dan ben je verder gekomen dan mij. Werd steeds uit winkelmandje gegooid. grrr.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:55 schreef Seul het volgende:
Wat een leuke Cantillon online verkoop weer!.. Benieuwd wanneer ik de mail krijg dat ik terugbetaald word... Ach ja...
[ afbeelding ]
Ik snap je. Maar jij kunt Tree House toch gewoon laten bezorgen? Althans, ik meen dat dat geen probleem was.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:52 schreef OMG het volgende:
[..]
Nope, ik ben daar de lui voor en ga niet genoeg naar brouwerijen hier in Indiana om de speciale ruilbare releases te halen.
Tree House is trouwens bijna makkelijker in NL te krijgen dan voor mij in de VS. Ik heb het persoonlijk nog nooit gedronken, en alle untappd vriendjes in de buurt komen er ook alleen maar via-via aan.
De enige reden waarom ik die Other Halfjes nu heb is dat ze via de online bierwinkel die hier in de VS het bier verstuurde voor het untappd online festival deze verkrijgbaar had.
in Cantillon heeft ongeveer alles op bord staan wat ook in pakket zit. Helaas mogen we niet zo maar naar België rijden(en uhhhh moet sowieso werken)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:20 schreef Welten het volgende:
3 Fonteinen gooit er vandaag en morgen nog wat Spelingen van het Lot en ander exclusief spul uit bij de Lambik-o-droom.
Ik vermoed zo maar dat de echte die-hards zich daar helemaal niks van aangetrokken hebben, en die zijn en passant ook nog wat mooie flessen bij 3F gaan ophalen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:49 schreef JJ76 het volgende:
[..]
in Cantillon heeft ongeveer alles op bord staan wat ook in pakket zit. Helaas mogen we niet zo maar naar België rijden(en uhhhh moet sowieso werken)
Verbaas je je daar nu pas over?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:15 schreef Seul het volgende:
Wat een onwezenlijk verschil tussen die 3F verkoop zonet en die Cantillon SHITSHOW...
Ah... volgens mij mag ik niet klagen, die herfstpakketjes zijn me ieder jaar al gelukt. Met dat pakket met Menu Pineau en een paar jaar geleden een pakket met Aunis en Lam was ik niet succesvol. Ik vond het afgelopen week al beter dan dat drama met de vorige (EventBrite?).quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:47 schreef Seul het volgende:
Om eerlijk te zijn had ik nog nooit een pakket proberen bestellen online van Cantillon... Daarom valt het me nu pas op inderdaad...
Cantillon is veel kopers voor trade / sell.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:15 schreef Seul het volgende:
Wat een onwezenlijk verschil tussen die 3F verkoop zonet en die Cantillon SHITSHOW...
Is dat zo? In 3F wordt toch ook veel getrade?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Cantillon is veel kopers voor trade / sell.
3F is voornamelijk om zelf te drinken
Lang niet zo veel en met veel minder margequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat zo? In 3F wordt toch ook veel getrade?
Misschien is dat wel juist doordat ze beter beschikbaar zijn, maar ik heb geen zin in een kip-ei discussie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:09 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Lang niet zo veel en met veel minder marge
Heel eerlijk: ik heb zaterdag ook een rondje Cantillon - 3 Fonteinten - Tilquin gedaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:29 schreef Seul het volgende:
Mijn maat doet nu toertje 3F, Cantillon en De Caigny...
Erger mij juist kapot aan mensen die continu op dit soort dingen kritiek geven. Hartstikke logisch toch? Het is in dit soort gevallen ook een beetje rationeel denken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:00 schreef Welten het volgende:
Ja, voordat jullie kritiek leveren: ik weet dat het afgeraden wordt. Ter illustratie: ik woon in Zeeland (oranje gebied voor Belgen i.t.t. de rest van Nederland), zit in mijn eigen bubbel en ik ben op mijn tour naar België met niemand in contact geweest behalve de verkopers bij de brouwerijen. Op de terugweg deed ik in de Jumbo in mijn stad boodschappen en daar voel ik me véél minder op mijn gemak. De teller bij de ingang stond op +- 150 mensen in de winkel waar er 200 binnen mogen zijn dus het was best druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |