Dat was mogelijk een van de bezuinigingsmaatregelen van Renault, maar blijkbaar heeft Luca de Meo andere plannen om Alpine weer winstgevend te naken.quote:Op zondag 6 september 2020 21:42 schreef nils7 het volgende:
Gingen ze die Alpine auto niet schrappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2020 13:51:23 ]
De nieuwe kleuren zijn wel mooi zo te zien.quote:Op zondag 6 september 2020 22:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was mogelijk een van de bezuinigingsmaatregelen van Renault, maar blijkbaar heeft Luca de Meo andere plannen om Alpine weer winstgevend te naken.
Franse vlag. Als de kapotte auto in de takels hangt dan krijg je de nederlandse vlagquote:Op maandag 7 september 2020 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De nieuwe kleuren zijn wel mooi zo te zien.
quote:Op maandag 7 september 2020 17:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Franse vlag. Als de kapotte auto in de takels hangt dan krijg je de nederlandse vlag
Een soort Briatore bedoel je?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand uit het wereldje, prima. Was even bang dat ze er een of andere business koekoek zouden neerzetten die misschien ooit eens een Clio Cup race gezien had.
Waarom zouden ze dat doen? Ze willen geld verdienen met hun investering, niet weggooien. Roberts is nu aangesteld om het seizoen af te maken en daarna zal er wel iets veranderen (of niet, natuurlijk) maar nu gaat Dorilton eerst een rustig aan een plan maken en de stand van zaken in kaart brengen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand uit het wereldje, prima. Was even bang dat ze er een of andere business koekoek zouden neerzetten die misschien ooit eens een Clio Cup race gezien had.
was bang dat het eerder een typetje Adam Parr zou worden.quote:
ja precies daarom zou het me niet verbazen als daar dus iemand was aangesteld die meer met geld bezig zijn zijn dan met het raceteam.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Ze willen geld verdienen met hun investering, niet weggooien.
Gegeven de situatie van Williams denk ik niet dat dit veel zoden aan de dijk zou zetten, zeker niet als je volgend jaar het team beter wil laten presteren. Ik denk wel dat er mensen uit zullen gaan bij Williams, gezien de prestaties van de afgelopen jaren is het toch wel duidelijk dat er iets helemaal niet goed gaat daar.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
was bang dat het eerder een typetje Adam Parr zou worden.
[..]
ja precies daarom zou het me niet verbazen als daar dus iemand was aangesteld die meer met geld bezig zijn zijn dan met het raceteam.
Nee, de regels mid-season veranderen, daar zijn ze natuurlijk niet zo vanquote:Op woensdag 9 september 2020 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
De FIA wil de rode-vlagregels mbt banden wisselen nogmaals bekijken nav de klacht van Norris. Als ze die regels aan gaan passen gebeurt dat i.i.g. niet vr seizoen 2021. https://www.gpfans.com/en(...)s-stupid-rule-claim/
Terechte klacht wel. Rode vlag is immers een stilgelegde race en die verplichte bandenwissel met bijhorende pitstop is onderdeel van de race.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
De FIA wil de rode-vlagregels mbt banden wisselen nogmaals bekijken nav de klacht van Norris. Als ze die regels aan gaan passen gebeurt dat i.i.g. niet vr seizoen 2021. https://www.gpfans.com/en(...)s-stupid-rule-claim/
En zodra die vlag gezwaaid wordt moeten alle blanke witte coureurs aan de kant om alle gekleurde en homo en deugcoureurs voor te laten anders zijn ze racistisch!!!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
gewoon overgaan met slechts 1 vlag met alle kleuren van de regenboog, geheel in de lijn van LGBTQWERTY.
Maar die moeten dan wel uitstappen en knielenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En zodra die vlag gezwaaid wordt moeten alle blanke witte coureurs aan de kant om alle gekleurde en homo en deugcoureurs voor te laten anders zijn ze racistisch!!!
En sorry zeggen voor hun huidskleur!quote:Op woensdag 9 september 2020 17:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die moeten dan wel uitstappen en knielen.
Volledig met hem eens. Die regel zou alleen moeten gelden bij een plotselinge wolkbreuk.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Technische directives tijdens het seizoen uitvaardigen omdat er vermoeden is van vals spelen is gebruikelijk. Dat gebeurde vorig jaar nog. En de party mode TD valt in dezelfde categorie.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de regels mid-season veranderen, daar zijn ze natuurlijk niet zo van
https://m.gpupdate.net/nl(...)en-bij-racing-point/quote:Op woensdag 9 september 2020 20:39 schreef Abdus18 het volgende:
Perez weg na dit seizoen bij Force Aston India Martin....
Hulkie Hulkie !!quote:Op woensdag 9 september 2020 20:39 schreef Abdus18 het volgende:
Zat er dik in. Wordt flink om de oren gereden door middelmatige coureurs de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:39 schreef Abdus18 het volgende:
Vettel. Ieder ander zou me verbazen.quote:
Kijken we naar hetzelfde?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat er dik in. Wordt flink om de oren gereden door middelmatige coureurs de afgelopen jaren.
En een rode Mercedes Safety Car.quote:
https://www.motorsportwee(...)-as-ferrari-tribute/quote:Mercedes has been the long-term supplier of Formula 1’s Safety Car and this weekend the AMG GT-R will be painted in red as a tribute to Ferrari.
Erg jammer maar niet geheel onverwacht. Wordt wel lastig voor hem om nog een fatsoenlijk nieuw F1-zitje te vinden dan.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:39 schreef Abdus18 het volgende:
En in een interview zei de teambaas nog dat ze doorgaan met hun huidige line-upquote:Op woensdag 9 september 2020 20:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://m.gpupdate.net/nl(...)en-bij-racing-point/
Ik zou toch even informeren bij RB. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Erg jammer maar niet geheel onverwacht. Wordt wel lastig voor hem om nog een fatsoenlijk nieuw F1-zitje te vinden dan.
Haas misschien?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Erg jammer maar niet geheel onverwacht. Wordt wel lastig voor hem om nog een fatsoenlijk nieuw F1-zitje te vinden dan.
Het kan altijd nog erger...quote:Op woensdag 9 september 2020 21:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn alleen totaal anders.
Hij heeft eigenhandig het team gered ja..quote:Op woensdag 9 september 2020 21:12 schreef opreis het volgende:
Pfff, eerst wordt Hulk na een aantal jaren waar hij zeer belangrijk is geweest voor Renault aan de kant gezet voor Ocon die niet bepaald een verbetering is gebleken en nu mag Perez met een nog betere staat van dienst voor RP/FI het veld ruimen en mag Stroll blijven. Zou wel leuk zijn als ze beiden nog bij Haas terecht komen.
Of Alfa Romeo Racingquote:
Ik las vandaag nog diezelfde snafsauer zeggen dat de deur voor vettel dicht was omdat die te duur zou zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En in een interview zei de teambaas nog dat ze doorgaan met hun huidige line-up![]()
https://www.gpblog.com/nl(...)-beeld-geweest-.html
Nja nu afwachten op de aankondiging van Vettel.
Beiden stukken slechter dan waar hij nu zit...quote:
Nope, is van de echte pagina van Mercedes F1.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
De reactie lijkt nep te zijn. Evengoed wel grappig.
Dat was niet zowat. Dat was exact wat hij gedaan heeft. Waarvoor kudo's.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft eigenhandig het team gered zowat ja..
Ik ook. En ook alles wat er het afgelopen uur gepost isquote:Op woensdag 9 september 2020 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog diezelfde snafsauer zeggen dat de deur voor vettel dicht was omdat die te duur zou zijn.
Eenschquote:Op woensdag 9 september 2020 21:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was niet zowat. Dat was exact wat hij gedaan heeft. Waarvoor kudo's.
Ok, ik dacht dat het van Twitter kwam.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nope, is van de echte pagina van Mercedes F1.
https://www.facebook.com/568665409957112/posts/1857078321115808/
Kijk maar tussen de reacties.
Bij betere teams is geen plek, dus als hij in de F1 wil blijven, zal hij wel moeten.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beiden stukken slechter dan waar hij nu zit...
Misschien moet hij dat dan niet willenquote:Op woensdag 9 september 2020 21:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij betere teams is geen plek, dus als hij in de F1 wil blijven, zal hij wel moeten.
Was toch al min of meer een publiek geheim dat Vettel naar Aston Martin gaat.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vettel. Ieder ander zou me verbazen.
Hold my jointquote:Op woensdag 9 september 2020 20:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En een rode Mercedes Safety Car.
[..]
https://www.motorsportwee(...)-as-ferrari-tribute/
Ik kan wel een selfie maken...quote:Op woensdag 9 september 2020 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
net toen je dacht dat het niet lelijker kon
Ja, Hamilton is gek. Die gaat een contract van 36 miljoen per jaar opgeven om bij een middenmoot team te gaan rijden.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:12 schreef mikieu het volgende:
Toto weg, toch naar AM en neemt Ham mee?
Zolang Perez nog geld krijgt van die geldschieter van hem, gaat hij nooit naar Haas. Gene Haas en die geldschieter liggen namelijk niet op 1 lijn sinds dat akkefietjequote:Op woensdag 9 september 2020 21:12 schreef opreis het volgende:
Pfff, eerst wordt Hulk na een aantal jaren waar hij zeer belangrijk is geweest voor Renault aan de kant gezet voor Ocon die niet bepaald een verbetering is gebleken en nu mag Perez met een nog betere staat van dienst voor RP/FI het veld ruimen en mag Stroll blijven. Zou wel leuk zijn als ze beiden nog bij Haas terecht komen.
Ooit werd ie ook gek genoemd dat hij naar dit team ging.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Hamilton is gek. Die gaat een contract van 36 miljoen per jaar opgeven om bij een middenmoot team te gaan rijden.
Dat dacht iedereen ook toen hij naar Mercedes stapte, toen werd hij ook voor gek verklaard. Als Toto gaat zou het zo maar kunnen dat Hamilton in zijn kielzog mee komt.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Hamilton is gek. Die gaat een contract van 36 miljoen per jaar opgeven om bij een middenmoot team te gaan rijden.
Mercedes F1 was Brawn voor het Mercedes werd, die hadden al een titel gewonnen en met Mercedes hadden ze een kapitaalkrachtige eigenaar die flink geld wilde steken in F1, eigen motor en eigen auto.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen ook toen hij naar Mercedes stapte, toen werd hij ook voor gek verklaard. Als Toto gaat zou het zo maar kunnen dat Hamilton in zijn kielzog mee komt.
Heb je gelijk in hoor, vettel werd te duur genoemd. Dan Ham helemaal, Toto geeft wel aan stapje terug te doen bij Mercedes.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mercedes F1 was Brawn voor het Mercedes werd, die hadden al een titel gewonnen en met Mercedes hadden ze een kapitaalkrachtige eigenaar die flink geld wilde steken in F1, eigen motor en eigen auto.
Aston Martin heeft geen diepe zakken van Mercedes formaat, geen eigen motor en een gekopieerde auto en daarmee doen ze het leuk in de middenmoot. Nogal een verschil.
Serieus denken dat Hamilton een wereldtitel gaat opgeven op zijn 36e (Grote kans dat Mercedes volgend jaar weer wint en RP gegarandeert niet) omdat Wolff naar Aston Martin zou gaan lijkt mij nogal vergezocht.
Heeft gisteren op Twitter laten weten dat hij per 2021 weggaat bij het team en geen plan B heeft vooralsnog.quote:
Haas en Alfa, misschien 1 van de 4 RB stoeltjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef Rianne84 het volgende:
Welke teams hebben nu nog stoeltjes vrij?
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:00 schreef bianconeri het volgende:
Toch een rare keus.
Lijkt wel alsof geld en achterliggende redenen meer en meer gaan regeren ook in F1.
Dat boven kwaliteit.
Kijk naar Stroll, Latifi en Albon.
Waarbij Stroll nog wel eens wat laat zien, maar Albon en Latifi gewoon grote amateurs zijn.
Perez die nu ook puur voor het geld van familie Stroll opzij geschoven wordt. Jammer om te zien.
In principe 3 van de 4 stoeltjes tochquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Haas en Alfa, misschien 1 van de 4 RB stoeltjes.
Dat is precies het punt...quote:Op donderdag 10 september 2020 09:40 schreef Dauthi het volgende:
Lawrence Stroll is maar in een ding genteresseerd en dat is Lance Stroll kampioen maken.
Wanneer je de ambitie hebt om te winnen en kampioen te worden kan je maar beter iemand in je team hebben met de ervaring.
En Perez, hoe sympathiek ook, is op zijn hoogst een middelmatige coureur.
hij is toch wel een realistische man dus dat lijkt me wat teveel gevraagd, Vettel is natuurlijk qua ervaring maar ook commercieel gezien een veel interessantere coureur dan Perezquote:Op donderdag 10 september 2020 09:40 schreef Dauthi het volgende:
Lawrence Stroll is maar in een ding genteresseerd en dat is Lance Stroll kampioen maken.
Geld en politiek zijn inderdaad nooit onderdeel van de F1 geweest. Het beste poppetje zat in de beste auto en die traditie is nu wel definitief aan bonken. De sport is geen sport meer en derhalve kapot, wat ik je brom.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:00 schreef bianconeri het volgende:
Toch een rare keus.
Lijkt wel alsof geld en achterliggende redenen meer en meer gaan regeren ook in F1.
Dat boven kwaliteit.
Kijk naar Stroll, Latifi en Albon.
Waarbij Stroll nog wel eens wat laat zien, maar Albon en Latifi gewoon grote amateurs zijn.
Perez die nu ook puur voor het geld van familie Stroll opzij geschoven wordt. Jammer om te zien.
Aangezien het volgend jaar weer een "roze/groene Mercedes" is, denk ik dat Vettel nog wel meer rijders helemaal de moeder gaat rijden...quote:Op donderdag 10 september 2020 10:49 schreef opgebaarde het volgende:
Dat Seb Vettel () Lance volgend jaar (!) helemaal de moeder rijdt
ik vind het wel een mooi project van pa Stroll hoor, hij heeft een F1 team van faillissement gered, hetzelfde geldt voor het legendarische Aston Martin en dat alles om z'n zoon een behoorlijk F1 zitje te bezorgen, wat mij betreft vader van de eeuwquote:Op donderdag 10 september 2020 10:49 schreef opgebaarde het volgende:
Dat Seb Vettel () Lance volgend jaar (!) helemaal de moeder rijdt
Eens.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel een mooi project van pa Stroll hoor, hij heeft een F1 team van faillissement gered, hetzelfde geldt voor het legendarische Aston Martin en dat alles om z'n zoon een behoorlijk F1 zitje te bezorgen, wat mij betreft vader van de eeuw
zo goed is Perez helemaal niet, schat de Hulk hoger inquote:Op donderdag 10 september 2020 11:04 schreef ondeugend het volgende:
Ah dat Perez gisteren heeft aangegeven dat ie vertrekt, had ik gemist.
Perez naast Max, Albon naar Alpha Tauri en Kvyat verbannen naar Siberie?
Is dat wat?
Oke, oke. Maar.... Kvyat wel naar Siberie toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo goed is Perez helemaal niet, schat de Hulk hoger in
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke, oke. Maar.... Kvyat wel naar Siberie toch?
Ik zie Hlkenberg liever ergens terug en het liefst niet bij zo'n we-rijden-achteraan-team zoals Alfa.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:04 schreef ondeugend het volgende:
Ah dat Perez gisteren heeft aangegeven dat ie vertrekt, had ik gemist.
Perez naast Max, Albon naar Alpha Tauri en Kvyat verbannen naar Siberie?
Is dat wat?
Ik vind Perez dit jaar wat tegenvallen, maar in de voorgaande jaren schatte ik 'm toch hoger in dan Hulk. Al was het maar omdat Perez op cruciale momenten geen fouten heeft gemaakt en podiums heeft gepakt.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo goed is Perez helemaal niet, schat de Hulk hoger in
Dat valt echt reuze mee. Het is al van tientallen jaren zo dat er ook naar de sponsoren van een coureur wordt gekeken, naast de kwaliteit.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Geld en politiek zijn inderdaad nooit onderdeel van de F1 geweest. Het beste poppetje zat in de beste auto en die traditie is nu wel definitief aan bonken. De sport is geen sport meer en derhalve kapot, wat ik je brom.
de sympathie factor zal misschien een beetje meespelen bij me, in principe zijn beiden net niet goed genoegquote:Op donderdag 10 september 2020 11:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik vind Perez dit jaar wat tegenvallen, maar in de voorgaande jaren schatte ik 'm toch hoger in dan Hulk. Al was het maar omdat Perez op cruciale momenten geen fouten heeft gemaakt en podiums heeft gepakt.
In de drie jaar dat ze teamgenoten waren scoorde Perez bijvoorbeeld vier podiumplaatsen. Twee keer eindigde hij boven Hulk in de eindstand.
Het enige doel voor Lawrence Stroll is Lance Stroll kampioen makenquote:Op donderdag 10 september 2020 10:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is precies het punt...
Wat moet Stroll er dan nog? Natuurlijk is Perez geen top, maar wel beter dan Stroll.
En Perez is ook ervaren. Vervang dan beide mannen.
Hij is blijkbaar ook een goede vader, anders koop je geen F1 team voor je zoon.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is toch wel een realistische man dus dat lijkt me wat teveel gevraagd, Vettel is natuurlijk qua ervaring maar ook commercieel gezien een veel interessantere coureur dan Perez
ja dat is een oudequote:Op donderdag 10 september 2020 11:24 schreef Dauthi het volgende:
Stroll weet net goed als ze ieder ander binnen de F1, dat de beste manier op multimiljonair te worden is om als miljardair een F1 team te kopen.
Zeker weten, je laat je vrienden opdraaien voor de kosten van je zoon's F1 team onder de noemer investering.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is een oudemaar voorlopig pakt hij het toch erg slim aan
Nee joh, echt waar?quote:Op donderdag 10 september 2020 11:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee. Het is al van tientallen jaren zo dat er ook naar de sponsoren van een coureur wordt gekeken, naast de kwaliteit.
Deze kan zo op een tegeltje.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:24 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar ook een goede vader, anders koop je geen F1 team voor je zoon.
Stroll weet net goed als ieder ander binnen de F1, dat de beste manier om multimiljonair te worden is om als miljardair een F1 team te kopen.
Wellicht motivatie problemen en ook nog eens corona gehad.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik vind Perez dit jaar wat tegenvallen, maar in de voorgaande jaren schatte ik 'm toch hoger in dan Hulk. Al was het maar omdat Perez op cruciale momenten geen fouten heeft gemaakt en podiums heeft gepakt.
In de drie jaar dat ze teamgenoten waren scoorde Perez bijvoorbeeld vier podiumplaatsen. Twee keer eindigde hij boven Hulk in de eindstand.
Corona zal geen rol spelen, want hij had nergens last van.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht motivatie problemen en ook nog eens corona gehad.
Wel mentaal. Hij heeft 2 races niet kunnen laten zien wat hij kan en staat hierdoor nu in punten achter Stroll.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Corona zal geen rol spelen, want hij had nergens last van.
Misschien. Maar ook in de races waar ze samen reden, finishte Stroll vaker voor Perez dan andersom. Dat terwijl Perez nu eindelijk weer een behoorlijke wagen heeft.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wel mentaal. Hij heeft 2 races niet kunnen laten zien wat hij kan en staat hierdoor nu in punten achter Stroll.
Die 23 punten verschil komt niet alleen door het missen van die twee races.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wel mentaal. Hij heeft 2 races niet kunnen laten zien wat hij kan en staat hierdoor nu in punten achter Stroll.
Nee hoor hij stond sowieso al achter Stroll en na de 2 gemiste races is hij ook enkel achter Stroll gefinisht.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Stroll z’n pace is best goed. Hij heeft soms wat onnozele dingen, technisch begrijpt hij het niet altijd maar hij laat meer zien dan ik had verwacht na z’n debuutjaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee hoor hij stond sowieso al achter Stroll en na de 2 gemiste races is hij ook enkel achter Stroll gefinisht.
Stroll is beter dan Perez. Het zegt iig meer over Perez dan over Stroll
Hij stond voor Stroll.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee hoor hij stond sowieso al achter Stroll en na de 2 gemiste races is hij ook enkel achter Stroll gefinisht.
Stroll is beter dan Perez. Het zegt iig meer over Perez dan over Stroll
Rare strategie van RP.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die 23 punten verschil komt niet alleen door het missen van die twee races.
Stroll doet het best goed inderdaad. Maar zonder enig talent was hij ook geen F3-kampioen geworden. Andere paydrivers - een Nissany of Geleal - laten zien hoever je komt zonder talent. Niet verder dan de F2 voorlopig.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stroll z’n pace is best goed. Hij heeft soms wat onnozele dingen, technisch begrijpt hij het niet altijd maar hij laat meer zien dan ik had verwacht na z’n debuutjaar.
het ontbreekt hem een beetje aan racecraft, hard rijden gaat nog wel maar racen is toch weer wat andersquote:Op donderdag 10 september 2020 12:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stroll z’n pace is best goed. Hij heeft soms wat onnozele dingen, technisch begrijpt hij het niet altijd maar hij laat meer zien dan ik had verwacht na z’n debuutjaar.
Max heeft een maatje nodig die de deur voor hem dicht kan houden en verdedigend rijdt. Maar ook een persoon die in dienst rijdt voor Max en dus geen egootje. Bottas is daarom perfect voor Hamilton. Geen kapsones doen wat hij moet doen en vooral Hamilton niet voor de voeten rijden waar Rosberg wel last van had. Zo'n maatje heeft Max nodig. Wie daar beter in past Hulk of perez, zeg het maar. Ik denk Hulk. Perez is ook wel een mannetje.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
probleem bij Bottas is dat hij de snelheid mist die Rosberg wel had, om Max verder te helpen heb je een Ricciardo nodig, dat zijn zowel Perez als Hulkenberg niet dus dan kan je net zo goed Gasly een 2e kans geven die dat ook op basis van dit jaar verdient.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Max heeft een maatje nodig die de deur voor hem dicht kan houden en verdedigend rijdt. Maar ook een persoon die in dienst rijdt voor Max en dus geen egootje. Bottas is daarom perfect voor Hamilton. Geen kapsones doen wat hij moet doen en vooral Hamilton niet voor de voeten rijden waar Rosberg wel last van had. Zo'n maatje heeft Max nodig. Wie daar beter in past Hulk of perez, zeg het maar. Ik denk Hulk. Perez is ook wel een mannetje.
Ricciardo kon hem ook al ff niet meer bijbenen hoor...quote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem bij Bottas is dat hij de snelheid mist die Rosberg wel had, om Max verder te helpen heb je een Ricciardo nodig, dat zijn zowel Perez als Hulkenberg niet dus dan kan je net zo goed Gasly een 2e kans geven die dat ook op basis van dit jaar verdient.
maar het verschil was wel een stuk kleiner, rijstijl dichter bij die van Max dus was gewoon de juiste 2e man, jammer dat hij dat zelf niet wilde accepterenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Riccardo kon hem ook al ff niet meer bijbenen hoor...
Het verschil werd elk seizoen groter. Hij vertrok niet voor niets. Want hij heeft zoals gezegd wel een ego en had (wellicht heeft) nog hoop op een WDC voor zichzelf. Hij is dus gn ideale 2e man.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het verschil was wel een stuk kleiner, rijstijl dichter bij die van Max dus was gewoon de juiste 2e man, jammer dat hij dat zelf niet wilde accepteren
Ja het is ook tegen mijn verwachting in maar de feiten spreken voor zich dit jaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet wel naar Hongarije kijken, dan is het verschil nog maar 4 punten. Stroll staat dan nog wel achter inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij stond voor Stroll.
https://nl.motorsport.com(...)marken-2020/4832398/
Maar de combo Perez en Vettel is dan nog weer beter natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is toch wel een realistische man dus dat lijkt me wat teveel gevraagd, Vettel is natuurlijk qua ervaring maar ook commercieel gezien een veel interessantere coureur dan Perez
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verschil werd elk seizoen groter. Hij vertrok niet voor niets. Want hij heeft zoals gezegd wel een ego en had (wellicht heeft) nog hoop op een WDC voor zichzelf. Hij is dus gn ideale 2e man.
waarschijnlijk wel maar het is pa Stroll vergevenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar de combo Perez en Vettel is dan nog weer beter natuurlijk.
Dat is meer het punt. Ik denk niet dat iemand Perez super hoog inschat, maar Stroll al helemaal niet.
Enige wat ze nodig hebben is de beste auto. Dan fixt Max de rest wel. Wie is de laatste kampioen geworden dankzij een goede 2de rijder?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem bij Bottas is dat hij de snelheid mist die Rosberg wel had, om Max verder te helpen heb je een Ricciardo nodig, dat zijn zowel Perez als Hulkenberg niet dus dan kan je net zo goed Gasly een 2e kans geven die dat ook op basis van dit jaar verdient.
FTFY!quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Enige wat ze nodig hebben is de beste auto. Dan fixt Max de rest wel. Wie is de laatste kampioen geworden dankzij een goede 2de rijder?
Tevens zie je nu wel dat de teams wel echt een kopman hebben volgend jaar
Mercedes->Lewis
RB -> Max
FI/RP/AMR -> Seb
Mclaren -> Ricciardo
Ferrari -> Leclerc
Renault -> Alonso
Als de auto's nou ook nog eens een beetje gelijkwaardig zouden zijn...
Is Leclerc echt de kopman bij Ferrari? Sainz is te gretig voor de nr2 rol.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Enige wat ze nodig hebben is de beste auto. Dan fixt Max de rest wel. Wie is de laatste kampioen geworden dankzij een goede 2de rijder?
Mercedes->Lewis
RB -> Max
FI/RP/AN -> Seb
Mclaren -> Alonso
Ferrari -> Leclerc
Renault -> Ricciardo
Alleen Alonso en Ricciardo nog ff omwisselenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Mercedes->Lewis
RB -> Max
FI/RP/AN -> Seb
Mclaren -> Alonso
Ferrari -> Leclerc
Renault -> Ricciardo
Dat kan nog wel eens heel erg Ferrari wordenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is Leclerc echt de kopman bij Ferrari? Sainz is te gretig voor de nr2 rol.
‘essere Ferrari’quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:06 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens heel erg Ferrari worden
Tja, Ferrari roept altijd dat ze vrij zijn om te racen dus...we gaan het zien maar laten we eerlijk zijn, of ze nu 11e of 14e worden, veel maakt dat niet uitquote:Op donderdag 10 september 2020 23:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is Leclerc echt de kopman bij Ferrari? Sainz is te gretig voor de nr2 rol.
Eens, Norris heeft dan ook alweer wat ervaring. Het zou me niet eens verbazen als Norris uiteindelijk boven Ricciardo gaat eindigen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:15 schreef Nattekat het volgende:
Norris schat ik ook wel een stuk hoger in dan Ocon.
Het feit dat hij (afgezien van een extra bandenwissel) in z'n eerste race waar hij kon starten direct voor Stroll zat zal Perez niet geholpen hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat even te denken... zou het kunnen zijn dat het sterke optreden van Hulkenberg RP heeft laten inzien dat ze eigenlijk een goede coureur missen?
Het is voor iedereen heel duidelijk dat er twee coureurs met een enorme zak geld rijden. Zulke coureurs zijn soms niet vanwege hun kwaliteiten geliefd. Ik denk dat Hulkenberg dat duidelijk maakt en dat ook Ocon laat zien dat hij niks kan, terwijl hij wel met Perez gelijkwaardig of sneller was. Racing Point lijkt nu naar een hoger plan te willen, haalt met Aston Martin een grote naam binnen. Dat moet je ook bij de coureurs iemand hebben die er niet vanwege zijn sponsors zit en waarmee de aston martin gasten op de foto willen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat even te denken... zou het kunnen zijn dat het sterke optreden van Hulkenberg RP heeft laten inzien dat ze eigenlijk een goede coureur missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |