abonnement Unibet Coolblue
pi_195118177
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:32 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Dat die dochters überhaupt meedoen aan het programma...

Volgens mij staat Stacey ook meer te janken op het vliegveld omdat ze weet dat ze aan een compleet kansloze missie begint en niet omdat ze - wat ze zelf zegt - ontroerd is doordat Florian alles achter zich laat.

Vraag me ook af hoe ze aan het geld komen. Hebben ze überhaupt een baan? Met die nagels kan je sowieso niet typen of iets :')
Dat laatste vraag ik me ook af dus.
pi_195118311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat laatste vraag ik me ook af dus.
Van Wikipedia:
Silva and her sister Stacey co-founded a clothing brand called House of Eleven in 2012.[4][5] The brand has been worn by several celebrities, including Nicki Minaj, Demi Lovato and Jessica Alba.[6][7] The sisters also have a production company, Eleventh Entertainment.[8] The sisters served as co-executive producers with their father, Mike Silva, on the comedy film White T (2013), starring Jerod and Jamal Mixon.[8] The sisters provided background vocals for one song on White T. Eleventh Entertainment and AmVic Entertainment also produced the film Soul Ties (2015). In 2018, Silva and her sister released their debut dance-pop song, called "Lock Your Number."[9] Their second song, "Always In My Heart" was released the following year.[10] The song was a tribute to their late brother.[10]

Van dat kledingmerk heb ik idd wel eena gehoord... niet gek voor zo'n stel leeghoofden :')
pi_195119574
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:06 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Van Wikipedia:
Silva and her sister Stacey co-founded a clothing brand called House of Eleven in 2012.[4][5] The brand has been worn by several celebrities, including Nicki Minaj, Demi Lovato and Jessica Alba.[6][7] The sisters also have a production company, Eleventh Entertainment.[8] The sisters served as co-executive producers with their father, Mike Silva, on the comedy film White T (2013), starring Jerod and Jamal Mixon.[8] The sisters provided background vocals for one song on White T. Eleventh Entertainment and AmVic Entertainment also produced the film Soul Ties (2015). In 2018, Silva and her sister released their debut dance-pop song, called "Lock Your Number."[9] Their second song, "Always In My Heart" was released the following year.[10] The song was a tribute to their late brother.[10]

Van dat kledingmerk heb ik idd wel eena gehoord... niet gek voor zo'n stel leeghoofden :')
Nou, dat valt me dan hartstikke mee!
  vrijdag 18 september 2020 @ 00:15:47 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195120808
Dat gebit van Darcey is een beetje... raar.
Tom is een dramatisch slecht acteur en ik snap niet dat Stacey iets niet vertelt waar een heel camerateam bovenop stond.

Verder is het natuurlijk een lulverhaal van die Florian, over dat zij graag foto's wilde maken maar er verder niets gebeurd is.
Hij moest zijn shirt natuurlijk uitdoen nadat er een half glas wijn overheen gedonderd was ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195123457
Ik heb net een mooie outfit bij de gezusters Silva geshopt waarin ik mijn kind naar school kan brengen...



:')
  Tettenkoning vrijdag 18 september 2020 @ 10:26:37 #106
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195124177
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:06 schreef MorganLeFay het volgende:
Van Wikipedia:
Silva and her sister Stacey co-founded a clothing brand called House of Eleven in 2012.[4][5] The brand has been worn by several celebrities, including Nicki Minaj, Demi Lovato and Jessica Alba.[6][7] The sisters also have a production company, Eleventh Entertainment.[8] The sisters served as co-executive producers with their father, Mike Silva, on the comedy film White T (2013), starring Jerod and Jamal Mixon.[8] The sisters provided background vocals for one song on White T. Eleventh Entertainment and AmVic Entertainment also produced the film Soul Ties (2015). In 2018, Silva and her sister released their debut dance-pop song, called "Lock Your Number."[9] Their second song, "Always In My Heart" was released the following year.[10] The song was a tribute to their late brother.[10]

Van dat kledingmerk heb ik idd wel eena gehoord... niet gek voor zo'n stel leeghoofden :')
En verder leeft zo'n beetje heel Amerika toch op krediet?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_195125382
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef MorganLeFay het volgende:

Heb het idee dat Andrei best een toffe kerel is en dat de familie van Libby hem wel mag (maar voor de vorm doen alsof ze hem haten en alsof ie zo'n stereotype Oostblokker is).
Denk ik ook hoor.
Als je alleen al kijkt naar die lieve pappa van hem, dan kan hij nooit de trol zijn die ze willen doen voorkomen.

Nu ik hier toch ben, het blijft obsceen hoe Kalani ooit bereid is geweest de liefde te bedrijven met een geestelijk gehandicapte en er kinderen mee te verwekken, dat is toch een vorm van misbruik imo.
  vrijdag 18 september 2020 @ 18:37:12 #108
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_195133380
Asuelu, Paul, Angela, Syngin en Andrei :') :') :') :') :') :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_195135914
Paul die elke keer als een klein kind weg rent :') Die is ook niet helemaal 100%

Of beter gezegd: helemaal niet :{w
  Moderator vrijdag 18 september 2020 @ 20:50:44 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_195136101
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie vanavond ook naar de eerste aflevering van Darcey en Stacey? Om 20.30u.
ik heb gekeken. Ik moest
Heel hard lachen om de schoenen van Stacey die ze aanhad op het vliegveld. En en om de rest van de kleren ook trouwens :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_195136384
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 20:50 schreef Karina het volgende:

[..]

ik heb gekeken. Ik moest
Heel hard lachen om de schoenen van Stacey die ze aanhad op het vliegveld. En en om de rest van de kleren ook trouwens :')
Die schoenen waren bizár. Zal wel louboutin zijn en peperduur, maar ze zijn grotesk :D
pi_195136986
Eigenlijk is geen enkele 'relatie' goed. Ze hebben allemaal wat.
pi_195137093
Nou dat gaat lekker tussen Cheesestick en Melyza. Zelfde geldt voor Biniyam en die andere vrouwke. :X
Zielig om te zien. :N
pi_195137140
Pillow talk! Heerlijk *O*
pi_195137189
Yahoon heeft een rijbewijs :o
pi_195145812
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
Paul die elke keer als een klein kind weg rent :') Die is ook niet helemaal 100%

Of beter gezegd: helemaal niet :{w
Zelfs zijn moeder heeft overduidelijk een hekel aan hem :') Nu vind ik die Karine ook niet een stralend typje, zelden zo’n ongeïnteresseerd type gezien.

Ik wilde Darcey en Stacey eigenlijk gaan vermijden, maar mijn man wil het zien dus ik ontkom er niet aan. Het is ook mijn schuld dat ik hem heb meegesleurd in deze trash tv :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 19 september 2020 @ 14:13:13 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195146081
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 21:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die schoenen waren bizár. Zal wel louboutin zijn en peperduur, maar ze zijn grotesk :D
Ah welnee joh, dat is allemaal fake.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195146160
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah welnee joh, dat is allemaal fake.
Zou het? Dat gestrompel op die idiote hakken, zou ze nu echt denken dat die schoenen indruk zouden maken?
  zaterdag 19 september 2020 @ 14:23:04 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195146224
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou het? Dat gestrompel op die idiote hakken, zou ze nu echt denken dat die schoenen indruk zouden maken?
Ja, daar is op Reddit al een keer een heel topic over geweest; die schoenen waarmee Darcey op Schiphol vast kwam te zitten in de roltrap hadden ook rode zolen maar nergens merktekens.

Daarbij verkopen ze zelf ellende als "Darcey Aviator" waarbij ze niet eens de moeite doen een andere naam voor het model te gebruiken dan Ray-Ban doet.
En voor de duidelijkheid; een echte Aviator kost een hoop meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195146313
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, daar is op Reddit al een keer een heel topic over geweest; die schoenen waarmee Darcey op Schiphol vast kwam te zitten in de roltrap hadden ook rode zolen maar nergens merktekens.

Daarbij verkopen ze zelf ellende als "Darcey Aviator" waarbij ze niet eens de moeite doen een andere naam voor het model te gebruiken dan Ray-Ban doet.
En voor de duidelijkheid; een echte Aviator kost een hoop meer.
Ah, dus de 'mooiste' schoenen uit het rek getrokken. Nou ja aan haar zelf is zo langzamerhand ook alles nep dus daar horen ook nepschoenen bij :P
pi_195146599
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:53 schreef rena het volgende:

[..]

Zelfs zijn moeder heeft overduidelijk een hekel aan hem :') Nu vind ik die Karine ook niet een stralend typje, zelden zo’n ongeïnteresseerd type gezien.

Ik wilde Darcey en Stacey eigenlijk gaan vermijden, maar mijn man wil het zien dus ik ontkom er niet aan. Het is ook mijn schuld dat ik hem heb meegesleurd in deze trash tv :')
_O- Je man...

Karine is door al die idioterie van Paul gewoon afgemat :P
  zaterdag 19 september 2020 @ 15:42:18 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195147292
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Karine is door al die idioterie van Paul gewoon afgemat :P
Dit ja, en Paul dacht dat ze wel zo graag in de VS wilde zijn dat ze zijn gedrag daarvoor zou vergeten/vergeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195147413
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 15:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit ja, en Paul dacht dat ze wel zo graag in de VS wilde zijn dat ze zijn gedrag daarvoor zou vergeten/vergeven.
Echt he. Begin echt medelijden met haar te krijgen. Zit ze daar met die idioot.
  zaterdag 19 september 2020 @ 17:04:34 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195148315
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt he. Begin echt medelijden met haar te krijgen. Zit ze daar met die idioot.
Hij begint behoorlijk zenuwachtig te worden want het wordt duidelijk dat zijn onvermogen zijn gezin te verzorgen niet aan de locatie lag, en dat idee kan haar al die tijd wellicht nog wat vergevingsgezind hebben gemaakt.
Maar in de VS kan hij ook niet voor zijn gezin zorgen; het probleem is dus niet de locatie maar Paul.

En Karine staat op het punt daar achter te komen, en als zijn moeder niet snel wat schuift is Karine zo weg.
Niet omdat Karine een bijdrage van zijn moeder verwacht, maar omdat Paul zijn leugens dan niet langer vol kan houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195148558
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij begint behoorlijk zenuwachtig te worden want het wordt duidelijk dat zijn onvermogen zijn gezin te verzorgen niet aan de locatie lag, en dat idee kan haar al die tijd wellicht nog wat vergevingsgezind hebben gemaakt.
Maar in de VS kan hij ook niet voor zijn gezin zorgen; het probleem is dus niet de locatie maar Paul.

En Karine staat op het punt daar achter te komen, en als zijn moeder niet snel wat schuift is Karine zo weg.
Niet omdat Karine een bijdrage van zijn moeder verwacht, maar omdat Paul zijn leugens dan niet langer vol kan houden.
Deze twee dingen. Spijker en kop.
pi_195154629
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 19 september 2020 @ 22:15:43 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195154846
Zo te zien had Eric al wel nieuwe borsten voor haar gekocht.

Wat was het gênant hoe ze daar om vroeg, gelijk duidelijk dat ze hem gedumpt had omdat hij niet genoeg geld aan haar uitgaf.
Beetje dom dat ze niet gelijk aan hem is blijven hangen en er een huwelijk uitgesleept heeft, want dat nu nog moeten doen is wel heel doorzichtig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195154959
Achja ze heeft deze week 40.000$ verdiend met avondje onlyfans :D dus ze kan weer wat nieuwe operaties betalen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 19 september 2020 @ 22:29:58 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195155134
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:22 schreef RipCity het volgende:
Achja ze heeft deze week 40.000$ verdiend met avondje onlyfans :D dus ze kan weer wat nieuwe operaties betalen
In Brazilië...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 september 2020 @ 22:43:32 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195207813
Die Eric is ook zo naïef als de pest.... denken dat Larissa veranderd is :')
Nee knuppel, ze heeft gewoon een verblijfsvergunning nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195208336
En iemand die haar borstvergroting betaalt :')
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:11:56 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195208700
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef MorganLeFay het volgende:
En iemand die haar borstvergroting betaalt :')
Ja :')
Je bent zo gierig, geef eens wat geld uit, betaal mijn nieuwe borsten...

/vrije vertaling
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:15:53 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195208776
Over vertaling gesproken; ik vind het heel storend dat Andrei zo slecht vertaalt, vooral goed in zijn straatje passend maar niet noodzakelijkerwijs correct.

Elizabeth is ook wel gruwelijk naïef hoor: een Oost-Europees alfamannetje willen maar het vervolgens raar vinden dat hij zich zo gedraagt, en in zijn thuisland nog erger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:20:45 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195208870
Jess begint ook lekker door de mand te vallen, met haar gedramalama dat ze dacht dat Debbie boos op haar was.

Je kunt je ook normaal gedragen in de taxi vanaf het vliegveld als je mensen ophaalt die net 15 uur gevlogen hebben (geen idee waarom dat zo lang moest duren) en vervolgens niet verwachten dat iemand die duidelijk moe is vrolijk en gezellig gaat doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:22:16 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195208896
En ik begrijp niet waarom ze allerlei zaken laten filmen waarvan ze vervolgens denken dat anderen dat niet zullen zien.
Bijvoorbeeld de gesprekken tussen Larissa en Jess.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195209217
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:22 schreef Leandra het volgende:
En ik begrijp niet waarom ze allerlei zaken laten filmen waarvan ze vervolgens denken dat anderen dat niet zullen zien.
Bijvoorbeeld de gesprekken tussen Larissa en Jess.
Tis bijna allemaal in scene gezet hoor ;) Volgens mij doet Andrei ook enkel zijn best om een stereotiepe Oostblokker neer te zetten (net zoals Libby haar familie als stereotiepe Amerikanen neerzet: luidruchtig en ze eten alleen gefrituurde kip) :') Als je de insta van Andrei en Libby bekijkt, zie je alleen maar een leuk gezin dat lol heeft met elkaar en elkaars familie.

Jess is wel heel erg nep. Debbie en Colt mogen dan een ongezonde relatie hebben, Debbie doet wel wat elke weldenkende ouder doet als zijn/haar zoon/dochter met iemand uit een ander land aan komt zetten en ze heel snel willen gaan.

En dan die Larissa... ze krijgt een paar dagen om te vertrekken en gaat dan alvast dramatisch in haar pyjama naar buiten om te klagen dat ze niet dakloos wil zijn :')

Het is vermakelijke TV hoor, daar niet van, maar met elk seizoen wordt er meer in scene gezet voor de beelden.
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:43:13 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195209254
Ik zat me trouwens al te verheugen op Pillow Talk, maar dat is hierbij niet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195209326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:43 schreef Leandra het volgende:
Ik zat me trouwens al te verheugen op Pillow Talk, maar dat is hierbij niet :')
Ik ook. En heel jammer dat het nu niet komt.
pi_195209345
https://www.latimes.com/e(...)day-fiance?_amp=true

Per abuis in aanraking gekomen met de immigratiedienst :')
pi_195224262
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

_O- Je man...
Ik zou willen dat het een smoesje was maar het is heus _O- Ik geef mijn guilty pleasures altijd wel toe :P
quote:
Karine is door al die idioterie van Paul gewoon afgemat :P
Ik moet zeggen dat ik hun voorgeschiedenis niet helemaal meegekregen heb, ben het pas later gaan volgen. Was hij altijd zo’n kwal?

Ik zit me echt weer oprecht te verbazen hoe Angela met Michael omgaat.. Hij moet wel echt héél graag een greencard willen dat hij het allemaal pikt :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 23 september 2020 @ 21:11:44 #141
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195224448
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2020 21:02 schreef rena het volgende:

[..]

Ik zou willen dat het een smoesje was maar het is heus _O- Ik geef mijn guilty pleasures altijd wel toe :P
[..]

Ik moet zeggen dat ik hun voorgeschiedenis niet helemaal meegekregen heb, ben het pas later gaan volgen. Was hij altijd zo’n kwal?

Ik zit me echt weer oprecht te verbazen hoe Angela met Michael omgaat.. Hij moet wel echt héél graag een greencard willen dat hij het allemaal pikt :X
Paultje heeft t huis van z’n ex een keer in de fik gestoken...
Zo loco is ie
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_195230841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef nils7 het volgende:

[..]

Paultje heeft t huis van z’n ex een keer in de fik gestoken...
Zo loco is ie
Oh shit :o Hij heeft ook wel een beetje crazy eyes inderdaad.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 24 september 2020 @ 11:45:30 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195231289
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef MorganLeFay het volgende:
En iemand die haar borstvergroting betaalt :')
Dat is ook gewoon triest, je partner gebruiken als pinautomaat. Dan trek je op een gegeven moment ook bepaalde types aan die het niet best met je voorhebben.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_195232699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef nils7 het volgende:

[..]

Paultje heeft t huis van z’n ex een keer in de fik gestoken...
Zo loco is ie
Het maakt hem niet minder loco maar het was volgens mij zijn eigen huis. Volgens mij was hij veroordeeld omdat het een poging was om de verzekering op te lichten.
pi_195240098
Wat erg en stom van die Stacey die zo gek is op dat joch die in haar alleen maar een free ticket naar Amerika ziet.
pi_195240292
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Wat erg en stom van die Stacey die zo gek is op dat joch die in haar alleen maar een free ticket naar Amerika ziet.
Komt ze nog wel achter *O* *O* *O* *O*
Twinning = boring
pi_195240402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:52 schreef Inca het volgende:

[..]

Komt ze nog wel achter *O* *O* *O* *O*
Nu al :D
pi_195240664
Wat een kwal die vent steeds met zijn engeltje
Twinning = boring
pi_195240783
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:13 schreef Inca het volgende:
Wat een kwal die vent steeds met zijn engeltje
En het klinkt ook zo echt gemeend :X
pi_195240873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En het klinkt ook zo echt gemeend :X
Ook zijn mededeling dat het erg leuk was toen Darcy in Albanië was en dat hij blij is om haar in Amerika te zien kwam er erg gemeend uit :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')