SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Dat kan ik niet zeggen.quote:
Sieben brucke muss ich gehen van ???quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:58 schreef Melting het volgende:
Volgende plaat is uit 2010, maar het origineel was uit 1981 en toen was het wel een top 40 nummer.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Sieben brucke muss ich gehen van ???
quote:
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 5 september 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik ken deze versie niet .Wel die vroegere versie.
Ik kon die versie zo snel niet vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik ken deze versie niet .Wel die vroegere versie.
Die is minder zeikerigquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon die versie zo snel niet vinden.
Weet ook niet of ik die zou herkennen.
Deze versie kende je wel?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon die versie zo snel niet vinden.
Weet ook niet of ik die zou herkennen.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Guys & Dolls - Angel Of The Morning
Dat was toen nog in. Pré-aids tijdperk.quote:
En geen 1,5 meter gedoe...quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was toen nog in. Pré-aids tijdperk.
Wist niet dat ze weer samen waren?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo is het nu: https://www.artiest.nu/artiesten/guys-and-dolls/
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt ruk... ben geen fan van Metallica
Denk dat ze al een tijdje niet meer optreden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo is het nu: https://www.artiest.nu/artiesten/guys-and-dolls/
Ik denk niet dat ze echt samen zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat ze weer samen waren?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat ze al een tijdje niet meer optreden.
Met hun leeftijd zijn ze meer risicogroep dan zanggroep...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat ze al een tijdje niet meer optreden.
Met hun leeftijd zijn ze meer risicogroep dan zanggroep...
Je hebt inderdaad een hoop van die nep impressario websites...quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze echt samen zijn
De tijd dat we nog in het sprookje van overdracht van het virus via deurklinken en cash geld geloofden ligt al maanden achter ons...quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:21 schreef Melting het volgende:
Smerig geld, ik wil je. En dat in deze corona tijd.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
De foto is wat vaag, maar onze huisegel Igor is terug...
[ afbeelding ]
Wat lief!quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verbaas me er elk jaar weer over dat hij nog leeft...quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Altijd goed om te weten dat hij nog leeft.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik slaap standaard met oordoppen in vanwege de katten, ik heb er geen last van...quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Onze egel heeft ons deze week weer een aantal nachten wakker gemaakt met zijn lawaai.
Echte herrieschoppers zijn het.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat lief!
Die beesten maken ook zo'n herrie altijd alsof ze denken dat niemand ze hoort.
Maar het is het waard, toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Onze egel heeft ons deze week weer een aantal nachten wakker gemaakt met zijn lawaai.
Liever een egel dan een mol in de tuin.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het is het waard, toch?
Weet je in ieder geval dat hij nog leeft. Je ziet er weer veel overreden worden.
Ja hoor. Ik had het er vanavond met mijn buurmeisje nog over. Zij was ook wakker geworden, maar moest er ook gewoon om lachen. Ze zijn zo grappig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het is het waard, toch?
Weet je in ieder geval dat hij nog leeft. Je ziet er weer veel overreden worden.
Prachtig ja, we zitten dan 's avonds in de tuin en je hoort 'm gewoon van een kilometer afstand al aankomen met z'n gewroet en geknorquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echte herrieschoppers zijn het.
Wij hadden vorig jaar een hoestende egel in de tuin
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Midas Touch - Midnight Star
Touch, Touch!
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
The Police - Every Little Thing She Does Is Magic
Dan pak ik nog een borrel...quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:47 schreef Melting het volgende:
Vandaag ga ik door tot ongeveer 23.30.![]()
Exactly my wordsquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Wel weer een Volendams inteelt productje...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Hail Hail Rock n Roll - Garland Jeffreys
Die meiden bij onze visboer ook.quote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
Zal ik ook een biertje nemen dan maar?
Wie is we?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond hebben we een Indiaase whisky, de Amrut Kadhambam...
[ afbeelding ]
Kom maar langs, heb er eentje open van 70 jaar oud...quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in een biertje. Als ik cognac had, zou ik dat nu nemen. Maar dat heb ik niet.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in een biertje. Als ik cognac had, zou ik dat nu nemen. Maar dat heb ik niet.
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom maar langs, heb er eentje open van 70 jaar oud...
Proost!quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Toch maar een biertje gepakt
Overdracht via Teams of Zoom lukt helaas nog niet...quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Misschien dat we in de nabije toekomst kunnen 3D faxenquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overdracht via Teams of Zoom lukt helaas nog niet...
De optie borrel delen heb ik ook nig niet kunnen ontdekkenquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overdracht via Teams of Zoom lukt helaas nog niet...
Goed idee.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:00 schreef ok01 het volgende:
[..]
Misschien dat we in de nabije toekomst kunnen 3D faxen
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed idee.
Livelink krijgt wel al een 3D printer...
Komende week is er van mijn werk een meeting voor al het ICT personeel, daar kan je wel een borrelbox voor bestellen. Gezellig, al chips vretend en boerend van het bier voor je webcam zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De optie borrel delen heb ik ook nig niet kunnen ontdekken
Morgen zelfs alquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed idee.
Livelink krijgt wel al een 3D printer...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef MadMaster het volgende:
All My Loving - Manuel van Fawlty Towers
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komende week is er van mijn werk een meeting voor al het ICT personeel, daar kan je wel een borrelbox voor bestellen. Gezellig, al chips vretend en boerend van het bier voor je webcam zitten.
Ik heb gelukkig vakantie...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komende week is er van mijn werk een meeting voor al het ICT personeel, daar kan je wel een borrelbox voor bestellen. Gezellig, al chips vretend en boerend van het bier voor je webcam zitten.
Ik heb gelukkig vakantie...
Zit er geen camera op je laptop?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ben inmiddels wel gewend aan Teams, en voor mij voldoet het prima. Ben blij dat ik geen camera heb
Op mijn laptop wel, maar die gebruik ik nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit er geen camera op je laptop?
Eerste project: webcam in 3D voor Henk printen...quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit er geen camera op je laptop?
Het zal wel vooral voor de kinderen zijn, denk ik. Mijn zoon is al bezig met een bouwtekening voor iets.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er zelf mee gaat doen.
Ik gebruik niet eens meer een gewone printer...
Ik dacht dat je 'patronen' in moest laden die je via de computer uitvoert en voila.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal wel vooral voor de kinderen zijn, denk ik. Mijn zoon is al bezig met een bouwtekening voor iets.
Zo is dat volgens mij ook.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'patronen' in moest laden die je via de computer uitvoert en voila.
Het is mijn ding duidelijk niet...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Kojak - Some Broken Hearts Never Mend
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het is wel goed met jou...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het is wel goed met jou...
Ja, het zijn inderdaad patronen. Maar die is hij dus aan maken/programmeren. Samen met een vriendje voor zijn natuurkunde-profielwerkstuk. Hij gaat een zelfrijdende auto maken. Ze hebben de chips al geprogrammeerd en hij wil met de 3D-printer een mooi omhulsel voor hun auto maken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'patronen' in moest laden die je via de computer uitvoert en voila.
Het is mijn ding duidelijk niet...
Toe maar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het zijn inderdaad patronen. Maar die is hij dus aan maken/programmeren. Samen met een vriendje voor zijn natuurkunde-profielwerkstuk. Hij gaat een zelfrijdende auto maken. Ze hebben de chips al geprogrammeerd en hij wil met de 3D-printer een mooi omhulsel voor hun auto maken.
Ben oprecht benieuwd hoe dat er uit komt te zien...quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het zijn inderdaad patronen. Maar die is hij dus aan maken/programmeren. Samen met een vriendje voor zijn natuurkunde-profielwerkstuk. Hij gaat een zelfrijdende auto maken. Ze hebben de chips al geprogrammeerd en hij wil met de 3D-printer een mooi omhulsel voor hun auto maken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd hoe dat er uit komt te zien...
Of 1 van de vele honderden anderen uit die tijd...quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
Hahaha nou is het wachten op Janis Joplin
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Dit zegt me niks...
Vanmiddag wat kastjes opgeruimd en diverse spullen terug gevonden waarvan ik dacht dat ze kwijt waren.
Een feest der herkenning was het, maar wat een rotzooi kan een mens ook hebben...
Onder de bank ligt hier niks, daar wordt regelmatig stofgezogen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:22 schreef ok01 het volgende:
[..]ik ben ook altijd geshockeerd als ik om de zoveel tijd kijk wat er onder m'n bank ligt. Laatst vond ik daar een CD van Kanye west terug waarvan ik niet wist dat ik die had
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder de bank ligt hier niks, daar wordt regelmatig stofgezogen.
Maar ik vond wel een vergeten boek waar ik onlangs ook nog een exemplaar van had gekocht...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:22 schreef ok01 het volgende:
[..]ik ben ook altijd geshockeerd als ik om de zoveel tijd kijk wat er onder m'n bank ligt. Laatst vond ik daar een CD van Kanye west terug waarvan ik niet wist dat ik die had
Denk het, ik zou alleen niet weten waaromquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk van iemand geleend.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder de bank ligt hier niks, daar wordt regelmatig stofgezogen.
Maar ik vond wel een vergeten boek waar ik onlangs ook nog een exemplaar van had gekocht...
Dat is ook een manier ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Heb mijn biertje net leeggegooid. Het smaakte me toch niet, dus toch op tijd op!
Hier het bier ook niet, dat einde komt toch telkens sneller dan verwacht!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Damn, whisky is nog niet op.
Dank evengoed!
Goedemorgen.quote:
Uh... Daar is het alweer bijna bedtijd voor! Iedereen was voor 07.00 uur wakkerquote:Op zondag 6 september 2020 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zijn de kabouters al wakker?
quote:Op zondag 6 september 2020 08:37 schreef just me het volgende:
[..]
Uh... Daar is het alweer bijna bedtijd voor! Iedereen was voor 07.00 uur wakker
we gaan zo maar op pad, het is lekker weer en vlakbij is het Apenbos...quote:Op zondag 6 september 2020 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is lekker vroeg.
Lekker op tijd onder de wol dan maar.
Veel plezier.quote:Op zondag 6 september 2020 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
we gaan zo maar op pad, het is lekker weer en vlakbij is het Apenbos...
Je mag wel even bij mij langskomen. Mijn zoon is superdruk.quote:
Ik heb net 2 x de trap op en af gelopen naar de 3e verdieping door een piepje van een brandmelder en smeulend plastic lucht. Eerst gewoon maar een op "inspectie" toen ik nog even de brievenbus bekeek.quote:Op zondag 6 september 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag wel even bij mij langskomen. Mijn zoon is superdruk.
Geen idee maar ik hoorde het piepje op de begane grond al. Zou er knettergek van worden.quote:Op zondag 6 september 2020 23:47 schreef livelink het volgende:
Hopelijk is het niks Rafeiro. Is er niemand thuis op de 3e verdieping dan?
Uitslapen komt in jouw woordenboek niet voor zekerquote:
Heel soms wel.quote:Op maandag 7 september 2020 07:19 schreef just me het volgende:
[..]
Uitslapen komt in jouw woordenboek niet voor zeker
Omdat ik zo moe was ben ik vroeg gaan slapenquote:Op maandag 7 september 2020 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel soms wel.
Jij bent ook vroeg vandaag.
Waren de kabouters zo vermoeiend?quote:Op maandag 7 september 2020 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik zo moe was ben ik vroeg gaan slapen
Nogal jaquote:Op maandag 7 september 2020 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Waren de kabouters zo vermoeiend?
Oh absoluutquote:
Nee. lekker thuis gebleven.quote:Op maandag 7 september 2020 07:25 schreef just me het volgende:
[..]
Oh absoluut
heb jij nog iets leuks gedaan ?
Daar is het goed weer voor, veel plezier !!quote:Op maandag 7 september 2020 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. lekker thuis gebleven.
Zo meteen richting open lucht museum in Arnhem.
Dank je wel.quote:Op maandag 7 september 2020 07:32 schreef just me het volgende:
[..]
Daar is het goed weer voor, veel plezier !!
Veel plezier daar, vergeet de Molukse barak niet te bezoeken.quote:Op maandag 7 september 2020 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op maandag 7 september 2020 07:46 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Veel plezier daar, vergeet de Molukse barak niet te bezoeken.
Wij zakken vandaag af naar Hilvarenbeek...
Yep, dit is mijn eerste vakantie week, waarbij mw. MM de rest van de week nog moet werken.quote:Op maandag 7 september 2020 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Jullie gaan de Beekse Bergen met een bezoekje vereren?
Veel plezierquote:Op maandag 7 september 2020 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is voor mij heel lang geleden.quote:Op maandag 7 september 2020 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dit is mijn eerste vakantie week, waarbij mw. MM de rest van de week nog moet werken.
Dus vandaag samen op pad, de wildernis in...
Hoe herken ik je tante?quote:Op maandag 7 september 2020 07:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is voor mij heel lang geleden.
Doe mijn tante de groeten, die heb ik al 40 jaar niet meer gezien.
Veel plezier.quote:Op maandag 7 september 2020 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dit is mijn eerste vakantie week, waarbij mw. MM de rest van de week nog moet werken.
Dus vandaag samen op pad, de wildernis in...
quote:Op maandag 7 september 2020 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe herken ik je tante?
Lange nek, slurf of een gewei?
Goedemorgen.quote:Op maandag 7 september 2020 07:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik heb me wel vermaakt daar.
Goedemorgen
Wat ik me herinner is een dikke huid.quote:Op maandag 7 september 2020 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe herken ik je tante?
Lange nek, slurf of een gewei?
Ik heb in t zonnetje gegolfdquote:Op maandag 7 september 2020 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker joh, die weersvoorspellingen. Gisteravond zou er nog 1 buitje komen en daarna prima weer, dus ik hing gisteravond een was op. Hij hing net en toen kwam dat buitje, dat een stortbui werd en sindsdien is het volgens mij niet droog geweest. Voor vandaag staat er: aangenaam herfstdage. Nou euh, niet hier, want het stortregent
Ik ga zo de lakens nog even buiten ophangen kijken of ze willen drogen! Ik zal wel in de gaten houden of het gaat regenen.quote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk. Hier schijnt de zon nu ook af en toe, maar de lucht ziet er dreigend uit
Ja leukquote:Op maandag 7 september 2020 15:07 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Vanavond weer een DJ11-show. Ik moet nog even kijken hoe laat ik begin: 19:00 of 19:30 uur.
Mission accomplished.quote:Op maandag 7 september 2020 07:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is voor mij heel lang geleden.
Doe mijn tante de groeten, die heb ik al 40 jaar niet meer gezien.
Voor de vroege vogels: ongeveer om 19:21 uur beginnen de vooraf-tracks.quote:Programma van vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Golden Oldies (and some new stuff...)
Dan zet ik die nog aan en dan even naar de winkel. Dan heb je toch 3 luisteraars, maar beetje vage dagen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga het even rustig aan doen met muziek uitzoeken. En ik moet nog even wat eten. Dus ik begin om 19:30 uur.
[..]
Voor de vroege vogels: ongeveer om 19:21 uur beginr de persconferentie.
Er is altijd wel wat eetbaars te vinden.quote:Op maandag 7 september 2020 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan zet ik die nog aan en dan even naar de winkel. Dan heb je toch 3 luisteraars, maar beetje vage dagen.
Dus dan maar laat naar de winkel en hopen op brood.
Oei...quote:Op maandag 7 september 2020 19:25 schreef Rafeiro het volgende:
Maar denk dat er in kilo's meer ontbijt voor de vogels ligt dan voor mij.
10-20 kilo gok ik. Dat gaat bij mij over datumquote:
Het zal vast wel wat langer goed blijven. Anders moet je zelf maar aan de zonnebloempitten of zo.quote:Op maandag 7 september 2020 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
10-20 kilo gok ik. Dat gaat bij mij over datum![]()
Maar dat haal ik altijd bij groothandel![]()
![]()
![]()
moeten het wel goed hebben
Ook een ideequote:Op maandag 7 september 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het zal vast wel wat langer goed blijven. Anders moet je zelf maar aan de zonnebloempitten of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stakka Bo - Here We Go (12-inch version)
quote:Op maandag 7 september 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Toch vond ik September beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stakka Bo - Here We Go (12-inch version)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op maandag 7 september 2020 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mission accomplished.
Groeten terug...! 🐘
Bedoel je everything but the girl? Ik vond het origineel net iets fijner.quote:
Ook welkomquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Zoals bijna altijd geldt ook vanavond: er staat genoeg muziek klaar, maar suggesties / verzoekjes zijn altijd welkom via DM.
Yupquote:Op maandag 7 september 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoel je everything but the girl? Ik vond het origineel net iets fijner.
Fijn nummer inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Ashe - Save Myself
Inmiddels is er ook een videoclip bij dit nummer; één van de meest catchy, prettige liedjes van dit jaar.
Zo hoort het niet hè?quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een verzoekje van Livelink, gelukkig in een versie waarop ik invloed heb kunnen uitoefenen
Tevens één van de meest gedraaide tracks ooit in mijn shows.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Heaven 17 - Temptation (Brothers In Rhythm remix edit)
Ik heb dit vast al 10 keer eerder gezegd, maar wat mij betreft één van de beste remixes allertijden.
Mijn enige eis was dat het energiek moest zijn. En dat is het..quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo hoort het niet hè?
Wel de versie draaien die aangevraagd wordt.
Dat scheelt.quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn enige eis was dat het energiek moest zijn. En dat is het..
Mmm.... dat is minder.quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb het nodig. Ik ben een beetje uitgeput. Mijn zoon is al dagen hyper en trekt alle energie uit me.
Vervelend.quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb het nodig. Ik ben een beetje uitgeput. Mijn zoon is al dagen hyper en trekt alle energie uit me.
Pas je wel goed op jezelf?quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
School weer begonnen en op school geconfronteerd met allemaal nieuwe regels (ivm corona). En hij slaapt nog steeds nauwelijks.quote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm.... dat is minder.
Weet je ook waarom hij zo hyper is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |