Ik heb hem, ligt best lekker in de hand en aangezien Fuerst Wiacek vooral IPA's maakt is ie denk ik daarvoor ook wel bedoeld. Je kan de hopjes lekker ruiken door die vorm in ieder geval.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me totaal geen fijn glas.
Ah heten ze Stemless teku, haha weer wat geleerd.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zie ze de laatste tijd juist heel veel voorbij komen en was benieuwd geraakt. Uit interesse, waarom lijkt het je niks?
Je hebt ook echt het glas van Fuerst Wiacek? Heb je hem online bij hun gekocht of ben je hem ergens tegen gekomen in de winkel?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:55 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Ik heb hem, ligt best lekker in de hand en aangezien Fuerst Wiacek vooral IPA's maakt is ie denk ik daarvoor ook wel bedoeld. Je kan de hopjes lekker ruiken door die vorm in ieder geval.
Altijd mooi om positieve verhalen te horen, waar heb je hem ergens gekocht?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah heten ze Stemless teku, haha weer wat geleerd.
Is momenteel mn favoriete glas.
Ik heb hem van Tiny Rebel, zat bij een bierpakket van ze.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:46 schreef vanpers het volgende:
Kijk toch nog wat mensen die het glas wel gebruiken, in mijn omgeving lijken steeds meer mensen dit type glas te gebruiken dus was op internet al eens gaan zoeken om er ook een aan te schaffen. Toch even testen.
[..]
Je hebt ook echt het glas van Fuerst Wiacek? Heb je hem online bij hun gekocht of ben je hem ergens tegen gekomen in de winkel?
[..]
Altijd mooi om positieve verhalen te horen, waar heb je hem ergens gekocht?
Ja precies die, ik was van plan hem in Berlijn te kopen bij de brouwerij zelf want ik kom (kwam?) met enige regelmaat wel in Berlijn en die dude van de brouwerij kon hem wel bij een bevriende winkel voor me achterlaten dat ik hem daar kon halen zonder verzendkosten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:46 schreef vanpers het volgende:
Je hebt ook echt het glas van Fuerst Wiacek? Heb je hem online bij hun gekocht of ben je hem ergens tegen gekomen in de winkel?
kijk dit is wel lievquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:07 schreef Seul het volgende:
vanpers: zoek je er echt naar?... Kan je anders aan verzendkost deze sturen...
[ afbeelding ]
Ja, die was top! Wel meer een stout dan een quad, imo.quote:Op zondag 8 november 2020 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik had gisteren Flotsam van Nogne en dat was 1 van de beste bieren die ik gehad heb.Een BA red wine quadruppel.
Hoe was die van Kees? Heb ik hier ook in de koelkast staanquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Ja precies die, ik was van plan hem in Berlijn te kopen bij de brouwerij zelf want ik kom (kwam?) met enige regelmaat wel in Berlijn en die dude van de brouwerij kon hem wel bij een bevriende winkel voor me achterlaten dat ik hem daar kon halen zonder verzendkosten.
Maar toen kwam ik hem tegen in de Uiltje bierwinkel in Haarlem, daar woon ik. Die hadden een doosje glazen gekocht bij de levering van de Fuerst Wiacek bieries.
[ afbeelding ]
Al drink ik de meeste IPAs en zure dingen uit m'n Arpus glas dat ik kreeg bij een bestelling in hun webshop:
[ afbeelding ]
En stoutjes uit m'n Uiltje proefglas die ik van ze geleend heb voor onbepaalde tijd:
[ afbeelding ]
Oh, dat vond ik niet. Dat zoetige van quads proefde ik wel echt. En het gebrande wat ik bij stouts verwacht niet.quote:Op zondag 8 november 2020 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, die was top! Wel meer een stout dan een quad, imo.
Oh, juist díé heb ik dan nog staan. Dacht dat je die al op had. Ik vind het overigens van die typische flessen om rond de feestdagen eens open te trekken. Zeker als we toch gedwongen zijn die dagen in beperkte kring door te brengen.quote:Op zondag 8 november 2020 18:44 schreef Seul het volgende:
't Is echt wel wat, Potsie... Potverdomme wat een lekker biertje... Morgen mss de BA versie...
Wat een liefde in dit topic.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:07 schreef Seul het volgende:
vanpers: zoek je er echt naar?... Kan je anders aan verzendkost deze sturen...
[ afbeelding ]
Oprecht geleend, of 'geleend' zoals dat in cafés vaak gaat?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef pfefferkatze het volgende:
m'n Uiltje proefglas die ik van ze geleend heb voor onbepaalde tijd:
Ja lastig, wel gewoon chill maar niet eentje voor de geschiedenisboeken. Was weinig nieuw voor me, maar zeker niet slecht.quote:Op zondag 8 november 2020 12:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe was die van Kees? Heb ik hier ook in de koelkast staan
quote:Op maandag 9 november 2020 15:24 schreef Welten het volgende:
[..]
Oprecht geleend, of 'geleend' zoals dat in cafés vaak gaat?
Toevallig (of niet) deed Kees ook net bericht: in week 51 zullen de flessen afgevuld en verzonden worden. Dan hebben ze 18 maanden in Jim Beam-vaten gelegen.quote:Deze week hadden we de eerste smaak van de Imperial Stout crowdfund bieren die op de twee merken bourbonvaten (Early Times en Heaven Hill) rijpen. Onze eerste smaak van dit bier was eigenlijk al heel goed. We verwachten dat het slechts een maand of 2 (misschien 3) nodig zal hebben om de beste smaak te krijgen. In de tussentijd zullen we regelmatig proeven om er zeker van te zijn dat het bier komt waar we willen. We denken dat we er bijna zijn, nog even geduld hebben en als het einde van het jaar in zicht is, krijg je het beste kerstcadeau van je leven.
Dat is het voor nu. We houden iedereen op de hoogte van ons laatste nieuws! Als je vragen hebt over het bier, aarzel dan niet om ons te vragen via Facebook of Instagram.
Proost, De Moersleutel 🔧
Klopt, ik had het gezien. Heb echter vandaag al andere plannen, dus komt er niet van helaas. Het zit me niet mee vooralsnog wat betreft Z&C; we hadden een tafel gereserveerd laatst, maar een paar dagen daarvoor moesten alle restaurants weer sluiten.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:34 schreef Welten het volgende:
Voor wie het interessant vindt (@:PotS, jij woont vlakbij):
Sterrenrestaurant Zout & Citroen heeft vrijdag en zaterdag drive through waarbij je ook bier mee kunt nemen. Ter plekke kun je een aantal Bokke en Antidoot drinken.
Dan heb je geluk, a.s. weekend doen ze een nieuwe ronde!quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, ik had het gezien. Heb echter vandaag al andere plannen, dus komt er niet van helaas. Het zit me niet mee vooralsnog wat betreft Z&C; we hadden een tafel gereserveerd laatst, maar een paar dagen daarvoor moesten alle restaurants weer sluiten.
Ja, zag het ook. Hopelijk komt het er dan wel van.quote:Op maandag 23 november 2020 10:06 schreef Welten het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, a.s. weekend doen ze een nieuwe ronde!
Ja, nee.quote:Op maandag 23 november 2020 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komend weekend maar eens naar DeCaigny.
Iemand recent geweest? Problemen bij de grens?
GOOSE ISLAND LANCEERT BOURBON COUNTY STOUT 2020 OP VRIJDAG 11 DECEMBERquote:Op woensdag 25 november 2020 10:06 schreef Welten het volgende:
Iemand al iets gezien over de online sale van BCBS? Ik neem hem elk jaar wel mee. Vooralsnog zie ik niks op Hopt en Saveur Biere.
quote:Vanwege COVID-19 zal de lancering plaatsvinden in december, waar voorgaande jaren de Goose Island Bourbon County Stout editie traditiegetrouw werd uitgebracht op Black Friday.
Ben je gegaan? Ik hoop deze zaterdag te gaan, mits er weer take-away is. Dan wil ik direct een menu meenemen voor thuis.quote:Op maandag 23 november 2020 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, zag het ook. Hopelijk komt het er dan wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |