Dat is dan ook weer zo.quote:Op maandag 7 september 2020 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met Woody Allen hadden we het EK 88 niet gewonnen.
Die weten nie wa werken is mn jongenquote:Op maandag 7 september 2020 20:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Zat zoveel potentie in. Hard werkende bevolking enzo.
Had hij toen ook al de uitstraling van een aardappel?quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het, als iemand die in de jaren ‘90 wel eens in het Oosterenk stadion kwam, leuk dat Dwight Lodeweges bondscoach is!
Precies dat ja.quote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het als het equivalent van de nationale beker voor landenteams, best prima om te pakken dus.
quote:
suriname met die afgekeurde slavenquote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
New York inleveren mokerdomme zet. Dat moet haast familie van @:GGMM zijn zou je zeggen.
Welke dodelijke ziekte krijg je het liefst?quote:
quote:
Ik had niet verwacht dat ie ooit bondscoach zou worden, zeg maarquote:Op maandag 7 september 2020 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had hij toen ook al de uitstraling van een aardappel?
Deze is niet af, hij hoort er blank uit te komen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racisme.
Geel hoorquote:Op maandag 7 september 2020 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze is niet af, hij hoort er blank uit te komen.
Dat is een man kan niet anders.quote:Op maandag 7 september 2020 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Alles beter dan Simone Weimans.
Goed lang laten bakken. Kan ie alleen maar beter van worden.quote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Denk dat ik maar een pizza Hawaii in de oven schuif.
Die kan er niks van, zit er duidelijk vanwege haar huidskleurquote:Op maandag 7 september 2020 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Alles beter dan Simone Weimans.
Vies dik, smerig vet.quote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
lekker pikquote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Tegen de lamme en de blinde genot.quote:Op maandag 7 september 2020 20:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die 1-2 zit er KOEKOEK in anders
https://www.flashscore.com/match/Uav0chep/#video
Note gezet, dit kan echt niet.quote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
O ja, er kwam een gele aap uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Luuk is toch ernstig ziek of is dat gewoon zijn uitstraling?quote:Op maandag 7 september 2020 20:56 schreef Coco. het volgende:
Wacht maar, Depay gaat gewoon weer mondjes snoeren.
En Luuk ook.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe noem je een Italiaan in een rolstoel?Dit is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe noem je een Italiaan in een rolstoel?Hoe noem je de mobiele telefoon van Imca MarinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faeröergodenquote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind die poule D het leukst aan de hele Nations League. Ik heb al meer Faeröer highlights gezien de afgelopen week dan ooit daarvoor.
Als je het niet gezien hebt, zoek die 3-2 even op tegen Malta.
De rivier de waal loopt tegenwoordig door de Arena.quote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef Lothiriel het volgende:
Dat geruis op de achtergrond is nog vervelender dan doodse stilte
@NoNickOnequote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik laat enorme stinkscheten. Heb net Durum Doner op. Het is net of ik de dikke Marokkaanse moeder van @:PSVCL heb opgevreten.
kwakje van Gordon dat is gaan rotten jongens!quote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik laat enorme stinkscheten. Heb net Durum Doner op. Het is net of ik de dikke Marokkaanse moeder van @:PSVCL heb opgevreten.
Mag niet meer kosten als 2-3 euro zo te zienquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
Vanavond ben ik bij Puzziepie. Ik kijk NL elftal, Puzzie wil toch liever knutselen.
Ik zorg voor de wijn en de hapjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viesdikquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
Vanavond ben ik bij Puzziepie. Ik kijk NL elftal, Puzzie wil toch liever knutselen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Nederlandse vlaggetjes in de blokjes kaas?quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
proostquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is @puzziepie ?quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel wijn uit pak van de ah, herman?quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag niet meer kosten als 2-3 euro zo te zien
alsquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag niet meer kosten als 2-3 euro zo te zien
Zitten wel in een kring genotquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Nederlandse vlaggetjes in de blokjes kaas?
Ik zie kurk drijven.quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rode wijn in een wit wijn glasquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |