerbeidzjan in 2017, die eveneens een zeer chaotisch verloop kende, bleef het bij een uitbetaling van ‘slechts’ 12.639 euro na een inleg van eveneens 20 cent.
De Grand Prix van Italië leverde de Fransman Pierre Gasly van AlphaTauri zijn eerste overwinning op in de Formule 1. Bovendien was het voor het eerst in zeven jaar tijd dat er geen coureur van Mercedes, Ferrari of Red Bull Racing op het podium stond.
https://www.bndestem.nl/s(...)van-italie~ae4e2d45/
je kan toch niet garanderen dat die auto niet geraakt zou kunnen worden of wel?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is dus mijn hele punt. Als bij het bergen van de auto van Magnussen blijkbaar dermate veel 'gevaar' was voor de marshalls dat er een safety car ingezet moest worden dan moet je iedere keer een safety car inzetten wanneer er een auto stilstaat langs het circuit want het is letterlijk onmogelijk om je auto veiliger neer te zetten dan Magnussen gedaan heeft.
De rode vlag was gewoon logischquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan toch niet garanderen dat die auto niet geraakt zou kunnen worden of wel?
Nee @onlogischquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De rodr vlag was grwoonlogisch
quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De rode vlag was gewoon logisch
Wat is dit nou weer voor uitspraak? Nee natuurlijk kan ik dat niet. Ik kan alleen garanderen dat de zon iedere dag opkomt. Niemand kan garanderen dat er geen ongelukken gebeuren. Als we zo gaan redeneren dan moeten we stoppen met F1 racen. Want dan weten we zeker dat er niks fout kan gaan en kunnen alle deelnemers aan dit topic rustig slapen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan toch niet garanderen dat die auto niet geraakt zou kunnen worden of wel?
Dan ben je verkeerd geïnformeerd. Onder andere een zeker 'Mercedes AMG Petronas F1 Team' is dezelfde mening als mij toegedaan:quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bovendien heeft werkelijk waar niemand zich er in het paddock druk om gemaakt. Zelfs Lewis niet.
En dat zegt wat.
onnodig risico moet je gewoon vermijden en zo zagen ze die auto op die plek, zo moeilijk is het toch allemaal niet, tenminste voor de meesten van ons.quote:Op woensdag 9 september 2020 06:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor uitspraak? Nee natuurlijk kan ik dat niet. Ik kan alleen garanderen dat de zon iedere dag opkomt. Niemand kan garanderen dat er geen ongelukken gebeuren. Als we zo gaan redeneren dan moeten we stoppen met F1 racen. Want dan weten we zeker dat er niks fout kan gaan en kunnen alle deelnemers aan dit topic rustig slapen.
Toto Wolff ziet het duidelijk anders. Hmm, aan wiens mening hecht ik meer waarde?quote:Op woensdag 9 september 2020 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
onnodig risico moet je gewoon vermijden en zo zagen ze die auto op die plek, zo moeilijk is het toch allemaal niet, tenminste voor de meesten van ons.
Toto heeft er een neutrale kijk op bedoel je?quote:Op woensdag 9 september 2020 08:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Toto Wolff ziet het duidelijk anders. Hmm, aan wiens mening hecht ik meer waarde?
Kun jij 'garanderen' dat er geen auto stil blijft staan bij de start? Nee? Oke, rollende starts invoeren. Kun jij 'garanderen' dat niemand zijn gas blijft hangen uitkomen tunnel in Monaco? Nee? Oke, Monaco GP afschaffen. Als je redeneert zoals jij doet dan moet je vandaag nog de F1 afschaffen zodat "alle onnodige risico's vermeden worden".
https://the-race.com/form(...)st-hamilton-victory/quote:Op woensdag 9 september 2020 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toto heeft er een neutrale kijk op bedoel je?![]()
Je kan wel door blijven blaten tot je een ons weegt maar de wedstrijdleiding heeft het risico afgewogen en vonden het in tegenstelling tot jou en Toto wel een risico om die auto daar te laten staan.
Zo zijn er wel vaker beslissingen waar je aan kan twijfelen maar zij moeten die nemen en als je er sec naar kijkt was die niet fout.
En de mening van Toto, heb je daar een bron van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |