Ja die wordt de Fall Guy.quote:Op maandag 21 september 2020 13:10 schreef Sabata het volgende:
Tactiek van James Brolin uit traffic. Koeman krijgt straks van Alles de schuld, breekt alles af. Nieuwe voorzitter en nieuwe trainer en alles happy de peppy. Toch?
Ronald stelt Ajax voor als mogelijke gegadigdequote:Op zondag 20 september 2020 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Riqui Puig mag op huurbasis vertrekken... Ronald wat doe je...
Mooi, nu die prutser van een Suarez weg is kan eindbaas Depay komen!!quote:Op woensdag 23 september 2020 00:30 schreef chufi het volgende:
Suarez gaat toch naar Atletico Madrid, Dest naar Barca en Semedo naar de Wolves .....
Commercie. Want Amerikaanse sponsorcentjes.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:24 schreef Breekfast het volgende:
Semedo verkopen en dan Dest als vervanger willen halen, ik snap er weinig van...
ik blijf het vreemd vinden of hadden die 2 samen zo'n slechte invloed?quote:
Ik denk dat alle prima donna's bij Bara zich vanaf dag n gaan ergeren aan die gast.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef wolfrolf het volgende:
op vi.nl lees ik dat ze dembele verkopen willen en met die centen memphisgod willen halen
de memph gaat messi voetballes geven
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:34 schreef -XOR- het volgende:
Wel kut voor messi dat hij straks geen penalties meer mag nemen.
Van Persie vs Van Hooijdonk vibesquote:Op woensdag 30 september 2020 12:34 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:34 schreef -XOR- het volgende:
nog 1 dag de tijd schijnt ie van de Franse baas te krijgen ... Voor het weekend en anders niet ..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik neem aan dat memphis niet meer gaat transferren?
Vreemd ja als je bent geboren en getogen in Almerequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:22 schreef chufi het volgende:
Persco Dest
Hij mag dan wel Amerikaan zijn, maar zn Engels is met een hoog NL accent
Want?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 02:40 schreef chufi het volgende:
Oops nog meer problemen voor Ronald
Messi is klaar met Pique
[ twitter ]
Dest wel?quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De selectie van FC Barcelona heeft in een aangetekende brief laten weten de voorgestelde salarisverlaging niet te accepteren. Drie spelers weigerden echter hun handtekening te zetten onder de brief: Marc-Andr Ter Stegen, Clment Lenglet n Frenkie de Jong.
Barcelona gaat echt fantastisch
Die zal al een aangepast salaris hebben idd ..quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dest wel?
Die had toch berhaupt geen salaris dat verlaagd kon worden?
Lijkt mij redelijkquote:Mocht Koeman schuldig worden bevonden aan het overtreden van de regels, dan kan hem naast een boete een schorsing worden opgelegd van vier tot twaalf wedstrijden.
Nu doorpakken en meteen koeman eruit flikkeren, zorgen dat memphis niet komt en er weer een goede club van maken.quote:
Dit, kleine kans dat het een succes wordr.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat alle prima donna's bij Bara zich vanaf dag n gaan ergeren aan die gast.
Natuurlijk gaat Barcelona niet failliet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:04 schreef Breekfast het volgende:
Het is trouwens wel rustig in dit topic![]()
Ik zie verhalen dat Barcelona dicht bij een faillissement zit als er geen akkoord komt met de spelersgroep over salarisverlaging.
Koeman ontslaan is toch ook waanzin. Hij is nu echt puin aan het ruimen. Net alsof zijn vervanger de treble even pakt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 01:57 schreef chufi het volgende:
Hoor dat Messi psychologische hulp moet zoeken ..![]()
Gezien de financile situatie lijkt het me voor Barca even niet slim om Koeman te ontslaan, want de oprotpremie en wat gaat een opvolger kosten? Meer dan ze geld voor hebben lijkt me....
Dat is eigenlijk wel waar de diverse voorzitterskandidaten op hopen. Koeman mag de rotzooi buiten vegen zodat hun droom trainer het kan overnemen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 06:58 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Koeman ontslaan is toch ook waanzin. Hij is nu echt puin aan het ruimen. Net alsof zijn vervanger de treble even pakt.
Tja, lijkt mij ook dat je dat in het belang van de club moet willen doen en anders maar vertrekken toch.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De selectie van FC Barcelona heeft in een aangetekende brief laten weten de voorgestelde salarisverlaging niet te accepteren. Drie spelers weigerden echter hun handtekening te zetten onder de brief: Marc-Andr Ter Stegen, Clment Lenglet n Frenkie de Jong.
Barcelona gaat echt fantastisch
Ik haal er even een expert bij. @El-Stinhoquote:Op donderdag 3 december 2020 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Tusquets ; Spelers ontvangen geen salaris in januari. De financile situatie is waardeloos en zorgwekkend. De club had Messi moeten verkopen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
Ik denk dat De Jong te licht gaat worden bevonden en over vijf jaar niet meer bij Barcelona speelt. Koeman trekt hem mee in zijn val.
Als hij echt goed is dan zit hij er op de top van zijn kunnen nog steeds. Ik denk niet dat dit gaat gebeuren.quote:
Het probleem van Frenkie de Jong is niet zijn gebrek aan kwaliteit, maar dat hij op een controlerende positie speelt terwijl zijn verdedigende kwaliteiten daartoe niet voldoen. Aanvallend draagt hij nauwelijks wat bij. Leuk voor in het Nederlands elftal dat tegen grote landen vanuit de omschakeling speelt, maar bij Barcelona, dat altijd zo hoog staat, verzandt hij altijd een beetje in obligate balletjes breed.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als hij echt goed is dan zit hij er op de top van zijn kunnen nog steeds. Ik denk niet dat dit gaat gebeuren.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)et-kan-niet-slechter
Dus is het uiteindelijk wel een gebrek aan kwaliteit.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het probleem van Frenkie de Jong is niet zijn gebrek aan kwaliteit, maar dat hij op een controlerende positie speelt terwijl zijn verdedigende kwaliteiten daartoe niet voldoen. Aanvallend draagt hij nauwelijks wat bij. Leuk voor in het Nederlands elftal dat tegen grote landen vanuit de omschakeling speelt, maar bij Barcelona, dat altijd zo hoog staat, verzandt hij altijd een beetje in obligate balletjes breed.
Bayern Mnchen staat in contact met Ali Dursun over Frenkie de Jongquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
Ik denk dat De Jong te licht gaat worden bevonden en over vijf jaar niet meer bij Barcelona speelt. Koeman trekt hem mee in zijn val.
Op dit moment tijdens corona zou dat dus 50 miljoen zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Bayern Mnchen staat in contact met Ali Dursun over Frenkie de Jong
Doe eens rustig over @KingRolandquote:Op woensdag 9 december 2020 12:24 schreef Ludachrist het volgende:
De kenners komen weer tevoorschijn zie ik.
Wat dus sowieso een stap terug is. Net zoals dat voor Arjen Robben een stapje terug was (hoewel hij best beslissend was voor Real Madrid en hij had een dribbel volume dat daarna niet is gevenaard). Bayern en de Bundesliga is in de hirarchie een klein stapje minder.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Bayern Mnchen staat in contact met Ali Dursun over Frenkie de Jong
Niet mee eens, hij is verdedigend wel goed en aanvallend ook, het gaat er wel om wat er om je heen staat en vooral beweegt, dat is een beetje het probleem bij Barca.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het probleem van Frenkie de Jong is niet zijn gebrek aan kwaliteit, maar dat hij op een controlerende positie speelt terwijl zijn verdedigende kwaliteiten daartoe niet voldoen. Aanvallend draagt hij nauwelijks wat bij. Leuk voor in het Nederlands elftal dat tegen grote landen vanuit de omschakeling speelt, maar bij Barcelona, dat altijd zo hoog staat, verzandt hij altijd een beetje in obligate balletjes breed.
Uhuh, Bayern is duidelijk de mindere club dan Barcelona de afgelopen seizoenen. Dat zag je de afgelopen keren dat ze tegen elkaar moesten ook duidelijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat dus sowieso een stap terug is. Net zoals dat voor Arjen Robben een stapje terug was (hoewel hij best beslissend was voor Real Madrid en hij had een dribbel volume dat daarna niet is gevenaard). Bayern en de Bundesliga is in de hirarchie een klein stapje minder.
Momenteel is dat geen stap terug uiteraard, in Robben z'n tijd wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat dus sowieso een stap terug is. Net zoals dat voor Arjen Robben een stapje terug was (hoewel hij best beslissend was voor Real Madrid en hij had een dribbel volume dat daarna niet is gevenaard). Bayern en de Bundesliga is in de hirarchie een klein stapje minder.
Bayern is helemaal geen stap terug. Gewoon hetzelfde niveau of zelfs beter. De competitie is natuurlijk een andere verhaal. Bayern is ook een totaal andere club en ook een ander systeem (ik trap even een open deur jn)quote:Op woensdag 9 december 2020 12:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom is dat nu een stap terug?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Stap terug? Neger wat?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Aldejakkers wat een totaal gebrek aan inzicht laat jij hier zien zeg, mijn god. Als je niet kunt zien dat de Jong gewoon (met gemak) bij de top 10 middenvelders in de wereld hoort dan heb je er bijzonder weinig kaas van gegeten.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dus is het uiteindelijk wel een gebrek aan kwaliteit.
Verdedigend niet goed genoeg, matige passing, matig schot. Heeft niet de steekbal die Busquets wel heeft of had.
Scoort bijna nooit. Heeft ook niet dat wat Xavi wel had, namelijk dat je de meest moeilijke ballen aan hem kon geven.
De hierarchie is zo dat de echte wereldsterren 'gewoon' naar clubs als Real Madrid, Barcelona en PSG gaan. Dat heeft met de salarissen te maken, de belastingen, het klimaat, de competitie en ook het achterland.quote:
Bron graag.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:59 schreef WaikikiWim het volgende:
Zag laatst een statistiek voorbij komen dat hij zelfs hoog stond in de ranglijst met meeste onderscheppingen.
Volgens mij heeft dit alles te maken met het feit dat Bayern gewoon goed kijkt wat ze nodig hebben en dat clubs als Barcelona/Real gewoon selecteren op transferwaarde en vervolgens de bovenste 3 spelers kiezen.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De hierarchie is zo dat de echte wereldsterren 'gewoon' naar clubs als Real Madrid, Barcelona en PSG gaan. Dat heeft met de salarissen te maken, de belastingen, het klimaat, de competitie en ook het achterland.
Het Spaanse achterland, de Francophonie telt zwaar voor het supersterrendom. De B-keus van Manchester City wordt binnengehaald als de grote aankoop van Bayern.
Het laatste jaar is Bayern inderdaad beter geweest, en misschien wordt Barcelona wel het nieuwe Manchester United (beide clubs hebben ondanks hun immense populariteit periodes van droogte gekend), maar ik zou zeggen: het grotere plaatje blijft dat als corona eenmaal voorbij is dat de gouden bal winnaars voor een Real Madrid spelen, niet voor Bayern.
edit: net zoals dat Liverpool nog steeds niet als het ultieme eindstation wordt gezien.
Dat ook, maar ook doordat ze Neymar toch niet kunnen krijgen (en hij heeft er ook last van dat de wereld vooral kijkt naar de Premier League en La Liga).quote:Op woensdag 9 december 2020 13:58 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit alles te maken met het feit dat Bayern gewoon goed kijkt wat ze nodig hebben en dat clubs als Barcelona/Real gewoon selecteren op transferwaarde en vervolgens de bovenste 3 spelers kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |