abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 12:13:24 #101
441859 crew  Lenny77
pi_194968522
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:17 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Scheelt dat er niet meer zoveel gemod wordt volgens mij :+
How how, ik hang hier boven met mijn helicopter hoor! :P
Het is toch gezellig? Dus zelfs Thijsje mag mee blijven doen.
Iets wat lekker loopt maak je niet kapot O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 9 september 2020 @ 12:17:32 #102
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_194968607
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

How how, ik hang hier boven met mijn helicopter hoor! :P
Het is toch gezellig? Dus zelfs Thijsje mag mee blijven doen.
Iets wat lekker loopt maak je niet kapot O+
"Vroeger" werd het hier gewoon dood gemod :P
Geen kritiek op enig modwerk hoor (want ik kom hier nooit meer) :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 12:21:04 #103
441859 crew  Lenny77
pi_194968676
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:17 schreef TaMieke het volgende:

[..]

"Vroeger" werd het hier gewoon dood gemod :P
Geen kritiek op enig modwerk hoor (want ik kom hier nooit meer) :+
Nou, zolang iedereen gewoon netjes met elkaar omgaat en het niet te grof wordt, kan ie lekker lopen hoor.
Soms wel een hele reeks op een dag!
Dus, kom er gezellig bij!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194968706
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

How how, ik hang hier boven met mijn helicopter hoor! :P
Het is toch gezellig? Dus zelfs Thijsje mag mee blijven doen.
Iets wat lekker loopt maak je niet kapot O+
:@ O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 9 september 2020 @ 12:23:43 #105
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_194968726
Heb weinig te melden. Daten is kut :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_194968745
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:57 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Leuk! Is het normaal dat de derde date een thuisdate is voor jou?

Ik heb twee leuke dates gehad met een spontane meid. Wij hebben beide keren iets gedronken in een restaurantje en tussendoor ook veel geappt over en weer. Kort na de tweede date vroeg ik haar voor een derde date bij mij thuis, maar zij wees dit direct af en gaf aan liever op 'neutraal gebied' af te spreken. Is dit een teken van twijfels bij haar over mij? Ga ik te snel en moet ik een stap terug doen? Mijn gevoel zegt dat zij mij nog 1 kans wil geven door nog een keer op deze wijze af te spreken.

Ik heb echt gelachen op deze dates en dat geeft enorm veel energie. Te vaak meegemaakt dat de andere kant onzeker, verlegen en stil was waardoor het na een aantal dates al afgelopen was.
Veel gelachen is leuk, maar was er wel sprake van een bepaalde chemie tussen jullie? Elkaar aangeraakt? Gezoend?
Want als het alleen veel lol is dan begrijp ik haar afwijzing wel m.b.t. die thuisdate.
pi_194968757
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:57 schreef appeleibanaan het volgende:

Leuk! Is het normaal dat de derde date een thuisdate is voor jou?

Ik heb twee leuke dates gehad met een spontane meid. Wij hebben beide keren iets gedronken in een restaurantje en tussendoor ook veel geappt over en weer. Kort na de tweede date vroeg ik haar voor een derde date bij mij thuis, maar zij wees dit direct af en gaf aan liever op 'neutraal gebied' af te spreken. Is dit een teken van twijfels bij haar over mij? Ga ik te snel en moet ik een stap terug doen? Mijn gevoel zegt dat zij mij nog 1 kans wil geven door nog een keer op deze wijze af te spreken.
Ze wilt nog steeds afspreken. Als ze het niet wilt dan is dat zo en ga geen dingen voor haar invullen. Gewoon lekker 3e date ergens anders en niet teveel over nadenken. Als het leuk is, is het leuk
pi_194968763
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:02 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik date niet zo heel erg veel eigenlijk, en de meesten zijn bij één date gebleven. De andere waar ik ook langer mee datete (uiteindelijk half jaar of zo) was toevallig ook derde date thuis. Het is denk ik net hoe dat voelt?

Deze had meteen de eerste date thuis voorgesteld maar dat wilde ik zelf niet. Dus eerste twee dates op "neutraal" terrein en nu een keertje thuis.

Misschien wilt ze je nog iets beter leren kennen? Als ze al een derde date wil is dat op zich wel goed, tenminste dat denk ik.
De eerste date al thuis voorstellen? Dat is wel heel snel. Gelukkig voor jou geen afknapper geweest. Heb je bepaalde verwachtingen voor vanavond (gesprek en contact)?
pi_194968783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Want als het alleen veel lol is dan begrijp ik haar afwijzing wel m.b.t. die thuisdate.
Als ze het niet ziet zitten zou ze sowieso voor een 3e date gaan. ;)
pi_194968805
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:23 schreef TaMieke het volgende:
Heb weinig te melden. Daten is kut :+
Altijd welkom hier hoor :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 12:32:55 #111
441859 crew  Lenny77
pi_194968951
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:23 schreef TaMieke het volgende:
Heb weinig te melden. Daten is kut :+
En zelfs daar mag het hier over gaan!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194968968
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Veel gelachen is leuk, maar was er wel sprake van een bepaalde chemie tussen jullie? Elkaar aangeraakt? Gezoend?
Want als het alleen veel lol is dan begrijp ik haar afwijzing wel m.b.t. die thuisdate.
Ik wilde daar met de thuisdate achterkomen of de chemie ook op die vlakken aanwezig is. Het is bij een omhelzing gebleven, dus ja misschien heb jij wel gelijk. Als die zoen op de derde date er nog niet is, tja dan is het niks meer dan een gezellige avond geworden.
pi_194969102
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:25 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

De eerste date al thuis voorstellen? Dat is wel heel snel. Gelukkig voor jou geen afknapper geweest. Heb je bepaalde verwachtingen voor vanavond (gesprek en contact)?
Nee geen afknapper, maar dat kwam ook door de normale reactie erop. Hij kwam leuk over, via de app konden we al leuk praten. Hij reageerde ook goed nadat ik aangegeven had liever niet op een eerste date thuis te willen afspreken. Voor de tweede date stelde hij het ook niet voor, en de derde date vroeg hij wat ik graag zou willen. Op "neutraal" terrein of een keer bij een van ons thuis. Dus niet opdringerig of zo en het gevoel was gewoon dat het goed zat.

Wel grappig dat we het erover hadden tijdens de tweede date en dat hij zei dat hij er nooit over gedacht had dat het voor een vrouw een dingetje kon zijn, thuis afspreken met een onbekende.

Vanavond wordt gewoon leuk denk ik. Hij speelt al jaren in een band, we zijn beiden muziekliefhebbers en hij zou wat nummers spelen, akoestisch dan wel. En gezien het eind van de tweede date neem ik aan dat we geen meters van elkaar gaan zitten ook :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194969481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:34 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Ik wilde daar met de thuisdate achterkomen of de chemie ook op die vlakken aanwezig is. Het is bij een omhelzing gebleven, dus ja misschien heb jij wel gelijk. Als die zoen op de derde date er nog niet is, tja dan is het niks meer dan een gezellige avond geworden.
In het algemeen is het zo dat wanneer je thuis afspreekt daar een heel duidelijk doel achter zit. Hoeft niet altijd, maar vaak wel. Bij jou dus ook. Immers wil je uitzoeken of er chemie is op die vlakken.
Maar heb je haar of heeft zij jou wel naast die omhelzing aangeraakt? Of hebben jullie keurig op afstand de drankjes genuttigd en veel om elkaar gelachen?
pi_194969708
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:03 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

In het algemeen is het zo dat wanneer je thuis afspreekt daar een heel duidelijk doel achter zit. Hoeft niet altijd, maar vaak wel. Bij jou dus ook. Immers wil je uitzoeken of er chemie is op die vlakken.
Maar heb je haar of heeft zij jou wel naast die omhelzing aangeraakt? Of hebben jullie keurig op afstand de drankjes genuttigd en veel om elkaar gelachen?
Dat laatste, op een duw in m'n zij na dan tijdens de terugweg :P Misschien iets te hard teruggeduwd omdat ze bijna omviel _O- De volgende date moet dan maar wel iets serieuzer worden denk ik dan.
pi_194969941
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:15 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

De volgende date moet dan maar wel iets serieuzer worden denk ik dan.
Waarom, dit werkt nu toch ook gewoon voor beide. Zou niet zo focussen op die kus, dat komt vanzelf.
pi_194969950
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:15 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Dat laatste, op een duw in m'n zij na dan tijdens de terugweg :P Misschien iets te hard teruggeduwd omdat ze bijna omviel _O- De volgende date moet dan maar wel iets serieuzer worden denk ik dan.
_O-

Edit: had je wel nu concreet datum voor vervolgdate dan?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194969957
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Waarom, dit werkt nu toch ook gewoon voor beide. Zou niet zo focussen op die kus, dat komt vanzelf.
dit denk ik ook wel ja.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194970077
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:15 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Dat laatste, op een duw in m'n zij na dan tijdens de terugweg :P Misschien iets te hard teruggeduwd omdat ze bijna omviel _O- De volgende date moet dan maar wel iets serieuzer worden denk ik dan.
Klinkt wel als een lollige date in ieder geval met een komisch einde ook.
pi_194970186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee geen afknapper, maar dat kwam ook door de normale reactie erop. Hij kwam leuk over, via de app konden we al leuk praten. Hij reageerde ook goed nadat ik aangegeven had liever niet op een eerste date thuis te willen afspreken. Voor de tweede date stelde hij het ook niet voor, en de derde date vroeg hij wat ik graag zou willen. Op "neutraal" terrein of een keer bij een van ons thuis. Dus niet opdringerig of zo en het gevoel was gewoon dat het goed zat.

Wel grappig dat we het erover hadden tijdens de tweede date en dat hij zei dat hij er nooit over gedacht had dat het voor een vrouw een dingetje kon zijn, thuis afspreken met een onbekende.

Vanavond wordt gewoon leuk denk ik. Hij speelt al jaren in een band, we zijn beiden muziekliefhebbers en hij zou wat nummers spelen, akoestisch dan wel. En gezien het eind van de tweede date neem ik aan dat we geen meters van elkaar gaan zitten ook :P
Dat is wel fijn, dat hij zijn idee niet aan jou oplegt, maar eerst gewoon jouw oordeel afwacht.

Oeh vet romantisch hoor! Gitaarsolo? Als er maar geen valse noot tussen zit dan :P
  woensdag 9 september 2020 @ 15:23:37 #121
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194971838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:25 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ze wilt nog steeds afspreken. Als ze het niet wilt dan is dat zo en ga geen dingen voor haar invullen. Gewoon lekker 3e date ergens anders en niet teveel over nadenken. Als het leuk is, is het leuk
That is the way to go :Y

Gewoon doen wat je wilt en wat goed voelt, dingen komen en gebeuren vanzelf als de tijd rijp is.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

_O-

Edit: had je wel nu concreet datum voor vervolgdate dan?
Zodra het gips er weer vanaf is :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194972052
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:45 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Dat is wel fijn, dat hij zijn idee niet aan jou oplegt, maar eerst gewoon jouw oordeel afwacht.

Oeh vet romantisch hoor! Gitaarsolo? Als er maar geen valse noot tussen zit dan :P
Ja basgitaar. Romantischer dan als ik voor hem zou spelen (ik drum )
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 9 september 2020 @ 15:40:18 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194972083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:38 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja basgitaar. Romantischer dan als ik voor hem zou spelen (ik drum :+ )
Samen heel leuke combi om te spelen lijkt me :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194972559
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 23:33 schreef zuzu2324 het volgende:
Ideeën gezocht voor vierde date🥳 iemand nog een leuke activiteit?
Netflix en chill bij 1 van jullie thuis. Het is immers al de 4e date :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194973981
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

dingen komen en gebeuren vanzelf als de tijd rijp is.

|:)
pi_194975741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:34 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Ik wilde daar met de thuisdate achterkomen of de chemie ook op die vlakken aanwezig is. Het is bij een omhelzing gebleven, dus ja misschien heb jij wel gelijk. Als die zoen op de derde date er nog niet is, tja dan is het niks meer dan een gezellige avond geworden.
Uit eigen ervaring staat thuis afspreken op de tweede of derde date gelijk aan seks – en dat was van tevoren ook duidelijk, dus geen ongemakkelijke situaties. In die gevallen had ik wel op de eerste date met haar gezoend, dus in jouw situatie begrijp ik wel dat ze dan nog niet thuis wil afspreken. Gewoon op neutraal terrein afspreken en een leuke avond hebben, dan zie je vanzelf wel hoe het loopt! :-)
pi_194977591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:05 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring staat thuis afspreken op de tweede of derde date gelijk aan seks – en dat was van tevoren ook duidelijk, dus geen ongemakkelijke situaties. In die gevallen had ik wel op de eerste date met haar gezoend, dus in jouw situatie begrijp ik wel dat ze dan nog niet thuis wil afspreken. Gewoon op neutraal terrein afspreken en een leuke avond hebben, dan zie je vanzelf wel hoe het loopt! :-)
Ah vandaar. Nee dat bedoelde ik er niet mee. Van mij mag dát nog wel even wachten hoor want ik ben nog zo groen als gras wat dat betreft :+ Haastige spoed is zelden goed zeggen ze dan? Bedankt voor de tips trouwens, want er is weer een date ingepland (nr3): Op zaterdag lekker de Griek onveilig maken met onze ongeremde eetlust. De overige gasten zullen halve porties geserveerd krijgen :9

Hoe kan ik trouwens het beste die eerste zoen benaderen na het etentje? Vooraf de Syrtaki dansen en met borden gooien? Je loopt naast elkaar en dan... :@
pi_194978407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 21:04 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Hoe kan ik trouwens het beste die eerste zoen benaderen na het etentje? Vooraf de Syrtaki dansen en met borden gooien? Je loopt naast elkaar en dan... :@
Haha, tja, dat is voor iedereen anders denk ik. Maar als het helpt; voor mij was het nooit een uitgangspunt om iemand te moeten zoenen op een date, ik sprak met iemand af omdat ik benieuwd was naar de persoon. En als het klikte, dan had ik zin om met haar te zoenen. En soms zei ik dat ik haar wilde zoenen of het gebeurde gewoon, het was in ieder geval nooit iets wat geforceerd 'moest' gebeuren. En ik heb nog niet meegemaakt dat ik op zo'n moment werd afgewezen, dus het is een kwestie van het moment aanvoelen, wat makkelijker is gezegd dan gedaan.

Ga dus gewoon lekker uiteten met haar – en denk niet na over wanneer en hoe je met haar zou moeten zoenen, maar negeer je eigen gevoelens ook niet op het moment dat je wel zin hebt om met haar te zoenen. Veel plezier! :)
pi_194978679
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 21:04 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Ah vandaar. Nee dat bedoelde ik er niet mee. Van mij mag dát nog wel even wachten hoor want ik ben nog zo groen als gras wat dat betreft :+ Haastige spoed is zelden goed zeggen ze dan? Bedankt voor de tips trouwens, want er is weer een date ingepland (nr3): Op zaterdag lekker de Griek onveilig maken met onze ongeremde eetlust. De overige gasten zullen halve porties geserveerd krijgen :9

Hoe kan ik trouwens het beste die eerste zoen benaderen na het etentje? Vooraf de Syrtaki dansen en met borden gooien? Je loopt naast elkaar en dan... :@
Sowieso wel even afstemmen of je allebei wel of juist geen knoflook eet ;) Verder gewoon zien hoe het loopt, hoe de stemming is? Haar hand aanraken, vasthouden en dan zien hoe ze reageert?
pi_194978796
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:25 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als ze het niet ziet zitten zou ze sowieso voor een 3e date gaan. ;)
Ligt eraan of hij betaalt en waarvoor ;)
Sommige vrouwen daten puur voor een gratis uitje.
pi_194979367
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ligt eraan of hij betaalt en waarvoor ;)
Sommige vrouwen daten puur voor een gratis uitje.
Oei

Ik ben geband om mindere uitspraken :D
pi_194979648
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ligt eraan of hij betaalt en waarvoor ;)
Sommige vrouwen daten puur voor een gratis uitje.
Waar zijn die vrouwen dan? Ze zullen best bestaan maar ik ken echt geen enkele vrouw die voor haar lol op date gaat met een man voor een gratis uitje.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194979699
pi_194979727
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waar zijn die vrouwen dan? Ze zullen best bestaan maar ik ken echt geen enkele vrouw die voor haar lol op date gaat met een man voor een gratis uitje.
Deze was te verwachten uiteraard _O-
pi_194979737
Maar ja, waar zijn die vrouwen dan? Zou graag in contact komen :@
pi_194979778
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waar zijn die vrouwen dan? Ze zullen best bestaan maar ik ken echt geen enkele vrouw die voor haar lol op date gaat met een man voor een gratis uitje.
https://nypost.com/2019/0(...)the-free-food-study/
https://nypost.com/2017/0(...)-it-for-a-free-meal/

Schijnt dat er een dame in NY is, die 7 dagen per week een jaar lang uit eten ging op een date. Nooit betaalde omdat het normaal is dat de man daar de rekening opneemt.
pi_194981414
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

https://nypost.com/2019/0(...)the-free-food-study/
https://nypost.com/2017/0(...)-it-for-a-free-meal/

Schijnt dat er een dame in NY is, die 7 dagen per week een jaar lang uit eten ging op een date. Nooit betaalde omdat het normaal is dat de man daar de rekening opneemt.
Horror, ik eet nog liever brood met pindakaas elke avond.
Ik zou het op avond 10 denk ik al zat zijn en in mijn huispak, slippers en een knot op mijn kop verschijnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Avianflu op 10-09-2020 07:53:13 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194981973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

https://nypost.com/2019/0(...)the-free-food-study/
https://nypost.com/2017/0(...)-it-for-a-free-meal/

Schijnt dat er een dame in NY is, die 7 dagen per week een jaar lang uit eten ging op een date. Nooit betaalde omdat het normaal is dat de man daar de rekening opneemt.
Ik zou bijna willen zeggen, only in 'Merica, maar het zou me echt niet verbazen als het hier ook voorkomt. Maar dit is wel van de zotte, tenzij hij het niet erg vindt, wat ik me niet kan voorstellen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194983983
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 08:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zou bijna willen zeggen, only in 'Merica, maar het zou me echt niet verbazen als het hier ook voorkomt. Maar dit is wel van de zotte, tenzij hij het niet erg vindt, wat ik me niet kan voorstellen.
Natuurlijk. Lijkt mij dat het ook wel vrouwen betreft die qua uiterlijk niet hoeven te klagen over aandacht
pi_195010454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 11:37 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Natuurlijk. Lijkt mij dat het ook wel vrouwen betreft die qua uiterlijk niet hoeven te klagen over aandacht
Eens, maar dat is ook wel een gegeven. En je kan er dus ook van verwachten dat sommigen er misbruik van maken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195017617
:D Ik heb goed nieuws! :D
pi_195017744
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:02 schreef Gruj0 het volgende:
:D Ik heb goed nieuws! :D
Vertel, vertel!
pi_195017757
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vertel, vertel!
Niet te snel we schrijven mee!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195017763
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:02 schreef Gruj0 het volgende:
:D Ik heb goed nieuws! :D
wat wat wat
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195017778
Speculaties hieronder:

1. Hij heeft een date.
2. Hij heeft een relatie.
3. Hij heeft een Fok!ster.

Place your bets ladies and gentlemen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195017811
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
Speculaties hieronder:

1. Hij heeft een date.
2. Hij heeft een relatie.
3. Hij heeft een Fok!ster.

Place your bets ladies and gentlemen!
Hij laat ons wel in spanning :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195017840
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
Speculaties hieronder:

1. Hij heeft een date.
2. Hij heeft een relatie.
3. Hij heeft een Fok!ster.

Place your bets ladies and gentlemen!
3 *O*
pi_195017854
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hij laat ons wel in spanning :D
Hij mag het niet posten van haar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195017856
Het is weer zover, ik heb een date staan en eigenlijk moet ik eerlijk zijn dat dit me wel deed beseffen dat een relatie eigenlijk niet in m'n leven past op dit moment...
Dus eigenlijk wil ik afzeggen

8)7
pi_195017882
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:19 schreef Brybry het volgende:
Het is weer zover, ik heb een date staan en eigenlijk moet ik eerlijk zijn dat dit me wel deed beseffen dat een relatie eigenlijk niet in m'n leven past op dit moment...
Dus eigenlijk wil ik afzeggen

8)7
En ik had nog wel bloemen meegebra- oh wacht.

Ik zou gewoon eerlijk zijn. Jouw keuze toch? Als het niet past dan past het niet, hoe hard je ook duwt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')