Die kaas gaat zondag over een karbonaatje. Even smelten en wat slagroom erover. Zo lekker met aardappel puréequote:
Kaasquote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:03 schreef Prisha het volgende:
Ik hou van kaas![]()
alleen dat kaas dat smaakt naar iets bedorvens vind ik smerig.
Ik heb geen idee hoe die kaas heet.quote:
Ja dat kanquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die kaas heet.
We kregen een keer in een restaurant een creme brulée alleen dus met kaas ipv wat er normaal in zit. En dat was smerig. Net alsof het bedorven was. Ik werd er echt kotsmisselijk van. Bedorven melk of iets leek het. Maar dat hoorde dus zo.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die kaas heet.
We kregen een keer in een restaurant een creme brulée alleen dus met kaas ipv wat er normaal in zit. En dat was smerig. Net alsof het bedorven was. Ik werd er echt kotsmisselijk van. Bedorven melk of iets leek het. Maar dat hoorde dus zo.
Ja heerlijk rotte zooi etenquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk!
Blauwe kaas zo lekker. Die gaat over een karbonaatje en dan wat slagroom erbij.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja heerlijk rotte zooi eten
Zoek je ook ruziequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:11 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
The war om the kaasquote:
ruzie om kaasquote:
Naah... zijn 'goede' schimmels. Of eet je ook geen brie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja heerlijk rotte zooi eten
En een kilo suikerquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Blauwe kaas zo lekker. Die gaat over een karbonaatje en dan wat slagroom erbij.
Jij valt al afquote:
Hoezo dat dan weer?quote:
Jij mag ze allemaal hebben. Neem ik de Old Amsterdam wel.quote:
Dat is zo nepquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij mag ze allemaal hebben. Neem ik de Old Amsterdam wel.
Dan betaal je gewoon voor het merkquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij mag ze allemaal hebben. Neem ik de Old Amsterdam wel.
Uhhhquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan betaal je gewoon voor het merk
met appelstroop. Lekkerquote:
In je oog!quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kaas blokjes op je muil !!!!!
In je hol !!quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kaas blokjes op je muil !!!!!
schei uitquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
De echte kaasliefhebber moet deze natuurlijk ook een keer hebben geproefd.![]()
Doe je wijn in die kaasfondue? Ja toch?quote:
Nee dat is al op voordat ik de pan opzetquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe je wijn in die kaasfondue? Ja toch?
Kaas/wijn marinadequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe je wijn in die kaasfondue? Ja toch?
Dat was die creme brulée ook. Vooral omdat ik dacht dat het een "gewone" creme bruléé was. Hap je ineens in iets dat naar kots smaaktquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:24 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm, toegegeven.. mijn eerst toastje schimmelkaas (toen ik 10 was of zo) was een smerige nachtmerrie![]()
Moet je leren eten; drankje erbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |