Ik heb nog nooit pinguīn op. Wel walvis en dolfijnquote:
Walvis ik ook maar wtf dolfijn?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pinguīn op. Wel walvis en dolfijn
Sushitent in Florida. Het was niet eens opmerkelijk lekker of zo. Dus eenmalig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvis ik ook maar wtf dolfijn?
Hondsdolletjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Honden zijn weer toegelaten in Ouwehands. Dolletjes.
Ik snap oprecht niet waarom je je hond mee zou slepen naar de dierentuinquote:
De enige reden die ik kan verzinnen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom je je hond mee zou slepen naar de dierentuin.
Hulphonden niet meegerekend, uiteraard.
Lekkerquote:
Ik heb zelf honden. Lijkt me vreselijk ze mee te moeten nemen :=.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan verzinnen inderdaad.
Eén keer gedaan, ze was vooral geīnteresseerd in het vreten dat kinderen lieten vallen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom je je hond mee zou slepen naar de dierentuin.
Hulphonden niet meegerekend, uiteraard.
Ik wil over twee weken met m'n zus gaan, is Ouwehand goed geregeld allemaal? Anders wordt het Burger's.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf honden. Lijkt me vreselijk ze mee te moeten nemen :=.
Over dierentuin gesproken. Volgende week weer.
Die had ik voor m'n verjaardag gevraagd, gelukkig niet gekregen, want had er niet veel gebruik van gemaakt denk ik.quote:
Tokkies die geen afstand houden heb je vermoedelijk overal.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil over twee weken met m'n zus gaan, is Ouwehand goed geregeld allemaal? Anders wordt het Burger's.
Meneer Mier zou gaan enkelbijten denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer gedaan, ze was vooral geīnteresseerd in het vreten dat kinderen lieten vallen.
Vind ik wel :j. De laatste keren dat we geweest zijn prima afstand kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil over twee weken met m'n zus gaan, is Ouwehand goed geregeld allemaal? Anders wordt het Burger's.
We zijn nu weer eens geweest. Alleen in de Ocean was een bedrijfsuitje (quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik voor m'n verjaardag gevraagd, gelukkig niet gekregen, want had er niet veel gebruik van gemaakt denk ik.
Wel een goed idee trouwens...quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pinguīn op. Wel walvis en dolfijn
Nostalgie..quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:24 schreef Samzz het volgende:
Het aquarium van Ouwehand is niet open, btw. Maar daar mis je ook niet heel veel aan.
Ik haat mensen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn nu weer eens geweest. Alleen in de Ocean was een bedrijfsuitje (). En daar liepen ze tegen het verkeer in, ook de gidsen. Voor de rest was het erg rustig. Maar we gaan later in de middag, dan lopen die verwende kutkoters het park al uit, jankend omdat ze nog een ijsje willen.
Naast Burgers Ocean wel een behoorlijke deceptiequote:
Mja, toch wel een beetje gedateerd hč?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:24 schreef Samzz het volgende:
Het aquarium van Ouwehand is niet open, btw. Maar daar mis je ook niet heel veel aan.
Ja, op zich.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, toch wel een beetje gedateerd hč?
Ik kom er al sinds ik in de kinderwagen zat, vandaarquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naast Burgers Ocean wel een behoorlijke deceptie.
Oh zoquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er al sinds ik in de kinderwagen zat, vandaarDe geur vooral.
Oh, beter. Het weekend is echt beduidend drukker en dus moeilijker afstand houden is mijn ervaring.quote:
Ik ook, wat is je punt?quote:
Hmm waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry, nog even een reactie op iets in het vorige deel. Hopen dat iemand last heeft van iets wat jij doet vind ik redelijk kansloos. Ik hoop juist dat mensen zo min mogelijk last van me hebben. Niet dat ik er dingen voor zou laten ofzo maar heb liever dat mensen geen last van me hebben dan wel.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
O m'n nieuwe buurvrouw is behoorlijk christelijk. Hopelijk flipt ze van de pompoenen in de vensterbank.
Ja ik zet ze er niet specifiek neer om te treiteren, meer omdat ik ze zelf leuk vind, maar als je ze al niet in de etalage mag zetten en als je op straat wordt aangehouden omdat je een ankh-ketting draagt en als je wordt nageroepen als je geen interesse hebt in de bijbel, dan hoop ik dat een religekkie flipt ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |