Goed punt.quote:Op maandag 7 september 2020 09:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is nog geen NL - Italië topic.
Doe met deze info wat je wil.
Hoor je de laatste tijd sowieso een stuk vaker dan voorheen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:06 schreef Tarado het volgende:
Dwight is dus gezakt voor z'n toelatingsexamen, wie zei ook alweer dat het zo'n tacticus was?
Gebeurt zo vaak in het leven, een goede werknemer maakt nog geen goede baas. Ook onder de hoofdtrainers kan je vaak duidelijk een onderscheid maken tussen de trainers die vooral als een leider managen en veel van de beslissingen/taken aan de assistenten over laten (neem een Koeman) en trainers die juist zoveel mogelijk controle willen en een eigen systeem willen doorvoeren (neem een Bosz). Eerstgenoemde soort trainer heeft wel baat bij een assistent die tactisch en sociaal ingesteld is maar niet het leiderstype is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoor je de laatste tijd sowieso een stuk vaker dan voorheen heb ik het idee.
Vaak heeft het een reden dat dat soort mensen assistent zijn. Zie zo'n Lijnders bij NEC, een complete flop. Het is natuurlijk ook logisch dat spelers vaak met assistenten weglopen aangezien zij geen harde beslissingen hoeven te maken.
In Duitsland kan het wel, zie dit artikel van Münchense journalist Rafael Hitlerstein, uhmmm Honigstein.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beide type trainer heeft echter ook wel een bepaalde autoriteit nodig. Het flauwe is dat bij voetbal een groot deel van de autoriteit die een trainer heeft bepaald wordt door prestaties in het verleden, als trainer of als voetballer. Gedeeltelijk ook de reden dat een groot deel van de Nederlandse ‘gerenommeerde’ trainers fossielen zijn of voormalig basisspelers van het Nederlands elftal. De huidige opzet van de trainersopleiding houdt dat alleen maar in stand.
quote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)bondscoach~a515f0cf/
Tegen beter weten in hoop ik nog op Wenger.quote:Op maandag 14 september 2020 10:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Zet gewoon Louis voor de groep man.
Zal Drank wel worden.
Ik vind assistent bondscoaches vaak wel geschikt. Je wordt niet zomaar even assistent en je kent de groep. Lodeweges is misschien niet zo kleurrijk, maar een reeks van wedstrijden vind ik een beter meetpunt om te zien of een coach de factor is.quote:Op maandag 7 september 2020 10:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Ten Cate, maar heb alsnog liever hem dan dat Lodeweges bondscoach blijft. Hij lijkt me gewoon niet geschikt voor die rol, helemaal als er een relletje komt.
Internationals die op een groot toernooi nooit basisspeler zijn geweest dit laten beslissen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)bondscoach~a515f0cf/
Lodeweges tegen Italië was dermate dramatisch (opstelling, wisselbeleid, uitstraling) dat ik daar 0 vertrouwen in heb.quote:Op maandag 14 september 2020 10:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind assistent bondscoaches vaak wel geschikt. Je wordt niet zomaar even assistent en je kent de groep. Lodeweges is misschien niet zo kleurrijk, maar een reeks van wedstrijden vind ik een beter meetpunt om te zien of een coach de factor is.
Bekende coaches hebben ook ooit de ruimte gekregen om het te laten zien.
Ik ben wel echt afgeknapt op Lodeweges dat hij niet heeft ingezien dat die rechterkant verdediging echt niet kon. Iedere idioot kon dat zien aankomen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind assistent bondscoaches vaak wel geschikt. Je wordt niet zomaar even assistent en je kent de groep. Lodeweges is misschien niet zo kleurrijk, maar een reeks van wedstrijden vind ik een beter meetpunt om te zien of een coach de factor is.
Hij heeft al vaak genoeg aangetoond geen goede hoofdcoach te zijn. En dat dan ook nog bij een stuk makkelijkere klussen dan het Nederlands Elftal. Ik snap niet dat mensen dat pad nog willen bewandelenquote:Op maandag 14 september 2020 10:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
die heeft wel de autoriteit die Lodeweges dus duidelijk niet heeft en dat is al heel wat met deze zogenaamde vriendengroep die elkaar de waarheid niet durft te zeggen, het duimpje omhoog mentaliteitquote:
De Boer is niet intelligent genoeg.quote:Op maandag 14 september 2020 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft wel de autoriteit die Lodeweges dus duidelijk niet heeft en dat is al heel wat met deze zogenaamde vriendengroep die elkaar de waarheid niet durft te zeggen, het duimpje omhoog mentaliteit
het is maar voetbal hoor, hij zou mijn keuze ook niet zijn maar deze groep heeft geen vriendje nodig maar iemand die er boven staatquote:Op maandag 14 september 2020 13:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De Boer is niet intelligent genoeg.
Hoe snel denk je dat die autoriteit verdwenen is als hij alleen maar onzin staat te verkondigen als bondscoach? Van Dijk en Wijnaldum die Klopp gewend zijn en dan De Boer krijgen met zijn "we zetten geen druk meer want dan speelt de tegenstander toch de lange bal", dan nemen ze hem al totaal niet meer serieus.quote:Op maandag 14 september 2020 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft wel de autoriteit die Lodeweges dus duidelijk niet heeft en dat is al heel wat met deze zogenaamde vriendengroep die elkaar de waarheid niet durft te zeggen, het duimpje omhoog mentaliteit
Als bondscoach moet je wel gewoon tactisch sterk zijn in de KO-fase op een eindtoernooi.quote:Op maandag 14 september 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is maar voetbal hoor, hij zou mijn keuze ook niet zijn maar deze groep heeft geen vriendje nodig maar iemand die er boven staat
jij doet nog net niet of hij uit het G voetbal komtquote:Op maandag 14 september 2020 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat die autoriteit verdwenen is als hij alleen maar onzin staat te verkondigen als bondscoach? Van Dijk en Wijnaldum die Klopp gewend zijn en dan De Boer krijgen met zijn "we zetten geen druk meer want dan speelt de tegenstander toch de lange bal", dan nemen ze hem al totaal niet meer serieus.
Van Gaal zou mijn keuze zijn voor t/m het EK maar erna kom je dan toch weer in dat rijtje Bosz, De Boer, Cocu terecht of ze moeten voor een buitenlander gaanquote:Op maandag 14 september 2020 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als bondscoach moet je wel gewoon tactisch sterk zijn in de KO-fase op een eindtoernooi.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij doet nog net niet of hij uit het G voetbal komten dan heb je het over Van Dijk en Wijnaldum, de laatste deed net als Depay maar wat tegen Italie en z'n maatje Van Dijk corrigeerde dat niet, dus zo volwassen zijn ze niet.
Ik zou ook voor Van Gaal gaan en daarna Bosz (hij zal over een jaar vast wel willen).quote:Op maandag 14 september 2020 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Gaal zou mijn keuze zijn voor t/m het EK maar erna kom je dan toch weer in dat rijtje Bosz, De Boer, Cocu terecht of ze moeten voor een buitenlander gaan
met Bosz gaan we ook nooit wat winnen maar het zal wel leuk zijn om naar te kijken tot het schip strandtquote:Op maandag 14 september 2020 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou ook voor Van Gaal gaan en daarna Bosz (hij zal over een jaar vast wel willen).
Ja hij wil wel zijn stempel drukken maar daar is weinig mis mee denk ik.
zijn nadeel is dat hij in de bal komt en dat probleem is er al met Depay die denkt dat hij Messi is, Promes en Bergwijn zorgen voor diepgangquote:Op maandag 14 september 2020 14:27 schreef AmaninFull het volgende:
Even tussendoor, over de selectie. Ik weet dat ik de laatste tijd heel erg op de Berghuis-bandwagon zit, maar zou Oranje niet beter gaan spelen met hem als rechtsbuiten? Zeker nu Steven en Quincy de laatste tijd een fletse indruk maken.
Ook al speelt ie maar in de eredivisie, dat hoeft nog te bekenen dat daar z'n plafond ligt.
Ben het met je eens maar ik zou Berghuis er toch wel inzetten voor Bergwijn.quote:Op maandag 14 september 2020 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn nadeel is dat hij in de bal komt en dat probleem is er al met Depay die denkt dat hij Messi is, Promes en Bergwijn zorgen voor diepgang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Sowieso moest de autoriteit van De Boer komen van het publiekelijk afvallen of het afdanken van spelers.quote:Op maandag 14 september 2020 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat die autoriteit verdwenen is als hij alleen maar onzin staat te verkondigen als bondscoach? Van Dijk en Wijnaldum die Klopp gewend zijn en dan De Boer krijgen met zijn "we zetten geen druk meer want dan speelt de tegenstander toch de lange bal", dan nemen ze hem al totaal niet meer serieus.
Godverdegodverquote:Op donderdag 17 september 2020 00:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)at-met-frank-de-boer
FRANK DE BOER
quote:Op donderdag 17 september 2020 00:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)at-met-frank-de-boer
FRANK DE BOER
Fijn dat je het nog even op een rijtje zet Rickert.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:05 schreef Bolasie het volgende:
Gefaald bij Inter, Palace en Atlanta.
De geschikte bondscoach dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |