abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195034361
Pff, het lijkt wel of ik in een soort liefdes "dal" zit. Na een redelijk lange relatie van 5+j, daarna een korte fling met een vrouw, lijkt het wel of ik totaal niet opensta voor de liefde.

Maar nu.. het lijkt wel of ik extreem kieskeurig ben geworden. En wil ik een vrouw zoenen, of mee naar bed willen,dan moet ik echt wat meer hebben dan alleen "gezellig"..

Tinder en Happn inmiddels al een paar weken verwijderd. Wel nog een paar spontane dates gehad via de app, maar tijdens de date was het al snel duidelijk voor mij waarom ik in eerste instantie de boot afhield..

Het lijkt wel of mijn leeftijd (30+) nu zorgt voor een blokkade. Onbewust wil ik dat het dit keer echt 100% matcht en rationeel weet ik dat dat gewoon onzin is. Natuurlijk moet ik kieskeurig zijn, maar ik geef een vrouw nu ook geen enkele kans...

Heb mijzelf nu voorgehouden om in ieder geval tot 1 december niet meer te daten of op datingapps te zitten.. eerst volledig aan mijzelf werken en uitzoeken wat ik nou eigenlijk echt zoek in een vrouw..
pi_195035592
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 10:52 schreef dudewhereismycar het volgende:
Pff, het lijkt wel of ik in een soort liefdes "dal" zit. Na een redelijk lange relatie van 5+j, daarna een korte fling met een vrouw, lijkt het wel of ik totaal niet opensta voor de liefde.

Maar nu.. het lijkt wel of ik extreem kieskeurig ben geworden. En wil ik een vrouw zoenen, of mee naar bed willen,dan moet ik echt wat meer hebben dan alleen "gezellig"..

Tinder en Happn inmiddels al een paar weken verwijderd. Wel nog een paar spontane dates gehad via de app, maar tijdens de date was het al snel duidelijk voor mij waarom ik in eerste instantie de boot afhield..

Het lijkt wel of mijn leeftijd (30+) nu zorgt voor een blokkade. Onbewust wil ik dat het dit keer echt 100% matcht en rationeel weet ik dat dat gewoon onzin is. Natuurlijk moet ik kieskeurig zijn, maar ik geef een vrouw nu ook geen enkele kans...

Heb mijzelf nu voorgehouden om in ieder geval tot 1 december niet meer te daten of op datingapps te zitten.. eerst volledig aan mijzelf werken en uitzoeken wat ik nou eigenlijk echt zoek in een vrouw..
Hoelang geleden is die relatie van 5plus jaar verbroken?
Klinkt in ieder geval alsof je tijd voor jezelf nodig hebt dus toch goed dat je die tijd neemt. :)
pi_195036254
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:12 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoelang geleden is die relatie van 5plus jaar verbroken?
Klinkt in ieder geval alsof je tijd voor jezelf nodig hebt dus toch goed dat je die tijd neemt. :)
Eind vorig jaar.
pi_195036344
Voor volgende week woensdag staat de date gepland met de dame waar ik een tijdje geleden al mee zou afspreken.
pi_195036437
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Voor volgende week woensdag staat de date gepland met de dame waar ik een tijdje geleden al mee zou afspreken.
Toch nog gelukt? Fijn! Veel plezier!

quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:50 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Eind vorig jaar.
Is ook nog wel kort hè, zeker na vijf jaar.....alles op z'n tijd lijkt me...
pi_195036564
quote:
17s.gif Op zondag 13 september 2020 13:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Toch nog gelukt? Fijn! Veel plezier!
[..]

Is ook nog wel kort hè, zeker na vijf jaar.....alles op z'n tijd lijkt me...
Het is nu natuurlijk kijken of het wel doorgaat, en niet op het laatste moment word afgezegd.
pi_195036600
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 13:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is nu natuurlijk kijken of het wel doorgaat, en niet op het laatste moment word afgezegd.
Die kans zit er wel in inderdaad, maar voor hetzelfde geld wordt het een gezellige date :)
  zondag 13 september 2020 @ 13:11:51 #208
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_195036608
quote:
Wat leuk zeg!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195036616
Gisteren een date gehad, was gezellig. We hebben ijsthee gedronken en gekletst.

;)
pi_195036771
quote:
17s.gif Op zondag 13 september 2020 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Die kans zit er wel in inderdaad, maar voor hetzelfde geld wordt het een gezellige date :)
Als het aan mij ligt wel. Dus ben benieuwd.
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 13:31:18 #211
441859 crew  Lenny77
pi_195036904
quote:
Pannekoeken *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195036920
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 13:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Pannekoeken *O*
Nee voor nu alleen een drankje doen :+
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 13:32:54 #213
441859 crew  Lenny77
pi_195036924
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 13:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee voor nu alleen een drankje doen :+
Owww -O-
Kan toch ook samen? Pannekoekje erbij :P
pi_195037795
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 13:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

We hopen met je mee :)
pi_195037803
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:50 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Eind vorig jaar.
Dat is nog kort. Na mijn relatie van 4 jaar had ik zeker anderhalf jaar nog geen behoefte om te daten. Geef t tijd!
pi_195038583
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 13:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Owww -O-
Kan toch ook samen? Pannekoekje erbij :P
Eerst maar eens zien dat dit wat word. Dan kunnen we daarna wel verder kijken.
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 15:02:58 #217
441859 crew  Lenny77
pi_195038595
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 15:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien dat dit wat word. Dan kunnen we daarna wel verder kijken.
We blijven positief!!
pi_195042259
Wat een hoop dates *) investeren in niet eenzaam zijn met kerst wellicht :+
  Moderator / Redactie FP maandag 14 september 2020 @ 08:49:03 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_195051618
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 17:04 schreef xFriendx het volgende:
Wat een hoop dates *) investeren in niet eenzaam zijn met kerst wellicht :+
#ChristmasTogether
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195051738
Ik had alle apps verwijderd. Was er eigenlijk wel helemaal klaar mee voorlopig. Maar had nog een abonnment bij Relatieplanet en daar vorige week toch nog even op zitten rondneuzen en in gesprek gekomen met een leuke dame. Vrijdag koffie gedronken en zaterdag naar de bios geweest. Vandaag moet ze toevallig werken in mijn woonplaats en komt ze daarna nog even koffie drinken. :D *O*
Het is wat.......
pi_195051749
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:01 schreef gooddaddy het volgende:
Ik had alle apps verwijderd. Was er eigenlijk wel helemaal klaar mee voorlopig. Maar had nog een abonnment bij Relatieplanet en daar vorige week toch nog even op zitten rondneuzen en in gesprek gekomen met een leuke dame. Vrijdag koffie gedronken en zaterdag naar de bios geweest. Vandaag moet ze toevallig werken in mijn woonplaats en komt ze daarna nog even koffie drinken. :D *O*
Leuk! Klinkt veelbelovend *O*
  Moderator / Redactie FP maandag 14 september 2020 @ 09:02:59 #222
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_195051765
quote:
Leuk nieuws dit O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 09:07:57 #223
441859 crew  Lenny77
pi_195051833
quote:
Dat hoor je wel vaker he, eigenlijk foert zeggen en er genoeg van hebben en dan toch iemand leuk tegenkomen *O*
pi_195052034
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 21:04 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Ah vandaar. Nee dat bedoelde ik er niet mee. Van mij mag dát nog wel even wachten hoor want ik ben nog zo groen als gras wat dat betreft :+ Haastige spoed is zelden goed zeggen ze dan? Bedankt voor de tips trouwens, want er is weer een date ingepland (nr3): Op zaterdag lekker de Griek onveilig maken met onze ongeremde eetlust. De overige gasten zullen halve porties geserveerd krijgen :9

Hoe kan ik trouwens het beste die eerste zoen benaderen na het etentje? Vooraf de Syrtaki dansen en met borden gooien? Je loopt naast elkaar en dan... :@
En en en?? hoe is het zaterdag afgelopen? Sirtaki gedanst en hoppa! geroepen?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195052051
quote:
leuk ^O^ bizar hoe dat kan lopen inderdaad
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')