Ditquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:29 schreef Moira het volgende:
Nou die had ik toch niet echt gemist de afgelopen 6 maanden hoor
Ik zal juichen.gifquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef Justevo het volgende:
*allemaal heel geschrokken reageren*
Wat is dat toch slecht.
Molleneilandquote:
Het is in alle opzichten een budget seizoen. Opdrachten, productie en kandidaten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het leuk doordat je de kandidaten al wel kent en wat er waarschijnlijk nog wel voor jubilieum-gedoe voorbij gaat komen, maar het spel en de opdrachten gaan waarschijnlijk weer net zo matig zijn als altijd.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef Cee het volgende:
“Wie is de drol”, ja dat is die bruine slechtziende saboteur.
Dat verwacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het leuk doordat je de kandidaten al wel kent en wat er waarschijnlijk nog wel voor jubilieum-gedoe voorbij gaat komen, maar het spel en de opdrachten gaan waarschijnlijk weer net zo matig zijn als altijd.
Niemand verwacht heldendaden van hem.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is praten over Moltalk ook hier?
Nee in vblquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is praten over Moltalk ook hier?
Ik kan het risico nemen van de programmamakers wel waarderen, tenminste als de Mol echt die vrijstellingen stiekem gejat heeft. Mooi voor de laatste aflevering. Bijna Vlaams.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Of vermomd.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kan het risico nemen van de programmamakers wel waarderen, tenminste als de Mol echt die vrijstellingen stiekem gejat heeft. Mooi voor de laatste aflevering. Bijna Vlaams.
Of zou het treurig via een luikje gedaan zijn?
Als monnikquote:
Ja idd.quote:
Mwah, alleen Tygo en Horace.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
Mannelijke kandidaten zijn wel heel leuk gekozen dit seizoen. Vrouwen niet heel bijzonder.
Dat denk ik niet hoor. Als de mol tijdens de eerste paar zinnen van de speech van de oud-mol opduikt, is de kandidaat nog zo geconcentreerd dat die echt niet denkt aan omdraaien.quote:
Ja. De Mol kijkt dan of wat de anderen doen en weet dan al dat het mislukt. Of probeert vooral chaos te creëren. Of beide.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij zoiets is iemand die goed staat eigenlijk eerder verdacht dan wie het fout heeft. Bij zulke opdrachten als de Mol ziet dat het fout staat gaat de Mol dan vaak zelf wel bij het juiste staan.
Jeroen is ook leukquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, alleen Tygo en Horace.
Welke vent?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef xzaz het volgende:
Als die vent niet de mol is weet ik het ook niet.
Ja iedereen hier heeft blijkbaar een hekel aan Ron en Tina, ik weet alleen niet precies waarom.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We waren het er juist over eens dat hij dat niet heeft
Tina snap ik ook niet. Ron wel. Is een verschrikkelijke man en ook nog eens heel nep.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja iedereen hier heeft blijkbaar een hekel aan Ron en Tina, ik weet alleen niet precies waarom.
ik heb idd ook niets met hem,quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We waren het er juist over eens dat hij dat niet heeft
Hij wil verdacht gevonden worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:54 schreef Moira het volgende:
Horace: "Ik heb geld, daar was ik niet zo heel blij mee, maar dat weet niemand"
Blijft een opvallende hoor
nadia is een best lege hulsquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:55 schreef Magica het volgende:
Ik vind tina juist wel leuk![]()
Maar ze heeft paar maanden geleden nog meegedaan![]()
Ik vind Nadia en Horace niks aan
Terwijl die daarvoor nog zei dat die er blij mee was.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:54 schreef Moira het volgende:
Horace: "Ik heb geld, daar was ik niet zo heel blij mee, maar dat weet niemand"
Blijft een opvallende hoor
Ja. En dit soort bedragen pakken mollen helaas nog wel eens.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:56 schreef Moira het volgende:
Ik vind het juist een makkelijke ¤250 voor de mol om te pakken om van de radar te verdwijnen en ondertussen die ¤250 nooit in de pot te brengen
En de W in spiegelbeeld Mquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:55 schreef Charrell het volgende:
[ afbeelding ]
Hmzzz, eerste opdracht: spiegelopdracht...
R in spiegelbeeld![]()
En zo zitten we weer meteen helemaal in het spel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:58 schreef TLC het volgende:
Ellie Lust is de enige deelnemer die na deelname van beroep is veranderd (dat moet dan op wedergeboorte slaan)
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:58 schreef TLC het volgende:
Ellie Lust is de enige deelnemer die na deelname van beroep is veranderd (dat moet dan op wedergeboorte slaan)
Tina was de minst fanatieke van het stel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:13 schreef ArannaeCor het volgende:
Leuk dat Ron nu een ronde verder is gekomen. Jammer voor Tina, ik vind haar wel ok.
Ik hoop dat Horace of Tygo de mol is, die vindt ik echt leuk, bij de vrouwen zou ik alleen Peggy leuk vinden. Horace heeft echter als enige geld gepakt, dus wel apart. =/
En ook geld uit de pot gehouden, tegen Patrick met haar 'zullen we er toch nog eentje doen', bij de verkeerde spiegel staan (ook al zegt dat niet alles). En volgens mij was het Horace die alle drie die spiegels vond.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:58 schreef TLC het volgende:
Je zag een schaduw rechts achter toen ze omkeek. Zou ze iemand gezien hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:57 schreef svann het volgende:
Of de mol kwam meteen achter Nickie aan, op het moment dat ze op de rug van de mol afliep en daarop gefocust was.
Heerlijk genieten inderdaad, Italiëquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Leuk dat het weer begonnen is.
Mooie omgevingquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk genieten inderdaad, Italië
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik haak al na 1 aflevering af. Wat een mispeer dit. Sowieso stoort de nlse versie me al jaren als je de creativiteit van de Belgen ziet. Keukenkampioen divisie vs Champions League
Allemaal 40+'ers en de jongste deelneemster is verstopt onder een laag plamuur.quote:Op zondag 6 september 2020 07:30 schreef roos94 het volgende:
Er zit geen 1 hunk of babe in dit seizoen
Waar is miljuschka als je dr nodig hebt
Jaaa dat zag ik ook! Vond dat vrij apart..quote:Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef OmniRocket het volgende:
als Nikki omdraait kan je een schaduw zien op de muur achterin aan de rechterkant. Onder de muurtekening bij de kast gaat deze van rechts naar links.
Peggy was wel een babe in haar eigen jaarquote:Op zondag 6 september 2020 07:30 schreef roos94 het volgende:
Waar?quote:Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef OmniRocket het volgende:
als Nikki omdraait kan je een schaduw zien op de muur achterin aan de rechterkant. Onder de muurtekening bij de kast gaat deze van rechts naar links.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 september 2020 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel grappig.
Moeten we nog een lachband instarten voor je? Helpt je dat?
Peggy is een stuk aantrekkelijker dan Miljuschka ondanks het leeftijdsverschil van 10 jaar.quote:Op zondag 6 september 2020 07:30 schreef roos94 het volgende:
Ook gezien, dan zou zij dus de mol hebben kunnen spotten?quote:Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef OmniRocket het volgende:
Ehhhhh. Smaken verschillen.quote:Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Peggy is een stuk aantrekkelijker dan Miljuschka ondanks het leeftijdsverschil van 10 jaar.
Ik heb nu meerdere video's met het betreffende moment gezien, al dan niet in vertraging, en ik zie het niet.quote:Op zondag 6 september 2020 12:17 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Heel moeilijk te zien, maar op 11:50 bij deze video wordt het vertraagd afgespeeld
Kan dan toch ook haar schaduw zijn vanwege de draai die ze maakt?quote:Op zondag 6 september 2020 13:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De shaduw beweegt achter de pijl van rechts naar links
Denk ik niet, ze is de grootste en de langste in de groep.. maar ZO groot nou ook weer niet, dat het rijkt naar die muur.quote:Op zondag 6 september 2020 14:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan dan toch ook haar schaduw zijn vanwege de draai die ze maakt?
Ja weet niet....met bepaalde lichtinval ofzo, extra lamp bij de cameraquote:Op zondag 6 september 2020 14:59 schreef Charrell het volgende:
[..]
Denk ik niet, ze is de grootste en de langste in de groep.. maar ZO groot nou ook weer niet, dat het rijkt naar die muur.
Milouskagodinquote:Op zondag 6 september 2020 15:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Van de instagram van Kim:
[ instagram ]
Zijn reactie op de schermen doet mij vermoeden dat hij de mol is. Ik weet niet hoe hij reageerde in het eerste seizoen dat hij meedeed, maar hij was er nu wel vrij kalm bij.quote:Op zondag 6 september 2020 17:11 schreef roos94 het volgende:
Ik zit er weer helemaal in. Zo leukalleen Patrick is een probleempje. Ik kan hem niet uitstaan en heb ook persoonlijke aanvaringen gehad met deze meneer. Dus God zij genadig en vliegt hij er snel uit
![]()
Ja hij zal het wel zijn. Ik vond Kees Tol en Margriet ook uberkut vanaf aflevering 1 en we weten hoe dat liepquote:Op zondag 6 september 2020 17:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zijn reactie op de schermen doet mij vermoeden dat hij de mol is. Ik weet niet hoe hij reageerde in het eerste seizoen dat hij meedeed, maar hij was er nu wel vrij kalm bij.
Kan me niet voorstellen dat hij alles zelf heeft verzonnenquote:Op zondag 6 september 2020 18:50 schreef Pino112 het volgende:
Lavezzi Rutjes presenteert nu Mollenstreken, op NPO3. Dat kind is 7
Ik heb een tijdje geleden ook al gesteld dat alle oud-mollen de revue gaan passeren in deze versie, simpelweg vanuit de gedachte dat ze met deze jubileum versie, de tweede editie in 2020 zelfs, flink willen uitpakken. De opnames hebben plaatsgevonden voor het Corona tijdperk en niet te ver van huis, dus dat kan allemaal makkelijk.quote:Op zondag 6 september 2020 17:11 schreef OmniRocket het volgende:
overigens had ik bij Moltalk het idee dat Vivienne zich versprak over dat de andere oud mollen ook nog langskomen. Ik had ook het idee dat Rop en Marlijn ook niet precies wisten hoe ze moesten reageren.
Alle drie weten ze vermoedelijk dat de andere mollen ook nog langskomen.
Lavezzi. Wat een naam. Wel toepasselijk voor een Italiaans seizoen.quote:Op zondag 6 september 2020 18:50 schreef Pino112 het volgende:
Lavezzi Rutjes presenteert nu Mollenstreken, op NPO3. Dat kind is 7
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op zondag 6 september 2020 17:11 schreef roos94 het volgende:
Ik zit er weer helemaal in. Zo leukalleen Patrick is een probleempje. Ik kan hem niet uitstaan en heb ook persoonlijke aanvaringen gehad met deze meneer. Dus God zij genadig en vliegt hij er snel uit
maar de mensen die je eruit wil blijven meestal tot de finale is mijn idee
![]()
Patrick swipete hem naar links op grindr.quote:Op zondag 6 september 2020 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan dan?
Welke man ken je die Roos heetquote:Op zondag 6 september 2020 19:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Patrick swipete hem naar links op grindr.
Hm, dat had ik idd zelf ook kunnen bedenken.quote:Op zondag 6 september 2020 19:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Welke man ken je die Roos heet
Jan Roos....quote:Op zondag 6 september 2020 19:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Welke man ken je die Roos heet
Zou er ook nog aandacht voor de eerste 3 mollen zijn?quote:Op zondag 6 september 2020 15:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Van de instagram van Kim:
[ instagram ]
Rik...quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
Er is hier vast wel een molloot die mij al kan vertellen wie (waarschijnlijk) de mol is. Wil even pronken bij vrienden, familie en kennissen dat ik het de eerste aflevering al weet. Wie is het? 😀
Peggyquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
Er is hier vast wel een molloot die mij al kan vertellen wie (waarschijnlijk) de mol is. Wil even pronken bij vrienden, familie en kennissen dat ik het de eerste aflevering al weet. Wie is het? 😀
Ronquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
Nikkiequote:Op dinsdag 8 september 2020 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
Peggyquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
Horacequote:Op dinsdag 8 september 2020 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
Mannenlogicaquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, 2 stemmen voor Peggy. Dan ga ik ervan uit dat dit de mol is.
Mannen zijn niet zo slim. Maar voor nu denk ik ook Peggyquote:
Even beetje plagenquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mannen zijn niet zo slim. Maar voor nu denk ik ook Peggy
Ha haquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Fair enough. Ik zal Ron als back-up plan inbouwen ^^
Ja ik loop achter, komt eraanquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:14 schreef superniger het volgende:
Waar is het topic voor aflevering 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |