Hulkie Hulkie !!quote:Op woensdag 9 september 2020 20:39 schreef Abdus18 het volgende:
Perez weg na dit seizoen bij Force Aston India Martin....
Zat er dik in. Wordt flink om de oren gereden door middelmatige coureurs de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:39 schreef Abdus18 het volgende:
Vettel. Ieder ander zou me verbazen.quote:
Kijken we naar hetzelfde?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat er dik in. Wordt flink om de oren gereden door middelmatige coureurs de afgelopen jaren.
En een rode Mercedes Safety Car.quote:
https://www.motorsportwee(...)-as-ferrari-tribute/quote:Mercedes has been the long-term supplier of Formula 1’s Safety Car and this weekend the AMG GT-R will be painted in red as a tribute to Ferrari.
Erg jammer maar niet geheel onverwacht. Wordt wel lastig voor hem om nog een fatsoenlijk nieuw F1-zitje te vinden dan.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:39 schreef Abdus18 het volgende:
En in een interview zei de teambaas nog dat ze doorgaan met hun huidige line-upquote:Op woensdag 9 september 2020 20:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://m.gpupdate.net/nl(...)en-bij-racing-point/
Ik zou toch even informeren bij RB. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Erg jammer maar niet geheel onverwacht. Wordt wel lastig voor hem om nog een fatsoenlijk nieuw F1-zitje te vinden dan.
Haas misschien?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Erg jammer maar niet geheel onverwacht. Wordt wel lastig voor hem om nog een fatsoenlijk nieuw F1-zitje te vinden dan.
Het kan altijd nog erger...quote:Op woensdag 9 september 2020 21:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn alleen totaal anders.
Hij heeft eigenhandig het team gered ja..quote:Op woensdag 9 september 2020 21:12 schreef opreis het volgende:
Pfff, eerst wordt Hulk na een aantal jaren waar hij zeer belangrijk is geweest voor Renault aan de kant gezet voor Ocon die niet bepaald een verbetering is gebleken en nu mag Perez met een nog betere staat van dienst voor RP/FI het veld ruimen en mag Stroll blijven. Zou wel leuk zijn als ze beiden nog bij Haas terecht komen.
Of Alfa Romeo Racingquote:
Ik las vandaag nog diezelfde snafsauer zeggen dat de deur voor vettel dicht was omdat die te duur zou zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En in een interview zei de teambaas nog dat ze doorgaan met hun huidige line-up![]()
https://www.gpblog.com/nl(...)-beeld-geweest-.html
Nja nu afwachten op de aankondiging van Vettel.
Beiden stukken slechter dan waar hij nu zit...quote:
Nope, is van de echte pagina van Mercedes F1.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
De reactie lijkt nep te zijn. Evengoed wel grappig.
Dat was niet zowat. Dat was exact wat hij gedaan heeft. Waarvoor kudo's.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft eigenhandig het team gered zowat ja..
Ik ook. En ook alles wat er het afgelopen uur gepost isquote:Op woensdag 9 september 2020 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog diezelfde snafsauer zeggen dat de deur voor vettel dicht was omdat die te duur zou zijn.
Eenschquote:Op woensdag 9 september 2020 21:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was niet zowat. Dat was exact wat hij gedaan heeft. Waarvoor kudo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |