quote:Op zondag 6 september 2020 07:45 schreef borisz het volgende:
Er zit een spatie in de weg
Edit: Nu niet meer
/gastmod
Inmiddels wel goed zwartquote:Op zondag 6 september 2020 07:45 schreef borisz het volgende:
Er zit een spatie in de weg
Edit: Nu niet meer
/gastmod
Vriendin van mij griezelt van kaas, behalve op pizza en lasagne (maar weer wel op gewone pastaquote:Op zondag 6 september 2020 10:11 schreef Clubsoda het volgende:
Nou ja, het staat een ieder vrij om zijn eetvoorkeuren zo in te vullen zoals hij of zij zelf wil natuurlijk. Ik ken ook iemand die vegatarisch eet maar een uitzondering maakt voor salami op pizza's![]()
Zondagbeetje uitgeslapen, ontbijt in bed, half uurtje yoga, was gedraaid. Zo op de koffie bij mijn ouders, met lekkers.
Hoe lang doe je die aardbeien erin, Kaatje? En welke temperatuur?quote:Op zondag 6 september 2020 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk @:PdeHoog een voedseldroger, ik snoep steeds van de gedroogde aardbeien en aardbeien fruitleer
Ik ga niet te ver fietsen @:AnneX, vrijdag voelde het na 2x 2/km nog niet erg fijn, rustig aan opbouwen
Plakjes aardbeien en afhankelijk hoe dun 8-12 uur op 55 dacht ikquote:Op zondag 6 september 2020 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe lang doe je die aardbeien erin, Kaatje? En welke temperatuur?
Fijn dat het zo geslaagd was (zowel het gezellig samenzijn als het eten) . En ik zou er dan van maken “hij stond ervan te kijken”quote:Op zondag 6 september 2020 11:10 schreef Blues het volgende:
Wij hadden van Zoon D van g te horen gekregen dat ze meestal vega eet, maar als er iets heel lekker vlezigs voorbij komt ze dat wel eet. We namen geen risico dus voor alles een vegavariant gemaakt.
Uiteindelijk at ze dus alles/dubbelop en schepte nog eens op zelfs![]()
Het was niet alleen geslaagd qua eten maar het is ook (vooral voor g) heel fijn zijn bonuszoon weer eens een avondje bij zich te hebben
Je voelt echt die vader-zoon band. g liet nog wat kinder/vaderdagdingen zien die hij bewaard had van vroegah.
D was echt verbaasd. Maar ja, je bent (bonus-) vader of niet
Is verbaasd nou met een d of een t
Beter jaquote:Op zondag 6 september 2020 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
En ik zou er dan van maken “hij stond ervan te kijken”
In de liften van het metrostation maakt het het er niet betere op allemaalquote:Op zondag 6 september 2020 12:03 schreef Candaasje het volgende:
Er is hier en mondmaskerplicht in het sanitairgebouw...
... Op zich best handig op de wc tegen geurtjes...
... Maar ik ben er nog niet achter hoe dit met het poetsen van je tanden werkt
quote:Op zondag 6 september 2020 11:17 schreef Blues het volgende:
Oh culwise: we kregen gisteren 3 enooooorm ruikende kazen (arme g) met vijgenjam die ga ik straks als tussendoortje eens ff lekker proeven![]()
quote:Op zondag 6 september 2020 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik was vanmorgen naar de speeltuin met de jongens, en nu is de duutser met oudste naar de eerste hulp. Die val van 2 meter hoog plat op z'n rug. Niet heel veel pijn maar hij was/is wel erg beduusd en wit en sip, dus toch maar even laten kijken...
Hij was verbaasd?quote:Op zondag 6 september 2020 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik ben verbaasd en iets verbaast me.
Ohquote:Op zondag 6 september 2020 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik was vanmorgen naar de speeltuin met de jongens, en nu is de duutser met oudste naar de eerste hulp. Die val van 2 meter hoog plat op z'n rug. Niet heel veel pijn maar hij was/is wel erg beduusd en wit en sip, dus toch maar even laten kijken...
ow, dat is schrikken.quote:Op zondag 6 september 2020 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Hij verbaasTe mij of hij verbaasDe mij...ezelsbruggetje?quote:
ja, als hij niet zo beduusd zou zijn dan hadden we het ook nog even aangekeken. Duitser schrijft net dat hij een x-ray krijgt..quote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Blues het volgende:
[..]
OhBeter even laten kijken... kinderen stuiteren best vaak terug, maar toch. Best hoog ook
Ja! Koffie! Goed plan.quote:Op zondag 6 september 2020 07:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart goud gelukkig
Gaapjes want kind had ruzie met alexa..
en raar gedroomd over tastbare (en natuurlijk evil) meerdere personalities van het vriendje toen ik 16 was.
quote:Op zondag 6 september 2020 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
G heeft donderdag een voedseldroger gekochtStaat nu te draaien met tomaatjes erin. Ben benieuwd
Dat is de bedoelingquote:Op zondag 6 september 2020 13:00 schreef fietsie het volgende:
Kijkt er hier ook iemand toevallig Mr Robot?
Ik heb het idee dat ik het -helemaal- niet meer snap, nu ik de Fandom wiki van Mr. Robot gelezen heb.....
Laat ik het om spoilers te voorkomen even zo verwoorden: Als iets in reallife gebeurt, door een persoon die je je inbeeldt. Dan mis ik ff hoe da kan. Of ben ik nu te absoluut in mijn denkenquote:
Geduld, geduld.quote:Op zondag 6 september 2020 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laat ik het om spoilers te voorkomen even zo verwoorden: Als iets in reallife gebeurt, door een persoon die je je inbeeldt. Dan mis ik ff hoe da kan. Of ben ik nu te absoluut in mijn denken
Seizoen 1 afl 9; hij heeft net zn zus gezoend en 20 dollar gejat in een flashback.quote:Op zondag 6 september 2020 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geduld, geduld.
Waar ben je ergens?
Ohhhhh, dan komen er nog veel meer vragen. Het is echt veel leuker om dit spoilervrij te kijken hoorquote:Op zondag 6 september 2020 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Seizoen 1 afl 9; hij heeft net zn zus gezoend en 20 dollar gejat in een flashback.
Ja die Fandom pagina maakte het echt een Wee Tee Effff. Dus die heb ik maar dichtgekliktquote:Op zondag 6 september 2020 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ohhhhh, dan komen er nog veel meer vragen. Het is echt veel leuker om dit spoilervrij te kijken hoor
Ik vind het vaak leuk om het topic in F&S hier mee te lezen.quote:Op zondag 6 september 2020 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja die Fandom pagina maakte het echt een Wee Tee Effff. Dus die heb ik maar dichtgeklikt
Tradfri doet dat hier al een paar weken nietmeer...quote:Op zondag 6 september 2020 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Alexa wilde het licht niet aan doen. I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |