SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gene nood, er nkomt nog een afdaling aan.quote:
José heeft de wekker nog niet naar z'n pa gebracht?quote:Op zondag 6 september 2020 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Iemand z’n wekker ging. Wuyts moet z’n pillen?
Of gewoon niemand die het verschil echt kan maken?quote:Op zondag 6 september 2020 16:07 schreef JohnDDD het volgende:
Groep der favorieten toch weer een beetje mat. Gebeurt weinig. Weinig aanvalslust.
Beter niet, lafheid hoeft niet beloond te wordenquote:Op zondag 6 september 2020 16:07 schreef Tjacka het volgende:
De Roog heeft de tour nog niet gewonnen
Altijd zo makkelijk om te zeggen dat ze maar gewoon moeten aanvallenquote:Op zondag 6 september 2020 16:07 schreef JohnDDD het volgende:
Groep der favorieten toch weer een beetje mat. Gebeurt weinig. Weinig aanvalslust.
Dan nogquote:
Pogacar keek wel (alleen de verkeerde kant op)quote:Op zondag 6 september 2020 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
Net als dumolain in Nice. Niet kijken en daardoor (bijna) op je bek.
Ik zou het wel doen als ik wielrenner was. Gewoon eens lekker de knuppel in het hoenderhok gooienquote:Op zondag 6 september 2020 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Altijd zo makkelijk om te zeggen dat ze maar gewoon moeten aanvallen
Hirschi is een mens.quote:Op zondag 6 september 2020 16:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is het team wat ik het minste gun
Ook nog een stukje vlak.quote:Op zondag 6 september 2020 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
17km afzink, ben benieuwd, witte trui op 16 seconden van Hirschi oeps
Hirschi is een goede dalerquote:Op zondag 6 september 2020 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
17km afzink, ben benieuwd, witte trui op 16 seconden van Hirschi oeps
Hij reed tegen het achterwiel van Roglic aan he?quote:Op zondag 6 september 2020 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Pogacar keek wel (alleen de verkeerde kant op)
Omdat hij niet op zat te letten.quote:Op zondag 6 september 2020 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij reed tegen het achterwiel van Roglic aan he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |