g.d. vernoemd naar zijn twee vaders.quote:Op zondag 6 september 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rare naam. Zal wel weer zo’n buutnlander zijn.
wat voor burgerquote:Op zondag 6 september 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rare naam. Zal wel weer zo’n buutnlander zijn.
Buitenlandse burger.quote:
WALLYBURGER: Zoals de hamburger, maar met gerookt spek van het Bonte Bentheimer varken en met Wallysaus gemaakt volgens ons geheime recept. ¤13,-quote:
prijzig voor ubereatsquote:Op zondag 6 september 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
WALLYBURGER: Zoals de hamburger, maar met gerookt spek van het Bonte Bentheimer varken en met Wallysaus gemaakt volgens ons geheime recept. ¤13,-
Waardeloze dikzak.quote:
Ik ben 100% tegen kunstgras (en racisme)quote:Op zondag 6 september 2020 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Sliding op matig kunstgras = brandplek op je knie
Ik ook.quote:Op zondag 6 september 2020 19:37 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond undercover. Daar heb ik best zin in.
2030 op de belgquote:Op zondag 6 september 2020 19:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Komt alleen best wel laat online!
Heb ik ooit gehad in Nimma. Weinig mis mee.quote:Op zondag 6 september 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
WALLYBURGER: Zoals de hamburger, maar met gerookt spek van het Bonte Bentheimer varken en met Wallysaus gemaakt volgens ons geheime recept. ¤13,-
nieuwequote:Op zondag 6 september 2020 19:43 schreef Charrell het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe? Dacht de oude...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |