Geen mooie kast maar dat maakt voor de stouts niet uit, de IPA's verdienen echter wel een koelkast.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:28 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet echt een mooie kast er voor, maar staan wel wat biertjes in nu waar ik wel naar uitkijk.
Aantal mooie van Frontaal, Coconut Crab, nieuwe Folkingebrew en om maar te zwijgen over de Necessary Evil, Bronckhorster 25 en KBS.
Dit, de enige reden voor IPAs die buiten de koelkast staan is omdat ik even geen ruimte, maar zodra ik er één uit haal gaat er een nieuwe terug in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:20 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Geen mooie kast maar dat maakt voor de stouts niet uit, de IPA's verdienen echter wel een koelkast.
Ja klopt, gaan ze na het weekend ook in. Was even geen plek voor maar komt wel goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:20 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Geen mooie kast maar dat maakt voor de stouts niet uit, de IPA's verdienen echter wel een koelkast.
Leuke biertjes maar dat glas van Frontaal vind ik maar niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:28 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet echt een mooie kast er voor, maar staan wel wat biertjes in nu waar ik wel naar uitkijk.
Aantal mooie van Frontaal, Coconut Crab, nieuwe Folkingebrew en om maar te zwijgen over de Necessary Evil, Bronckhorster 25 en KBS.
Ik vind dat glas van Frontaal juist wel fijn. Drinkt goed naar mijn idee voor IPA’s en sours, want erg robuust. Ik heb al best een paar keer geaarzeld om een doos aan te schaffen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leuke biertjes maar dat glas van Frontaal vind ik maar niks.
Ik drink bijna alles uit teku. Of zo'n langer glas (weet de naam niet).quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Stouts, saison en wilde bieren drink ik ook standaard uit teku.
Heel vervelendquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:20 schreef OMG het volgende:
Alvast zin in het weekend, vanochtend stond er een doos met 12x Other Half brouwsels voor de deur;
[ afbeelding ]
KBBS uiteraard ook ingeschreven voor de loterij. Kans is niet zo groot maar ja, niet geschoten.....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:11 schreef Welten het volgende:
Hey OMG, proxy jij vanuit the States eigenlijk wel eens voor iemand? Ik kan me voorstellen dat dat voor jou best interessant kan zijn: doosjes Tree House opsturen (hint hint. Ik hou me aanbevolen).
Gisteren heb ik me ingeschreven voor de verkoop van KBBS. Vanavond sale van Cantillon, vrijdag van 3F. Dure week...
Dit klinkt interessant.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef pipster het volgende:
Over bieren met zuur / wilde fermenten gesproken, denk dat ik 1 december wel ga proberen een membership van Antidoot te bemachtigen. Dan zou je daar in alle rust bier moeten kunnen bestellen
Nope, ik ben daar de lui voor en ga niet genoeg naar brouwerijen hier in Indiana om de speciale ruilbare releases te halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:11 schreef Welten het volgende:
Hey OMG, proxy jij vanuit the States eigenlijk wel eens voor iemand? Ik kan me voorstellen dat dat voor jou best interessant kan zijn: doosjes Tree House opsturen (hint hint. Ik hou me aanbevolen).
Gisteren heb ik me ingeschreven voor de verkoop van KBBS. Vanavond sale van Cantillon, vrijdag van 3F. Dure week...
nee hoor, buiten dat je maar weinig kans maakt op lidmaatschap te krijgen..... zelf de verkoop voor leden is daar geen garantie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef pipster het volgende:
Over bieren met zuur / wilde fermenten gesproken, denk dat ik 1 december wel ga proberen een membership van Antidoot te bemachtigen. Dan zou je daar in alle rust bier moeten kunnen bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |