Bron? Dat zou wel enorm veel uitmaken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaat om 2 besmettingen binnen 7 dagen ja
Ze gaan het niet dichtrijden hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:48 schreef Beregd het volgende:
Ik snap het niet, twee man voorop is toch ideaal voor QS en Lotto?
Het bloed zal wat dik staan na de rustdag.
Alle ploegen lijken nerveus te zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo ramt op kop, lichte waaieralarm wellicht?
Met Wout en Tony aan het roer, zijn de tegenstanders vissenvoer!quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo ramt op kop, lichte waaieralarm wellicht?
Lijkt me lichtjes overbodig. Het lijkt me niet hard genoeg maar ik weet niet hoeveel wind er nodig is om een peloton te laten brekenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle ploegen lijken nerveus te zijn.
24" nu. Compleet opgefokt zijn ze.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze gaan het niet dichtrijden hoor.
Pijltje graagquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gesink staat er uiteraard bij.
Wel pas de 1e keer deze Tourquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gesink staat er uiteraard bij.
Dat is gewoon aandachtvragerij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo'n gozer van B&B die 50 meter verderop in het weiland alsnog valt.
De woede van PatLefquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet heel chique om nu door te trekken, maar soit.
Kom, ik teken hiervoor. Gewoon aanvallen. Koers!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet heel chique om nu door te trekken, maar soit.
Mwah, sommige mensen werden hier omver gereden door anderen. Als het nu eigen schuld dikke bult is heb ik er niet zo'n problemen mee.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kom, ik teken hiervoor. Gewoon aanvallen. Koers!
Sjors heeft wel erg veel moeite met biljartlakenvlakke wegen rechtdoor te rijden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:12 schreef Momo het volgende:
Sjors, Gees en Bewley waren lekker aan het keuvelen met hun trainingsgroepje
Pure angst voor waaiers. Angst om de slag te missenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom moeten ze nu per se rijden... zit niks bijzonders bij
Michel 'Sabine' Wuytsquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:14 schreef Belg het volgende:
de weersvoorspelling van Michel is niet juist
Dan zal ie ook wel vinden dat v Aert zich moet opofferen voor Roglicquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, Michel pleit er voor dat Kristoff zich maar moet opofferen voor Pogacar.
Wel terecht ivm val (+ niemand relevant in de mongolenwaaier), maar wel jammer dat er geen echte koers is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |