SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was eigen keus, lijkt mequote:Op zaterdag 5 september 2020 17:19 schreef Montov het volgende:
Niet handig om Dumoulin op te offeren terwijl hij nog 5e in het klassement staat.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:19 schreef Montov het volgende:
Niet handig om Dumoulin op te offeren terwijl hij nog 5e in het klassement staat.
Dat was voor de Tour in principe al wel duidelijk toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Tom dus de superknecht van Roglic definitief
Ik snap die verbazing ook niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was voor de Tour in principe al wel duidelijk toch?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
DUMOULIN IS DE CUCK VAN ROGLIC GENOT.
We hebben hier geeneens een Jumbo, wel vier AH.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef TheRacingElf het volgende:
Voortaan maar weer boodschappen doen bij de Appie...
Voor mij wel, maar het lijkt alsof sommigen dat niet wilden zienquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onwetendheid, domheid wat is het.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap die verbazing ook niet.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:22 schreef groenen het volgende:
Keiharde Jumbofail, Tom had hier gewoon bijgezeten.
Niermann drama.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:22 schreef groenen het volgende:
Niermann drama.
Hij was heel sterk in de slotrit van de Dauphiné, terwijl hij normaal enkel beter zou worden. Roglic als kopman is logisch uiteraard, maar had Dumoulin wel als nummer 2 verwacht en niet direct als superknecht.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
dagjesvolkquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onwetendheid, domheid wat is het.
Ik had Niermann hier inmiddels niet meer verwacht hoor, wel realistisch blijven.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:22 schreef groenen het volgende:
Niermann drama.
Hij wil echt dat geel niet....quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Bernal op breken en Roglic trekt niet door. Vreemd.
Ik had dit een beetje als hetzelfde gezienquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij was heel sterk in de slotrit van de Dauphiné, terwijl hij normaal enkel beter zou worden. Roglic als kopman is logisch uiteraard, maar had Dumoulin wel als nummer 2 verwacht en niet direct als superknecht.
Nee joh, komt op eigen tempo terugquote:
Tja, COVID-19 heeft de helft van de toeschouwers gedood, dus dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:24 schreef Zorro het volgende:
Je ziet dat met de corona de bergen een stuk leger zijn met toeschouwers he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |