https://sportnieuws.nl/vo(...)live-nations-league/quote:Het Nederlands elftal voetbalt vrijdagavond voor het eerst in 9 maanden weer eens een wedstrijd. De ploeg van interim-bondscoach Dwight Lodeweges begint het nieuwe seizoen van de Nations League met 2 thuiswedstrijden. De duels worden gespeeld in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam en er zijn geen fans welkom.
Dus wil je vast op tv de wedstrijden volgen. Dat kan gelukkig! Vrijdagavond 4 september om 20.45 uur begint Nederland-Polen. De wedstrijd is live te kijken op NPO 1. Vanaf 20.25 uur, na het Journaal van 20.00 uur, begint daar de voorbeschouwing. Op Ziggo Sport of FOX Sports is de wedstrijd NIET live te zien. Deze tekst leest niemand en staat er ook enkel om de OP een beetje te vullen.
Van promenade krijg ik plaatsvervangende schaamte, zo slecht vind ik hetquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind je deze grap grappiger dan Promenade?
Nee hoor, gewoon een Nederlander en een Pool.quote:
Oh, ik kijk gewoon naar de wedstrijdquote:
Whahahaquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een Nederlander en een Pool.
Alleen als ie voor Ajax gaat spelen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:13 schreef Bugno3 het volgende:
Denken jullie dat Wijndal een vaste waarde wordt in NL XI?
Denk prima vervanger als NICO vertrekt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alleen als ie voor Ajax gaat spelen.
whales.jpgquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een Nederlander en een Pool.
Wie ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:13 schreef Bluedisplay het volgende:
We lopen langs de promenade van de actualiteit
Ja leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die lange mouwen zijn een beetje vreemd gestikt.
Dan zal het wel aan Promes liggenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:16 schreef PSVCL het volgende:
Promes mist veel te veel kansen ,is bij Ajax ook het geval
UPquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:16 schreef Bugno3 het volgende:
Als ik Dwight zie denk ik altijd hieraan
[ afbeelding ]
Haha, voelt te ongemakkelijk hè.quote:
Ze hebben zich nooit positief uitgesproken tegenover die rellen. Alleen tegen racisme.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef Viesdik het volgende:
Mijn interesse in het voetbal lijkt sinds die pro BLM spelers in het Nederlands elftal volledig verloren te zijn.
De leeuw in mij is weg
Oke Hans dank jequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef Viesdik het volgende:
Mijn interesse in het voetbal lijkt sinds die pro BLM spelers in het Nederlands elftal volledig verloren te zijn.
De leeuw in mij is weg
Prima afgestuct.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Polen hebben een muurtje opgetrokken voor het penaltygebied.
Van wie ben jij de kloon?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef Viesdik het volgende:
Mijn interesse in het voetbal lijkt sinds die pro BLM spelers in het Nederlands elftal volledig kwijt te zijn.
De leeuw in mij is weg
Bedankt, Braddie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef Viesdik het volgende:
Mijn interesse in het voetbal lijkt sinds die pro BLM spelers in het Nederlands elftal volledig kwijt te zijn.
De leeuw in mij is weg
Viesdom.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef Viesdik het volgende:
De leeuw in mij is weg
Normaal zou je geen vakwerk verwachten van de Polen, maar vooralsnog laat het muurtje niks door.quote:
Als Beekie nou niet geblesseerd was geraakt had hij mee kunnen doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
Daar liet Veltgod zich weer eens als een pupil wegzetten
Eerste week na de garantieperiode lekkage. Genot.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal zou je geen vakwerk verwachten van de Polen, maar vooralsnog laat het muurtje niks door.
Ze moesten wel effe meedoen met die actquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef Viesdik het volgende:
De leeuw in mij is weg
Dat is echt totaal debiel. Ook al ben je het ( zoals @Mani89 ), dan nog ga je jezelf echt niet zo noemenquote:
nou.. dat is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben zich nooit positief uitgesproken tegenover die rellen. Alleen tegen racisme.
Dat is een individu, niet het hele team.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
nou.. dat is niet helemaal waar.
Moet je de Tweet history van die gekke man met hoed en tattoo's een bekijken
Misschien staat daar het doel 20 meter naar links, dan is het opeens een goed schotquote:
Depay heeft een stoornis, die moet je niet serieus nemen, oelewapper.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Oeeh, iemand draagt een hoed en heeft tattoo's. RAAARRRRRquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Met die hoge ballen voor steeds kan dat primaquote:
Daddy issues.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Depay heeft een stoornis, die moet je niet serieus nemen, oelewapper.
Het is dan ook nog gewoon zomerquote:
Hallo makkerquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Hateboer met Dumfries vergelijkenDumfries is mokerslecht in Oranje
Hallo makkerquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Klopt ,dan komen er tenminste voorzettenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met die hoge ballen voor steeds kan dat prima
liever WKtje met Nigeria - Japan om 2 uur snachts vriendquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet het gewone voetbal, dit is zomeravondvoetbal.
Vieze mond genotquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Vd Looi aids is een groot fan van Hateboer
Ga jij eens aan je scriptie werken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:23 schreef KingRoland het volgende:
waarom kijk je niet dan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik mis niet veel zo te lezen. Gelukkig maar.
Misschien zag hij dat je je naam had veranderd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn kat valt mij aan.
Pleurisbeest.
namquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien zag hij dat je je nam had veranderd.
Ik ben al met Abstract begonnenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga jij eens aan je scriptie werken.
Maak dat beest gewoon dood.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn kat valt mij aan.
Pleurisbeest.
Schop hemquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn kat valt mij aan.
Pleurisbeest.
namquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien zag hij dat je je nam had veranderd.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben al met Abstract begonnen
en het Griekenland van 2004 en het Denemarken van 1992quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Nederland kan inderdaad gewoon Europees kampioen worden, want dit Nederland is niet minder dan het Portugal van 2016.
Kan primaquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig wordt Nederland Europees kampioen.
Dat Denemarken wordt wel stelselmatig onderschat.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en het Griekenland van 2004 en het Denemarken van 1992
Danish Dynamite genotquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Denemarken wordt wel stelselmatig onderschat.
Mwa, denemarken '92 wordt wat onderschat, dat was een serieus team.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en het Griekenland van 2004 en het Denemarken van 1992
Bericht 100% gewijzigd door onlogisch op 04-09-2020 21:28:47quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 04-09-2020 21:26:37
Naar het schijnt werd dat elftal van de camping geplukt omdat de pleuris uit brak op de Balkan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel inderdaad niet beter dan dit Nederland, maar ook wel een pak beter qua materiaal dan de lollergriekjes van 2004. Het was ook meer de manier waarop natuurlijk. (dat ze zich niet hadden gekwalificeerd enzulks)quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik leuk voor je makker.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Met dank aan @:3rr0r kijk ik nu ook.
Mexicano en ik hebben samen besloten om ook de tweede helft mee te pakken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Ik weet niet of ik zin heb om de tweede helft te gaan kijken.
3rr0r is een lieve jongenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Met dank aan @:3rr0r kijk ik nu ook.
Joegoslavie was in die tijd extreem goed.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar het schijnt werd dat elftal van de camping geplukt omdat de pleuris uit brak op de Balkan.
Dat doet verder weinig af aan de kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar het schijnt werd dat elftal van de camping geplukt omdat de pleuris uit brak op de Balkan.
Dit krijgt een likequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano en ik hebben samen besloten om ook de tweede helft mee te pakken.
User @Scrummie2.1 ontvangt graag (likes ook trouwens)quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:29 schreef KingRoland het volgende:
owja die like feature heb ik nog niet geprobeerd
Goed bezig. Ja, je hebt er ze er altijd tussen zitten, die klootzakken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er wat voorzichtiger mee. Sinds er een snitch in ons midden is
Waarom zat Michael Laudrup toen eigenlijk niet bij de selectie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel inderdaad niet beter dan dit Nederland, maar ook wel een pak beter qua materiaal dan de lollergriekjes van 2004. Het was ook meer de manier waarop natuurlijk. (dat ze zich niet hadden gekwalificeerd enzulks)
ROKENquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga alvast roken, dit is wel klaar
Hey Rolandquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:29 schreef KingRoland het volgende:
owja die like feature heb ik nog niet geprobeerd
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er wat voorzichtiger mee. Sinds er een snitch in ons midden is
en wijnaldum?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een individu, niet het hele team.
Geblesseerdquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom zat Michael Laudrup toen eigenlijk niet bij de selectie?
Een Van Bommel/Van Bastentjequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom zat Michael Laudrup toen eigenlijk niet bij de selectie?
Je oma?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik ga in de rust even douchen
Ter info
Weet je wie er ook gingen douchen in Polen?
Hey Haags ouwe reus.quote:
Nou?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik ga in de rust even douchen
Ter info
Weet je wie er ook gingen douchen in Polen?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hey Haags ouwe reus.
Laatst nog langs voorburg geweest. Veel aziaten te vinden daar
Ben je niet klaar inmiddels?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker hoor beetje aan scriptie werken jij
ben in juni begonnen bij het bedrijf, maar nog niet met scriptie. Begon vorige week officieelquote:
Deze man weetquote:
User @Buitendam en forum admin GGMM hebben hier een duidelijke mening over.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Heb deze helft vooral aan de blikjes knakworst gedacht die ik vanochtend heb ingekocht.
die heeft zeker zo'n pluk shagquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de lekkerste van de wereld
Zus van Kim jung un?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een echte liefhebber likt daar moeiteloos omheenquote:
wat is je moeder?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Depay heeft een stoornis, die moet je niet serieus nemen, oelewapper.
Bald nonce.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even gezapt naar Peter Gillisgenot
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Niet zo goed houdbaar als Elise
Opgewonden worden van de bouw van een 13 jarig jongetjequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen show vanavond.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Zipportal al de gasten van Op1 vermeld?
F1 café allenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
22 euro plus abo vind ik echt tiefesduurquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Mexicano en ik gaan naar Mulan kijken
pak het van een andere bron welquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22 euro plus abo vind ik echt tiefesduur
Duh, maar ik vind het echt geldklopperijquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pak het van een andere bron wel
Moeke Bellemans bij Jinekquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
Ruud Gullit op de boot gezet en een Westmalle Dubbel gepakt @:Muskusboktor57
Hoi Borisdelul!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:48 schreef BorisDeLul het volgende:
![]()
Op tijd aan boord voor de altijd spectaculaire tweede helft van Oranje.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:48 schreef BorisDeLul het volgende:
![]()
Op tijd aan boord voor de altijd spectaculaire tweede helft van Oranje.
doordouwen ook al is het kutquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:49 schreef RamboDirk het volgende:
Welk statement probeert het elftal te maken me dit slechte voetbal?
Om likes vragenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:49 schreef Coco. het volgende:
Indien animo dan na de wedstrijd nog een potje.
Maar dan moet er wel gescoord worden.
Like deze post voor animo.
Goed zo!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een poll zeg, jeetje.
Mijn respect ben je in ieder geval kwijt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een poll zeg, jeetje.
Ik wou het al vragen, dus ik ben voor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:49 schreef Coco. het volgende:
Indien animo dan na de wedstrijd nog een potje.
Maar dan moet er wel gescoord worden.
Like deze post voor animo.
Dat ie zelf maar in zijn eigen rol gaat zittenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Zitten jullie wel eens in een Koeman rol?
Geen idee, staat niks op de socials over Simba. Maak mij zorgen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand hoe het met Simba gaat?
Beter dan in zn eigen drol, hahahahahahaquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ie zelf maar in zijn eigen rol gaat zitten
gayquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Even thee drinken
met 1 klontje suiker
Gevoerd aan de lijger.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand hoe het met Simba gaat?
Hopelijk is Simba niet ziekquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen idee, staat niks op de socials over Simba. Maak mij zorgen.
Kwam wel dit hilarische plaatje tegen, keiharde diss.
[ instagram ]
Hahaquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beter dan in zn eigen drol, hahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |