Die kaas gaat zondag over een karbonaatje. Even smelten en wat slagroom erover. Zo lekker met aardappel puréequote:
Kaasquote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:03 schreef Prisha het volgende:
Ik hou van kaas![]()
alleen dat kaas dat smaakt naar iets bedorvens vind ik smerig.
Ik heb geen idee hoe die kaas heet.quote:
Ja dat kanquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die kaas heet.
We kregen een keer in een restaurant een creme brulée alleen dus met kaas ipv wat er normaal in zit. En dat was smerig. Net alsof het bedorven was. Ik werd er echt kotsmisselijk van. Bedorven melk of iets leek het. Maar dat hoorde dus zo.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die kaas heet.
We kregen een keer in een restaurant een creme brulée alleen dus met kaas ipv wat er normaal in zit. En dat was smerig. Net alsof het bedorven was. Ik werd er echt kotsmisselijk van. Bedorven melk of iets leek het. Maar dat hoorde dus zo.
Ja heerlijk rotte zooi etenquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk!
Blauwe kaas zo lekker. Die gaat over een karbonaatje en dan wat slagroom erbij.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja heerlijk rotte zooi eten
Zoek je ook ruziequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:11 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
The war om the kaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |