Ik lees veel boosheidquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:11 schreef Huck_ het volgende:
Gewoon op date gaan. Je kan vast wel wat vinden om hem op af te wijzen. Zo ligt het weer aan hem en hoef jij je niet schuldig te voelen.
Opgelost.
Next.
4. Hij lulde maar wat en wilde slapende honden wakker maken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
Speculaties hieronder:
1. Hij heeft een date.
2. Hij heeft een relatie.
3. Hij heeft een Fok!ster.
Place your bets ladies and gentlemen!
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm...toch niet met iemand die net post dat ie goed nieuws heeft
Toch wel een beetje een bummer hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
4. Hij lulde maar wat en wilde slapende honden wakker maken.
Maar misschien zit een 1tje er wel in ja.![]()
[..]![]()
Nee, BryBry en ik zou nooit gaan werken. Zij wil geen kinderen (meer).
Heb jij inmiddels al leuke dates gevonden?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch wel een beetje een bummer hoor
Maarreh hopelijk lukt die ene date
naja..had een groot mooi verhaal verwacht...teleurstellend ditquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:17 schreef Gruj0 het volgende:
Nee en ook even de apps verwijderd.....genoeg andere dingen aan mijn hoofd momenteelquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:26 schreef DW457 het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al leuke dates gevonden?
Klein trauma opgelopen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:11 schreef Huck_ het volgende:
Gewoon op date gaan. Je kan vast wel wat vinden om hem op af te wijzen. Zo ligt het weer aan hem en hoef jij je niet schuldig te voelen.
Opgelost.
Next.
Die is al met een ander aan het daten joh, lekker laten gaanquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
Al een tijd met een leuke dame aan het praten. Vorige maand kwam ze met het idee van een filmpje kijken, prima. Ik vraag wanneer? Zegt ze dat ze volgende week of de week daarop wel kan in't weekend, prima.
Dus, volgend weekend vraag ik wanneer ze kan, zegt ze dit weekend ben ik druk... Oke.
Weekend daarop vraag ik of ze kan, krijg ik "Nee mop, wordt na m'n vakantie"
Dus ik zeg grappend, nou, dan kom ik toch gewoon terwijl je op vakantie bentKrijg ik terug "Je bent erg pusherig"
![]()
WTF, zij komt met het idee van het kijken van een film maar geeft geen uitsluitsel, ik vraag twee keer wanneer ze kan, en maak er een 3e keer een grapje over maar dan ben ik pusherig? Gisteren heeft ze toegezegd dat ze toch ECHT na d'r vakantie wil zien. En ik had er al eerder mee moeten stoppen maar ze is écht leukDus als ze na d'r vakantie nog met een smoesje komt is't "Fuck this shit, i'm outta here" en ga ik wel daten met een tefal pannenset.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
Al een tijd met een leuke dame aan het praten. Vorige maand kwam ze met het idee van een filmpje kijken, prima. Ik vraag wanneer? Zegt ze dat ze volgende week of de week daarop wel kan in't weekend, prima.
Dus, volgend weekend vraag ik wanneer ze kan, zegt ze dit weekend ben ik druk... Oke.
Dus ik zeg grappend, nou, dan kom ik toch gewoon terwijl je op vakantie bentKrijg ik terug "Je bent erg pusherig"
![]()
WTF, zij komt met het idee van het kijken van een film maar geeft geen uitsluitsel, ik vraag twee keer wanneer ze kan, en maak er een 3e keer een grapje over maar dan ben ik pusherig? Gisteren heeft ze toegezegd dat ze toch ECHT na d'r vakantie wil zien. En ik had er al eerder mee moeten stoppen maar ze is écht leukDus als ze na d'r vakantie nog met een smoesje komt is't "Fuck this shit, i'm outta here" en ga ik wel daten met een tefal pannenset.
Nee, ze schijnt zelf vooral druk te zijn met haar werk, en nu dan de vakantie, en wil dat best geloven. Maar mij is altijd verteld (en iets wat ik zelf nastreef overigens) dat als iemand je echt graag wil zien, of dat nou vriendschappelijk is of op relatie niveau, er wel tijd vrij gemaakt kan worden. Dus ik geef het nog tot na d'r vakantie, komt ze dan weer met dit, dan is't gewoon joejoe, houdoe en bedanktquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:31 schreef Womanly het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ja het klinkt nou niet bepaald alsof je enige prioriteit bent voor haar.
Misschien is ze machinist en heeft ze op de dagen dat ze werkt eigenlijk geen tijd over om nog te daten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, ze schijnt zelf vooral druk te zijn met haar werk, en nu dan de vakantie, en wil dat best geloven. Maar mij is altijd verteld (en iets wat ik zelf nastreef overigens) dat als iemand je echt graag wil zien, of dat nou vriendschappelijk is of op relatie niveau, er wel tijd vrij gemaakt kan worden. Dus ik geef het nog tot na d'r vakantie, komt ze dan weer met dit, dan is't gewoon joejoe, houdoe en bedankt
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee, BryBry en ik zou nooit gaan werken. Zij wil geen kinderen (meer).
Die wilt nog eerst ff lekker neuken op vakantie.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, ze schijnt zelf vooral druk te zijn met haar werk, en nu dan de vakantie, en wil dat best geloven. Maar mij is altijd verteld (en iets wat ik zelf nastreef overigens) dat als iemand je echt graag wil zien, of dat nou vriendschappelijk is of op relatie niveau, er wel tijd vrij gemaakt kan worden. Dus ik geef het nog tot na d'r vakantie, komt ze dan weer met dit, dan is't gewoon joejoe, houdoe en bedankt
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die wilt nog eerst ff lekker neuken op vakantie.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien is ze machinist en heeft ze op de dagen dat ze werkt eigenlijk geen tijd over om nog te daten.
Een beetje de laatste hormonen eruit gooien voor je aan de ketting gaat zeg maar?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die wilt nog eerst ff lekker neuken op vakantie.
Wanneer krijgen we van jou een mooi en groot verhaal?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
naja..had een groot mooi verhaal verwacht...teleurstellend dit
Ben jij het of iemand die zich als jou voordoet?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
![]()
quote:
Zo iemand moet je niet willen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een beetje de laatste hormonen eruit gooien voor je aan de ketting gaat zeg maar?
Tja dit is wel uitstelgedrag idd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
quote:
En wij kijken dan uit naar een YouTube review van de tefal pannenset.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:45 schreef Womanly het volgende:
[..]
Tja dit is wel uitstelgedrag idd.
Of je kijkt alvast uit naar de tefal pannenset.
Ben al op Bol aan't rondneuzenquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:45 schreef Womanly het volgende:
[..]
Tja dit is wel uitstelgedrag idd.
Of je kijkt alvast uit naar de tefal pannenset.
Kun je koken voor je volgende datequote:
Dat dus jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:50 schreef Gruj0 het volgende:
En wij kijken dan uit naar een YouTube review van de tefal pannenset.
Ja goeie!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:13 schreef Womanly het volgende:
[..]
Kun je koken voor je volgende date
[..]
Dat dus ja
wtfquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
Al een tijd met een leuke dame aan het praten. Vorige maand kwam ze met het idee van een filmpje kijken
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja goeie!
Heb wel een pannenset hierMaar is een beetje karig
Beetje maarquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:17 schreef Womanly het volgende:
[..]![]()
Je moet wel een wat duurdere hebben ja van een goed merk. Heb ik ook, werkt veel fijner en gaat langer mee. Maar goed dit is beetje offtopic
Dat weten we niet. Misschien heeft Dima intussen wel zijn zelfgemaakte antiflu in @Avianflu gespoten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is in elk geval beter dan kijken naar een meisje vanaf een afstand, Dima.
Dat is het ding met hormonenquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een beetje de laatste hormonen eruit gooien voor je aan de ketting gaat zeg maar?
Precies zo kan je dat toch gewoon eerlijk vertellenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:08 schreef Brybry het volgende:
Neeeee![]()
Echt stom maar ineens kwam het besef en de vraag 'Hoe past een relatie in mijn huidige leven'
En als ik gewoon eerlijk ben , zie ik die ruimte gewoon niet. Kids, sociaal leven, tijd voor mezelf en ik ben momenteel getrouwd met m'n werk. Dan kan ik de date wel door laten gaan maar dat zou ook niet eerlijk zijn...
Maar dat vind ik nogal lastig om dat zo te zeggen
Jammer dat ik er op zo'n manier achter moet komenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:08 schreef Brybry het volgende:
Neeeee![]()
Echt stom maar ineens kwam het besef en de vraag 'Hoe past een relatie in mijn huidige leven'
En als ik gewoon eerlijk ben , zie ik die ruimte gewoon niet. Kids, sociaal leven, tijd voor mezelf en ik ben momenteel getrouwd met m'n werk. Dan kan ik de date wel door laten gaan maar dat zou ook niet eerlijk zijn...
Maar dat vind ik nogal lastig om dat zo te zeggen
Let op de maat van de ophang-gaatjes, moet wel passenquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Misschien heeft Dima intussen wel zijn zelfgemaakte antiflu in @:Avianflu gespoten.
Hoelang geleden is die relatie van 5plus jaar verbroken?quote:Op zondag 13 september 2020 10:52 schreef dudewhereismycar het volgende:
Pff, het lijkt wel of ik in een soort liefdes "dal" zit. Na een redelijk lange relatie van 5+j, daarna een korte fling met een vrouw, lijkt het wel of ik totaal niet opensta voor de liefde.
Maar nu.. het lijkt wel of ik extreem kieskeurig ben geworden. En wil ik een vrouw zoenen, of mee naar bed willen,dan moet ik echt wat meer hebben dan alleen "gezellig"..
Tinder en Happn inmiddels al een paar weken verwijderd. Wel nog een paar spontane dates gehad via de app, maar tijdens de date was het al snel duidelijk voor mij waarom ik in eerste instantie de boot afhield..
Het lijkt wel of mijn leeftijd (30+) nu zorgt voor een blokkade. Onbewust wil ik dat het dit keer echt 100% matcht en rationeel weet ik dat dat gewoon onzin is. Natuurlijk moet ik kieskeurig zijn, maar ik geef een vrouw nu ook geen enkele kans...
Heb mijzelf nu voorgehouden om in ieder geval tot 1 december niet meer te daten of op datingapps te zitten.. eerst volledig aan mijzelf werken en uitzoeken wat ik nou eigenlijk echt zoek in een vrouw..
Eind vorig jaar.quote:Op zondag 13 september 2020 12:12 schreef Womanly het volgende:
[..]
Hoelang geleden is die relatie van 5plus jaar verbroken?
Klinkt in ieder geval alsof je tijd voor jezelf nodig hebt dus toch goed dat je die tijd neemt.
Toch nog gelukt? Fijn! Veel plezier!quote:Op zondag 13 september 2020 12:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Voor volgende week woensdag staat de date gepland met de dame waar ik een tijdje geleden al mee zou afspreken.
Is ook nog wel kort hè, zeker na vijf jaar.....alles op z'n tijd lijkt me...quote:
Het is nu natuurlijk kijken of het wel doorgaat, en niet op het laatste moment word afgezegd.quote:Op zondag 13 september 2020 13:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch nog gelukt? Fijn! Veel plezier!
[..]
Is ook nog wel kort hè, zeker na vijf jaar.....alles op z'n tijd lijkt me...
Die kans zit er wel in inderdaad, maar voor hetzelfde geld wordt het een gezellige datequote:Op zondag 13 september 2020 13:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is nu natuurlijk kijken of het wel doorgaat, en niet op het laatste moment word afgezegd.
Wat leuk zeg!quote:Op zondag 13 september 2020 12:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Voor volgende week woensdag staat de date gepland met de dame waar ik een tijdje geleden al mee zou afspreken.
Als het aan mij ligt wel. Dus ben benieuwd.quote:Op zondag 13 september 2020 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in inderdaad, maar voor hetzelfde geld wordt het een gezellige date
Pannekoekenquote:Op zondag 13 september 2020 12:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Owwwquote:Op zondag 13 september 2020 13:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee voor nu alleen een drankje doen
We hopen met je meequote:Op zondag 13 september 2020 13:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is nu natuurlijk kijken of het wel doorgaat, en niet op het laatste moment word afgezegd.
Dat is nog kort. Na mijn relatie van 4 jaar had ik zeker anderhalf jaar nog geen behoefte om te daten. Geef t tijd!quote:
Eerst maar eens zien dat dit wat word. Dan kunnen we daarna wel verder kijken.quote:Op zondag 13 september 2020 13:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Owww![]()
Kan toch ook samen? Pannekoekje erbij
We blijven positief!!quote:Op zondag 13 september 2020 15:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat dit wat word. Dan kunnen we daarna wel verder kijken.
#ChristmasTogetherquote:Op zondag 13 september 2020 17:04 schreef xFriendx het volgende:
Wat een hoop datesinvesteren in niet eenzaam zijn met kerst wellicht
Leuk! Klinkt veelbelovendquote:Op maandag 14 september 2020 09:01 schreef gooddaddy het volgende:
Ik had alle apps verwijderd. Was er eigenlijk wel helemaal klaar mee voorlopig. Maar had nog een abonnment bij Relatieplanet en daar vorige week toch nog even op zitten rondneuzen en in gesprek gekomen met een leuke dame. Vrijdag koffie gedronken en zaterdag naar de bios geweest. Vandaag moet ze toevallig werken in mijn woonplaats en komt ze daarna nog even koffie drinken.![]()
Leuk nieuws ditquote:Op maandag 14 september 2020 09:01 schreef gooddaddy het volgende:
Ik had alle apps verwijderd. Was er eigenlijk wel helemaal klaar mee voorlopig. Maar had nog een abonnment bij Relatieplanet en daar vorige week toch nog even op zitten rondneuzen en in gesprek gekomen met een leuke dame. Vrijdag koffie gedronken en zaterdag naar de bios geweest. Vandaag moet ze toevallig werken in mijn woonplaats en komt ze daarna nog even koffie drinken.![]()
Dat hoor je wel vaker he, eigenlijk foert zeggen en er genoeg van hebben en dan toch iemand leuk tegenkomenquote:Op maandag 14 september 2020 09:01 schreef gooddaddy het volgende:
En en en?? hoe is het zaterdag afgelopen? Sirtaki gedanst en hoppa! geroepen?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:04 schreef appeleibanaan het volgende:
[..]
Ah vandaar. Nee dat bedoelde ik er niet mee. Van mij mag dát nog wel even wachten hoor want ik ben nog zo groen als gras wat dat betreftHaastige spoed is zelden goed zeggen ze dan? Bedankt voor de tips trouwens, want er is weer een date ingepland (nr3): Op zaterdag lekker de Griek onveilig maken met onze ongeremde eetlust. De overige gasten zullen halve porties geserveerd krijgen
![]()
Hoe kan ik trouwens het beste die eerste zoen benaderen na het etentje? Vooraf de Syrtaki dansen en met borden gooien? Je loopt naast elkaar en dan...
leukquote:Op maandag 14 september 2020 09:01 schreef gooddaddy het volgende:
Hij viel van het biljart, brak zijn been en heeft haar nooit meer gezienquote:Op maandag 14 september 2020 09:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
En en en?? hoe is het zaterdag afgelopen? Sirtaki gedanst en hoppa! geroepen?
dramatisch welquote:Op maandag 14 september 2020 09:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij viel van het biljart, brak zijn been en heeft haar nooit meer gezien
Ik denk dat ze samen fijn liggen uit te buikenquote:
Fixed that for you.quote:Op zondag 13 september 2020 13:12 schreef Huck_ het volgende:
Gisteren een date gehad, was gezellig. We hebben ijsthee gedronken en geketst.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:03 schreef gooddaddy het volgende:
Date van vrijdag en zaterdag gisteren op de koffie geweest bij mij van 15:30 tot tot na 18:00. Kwam mijn dochter natuurlijk ook nog thuis van school. Maar die had ik al ingelicht met de mededeling dat ze deze date waarschijnlijk wel vaker zou zien. Reuze gezellig. Veel gepraat, veel gezoend. Net twee verliefde pubers![]()
![]()
En ja ik weet het. Gaat wel heel erg snel allemaal, maar het voelt goed voor beiden, dus........
Zo snel al een intro met je kinderen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:03 schreef gooddaddy het volgende:
Date van vrijdag en zaterdag gisteren op de koffie geweest bij mij van 15:30 tot tot na 18:00. Kwam mijn dochter natuurlijk ook nog thuis van school. Maar die had ik al ingelicht met de mededeling dat ze deze date waarschijnlijk wel vaker zou zien. Reuze gezellig. Veel gepraat, veel gezoend. Net twee verliefde pubers![]()
![]()
En ja ik weet het. Gaat wel heel erg snel allemaal, maar het voelt goed voor beiden, dus........
Ssshhttttquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zo snel al een intro met je kinderen?
Goede keus. Red flags all around.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:04 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd.
Gistermiddag drukke dag, CV monteur kwam langs, kwam van alles tussen. Krijg ik dezelfde avond een berichtje "Je bent wel de hele dag online maar je reageert niet, als je er iemand naast hebt moet je het zeggen"
Mind you. We hebben nog geen 1x gedate, alleen gepraat tot dusver![]()
Dus heb haar vriendelijk verteld dat ik zoals zij weet een apper ben, en ook altijd appjes naar haar stuur wanneer het kan, maar dat ik ook wel eens druk ben en dat ik het een onwijze rode vlag vond dat ze in de praatfase al begint over iemand er naast puur omdat ik even stil ben.
Toen is't contact afgelopen, good riddance.
Leuk!quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:03 schreef gooddaddy het volgende:
![]()
Ach, dat is er pas één van de vierquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zo snel al een intro met je kinderen?
Prima toch, goed gedaan zo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:04 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd.
Gistermiddag drukke dag, CV monteur kwam langs, kwam van alles tussen. Krijg ik dezelfde avond een berichtje "Je bent wel de hele dag online maar je reageert niet, als je er iemand naast hebt moet je het zeggen"
Mind you. We hebben nog geen 1x gedate, alleen gepraat tot dusver![]()
Dus heb haar vriendelijk verteld dat ik zoals zij weet een apper ben, en ook altijd appjes naar haar stuur wanneer het kan, maar dat ik ook wel eens druk ben en dat ik het een onwijze rode vlag vond dat ze in de praatfase al begint over iemand er naast puur omdat ik even stil ben.
Toen is't contact afgelopen, good riddance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |