abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196087981
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Lijkt me totaal geen fijn glas.
Ik heb hem, ligt best lekker in de hand en aangezien Fuerst Wiacek vooral IPA's maakt is ie denk ik daarvoor ook wel bedoeld. Je kan de hopjes lekker ruiken door die vorm in ieder geval.
pi_196091814
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:25 schreef vanpers het volgende:

[..]

Zie ze de laatste tijd juist heel veel voorbij komen en was benieuwd geraakt. Uit interesse, waarom lijkt het je niks?
Ah heten ze Stemless teku, haha weer wat geleerd.
Is momenteel mn favoriete glas.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_196096879
Gewoon in een stevige doos gesmeten, en de doos was dan nog volledig ingedeukt aan één kant... Gelukkig alles in één stuk aangekomen...

pi_196097496
Nice.
Ik hou de socials van 3 Fonteinen een beetje in de gaten. Ze hebben aangekondigd dat de fysieke winkel dicht blijft in 2020 maar dat ze daarom meer specials gaan verkopen via de webshop. Ik ben benieuwd.
pi_196098106
^Gewoon inschrijven voor nieuwsbrief, dan krijg je alle info een dag tevoren. En idd: ik las net hetzelfde gisteren :)
pi_196098686
Kijk toch nog wat mensen die het glas wel gebruiken, in mijn omgeving lijken steeds meer mensen dit type glas te gebruiken dus was op internet al eens gaan zoeken om er ook een aan te schaffen. Toch even testen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2020 00:55 schreef pfefferkatze het volgende:

[..]

Ik heb hem, ligt best lekker in de hand en aangezien Fuerst Wiacek vooral IPA's maakt is ie denk ik daarvoor ook wel bedoeld. Je kan de hopjes lekker ruiken door die vorm in ieder geval.
Je hebt ook echt het glas van Fuerst Wiacek? Heb je hem online bij hun gekocht of ben je hem ergens tegen gekomen in de winkel?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:34 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ah heten ze Stemless teku, haha weer wat geleerd.
Is momenteel mn favoriete glas.
Altijd mooi om positieve verhalen te horen, waar heb je hem ergens gekocht?
pi_196098784
Afgelopen maand veel hulp gehad van deze brouwers, nu weer even de voorraad aangevuld :9

pi_196099073
vanpers: zoek je er echt naar?... Kan je anders aan verzendkost deze sturen...

pi_196112324
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 15:46 schreef vanpers het volgende:
Kijk toch nog wat mensen die het glas wel gebruiken, in mijn omgeving lijken steeds meer mensen dit type glas te gebruiken dus was op internet al eens gaan zoeken om er ook een aan te schaffen. Toch even testen.
[..]

Je hebt ook echt het glas van Fuerst Wiacek? Heb je hem online bij hun gekocht of ben je hem ergens tegen gekomen in de winkel?
[..]

Altijd mooi om positieve verhalen te horen, waar heb je hem ergens gekocht?
Ik heb hem van Tiny Rebel, zat bij een bierpakket van ze.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_196126905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 15:46 schreef vanpers het volgende:
Ja precies die, ik was van plan hem in Berlijn te kopen bij de brouwerij zelf want ik kom (kwam?) met enige regelmaat wel in Berlijn en die dude van de brouwerij kon hem wel bij een bevriende winkel voor me achterlaten dat ik hem daar kon halen zonder verzendkosten.

Maar toen kwam ik hem tegen in de Uiltje bierwinkel in Haarlem, daar woon ik. Die hadden een doosje glazen gekocht bij de levering van de Fuerst Wiacek bieries.

Al drink ik de meeste IPAs en zure dingen uit m'n Arpus glas dat ik kreeg bij een bestelling in hun webshop:

En stoutjes uit m'n Uiltje proefglas die ik van ze geleend heb voor onbepaalde tijd:
pi_196126909
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:07 schreef Seul het volgende:

[ afbeelding ]
kijk dit is wel liev :@
pi_196130473
Jongens, ik had gisteren Flotsam van Nogne en dat was 1 van de beste bieren die ik gehad heb. _O_ Een BA red wine quadruppel.

O+
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 8 november 2020 @ 11:51:09 #263
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_196132122
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2020 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik had gisteren Flotsam van Nogne en dat was 1 van de beste bieren die ik gehad heb. _O_ Een BA red wine quadruppel.

O+
Ja, die was top! Wel meer een stout dan een quad, imo.
NAC Breda
Rèsbaarge
  zondag 8 november 2020 @ 12:00:18 #264
62913 Blik
The one and Only!
pi_196132250
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef pfefferkatze het volgende:

[..]

Ja precies die, ik was van plan hem in Berlijn te kopen bij de brouwerij zelf want ik kom (kwam?) met enige regelmaat wel in Berlijn en die dude van de brouwerij kon hem wel bij een bevriende winkel voor me achterlaten dat ik hem daar kon halen zonder verzendkosten.

Maar toen kwam ik hem tegen in de Uiltje bierwinkel in Haarlem, daar woon ik. Die hadden een doosje glazen gekocht bij de levering van de Fuerst Wiacek bieries.

[ afbeelding ]

Al drink ik de meeste IPAs en zure dingen uit m'n Arpus glas dat ik kreeg bij een bestelling in hun webshop:
[ afbeelding ]

En stoutjes uit m'n Uiltje proefglas die ik van ze geleend heb voor onbepaalde tijd:
[ afbeelding ]
Hoe was die van Kees? Heb ik hier ook in de koelkast staan
pi_196132293
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ja, die was top! Wel meer een stout dan een quad, imo.
Oh, dat vond ik niet. Dat zoetige van quads proefde ik wel echt. En het gebrande wat ik bij stouts verwacht niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196133803
Flotsam en Jetsam zijn heerlijke bieren... Mss trek 'k vanavond de Nordic Noir open... Nogne O is back, bitches!..
pi_196138019
  zondag 8 november 2020 @ 18:16:27 #268
356424 PrideoftheSouth
pi_196138478
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:53 schreef Seul het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat wat? Heb hem ook nog staan..
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_196138872
't Is echt wel wat, Potsie... Potverdomme wat een lekker biertje... Morgen mss de BA versie... B:)B
  zondag 8 november 2020 @ 21:59:08 #270
356424 PrideoftheSouth
pi_196142552
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:44 schreef Seul het volgende:
't Is echt wel wat, Potsie... Potverdomme wat een lekker biertje... Morgen mss de BA versie... B:)B
Oh, juist díé heb ik dan nog staan. Dacht dat je die al op had. Ik vind het overigens van die typische flessen om rond de feestdagen eens open te trekken. Zeker als we toch gedwongen zijn die dagen in beperkte kring door te brengen.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_196152200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:07 schreef Seul het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een liefde in dit topic.

Ik was eigenlijk gewoon op zoek naar iets voor op mijn lijstje deze feestdagen, vandaar mijn interesse.
Dus vooralsnog bedank ik voor je aanbod, wel heel erg lief.
pi_196152444
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef pfefferkatze het volgende:

m'n Uiltje proefglas die ik van ze geleend heb voor onbepaalde tijd:
Oprecht geleend, of 'geleend' zoals dat in cafés vaak gaat? _O-
pi_196152520
Hebben jullie ooit wel eens meegedaan aan een crowdfunding voor een brouwerij? Ik meen te herinneren dat ik mee heb gedaan bij Kees en bij de Moersleutel, kan het zo snel niet vinden. Het 'crowdfundbier' van de Moersleutel gaat binnenkort komen.

https://www.brouwerijdemoersleutel.nl/crowdfunding
pi_196156345
Mijn maat... Crowdfunding Struise (een RAMP en nog steeds niet uitgeklaard), en Moersleutel... Die laatste liet weten wanneer de meer dan waarschijnlijk overheerlijke biertjes uit het vat gingen... Had toen jammergenoeg zelf niet genoeg geld om ook te participeren :@ :'(
  maandag 9 november 2020 @ 19:05:28 #275
62913 Blik
The one and Only!
pi_196156486
Ik heb aan Deleckere meegedaan. Persoonlijk had ik er meer van verwacht vantevoren. Een paar keer een rondleiding door de brouwerij en een biertje drinken is wat ik er voor terug heb gekregen. Maar ik had toch op zn minste wel wat vaker een nieuw biertje verwacht die je kan ophalen bij de brouwerij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')