Ik heb nog nooit pinguīn op. Wel walvis en dolfijnquote:
Walvis ik ook maar wtf dolfijn?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pinguīn op. Wel walvis en dolfijn
Sushitent in Florida. Het was niet eens opmerkelijk lekker of zo. Dus eenmalig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvis ik ook maar wtf dolfijn?
Hondsdolletjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Honden zijn weer toegelaten in Ouwehands. Dolletjes.
Ik snap oprecht niet waarom je je hond mee zou slepen naar de dierentuinquote:
De enige reden die ik kan verzinnen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom je je hond mee zou slepen naar de dierentuin.
Hulphonden niet meegerekend, uiteraard.
Lekkerquote:
Ik heb zelf honden. Lijkt me vreselijk ze mee te moeten nemen :=.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan verzinnen inderdaad.
Eén keer gedaan, ze was vooral geīnteresseerd in het vreten dat kinderen lieten vallen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom je je hond mee zou slepen naar de dierentuin.
Hulphonden niet meegerekend, uiteraard.
Ik wil over twee weken met m'n zus gaan, is Ouwehand goed geregeld allemaal? Anders wordt het Burger's.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf honden. Lijkt me vreselijk ze mee te moeten nemen :=.
Over dierentuin gesproken. Volgende week weer.
Die had ik voor m'n verjaardag gevraagd, gelukkig niet gekregen, want had er niet veel gebruik van gemaakt denk ik.quote:
Tokkies die geen afstand houden heb je vermoedelijk overal.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil over twee weken met m'n zus gaan, is Ouwehand goed geregeld allemaal? Anders wordt het Burger's.
Meneer Mier zou gaan enkelbijten denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer gedaan, ze was vooral geīnteresseerd in het vreten dat kinderen lieten vallen.
Vind ik wel :j. De laatste keren dat we geweest zijn prima afstand kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil over twee weken met m'n zus gaan, is Ouwehand goed geregeld allemaal? Anders wordt het Burger's.
We zijn nu weer eens geweest. Alleen in de Ocean was een bedrijfsuitje (quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik voor m'n verjaardag gevraagd, gelukkig niet gekregen, want had er niet veel gebruik van gemaakt denk ik.
Wel een goed idee trouwens...quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pinguīn op. Wel walvis en dolfijn
Nostalgie..quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:24 schreef Samzz het volgende:
Het aquarium van Ouwehand is niet open, btw. Maar daar mis je ook niet heel veel aan.
Ik haat mensen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn nu weer eens geweest. Alleen in de Ocean was een bedrijfsuitje (). En daar liepen ze tegen het verkeer in, ook de gidsen. Voor de rest was het erg rustig. Maar we gaan later in de middag, dan lopen die verwende kutkoters het park al uit, jankend omdat ze nog een ijsje willen.
Naast Burgers Ocean wel een behoorlijke deceptiequote:
Mja, toch wel een beetje gedateerd hč?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:24 schreef Samzz het volgende:
Het aquarium van Ouwehand is niet open, btw. Maar daar mis je ook niet heel veel aan.
Ja, op zich.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, toch wel een beetje gedateerd hč?
Ik kom er al sinds ik in de kinderwagen zat, vandaarquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naast Burgers Ocean wel een behoorlijke deceptie.
Oh zoquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er al sinds ik in de kinderwagen zat, vandaarDe geur vooral.
Oh, beter. Het weekend is echt beduidend drukker en dus moeilijker afstand houden is mijn ervaring.quote:
Ik ook, wat is je punt?quote:
Hmm waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry, nog even een reactie op iets in het vorige deel. Hopen dat iemand last heeft van iets wat jij doet vind ik redelijk kansloos. Ik hoop juist dat mensen zo min mogelijk last van me hebben. Niet dat ik er dingen voor zou laten ofzo maar heb liever dat mensen geen last van me hebben dan wel.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
O m'n nieuwe buurvrouw is behoorlijk christelijk. Hopelijk flipt ze van de pompoenen in de vensterbank.
Ja ik zet ze er niet specifiek neer om te treiteren, meer omdat ik ze zelf leuk vind, maar als je ze al niet in de etalage mag zetten en als je op straat wordt aangehouden omdat je een ankh-ketting draagt en als je wordt nageroepen als je geen interesse hebt in de bijbel, dan hoop ik dat een religekkie flipt ja.quote:
Ik denk ook dat ik dan pompoenen zou gaan kweken in mijn voortuin op postzegelformaat.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:37 schreef Samzz het volgende:
Last hebben van een pompoen in andermans vensterbank is er wel over, hoor.
Als ik zo iemand naast me zou hebben wonen stond er een opblaaspompoen in de tuin, denk ik.
Religekkies die complete lezingen gaan houden over dat ook zij ooit de weg kwijt waren, naar aanleiding van een bandshirt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zet ze er niet specifiek neer om te treiteren, meer omdat ik ze zelf leuk vind, maar als je ze al niet in de etalage mag zetten en als je op straat wordt aangehouden omdat je een ankh-ketting draagt en als je wordt nageroepen als je geen interesse hebt in de bijbel, dan hoop ik dat een religekkie flipt ja.
Ik ben er toen met die opening geweest. Dat die nog geneukt hebben, sjees, wat een luie beesten. De rode panda's ernaast waren veel tofferquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:39 schreef Samzz het volgende:
CL, misschien heb je geluk en beweegt een van de panda's wanneer jullie er zijn.
Ja maar er zijn zoveel gekkies, het is hetzelfde als bij het bbqen hopen dat je vegan bovenbuurman gaat flippen, of lekker de frituur aanzetten en dan hopen dat de lucht lekker in de gordijnen van de yogadocente boven je trekt. En zo zijn er veel meer voorbeelden, niet dat je niet moet bbq en of frituren als je daar zin in hebt maar hopen dat iemand er last van heeft is gewoon raar.quote:
Die pompoenen staan er niet om het jennen, dan had ik wel een pentagram op de stoep gekalkt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn zoveel gekkies, het is hetzelfde als bij het bbqen hopen dat je vegan bovenbuurman gaat flippen, of lekker de frituur aanzetten en dan hopen dat de lucht lekker in de gordijnen van de yogadocente boven je trekt. En zo zijn er veel meer voorbeelden, niet dat je niet moet bbq en of frituren als je daar zin in hebt maar hopen dat iemand er last van heeft is gewoon raar.
Neuh, maar last van een ding dat alleen in het zicht staat of een geur is wel een verschil. Doorlopen en er geen aandacht aan schenken kan bij een pompoen wel, bij frituurlucht red je dat niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn zoveel gekkies, het is hetzelfde als bij het bbqen hopen dat je vegan bovenbuurman gaat flippen, of lekker de frituur aanzetten en dan hopen dat de lucht lekker in de gordijnen van de yogadocente boven je trekt. En zo zijn er veel meer voorbeelden, niet dat je niet moet bbq en of frituren als je daar zin in hebt maar hopen dat iemand er last van heeft is gewoon raar.
Ze zitten er wel beter bij dan in Singapore.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er toen met die opening geweest. Dat die nog geneukt hebben, sjees, wat een luie beesten. De rode panda's ernaast waren veel toffer
Nee denk ook dat je ze neerzet omdat je ze zelf leuk vindt maar hopen dat iemand er op gaat flippen is toch helemaal niet nodig?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zet ze er niet specifiek neer om te treiteren, meer omdat ik ze zelf leuk vind, maar als je ze al niet in de etalage mag zetten en als je op straat wordt aangehouden omdat je een ankh-ketting draagt en als je wordt nageroepen als je geen interesse hebt in de bijbel, dan hoop ik dat een religekkie flipt ja.
Wist je dat panda's van andere panda's moeten afkijken hoe ze moeten seksenquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er toen met die opening geweest. Dat die nog geneukt hebben, sjees, wat een luie beesten. De rode panda's ernaast waren veel toffer
Ja en de buurvrouw is allergisch voor wespen, vandaar ook die wespenval.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar last van een ding dat alleen in het zicht staat of een geur is wel een verschil. Doorlopen en er geen aandacht aan schenken kan bij een pompoen wel, bij frituurlucht red je dat niet.
Weten ze eens hoe het is om niet hun zin te krijgen, die tijd is geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk ook dat je ze neerzet omdat je ze zelf leuk vindt maar hopen dat iemand er op gaat flippen is toch helemaal niet nodig?
Nee snap ik en heb je ook gelijk in maar ik vind hopen dat iemand last heeft van iets wat ik doe gewoon raar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar last van een ding dat alleen in het zicht staat of een geur is wel een verschil. Doorlopen en er geen aandacht aan schenken kan bij een pompoen wel, bij frituurlucht red je dat niet.
De sadist in mij in combinatie met mijn sterk areligieuze kant vindt het wel een grappige combinatie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk ook dat je ze neerzet omdat je ze zelf leuk vindt maar hopen dat iemand er op gaat flippen is toch helemaal niet nodig?
Jij moet mensen lesjes leren?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weten ze eens hoe het is om niet hun zin te krijgen, die tijd is geweest.
In sommige gevallen snap ik het welquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee snap ik en heb je ook gelijk in maar ik vind hopen dat iemand last heeft van iets wat ik doe gewoon raar.
Mja weet ook niet, misschien ben ik dan wel de uitzondering die het las en dacht whut?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sadist in mij in combinatie met mijn sterk areligieuze kant vindt het wel een grappige combinatie.
Ik merk het want ik ben kennelijk de enige.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo belangrijk ben ik. Je leest heel raar.
Zover ga ik niet eens, het is altijd leven en laten leven, maar het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand flipt om een pompoen of een ketting of een T-shirt, dus op een gegeven moment hoop je dan maar dat ze zich erover opwinden, terwijl ik er niet eens moeite voor hoef te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's hetzelfde dat ik het altijd leuk vind om de deur open te doen voor jehova's als ik een shirt van een extreme band aan heb of op andere wijze sterk afwijk van de norm qua outfit. Het is niet mijn intentie om mensen over de zeik te krijgen, maar het is gewoon grappig waar mensen zich over opwinden.
Ik denk dat ik "hopelijk flipt" iets minder sterk gelezen heb. Zien of het opvalt en iets van een reactie uitlokt is meer hoe ik het las.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja weet ook niet, misschien ben ik dan wel de uitzondering die het las en dacht whut?
Zo las ik het ook.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik "hopelijk flipt" iets minder sterk gelezen heb. Zien of het opvalt en iets van een reactie uitlokt is meer hoe ik het las.
Nou, ik doe er dus net zoveel moeite voor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover ga ik niet eens, het is altijd leven en laten leven, maar het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand flipt om een pompoen of een ketting of een T-shirt, dus op een gegeven moment hoop je dan maar dat ze zich erover opwinden, terwijl ik er niet eens moeite voor hoef te doen.
Het probleem is meer dat ze het ontzettend serieus nemen en geen nee kennen. Je wordt bijna gedwongen om gewoon weg te lopen en dan voel ik me weer lullig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik doe er dus net zoveel moeite voor.Als ik iets afwijkends (in hun ogen kwaadaardigs/signaal dat redding nodig is) aan heb en jehova's komen god brengen, dan levert dat net wat meer vermaak op. Of ergernis aan mijn kant, want sommige maken het erg moeilijk om beleefd te blijven.
Best kans dat het een ervaringsding is ook. Na de tiende eenzijdige discussie dat je god moet gaan zoeken, raakt je geduld ook wel op en ga je er vermaak in zoeken. Ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mja wellicht is begrijpend lezen dan niet mijn sterkste kant. Excuses dan.
Ja ze hebben hier weleens aangebeld beneden, dan zeg je geen interesse te hebben en is het prima en wensen ze je een fijne dag. Maar o wee als je geen gratis bijbeltje aanneemt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het idee dat Jehova's juist wat gematigder worden. Als ik geen interesse heb gaan ze gewoon weg zonder gemor.
Oh ik heb nog nooit een gratis bijbel aangeboden gekregenquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze hebben hier weleens aangebeld beneden, dan zeg je geen interesse te hebben en is het prima en wensen ze je een fijne dag. Maar o wee als je geen gratis bijbeltje aanneemt.
Sinds de laatste heb ik ze niet meer aan de deur gehad, die namen gewoon aan dat "mijn huis" geen interesse heeft en sindsdien heb ik ze niet meer gezien, dus volgens mij notitie gemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het idee dat Jehova's juist wat gematigder worden. Als ik geen interesse heb gaan ze gewoon weg zonder gemor.
Ik kreeg alleen de wachttoren.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze hebben hier weleens aangebeld beneden, dan zeg je geen interesse te hebben en is het prima en wensen ze je een fijne dag. Maar o wee als je geen gratis bijbeltje aanneemt.
Nog beter.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sinds de laatste heb ik ze niet meer aan de deur gehad, die namen gewoon aan dat "mijn huis" geen interesse heeft en sindsdien heb ik ze niet meer gezien, dus volgens mij notitie gemaakt.
Ja zal ook wel met mijn religieuze opvoeding te maken hebben ofzo, ik heb niets tegen halloween, iedereen moet lekker doen waar hij of zij blij van wordt. Jehova's vind ik vooral heel zielig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best kans dat het een ervaringsding is ook. Na de tiende eenzijdige discussie dat je god moet gaan zoeken, raakt je geduld ook wel op en ga je er vermaak in zoeken. Ik wel in ieder geval.
Nadeel van m'n muzieksmaak: er staan altijd wel lui die denken dat je gered moet worden bij de festivals en blijkbaar heb ik nogal een open uitstraling, want ze komen áltijd op mij af.
Oeh, ik ook niet. Anders hoef ik even geen toiletpapier meer te halenquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik heb nog nooit een gratis bijbel aangeboden gekregen.
Dit ja. Nu al jaren niet meer trouwens.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen de wachttoren.
Was wel verfrissend na een daarvoor.quote:
nee, ook niet als het een minderjarige is of zo.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van katholieken is dat die graag zuipen en neuken en nergens moeilijk over doen verder
Koorknapen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van katholieken is dat die graag zuipen en neuken en nergens moeilijk over doen verder
wees blij dat je niet gebeld wordt uit nigeria/marokko ofzo.. krijg steeds vaker gemiste oproepen vanaf +212quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:56 schreef Pheno het volgende:
maar goed, ik ben al klaar met die callcentres die je om de week weer een nieuw energiecontract aanbieden. Mijn lijst met geblokte telefoonnummers wordt alsmaar groter.
O ja die deelden ze uit bij het station.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen de wachttoren.
Ik kreeg zo 5000 euro, het was fantastischquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
wees blij dat je niet gebeld wordt uit nigeria/marokko ofzo.. krijg steeds vaker gemiste oproepen vanaf +212
Aanmaak voor de haard.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, ik ook niet. Anders hoef ik even geen toiletpapier meer te halen
Vijf minuten geleden nog, 085-nummers.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:56 schreef Pheno het volgende:
maar goed, ik ben al klaar met die callcentres die je om de week weer een nieuw energiecontract aanbieden. Mijn lijst met geblokte telefoonnummers wordt alsmaar groter.
De grens wanneer iets overlast is, is in ieder geval fuzzy. Ik wil best rekening houden met anderen (beetje op m'n woorden letten, netjes m'n bakkes houden tijdens gebed, geen boobylicious outfits in de kerk), maar ik wil ook een beetje relaxed m'n leven kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zal ook wel met mijn religieuze opvoeding te maken hebben ofzo, ik heb niets tegen halloween, iedereen moet lekker doen waar hij of zij blij van wordt. Jehova's vind ik vooral heel zielig.
Tja je hebt een punt maar ik denk dat de bible belt echt wel extreem veel ranziger is nogquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ook niet als het een minderjarige is of zo.
Ik heb vloerverwarming, dat schiet niet opquote:
Schijtirritantquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was wel verfrissend na een daarvoor.Daar heb ik uiteindelijk maar gewoon de deur dichtgedaan, want die hield maar niet op.
Vuurkorf dan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb vloerverwarming, dat schiet niet op
Videoborrelen? Ieder een eigen fles jenever atten, woohoo, partyquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:59 schreef Pheno het volgende:
Ah, over een uur doen alsof ik een verplicht online werkfeestje leuk vind. Joy.
Als dat geen webcamseks wordt...quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Videoborrelen? Ieder een eigen fles jenever atten, woohoo, party
Mja, dan is het beleefdheidsargument ook niet meer geldig wat mij betreft. Mijn "nee dank je" niet accepteren is ook niet beleefd, immers.quote:
Ja dat is het mooie, wel Jehova's zielig vindenquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zal ook wel met mijn religieuze opvoeding te maken hebben ofzo, ik heb niets tegen halloween, iedereen moet lekker doen waar hij of zij blij van wordt. Jehova's vind ik vooral heel zielig.
*sorry ze hebben internet problemen hier*quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:59 schreef Pheno het volgende:
Ah, over een uur doen alsof ik een verplicht online werkfeestje leuk vind. Joy.
Eerlijk gezegd is mijn vertrouwen in de gehele mensheid al richting nulpunt. Elke keer als je denkt dat het niet erger kan gaat er weer ergens anders een beerput open. Of de korte lontjes van mensen met alles tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja je hebt een punt maar ik denk dat de bible belt echt wel extreem veel ranziger is nog
Inderdaad. Aanbellen prima, maar vervolgens niet weggaan als je geen interesse hebt, dan zou ik ook gaan bokken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dan is het beleefdheidsargument ook niet meer geldig wat mij betreft. Mijn "nee dank je" niet accepteren is ook niet beleefd, immers.
Eerst allerlei praatjes en zo, en dan om 1800 een online karaoke. Nou ja, misschien moet ik gewoon meedoen, dan is het 18:01 afgelopen, ben ik geband.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Videoborrelen? Ieder een eigen fles jenever atten, woohoo, party
omdat je te goed zingt? voor slecht zingen wordt je bij karaoke niet gebandquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst allerlei praatjes en zo, en dan om 1800 een online karaoke. Nou ja, misschien moet ik gewoon meedoen, dan is het 18:01 afgelopen, ben ik geband.
Dan heb je mij nog niet gehoord, laptopschermen springen kapotquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je te goed zingt? voor slecht zingen wordt je bij karaoke niet geband
Samen It takes two zingen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet gehoord, laptopschermen springen kapot
Voordeel van online, als het pijn doet aan de oortjes -> mute.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet gehoord, laptopschermen springen kapot
Nu ben ik zeeziek.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Wil ik
https://www.thisiswhyimbroke.com/illusion-carpet/
Just me and you!quote:
Nou ik niet...quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Wil ik
Jezus man, nog liever een rondje Markemeer met windkracht 6.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Wil ik
Ik vind Jehova's zielig omdat zij GELOVEN dat ze al die shit moeten doen. Net als dat ik medelijden met jou heb omdat je zo bang bent deze maanden. Ik bedoel zielig als in medelijden he, niet zielig als in triest.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is het mooie, wel Jehova's zielig vinden![]()
Vriendin van me zit bij een of andere vage gemeente en als die hier is kijkt ze haar ogen uit met al die 'rare refo's.'
Zijn wel mijn refo's jakijk naar je eigen rare geloof, denk ik dan
Ja met dat doel de bbq aansteken is niet de bedoeling nee maar geloof ook niet dat cl alleen die met die reden die dingen neerzetquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Wil ik
ja is het ookquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Jehova's zielig omdat zij GELOVEN dat ze al die shit moeten doen. Net als dat ik medelijden met jou heb omdat je zo bang bent deze maanden. Ik bedoel zielig als in medelijden he, niet zielig als in triest.
Die website!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Wil ik
quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ennnn weer thuis![]()
heleboel biljetjes op de maten vooral een doos met boekjes over biljetjes
Ruim op tijd terug van de drukkert
quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze al?
https://www.instagram.com(...)Iw1lAd5NrDHIJADZxs0/
Wat valt er te zien?quote:Dit account is privé.
Wil ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Dit is dus een robotje die in het filmpje van insta boos was day die naar een nieuw bureau moest![]()
Ze zijn weer bezig he in Den Haagquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Doet mij denken aan @:cherrylips
https://www.etsy.com/list(...)39be63275fe7fa948b47
oh bahquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Doet mij denken aan @:cherrylips
https://www.etsy.com/list(...)39be63275fe7fa948b47
Jeps :pquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze zijn weer bezig he in Den Haag
Bomderopquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze zijn weer bezig he in Den Haag
4.5 uurtjes rijden oid?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Autootje is sauber und rein en klaar voor de rit naar Germania
Picksexquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:03 schreef Amarantha het volgende:
En door foutje bij kassa een sixpack Pepsi voor vijftig cent. 😁
Ga je morgen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
5,5 uur volgens Google. Dat ga ik lekker op mijn gemak doen. Ik heb geen haast.
nicequote:Op vrijdag 4 september 2020 15:03 schreef Amarantha het volgende:
En door foutje bij kassa een sixpack Pepsi voor vijftig cent. 😁
Misschien zijn er mannen met een fetish voor een ondergerocheld toetsenbord?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik lropeeollekka
Vertaling:
Ik heb al flink over dit toetsenbord heen zitten rochelen dus kan hem niet meer terugsturen he?
@UitStralingquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien zijn er mannen met een fetish voor een ondergerocheld toetsenbord?
nou ja. En die pillen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Nou, dat was weer een bijzondere ervaring in het ziekenhuis ... ze willen gaan prikken om een infuus voor de contrastvloeistof aan te brengen 'oh uw aders liggen we diep en verstopt', 1e keer prikken, geen resultaat, 2e keer prikken 'oh ik had hem mij hij is er weer uitgeschoten', 3e keer 'laten we de andere arm proberen, oh ook al niet'. Toen een arts met echo apparatuur erbij gehaald om aders te zoeken 'hmm, amper zichtbaar, laten we hier maar proberen, nee nog niks we gaan weer naar de andere arm', tijdens het prikken een verzengende brandende pijn 'ah nu is de aders gesprongen, laten we even in de aanvraag kijken of contrastvloeistof wel nodig is'. 'Oh het is eigenlijk niet eens noodzakelijk voor deze scan maar een wens van de chirurg, dus we gaan gewoon scannen'. Dat scannen zelf heeft net 3 minuten geduurd maar ze zijn eerst wel een halfuur aan het prikken geweest, mijn armen zien er uit als een losgeslagen heroīnejunk
Die waren dus niet nodig geweestquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Nou, dat was weer een bijzondere ervaring in het ziekenhuis ... ze willen gaan prikken om een infuus voor de contrastvloeistof aan te brengen 'oh uw aders liggen we diep en verstopt', 1e keer prikken, geen resultaat, 2e keer prikken 'oh ik had hem mij hij is er weer uitgeschoten', 3e keer 'laten we de andere arm proberen, oh ook al niet'. Toen een arts met echo apparatuur erbij gehaald om aders te zoeken 'hmm, amper zichtbaar, laten we hier maar proberen, nee nog niks we gaan weer naar de andere arm', tijdens het prikken een verzengende brandende pijn 'ah nu is de aders gesprongen, laten we even in de aanvraag kijken of contrastvloeistof wel nodig is'. 'Oh het is eigenlijk niet eens noodzakelijk voor deze scan maar een wens van de chirurg, dus we gaan gewoon scannen'. Dat scannen zelf heeft net 3 minuten geduurd maar ze zijn eerst wel een halfuur aan het prikken geweest, mijn armen zien er uit als een losgeslagen heroīnejunk
Geen pillen, geen spuiten.quote:
Dat klinkt al helemaal niet prettigquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lekker handig. Maar wees blij dat de contrastvloeistof niet nodig was, anders waren ze uitgeweken naar je lies
Neequote:Op vrijdag 4 september 2020 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt al helemaal niet prettig
Woensdag gesprek met de chirurg.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Wanneer krijg je de uitslag?
Het is nu vooral om te bepalen hoe de buikwand/pezen zijn beschadigd en wat voor (en of) herstelling er kan worden gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als ze niks vinden, komen er nog meer onderzoeken? Of is het dan klaar?
Aah, oké. Cosmetisch of functioneel? Ook wel spannendquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu vooral om te bepalen hoe de buikwand/pezen zijn beschadigd en wat voor (en of) herstelling er kan worden gedaan.
Beidenquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, oké. Cosmetisch of functioneel? Ook wel spannend
Lekker dan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:28 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Oh, hier duurt het ook nog zoiets tot pizza en bier.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo even fijn een stukje rijden (ca 4 uur) en dan pizza & bier
Hoop dat de chirurg woensdag goed nieuws heeft. Ik denk dat ik het best belangrijk zou vinden als het mijn buik zou zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BeidenIn de basis is het functioneel, dus de buikwand herstellen zodat die weer een wat normalere vorm krijgt ipv zo opgeblazen. Daardoor is het dus ook deels cosmetisch omdat het voornamelijk om het zicht gaat
OK, eerst bier en dan pas pizza. Kroeg heeft een deal met de pizzaboer, dus ze komen je pizza gewoon naar de kroeg brengenquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hier duurt het ook nog zoiets tot pizza en bier.![]()
Al zit er tussen de pizza en het bier ook nog wel íets aan tijd.
Schnitzels zijn geen normaal eten?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook trek in pizza, maar het wordt een stamppotje andijvie. Nog even normaal eten voordat ik los ga ik Schnitzelland
Mja helemaal in begin zei ik steeds dat ik die operatie niet wilde maar ben nu wel echt klaar met die buik. Ben best wat afgevallen, broeken zijn 2 maten kleiner maar t-shirts niet omdat die nog steeds redelijk strak staan door die buik. Plus heb lijkt er niet op dat dit uit zichzelf gaat herstellen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat de chirurg woensdag goed nieuws heeft. Ik denk dat ik het best belangrijk zou vinden als het mijn buik zou zijn
Ben je wel pijnvrij nu?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja helemaal in begin zei ik steeds dat ik die operatie niet wilde maar ben nu wel echt klaar met die buik. Ben best wat afgevallen, broeken zijn 2 maten kleiner maar t-shirts niet omdat die nog steeds redelijk strak staan door die buik. Plus heb lijkt er niet op dat dit uit zichzelf gaat herstellen.
Vlees er bij?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook trek in pizza, maar het wordt een stamppotje andijvie. Nog even normaal eten voordat ik los ga ik Schnitzelland
Heb wel een constant trekkend gevoel maar zou het niet echt pijn noemen.quote:
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, eerst bier en dan pas pizza. Kroeg heeft een deal met de pizzaboer, dus ze komen je pizza gewoon naar de kroeg brengen
Dat zal mentaal ook genoeg invloed hebben, stiekem is het toch steeds een herinnering aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja helemaal in begin zei ik steeds dat ik die operatie niet wilde maar ben nu wel echt klaar met die buik. Ben best wat afgevallen, broeken zijn 2 maten kleiner maar t-shirts niet omdat die nog steeds redelijk strak staan door die buik. Plus heb lijkt er niet op dat dit uit zichzelf gaat herstellen.
Het is nu allemaal kut maar als dat achter de rug is ben je super blij dat je het gedaan hebt denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa die herinnering zit ik niet zo meer, zie dat meer als een dure levenslesquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat zal mentaal ook genoeg invloed hebben, stiekem is het toch steeds een herinnering aan natuurlijk.
Dan heb ik weer het lichaam van een jonge god en moet ik de vrouwen van me afslaanquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is nu allemaal kut maar als dat achter de rug is ben je super blij dat je het gedaan hebt denk ik
Welke lesquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa die herinnering zit ik niet zo meer, zie dat meer als een dure levenslesHet is meer de teleurstelling dat ik blijf afvallen maar die buik net zo dik blijft.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is nu allemaal kut maar als dat achter de rug is ben je super blij dat je het gedaan hebt denk ik
Zekers!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Spotify heeft me definitief ingedeeld bij de oudjes: eerst James Last en toen Nana Mouskouri.
Rollend naar bed.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers!
En nog beter is dat het hotel waar ik ga verblijven zo'n 100 meter van die kroeg af is
In ieder geval lekker profiteren van de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa die herinnering zit ik niet zo meer, zie dat meer als een dure levenslesHet is meer de teleurstelling dat ik blijf afvallen maar die buik net zo dik blijft.
Meerdere zelfsquote:
Auch! Bult?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Auw mijn hoofd. Vol tegen deur gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Samzz mijn choco buit.
Your beauty never ever scared me.
Nee maar had niet harder moeten zijn want had ik bloedneus gehad denk ik.quote:
tot straksquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meerdere zelfsMaar die ga ik hier niet allemaal neertikken, plus ik ben echt gesloopt, moet even een dutje doen denk ik.
Ja maar na het gesprek gisteren durfde die geen stap meer te zetten ookquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Merk je verschil, qua luchtgeluid?
Dit klinkt vrij onheilspellendquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga naar Duitsland en kom thuis met:Bij Kaufland geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Samzz mijn choco buit.![]()
Ik ga naar Duitsland en kom thuis met:Hoe lang doe je daarmeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Samzz mijn choco buit.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ga naar Duitsland en kom thuis met:hnnngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Samzz mijn choco buit.Tap tap tap
Ik ga naar Duitsland en kom thuis met:Nice! Milka was laatst maar 69 cent bij kauflandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Samzz mijn choco buit.![]()
Prima toch? Laat hij zich voortaan maar verplaatsen met een heliumballonquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar na het gesprek gisteren durfde die geen stap meer te zetten ookHad er denk ik wel meer van verwacht
Nu 63 cent.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice! Milka was laatst maar 69 cent bij kaufland
Dat zou echt te komisch zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima toch? Laat hij zich voortaan maar verplaatsen met een heliumballon
Mja, houten vloeren blijven gehorig, vrees ik
Bij mij zou t in een weekend op zijn denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en Marktkauf.
[..]
Wel een tijdje.
Het scheelt allicht dat 'ie nu weet dat het zo doorklinkt, misschien dat de eigenaren er dan sneller wat mee doen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou echt te komisch zijnMaar das ook zo hoor. Maar zonder isolatie is het echt niet te doen. maar kijk dag en nacht op funda
+1quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zou t in een weekend op zijn denk ik.
Hoop dat je snel wat vindt. Ik kijk af en toe wat er in Dordt te koop staat, maar daar is bijna niks te koop. Of het is ver boven mijn budget.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou echt te komisch zijnMaar das ook zo hoor. Maar zonder isolatie is het echt niet te doen. maar kijk dag en nacht op funda
Dan moet ik 5 repen opeten en 2 dingen van Kinder en alles met chocolade is dus ook de koekjes.quote:
Je huurt nu?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat je snel wat vindt. Ik kijk af en toe wat er in Dordt te koop staat, maar daar is bijna niks te koop. Of het is ver boven mijn budget.
Ja ben wel echt blij dat ik hem gesproken heb. Hij vertelde over de eigenaar, die laat hem gerust een jaar wachten met het reaperen van lekkages of andere dingen. In het begin deed die eigenaar zich zelfs voor als tussenpersoon van zon verhuur bedrijf en gaf die niet toe dat hij de eigenaar wasquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt allicht dat 'ie nu weet dat het zo doorklinkt, misschien dat de eigenaren er dan sneller wat mee doen?
Ja hopen op de crisisquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat je snel wat vindt. Ik kijk af en toe wat er in Dordt te koop staat, maar daar is bijna niks te koop. Of het is ver boven mijn budget.
Zou ik redden, helemaal indien PMS.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet ik 5 repen opeten en 2 dingen van Kinder en alles met chocolade is dus ook de koekjes.
Whut.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben wel echt blij dat ik hem gesproken heb. Hij vertelde over de eigenaar, die laat hem gerust een jaar wachten met het reaperen van lekkages of andere dingen. In het begin deed die eigenaar zich zelfs voor als tussenpersoon van zon verhuur bedrijf en gaf die niet toe dat hij de eigenaar wasZijn gewoon van die huisjesmelkers
Hmmm, met de huidige crisis kan t niet lang meer duren... Denk ikquote:
vind het sowieso raar dat de huizenprijzen nu nog steeds stijgenquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, met de huidige crisis kan t niet lang meer duren... Denk ik. Die bubbel moet een keer barsten.
Veel vraag, weinig aanbodquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het sowieso raar dat de huizenprijzen nu nog steeds stijgen
foto'squote:Op vrijdag 4 september 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat ik een hoornaar uit m'n wespenval heb bevrijd
Dat was een heel erg dom idee van je dan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat ik een hoornaar uit m'n wespenval heb bevrijd
Waarom heb je ‘m bevrijd?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Hij is toch pleitequote:
Ben je dan niet erg laat/vroeg?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:47 schreef mschol het volgende:
zo, belastingen geprepped.. van het weekend met pa even aangifte doen
Ja weg maar mijn rug man maar ja heb denk ik te lang pil doorgeslikt want mijn buik doet ook kut.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vroeg mij net af hoe het met je gesnotter ging :p
Dan was het een hoornaar. Al was ie pimpelpaars.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:47 schreef CherryLips het volgende:
verschillende maten wespen, en ben gaan googelen. Deze was wel een centimetertje of 5
krijg je daar zon buikpijn van? K slik em ook door maar krijg niet die pijn die jij beschrijftquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weg maar mijn rug man maar ja heb denk ik te lang pil doorgeslikt want mijn buik doet ook kut.
Doorbraakbloeding ditdat? Die zijn kut ja. Erg blij dat ik dáár in ieder geval geen last meer van heb.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weg maar mijn rug man maar ja heb denk ik te lang pil doorgeslikt want mijn buik doet ook kut.
Ja naja voelt wel als zelfde pijn als met ongesteld zijn en slik hem alweer 3 maanden door dus denk dat het teken is van mijn lichaam dat ik weer moet stoppen een weekje. En als ik daarna nog steeds buikpijn heb ga ik wel even langs de huisarts (heb het al 2 weken nu) maar wacht eerst dat even af.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg je daar zon buikpijn van? K slik em ook door maar krijg niet die pijn die jij beschrijft
hmm das wel lang he 2 wekenquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja voelt wel als zelfde pijn als met ongesteld zijn en slik hem alweer 3 maanden door dus denk dat het teken is van mijn lichaam dat ik weer moet stoppen een weekje. En als ik daarna nog steeds buikpijn heb ga ik wel even langs de huisarts (heb het al 2 weken nu) maar wacht eerst dat even af.
Ja maar ik wacht even af of het over is na een stopweek, lees op Google wel dat het kan door te lang doorslikken en vorige keer kreeg ik na 3 maanden ook klachten.quote:
maar je hebt gelijk dat die ongesteldsheidsbuikrugpijn wel echt onwijs makkelijk te herkennen isquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wacht even af of het over is na een stopweek, lees op Google wel dat het kan door te lang doorslikken en vorige keer kreeg ik na 3 maanden ook klachten.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even geduld. Bitterbal moet straks vast poepen.
Ja het voelt hetzelfde dus daarom even afwachten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je hebt gelijk dat die ongesteldsheidsbuikrugpijn wel echt onwijs makkelijk te herkennen is
maar mag je nu wee naar je werk?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het voelt hetzelfde dus daarom even afwachten.Ik kan over 2 weken altijd nog langs de huisarts.
Maandagquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar mag je nu wee naar je werk?
Oh gelukkig. Heerlijk dat moment. Wil er geen seconde van missen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even geduld. Bitterbal moet straks vast poepen.
Dit klopt, het verschilt enorm per persoon hoe lang je door kan slikken voor je baarmoeder gaat mekkeren. Ik kon max 4 maanden doorslikken, daarna moest er een stopweek vanwege klachten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wacht even af of het over is na een stopweek, lees op Google wel dat het kan door te lang doorslikken en vorige keer kreeg ik na 3 maanden ook klachten.
k red 4 maanden en met gemakquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klopt, het verschilt enorm per persoon hoe lang je door kan slikken voor je baarmoeder gaat mekkeren. Ik kon max 4 maanden doorslikken, daarna moest er een stopweek vanwege klachten.
ah chill. had begrepen dat ze perse wilde dat je een test liet doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mocht ook als ik paar dagen gewoon weer beter ben.
Ja hier dus 3 maanden max.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klopt, het verschilt enorm per persoon hoe lang je door kan slikken voor je baarmoeder gaat mekkeren. Ik kon max 4 maanden doorslikken, daarna moest er een stopweek vanwege klachten.
Ja als het bleef.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah chill. had begrepen dat ze perse wilde dat je een test liet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |