abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194911253

Zwart goud gelukkig :)

Gaapjes want kind had ruzie met alexa..
en raar gedroomd over tastbare (en natuurlijk evil) meerdere personalities van het vriendje toen ik 16 was.

[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 06-09-2020 07:53:44 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 september 2020 @ 07:45:01 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194911419
Er zit een spatie in de weg :P

Edit: Nu niet meer
/gastmod

[ Bericht 14% gewijzigd door borisz op 06-09-2020 07:54:01 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194911472
Ha, koffie!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194911533
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:45 schreef borisz het volgende:

/gastmod
O+
pi_194911534
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:45 schreef borisz het volgende:

/gastmod
Inmiddels wel goed zwart :)

Tijd voor nog een bakkie
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 september 2020 @ 08:15:32 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194911589
Kortom
Koffie, yoga, boodschappen, wandelen, tour kijken, tussendoor nog wat admin, en dan zien we wel weer verder :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194911620
Mogguh :O Ontbijt maken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194911766
Mogge!

Wat zag het er heerlijk uit @golfer en @Blues en een vega verleiden tot vlees eten :o

Geen echte plannen voor vandaag, misschien een eindje fietsen, vanavond komt Safwan eten
We have far more in common than that which devides us..
pi_194911877
Klinkt goed.

Hier druk met eh.. praten vooral.
Huis, hypotheek, inrichting, planning...
ondertussen haak ik nog een stukje..

Ontspannen weekendje en toch genoeg gedaan.
pi_194911893
Goedemorgen :s)

Vandaag gaan we weer verder met het verplaatsen van aarde, onkruid en steen. We zijn gisteren enorm opgeschoten dus vandaag kan het rustig aan. Verder de vloeren schoonmaken en relaxen. Vanavond pizza op de barbecue.

@sigme, goede reis en fijne vakantie! Ik wens je veel olijven en amandelen toe.
Spoilers!
pi_194912101
Goede reis Sigme! :*

Bijzondere.... 'vega' zullen we maar zeggen :')

Fijn dat het geslaagd was B&g

Er huist hier ergens een weldoener, leuk Kaatje. :)
pi_194912270
Goede reis @sigme! Ik dacht om de een of andere reden dat jullie morgen zouden gaan maar vandaag dus.
pi_194912298
Een gelegenheids Vega :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_194912706
Nou ja, het staat een ieder vrij om zijn eetvoorkeuren zo in te vullen zoals hij of zij zelf wil natuurlijk. Ik ken ook iemand die vegatarisch eet maar een uitzondering maakt voor salami op pizza's :+

Zondag O+ beetje uitgeslapen, ontbijt in bed, half uurtje yoga, was gedraaid. Zo op de koffie bij mijn ouders, met lekkers.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194912753
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:11 schreef Clubsoda het volgende:
Nou ja, het staat een ieder vrij om zijn eetvoorkeuren zo in te vullen zoals hij of zij zelf wil natuurlijk. Ik ken ook iemand die vegatarisch eet maar een uitzondering maakt voor salami op pizza's :+

Zondag O+ beetje uitgeslapen, ontbijt in bed, half uurtje yoga, was gedraaid. Zo op de koffie bij mijn ouders, met lekkers.
Vriendin van mij griezelt van kaas, behalve op pizza en lasagne (maar weer wel op gewone pasta :?
pi_194913148
Goeie reis, sigme!
Als de honden mee zijn, heb je voor hun ook nog eens kilo’s brokken en voer mee?

@Kaatje ...deelt er iemand abbo’s fok uit? Er was nog iemand toch, die werd verblijd.
En gaat het goed met knie/enkel dat je kunt gaan fietsen met veters vast. Grrrr.

Volgens mij een 2e keer en kan best: buiging voor het B & g.diner. _O_

Eerst brunch, dan iets met fruit als bakadvies vandaag.
Ws. brownie mèt.
Vraagje: De bramen, frambozen bessen heb ik los ingevroren...leg ik die dan ingevroren op de chocolade cake, die dan zompig wordt met koud water...of zal ik die maar op een keukenpapiertje laten ontdooien.

Oh kijk...als ik het zo formuleer, volgt het antwoord.
Het laatste denk ik: op keukenpapiertje laten ontdooien.

En weer zo’n heerlijke september dag.
pi_194913267
G heeft donderdag een voedseldroger gekocht :+ Staat nu te draaien met tomaatjes erin. Ben benieuwd :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194913333
Leuk @PdeHoog een voedseldroger, ik snoep steeds van de gedroogde aardbeien en aardbeien fruitleer

Ik ga niet te ver fietsen @AnneX, vrijdag voelde het na 2x 2/km nog niet erg fijn, rustig aan opbouwen
pi_194913395
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk @:PdeHoog een voedseldroger, ik snoep steeds van de gedroogde aardbeien en aardbeien fruitleer

Ik ga niet te ver fietsen @:AnneX, vrijdag voelde het na 2x 2/km nog niet erg fijn, rustig aan opbouwen
Hoe lang doe je die aardbeien erin, Kaatje? En welke temperatuur?
pi_194913414
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoe lang doe je die aardbeien erin, Kaatje? En welke temperatuur?
Plakjes aardbeien en afhankelijk hoe dun 8-12 uur op 55 dacht ik

En je kunt vrijwel alles gelijk drogen, alleen blauwe kaas zou ik niet aanraden, dat meurt enorm
pi_194913462
Wij hadden van Zoon D van g te horen gekregen dat ze meestal vega eet, maar als er iets heel lekker vlezigs voorbij komt ze dat wel eet. We namen geen risico dus voor alles een vegavariant gemaakt.
Uiteindelijk at ze dus alles/dubbelop en schepte nog eens op zelfs :D :9

Het was niet alleen geslaagd qua eten maar het is ook (vooral voor g) heel fijn zijn bonuszoon weer eens een avondje bij zich te hebben O+
Je voelt echt die vader-zoon band. g liet nog wat kinder/vaderdagdingen zien die hij bewaard had van vroegah.
D was echt verbaasd. Maar ja, je bent (bonus-) vader of niet O+

Is verbaasd nou met een d of een t :@
pi_194913471
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 07:54 schreef sigme het volgende:
Ha, koffie!
Goeie reis sigme!
Benieuwd naar jullie foto's en hoe het huis erbij staat!
pi_194913531
Voor de statistieken: restanten van etentje wegwerken/opruimen/schoonmaken
Haar verven en in bad zitten met het laatste stukkie krant O+
Sporten.
Verder met een lastig muziekstuk.
Paar hoofdstukken lezen in boek.
Gewoon lekker relaxen verder met het idee van 2 weken vrij zijn O+
pi_194913547
Oh culwise: we kregen gisteren 3 enooooorm ruikende kazen (arme g) met vijgenjam die ga ik straks als tussendoortje eens ff lekker proeven :9 :9
pi_194913586
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:10 schreef Blues het volgende:
Wij hadden van Zoon D van g te horen gekregen dat ze meestal vega eet, maar als er iets heel lekker vlezigs voorbij komt ze dat wel eet. We namen geen risico dus voor alles een vegavariant gemaakt.
Uiteindelijk at ze dus alles/dubbelop en schepte nog eens op zelfs :D :9

Het was niet alleen geslaagd qua eten maar het is ook (vooral voor g) heel fijn zijn bonuszoon weer eens een avondje bij zich te hebben O+
Je voelt echt die vader-zoon band. g liet nog wat kinder/vaderdagdingen zien die hij bewaard had van vroegah.
D was echt verbaasd. Maar ja, je bent (bonus-) vader of niet O+

Is verbaasd nou met een d of een t :@
Fijn dat het zo geslaagd was (zowel het gezellig samenzijn als het eten) . En ik zou er dan van maken “hij stond ervan te kijken” ;)
pi_194914071
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
En ik zou er dan van maken “hij stond ervan te kijken” ;)
Beter ja :D
pi_194914113
ik ben verbaasd en iets verbaast me.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194914307
Er is hier en mondmaskerplicht in het sanitairgebouw...

... Op zich best handig op de wc tegen geurtjes...

... Maar ik ben er nog niet achter hoe dit met het poetsen van je tanden werkt :+
pi_194914363
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2020 12:03 schreef Candaasje het volgende:
Er is hier en mondmaskerplicht in het sanitairgebouw...

... Op zich best handig op de wc tegen geurtjes...

... Maar ik ben er nog niet achter hoe dit met het poetsen van je tanden werkt :+
In de liften van het metrostation maakt het het er niet betere op allemaal :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_194914515
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:17 schreef Blues het volgende:
Oh culwise: we kregen gisteren 3 enooooorm ruikende kazen (arme g) met vijgenjam die ga ik straks als tussendoortje eens ff lekker proeven :9 :9
:D
Wat klinkt dat fijn zeg O+
En het eten zag er heerlijk uit! Die pate amuse ooit voor kerst gemaakt. Niet gedacht maar erg lekker zo warm. En dat spek was ook zo mooi ingesneden. Wilde t uit mn schermpje pakken.
Koekjes ook geslaagd?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194914575
Niet naar Utrecht vandaag. Andere keer. Vanmiddag stukje wandelen, zon schijnt :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194914618
Ik was vanmorgen naar de speeltuin met de jongens, en nu is de duutser met oudste naar de eerste hulp. Die val van 2 meter hoog plat op z'n rug. Niet heel veel pijn maar hij was/is wel erg beduusd en wit en sip, dus toch maar even laten kijken...
pi_194914716
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik was vanmorgen naar de speeltuin met de jongens, en nu is de duutser met oudste naar de eerste hulp. Die val van 2 meter hoog plat op z'n rug. Niet heel veel pijn maar hij was/is wel erg beduusd en wit en sip, dus toch maar even laten kijken...
:o Schrikken!
pi_194914825
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik ben verbaasd en iets verbaast me.
Hij was verbaasd?
pi_194914839
quote:
Oh :o Beter even laten kijken... kinderen stuiteren best vaak terug, maar toch. Best hoog ook :o
pi_194914841
quote:
ow, dat is schrikken.
Ondernemend kind.
pi_194914843
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Blues het volgende:

[..]

Hij was verbaasd?
Ja joh?
Ja.

:D
pi_194914877
quote:

[..]

Hij was verbaasd?
Hij verbaasTe mij of hij verbaasDe mij...ezelsbruggetje?
En wat kaatje opmerkt: eromheen praten/ schrijven.
Zo moest ik vanmorgen heel diep nadenken over de Indian Summer september day.
Weggelaten en bij tandenpoetsen, ja hoor daar wastie. B-)
Indian Summer.

Non non non...croissantjes vind ik een ramp: eten - kruimels - smaak.
Dan naar frankrijk.
pi_194914985
quote:

[..]

Oh :o Beter even laten kijken... kinderen stuiteren best vaak terug, maar toch. Best hoog ook :o
ja, als hij niet zo beduusd zou zijn dan hadden we het ook nog even aangekeken. Duitser schrijft net dat hij een x-ray krijgt..

Ik heb het nog op video ook, want hij had hetzelfde kunstje al 5x gedaan. Precies nu ging het fout..
  zondag 6 september 2020 @ 12:56:14 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194915204
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]

Zwart goud gelukkig :)

Gaapjes want kind had ruzie met alexa..
en raar gedroomd over tastbare (en natuurlijk evil) meerdere personalities van het vriendje toen ik 16 was.
Ja! Koffie! Goed plan.

Ruzie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 6 september 2020 @ 12:57:14 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194915228
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
G heeft donderdag een voedseldroger gekocht :+ Staat nu te draaien met tomaatjes erin. Ben benieuwd :D
^O^ Tof.
Het lijkt een virus.

Eens zien hoe lang het duurt voor ik er 1 nodig heb :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 6 september 2020 @ 13:00:24 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194915301
Kijkt er hier ook iemand toevallig Mr Robot?

Ik heb het idee dat ik het -helemaal- niet meer snap, nu ik de Fandom wiki van Mr. Robot gelezen heb.....
pi_194915372
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:00 schreef fietsie het volgende:
Kijkt er hier ook iemand toevallig Mr Robot?

Ik heb het idee dat ik het -helemaal- niet meer snap, nu ik de Fandom wiki van Mr. Robot gelezen heb.....
Dat is de bedoeling *O*
Spoilers!
  zondag 6 september 2020 @ 13:04:19 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194915392
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling *O*
Laat ik het om spoilers te voorkomen even zo verwoorden: Als iets in reallife gebeurt, door een persoon die je je inbeeldt. Dan mis ik ff hoe da kan. Of ben ik nu te absoluut in mijn denken :P
pi_194915453
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Laat ik het om spoilers te voorkomen even zo verwoorden: Als iets in reallife gebeurt, door een persoon die je je inbeeldt. Dan mis ik ff hoe da kan. Of ben ik nu te absoluut in mijn denken :P
Geduld, geduld.

Waar ben je ergens?
Spoilers!
  zondag 6 september 2020 @ 13:09:20 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194915498
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geduld, geduld.

Waar ben je ergens?
Seizoen 1 afl 9; hij heeft net zn zus gezoend en 20 dollar gejat in een flashback.
pi_194915561
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Seizoen 1 afl 9; hij heeft net zn zus gezoend en 20 dollar gejat in een flashback.
Ohhhhh, dan komen er nog veel meer vragen. Het is echt veel leuker om dit spoilervrij te kijken hoor :Y
Spoilers!
  zondag 6 september 2020 @ 13:13:14 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194915575
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ohhhhh, dan komen er nog veel meer vragen. Het is echt veel leuker om dit spoilervrij te kijken hoor :Y
Ja die Fandom pagina maakte het echt een Wee Tee Effff. Dus die heb ik maar dichtgeklikt :P
pi_194915751
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja die Fandom pagina maakte het echt een Wee Tee Effff. Dus die heb ik maar dichtgeklikt :P
Ik vind het vaak leuk om het topic in F&S hier mee te lezen.
Spoilers!
pi_194915915
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja! Koffie! Goed plan.

Ruzie?
Alexa wilde het licht niet aan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: