Eh, je weet dat Papa Stroll (mede)eigenaar is van Aston Martin en dat hij de chairman is van Aston Martin? Het is niet alsof RP een grote nieuwe sponsor gevonden heeft, het is meer vestzak-broekzak van Pa Stroll.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef XL het volgende:
[..]
Het is voor iedereen heel duidelijk dat er twee coureurs met een enorme zak geld rijden. Zulke coureurs zijn soms niet vanwege hun kwaliteiten geliefd. Ik denk dat Hulkenberg dat duidelijk maakt en dat ook Ocon laat zien dat hij niks kan, terwijl hij wel met Perez gelijkwaardig of sneller was. Racing Point lijkt nu naar een hoger plan te willen, haalt met Aston Martin een grote naam binnen. Dat moet je ook bij de coureurs iemand hebben die er niet vanwege zijn sponsors zit en waarmee de aston martin gasten op de foto willen.
Hoewel ik niet zo voor loting ben, zou ik een of twee "eenmalige" GP's per jaar een goeie toevoeging op de kalender vinden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:04 schreef nils7 het volgende:
Geen idee voor de F1 om elk jaar 2 races uit te kiezen, door loting, op circuits die wel Grade1 hebben maar geen 2 of meer jarige deal hebben?
Assen heeft niks te zoeken op de kalender joh.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef nils7 het volgende:
In het F1 cafe gaf Jan Lammers aan dat ze geen GP wil met een limiet qua bezoekers als dat minder is dan wat ze origineel geplant hadden.
Maar wat als Assen zegt, voor 10.000 man (nu ook met de DTM) willen we het wel doen?
Net zoveel als Zandvoort.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Assen heeft niks te zoeken op de kalender joh.
Dat is een flinke barriere voor entry van nieuwe teams, zeg. Had Liberty dat niet wat slimmer op kunnen lossen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:48 schreef Starflyer het volgende:
'Deelname aan de F1 gaat voor nieuwe teams $200 miljoen kosten om het verlies aan prijzengeld van de andere teams op te vangen.'
https://www.racefans.net/(...)m-entries-like-usf1/
dat is echt belachelijk, er zijn al zoveel miljonairs in de F1quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:48 schreef Starflyer het volgende:
'Deelname aan de F1 gaat voor nieuwe teams $200 miljoen kosten om het verlies aan prijzengeld van de andere teams op te vangen.'
https://www.racefans.net/(...)m-entries-like-usf1/
Haha, daar is je Assenhaat weer. Mugello laat nu zien dat het wel kan op een bromfietsbaan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Assen heeft niks te zoeken op de kalender joh.
Wat laat Mugello dan zien?quote:Op zondag 13 september 2020 10:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Haha, daar is je Assenhaat weer. Mugello laat nu zien dat het wel kan op een bromfietsbaan.
Een nieuw team zou minder prijzengeld voor de huidige teams betekenen omdat het nieuwe team onder de nieuwe regels ook meteen prijzengeld krijgt. Omdat op te vangen moet een nieuw team zich inkopen.quote:Op zondag 13 september 2020 09:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is echt belachelijk, er zijn al zoveel miljonairs in de F1
Doorgaans is Eddie goed ingelicht.quote:Op zondag 13 september 2020 10:12 schreef Starflyer het volgende:
Volgens Eddie Jordan wordt Mercedes mogelijk voor £700 miljoen grotendeels verkocht aan Ineos. Het team zou dan nog twee jaar onder de naam Mercedes race voordat ze de naam veranderen.
https://www.dailymail.co.(...)t-share-F1-team.html
kan zijn dat dit lang een optie is geweest, maar niemand zegt nee tegen zo'n bod op het teamquote:Op zondag 13 september 2020 10:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Doorgaans is Eddie goed ingelicht.
Ik had, als ik McLaren was, 100% ingezet op een nieuwe Mercedes-McLaren periode.
Mercedes heeft als team niks meer te bewijzen, maar de reclame is natuurlijk alsnog welkom. Dus als zij eruit stappen vol inzetten als works team op McLaren.
Mugello is geen bromfietsbaanquote:Op zondag 13 september 2020 10:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Haha, daar is je Assenhaat weer. Mugello laat nu zien dat het wel kan op een bromfietsbaan.
quote:Op zondag 13 september 2020 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat laat Mugello dan zien?
Ik heb de race nog niet gezien.
Dergelijke berichten zullen we nog wel vaker lezen. De budget cap zorgt ervoor dat er een 'WK Creatief Boekhouden' los zal barsten. Ik word er nu al moe van. "iEdEreeN MOet kUNnE wInNen!!1!"quote:Op zondag 20 september 2020 10:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
De FIA wil hamsterende F1-teams tegengaan: https://nl.motorsport.com(...)c_campaign=widget-22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |